abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 19 augustus 2008 @ 10:00:13 #76
20553 Elegy
Les armes du temps
pi_60944968
Ik heb geen zin meer in dit werk, straks gesprek met mijn peoplemanager en dat ga ik wel héél duidelijk maken

Gelukkig volgende week vakantie, dat wel. Heb er nog een weekje extra bijgevraagd maar nog geen reactie. Straks nog maar even vragen.
"L'homme naît sans dents, sans cheveux et sans illusions, et il meurt le même, sans cheveux, sans dents et sans illusions" - Alexandre Dumas
pi_60946299
quote:
Op dinsdag 19 augustus 2008 06:52 schreef m@x het volgende:
Charisma, denk dat het me wel gaat lukken om te komen
ik ben trouwens op zoek naar een kat. Moet wel een binnenbeestje zijn en tegen hele drukke kleine kinderen kunnen. Iemand nog tips? Had het asiel al gebeld maar die hebben momenteel geen katten die daaraan voldoen.
dats is leuk M@x, ik zie je zondag

over een kat gesproken, mischien hier op FOK bij flora en fauna vragen? misschien heeft iemand eentje
ik weet iig dat er een nestje is van iemand

ooh
goede morgen allemaal
ga zo naar de haagse markt

k*t net gekeken op de site, si die dicht vandaag, dan maar morgen
pi_60946680
quote:
Op dinsdag 19 augustus 2008 06:52 schreef m@x het volgende:
Ik ben trouwens op zoek naar een kat. Moet wel een binnenbeestje zijn en tegen hele drukke kleine kinderen kunnen. Iemand nog tips? Had het asiel al gebeld maar die hebben momenteel geen katten die daaraan voldoen.
Ik zou een poes nemen, en geen kat. Met als voornaamste reden dat een kat evt. de baas kan gaan spelen over die kleine uk van je Er zijn genoeg lieve katten hoor, maar poezen (zeker als ze geholpen zijn) hebben wat minder dominantie bij zich.. Als je julialaantje hebt gebelt, kan je ook de Lozerlaan nog proberen.
Where facts are few, experts are many.
  dinsdag 19 augustus 2008 @ 11:27:05 #79
3142 m@x
Do, a deer, a female deer
pi_60947292
Dat is idd wel een goede tip.

Julialaantje heb ik idd gebeld. Lozerlaan is weer een stuk verder weg en vervoertechnisch niet zo handig (wil het beestje de hel die openbaar vervoer heet niet aandoen )
Oops! Did I just roll my eyes out loud?
♥ Huisje, boompje, fietstas ♥
♥ There is no way to happiness, happiness is the way ♥
pi_60947507
quote:
Op dinsdag 19 augustus 2008 11:27 schreef m@x het volgende:
Dat is idd wel een goede tip.

Julialaantje heb ik idd gebeld. Lozerlaan is weer een stuk verder weg en vervoertechnisch niet zo handig (wil het beestje de hel die openbaar vervoer heet niet aandoen )
Ik vind het een leuk initiatief van je, dus als je wat ziet wil ik je best wel helpen bij t vervoer hoor
pi_60947551
quote:
Op dinsdag 19 augustus 2008 10:00 schreef Elegy het volgende:
Ik heb geen zin meer in dit werk, straks gesprek met mijn peoplemanager en dat ga ik wel héél duidelijk maken

Gelukkig volgende week vakantie, dat wel. Heb er nog een weekje extra bijgevraagd maar nog geen reactie. Straks nog maar even vragen.
Het enige dat je dan kan doen is wat anders zoeken... Bij ons zoeken ze nog een security officer
Mad world, Good thing that I'm crazy!
The probability of being watched is directly proportional to the stupidity of your act.
pi_60947556
kijk dat is lief anders had ik het ook even aangeboden hoor, ik heb vakantie M@X en een auto, geen probleem
  dinsdag 19 augustus 2008 @ 11:40:11 #83
20553 Elegy
Les armes du temps
pi_60947719
quote:
Op dinsdag 19 augustus 2008 11:34 schreef Chiquitina het volgende:

[..]

Het enige dat je dan kan doen is wat anders zoeken... Bij ons zoeken ze nog een security officer
Mag ik dan de hele dag in een uniform rondlopen en mensen afsnauwen?
"L'homme naît sans dents, sans cheveux et sans illusions, et il meurt le même, sans cheveux, sans dents et sans illusions" - Alexandre Dumas
  dinsdag 19 augustus 2008 @ 12:11:19 #84
13749 AirwiN
No one is innocent
pi_60948585
Zo, ik leef weer. Wat een weekendje Lowlands niet met een mens kan doen. Maar het was tof!

@Atreidez: Mocht je Simian Mobile Disco nog niet kennen, stel ik je voor dat nu te gaan downloaden!
I will work to elevate you. Just enough to bring you down
Yes, I'm being condescending. Yes, that means I'm talking down to you
pi_60948627
quote:
Op dinsdag 19 augustus 2008 11:40 schreef Elegy het volgende:

[..]

Mag ik dan de hele dag in een uniform rondlopen en mensen afsnauwen?
hmm niet helemaal maar wel bijna ben er niet zeker van maar denk dat deze wel inclusief uniform is
Mad world, Good thing that I'm crazy!
The probability of being watched is directly proportional to the stupidity of your act.
pi_60948840
quote:
Op dinsdag 19 augustus 2008 12:11 schreef AirwiN het volgende:
@Atreidez: Mocht je Simian Mobile Disco nog niet kennen, stel ik je voor dat nu te gaan downloaden!
Attack, Decay, Sustain, Release & Sample and Hold zijn nu incoming En nog een mixcdtje genaamd Fabriclive, ben benieuwd. Thanks voor de tip!
  dinsdag 19 augustus 2008 @ 12:35:21 #87
13749 AirwiN
No one is innocent
pi_60949228
quote:
Op dinsdag 19 augustus 2008 12:20 schreef Atreidez het volgende:
Attack, Decay, Sustain, Release & Sample and Hold zijn nu incoming En nog een mixcdtje genaamd Fabriclive, ben benieuwd. Thanks voor de tip!
Ben met name van de eerste benieuwd wat je er van vindt...
I will work to elevate you. Just enough to bring you down
Yes, I'm being condescending. Yes, that means I'm talking down to you
  dinsdag 19 augustus 2008 @ 14:02:08 #88
20553 Elegy
Les armes du temps
pi_60951881
quote:
Op dinsdag 19 augustus 2008 12:13 schreef Chiquitina het volgende:

[..]

hmm niet helemaal maar wel bijna ben er niet zeker van maar denk dat deze wel inclusief uniform is
En mag ik mensen beschuldigen van terrorisme en ze dan helemaal lens beuken met mijn wapenstok?
pi_60952587
quote:
Olympische medaillewinnaars krijgen Haags welkom

DEN HAAG - Een Olympische medaille is iets waar het hele land trots op is en graag viert. Naast de publiekshuldiging in het Olympisch stadion zullen de medaillewinnaars ook in Den Haag hun opwachting maken. Op woensdag 27 augustus zijn de winnende Olympische sporters in Den Haag voor een bezoek aan de Koningin op Huis ten Bosch en officiële huldiging in de Ridderzaal. De verplaatsing naar de Ridderzaal wordt een feestelijke tocht, waarbij het publiek de kans krijgt om langs de route de winnende sporters te begroeten en blijken van waardering te tonen!

Alvorens het ontvangst door de Koningin zal wethouder Sander Dekker namens de gemeente Den Haag de Olympische sporters welkom heten in het Crown Plaza Promenade Hotel. Burgmeester van Aartsen heeft de eer om tijdens de officiële huldiging in de Ridderzaal te speechen.

In open bussen en onder begeleiding van muziek zullen de medaillewinnaars op een feestelijke manier vervoerd worden van de Bezuidenhoutseweg naar het Plein. Bij het plein aangekomen zullen de sporters al lopend door een erehaag (bestaande uit meer dan 200 talentvolle jonge sporters van LOOT-scholen uit heel Nederland) hun weg vervolgen naar de Ridderzaal. Om het publiek de kans te gunnen hun Olympische sporthelden toe te juichen, zijn er op het Binnenhof speciale vrij toegankelijke vakken voor het publiek. Maar let op: zodra de vakken vol zijn, wordt in verband met de veiligheid niemand meer toegelaten. Het is dus zaak er op tijd bij te zijn!

Om de sporters een waardig ontvangst te geven in Den Haag wordt iedereen langs de route opgeroepen om die dag de vlag uit te hangen. Daarnaast is iedere Hagenaar van harte uitgenodigd om de sporters te komen aanmoedigen langs de route en op het Binnenhof!

12.30 Start van de route op de Bezuidenhoutseweg, op de hoek van Laan van Nieuw Oost Indië
Route: Herengracht, Fluwelen Burgwal, Kalvermarkt, Spui, Hofweg, Buitenhof, Lange Vijverberg, Korte Vijverberg, Plein
13.15 aankomst Binnenhof, zijde Plein
pi_60953517
quote:
Op dinsdag 19 augustus 2008 11:33 schreef Atreidez het volgende:

[..]

Ik vind het een leuk initiatief van je, dus als je wat ziet wil ik je best wel helpen bij t vervoer hoor
Ik ook wel hoor , als je maar wel een kattenkooi hebt of hoe dat ook alweer heet Zodat ie niet door de auto heen vliegt
pi_60955633
quote:
DEN HAAG - Een 27-jarige Hagenaar met een slagersmes is dinsdagmiddag in een volle tram door het lint gegaan.

De man hakte ter hoogte van de Wouwermanstraat onder het oog van zijn medereizigers in op een bekende van hem (leeftijd onbekend) waarmee hij een vete zou hebben. Het slachtoffer werd met ernstige verwondingen aan buik en long afgevoerd naar het ziekenhuis, waar hij onmiddellijk werd geopereerd,

De man lag hevig bloedend op de grond toen agenten met getrokken wapen de tram inkwamen. De dader stond op dat moment nog naast het bloedende slachtoffer, met het bebloede slagersmes in de hand. De politie kon de hevig geëmotioneerde man zonder problemen arresteren en afvoeren.

De verdachte zei al eerder ruzie te hebben gehad met zijn slachtoffer. Waar de vete over ging, is nog onduidelijk.

Na de arrestatie werd de tram zo snel mogelijk naar de naastgelegen remise gereden, waar het technisch onderzoek van de politie verder ging, zonder het verkeer te hoeven hinderen. Een deel van de reizigers is door de politie verhoord. De politie zegt ook gebruik te zullen maken van camerabeelden die standaard worden gemaakt in de tram.
Echt sick gewoon te triest voor woorden in een tram waar onschuldige mensen ook zitten, kinderen, ouderen enzo die hiermee geconfronteerd worden
  dinsdag 19 augustus 2008 @ 16:06:31 #92
20553 Elegy
Les armes du temps
pi_60955821
Gegen die Mauer und abschießen!
pi_60955984
Het wordt af en toe een beetje te idioot voor woorden he ? Oh ik ben boos op jouw dus ik steek je maar even neer
pi_60956368
Schilderswijk he Daar doen ze dat zo in een tram.
In Scheveningen gooien we mensen tenminste nog van een dakje af.

Maar idd erg triest weer. Ben dan wel nieuwsgierig naar de reden van de 'vete'.
pi_60956496
Midnight meat train , mischien was het wel een reclame stunt voor deze film (flauw I know)
  dinsdag 19 augustus 2008 @ 18:07:29 #96
20553 Elegy
Les armes du temps
pi_60959164
Of die persoon heeft inspiratie opgedaan in een canadese bus
pi_60960551
Is zo een pathe unlimited pas eigenlijk handig ? Heeft er iemand hier zo een pas? Ik zit het net toevallig te lezen op Pathe.
  dinsdag 19 augustus 2008 @ 19:19:50 #98
20553 Elegy
Les armes du temps
pi_60960861
Is wel handig als je ook veel gebruik ervan zal maken. Wel makkelijk omdat je gewoon een voorstelling binnen kan lopen en als het dan toch niks is loop je gewoon naar buiten/andere zaal in.

Heb zelf niet zo'n ding, zovaak ga ik nou ook weer niet naar de bios. Aanbod is maar matig en ik heb er ook niet zoveel tijd voor.
pi_60960972
quote:
Op dinsdag 19 augustus 2008 19:19 schreef Elegy het volgende:
Is wel handig als je ook veel gebruik ervan zal maken. Wel makkelijk omdat je gewoon een voorstelling binnen kan lopen en als het dan toch niks is loop je gewoon naar buiten/andere zaal in.

Heb zelf niet zo'n ding, zovaak ga ik nou ook weer niet naar de bios. Aanbod is maar matig en ik heb er ook niet zoveel tijd voor.
Het wordt ook niks voor mij lees ik net... er zijn nu een aantal films die ik wil zien .
Maar je moet minimaal vier maanden lid blijven, dat zou wel lukken , maar als je dan volgende winter opnieuw lid wil worden moet je eerst 35 euro entree kosten betalen.
Ik kijk wel graag films maar ik denk dat ik maar voor de losse kaartjes ga.
Sowieso ben ik omringd door bioscoophaters
  dinsdag 19 augustus 2008 @ 19:34:30 #100
20553 Elegy
Les armes du temps
pi_60961241
Gaan we toch samen

Ik wil deze film wel zien, maar niet alleen... spiegels..

abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')