abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_60929880
Pfff eindelijk thuis....was om 10 uur vanochtend de irritante kutgrapjes van mn collega al zat en toen moest ik nog 7 uur
pi_60930306
quote:
Op maandag 18 augustus 2008 09:57 schreef becky27 het volgende:
RATMEN, alweer een ander exemplaar?? dat doe je snel!
Deze is blond .

Enne peopletjes, ik ben weer aan het werk, dus overdag niet aan het FOK!en .

Maar ik wacht even op de reactie van ook_gek tot ik verder uitleg ... ben zo benieuwd wat die nu weer gaat bedenken .
je moet gewoon LE-ZEN | If you had one chance, one opportunity, to seize everything you ever wanted, in one moment. Would you capture it? Or just let it slip?
pi_60930955
ook_gek ? woem uitleg ???? heeft hij jou vriendin overgenomen of zo ?

eeh ik ben ook blond

en ik heb al een fokker die wil komen op mijn inloop party !!!
pi_60931281
quote:
Op maandag 18 augustus 2008 19:08 schreef Charisma het volgende:

eeh ik ben ook blond

. Nee, ook_gek heeft er vast een briljante opmerking over .

Enne blond .

Ik ben niet zo van de sieraden, dus ik sla over deze keer .
je moet gewoon LE-ZEN | If you had one chance, one opportunity, to seize everything you ever wanted, in one moment. Would you capture it? Or just let it slip?
pi_60931410
quote:
Op maandag 18 augustus 2008 19:19 schreef RATMEN het volgende:

[..]

Enne blond .

Ik ben niet zo van de sieraden, dus ik sla over deze keer .
je weeeeeet n iet waahaaat je mist , nee je weeeet niet wahaaaat je mist ......
tralalalaaaaaa
pi_60931480
quote:
Op maandag 18 augustus 2008 19:24 schreef Charisma het volgende:

[..]

je weeeeeet n iet waahaaat je mist , nee je weeeet niet wahaaaat je mist ......
tralalalaaaaaa
!

Das .. eeeeeeeen maaaaaaaaaaaaaan weet niet wat die mist, weet niet wat hij mist, een man weet niet wat hij miiiiiiihist ... Heb ik mijn laatste voorstelling nog gezongen .

Enne, ik heb je gezien hoor, en met je gekletst dus ik weet het wel hoor .
pi_60932287
quote:
Op maandag 18 augustus 2008 19:27 schreef RATMEN het volgende:

[..]

!

Das .. eeeeeeeen maaaaaaaaaaaaaan weet niet wat die mist, weet niet wat hij mist, een man weet niet wat hij miiiiiiihist ... Heb ik mijn laatste voorstelling nog gezongen .

Enne, ik heb je gezien hoor, en met je gekletst dus ik weet het wel hoor .
haha

leuk wil je het voor mij ook eens zingen ?
pi_60932484
quote:
Op maandag 18 augustus 2008 19:53 schreef Charisma het volgende:

[..]

haha

leuk wil je het voor mij ook eens zingen ?
Tuurlijk . Ik zou zeggen neem een fles bubbels mee .
pi_60932527
quote:
Op maandag 18 augustus 2008 18:45 schreef RATMEN het volgende:
Maar ik wacht even op de reactie van ook_gek tot ik verder uitleg ... ben zo benieuwd wat die nu weer gaat bedenken .
.
So many adventures couldn't happen today, so many songs we forgot to play, so many dreams swinging out of the blue.
pi_60932539
quote:
Op maandag 18 augustus 2008 20:01 schreef Addict89 het volgende:

[..]

.
.
pi_60933180
quote:
Op maandag 18 augustus 2008 19:08 schreef Charisma het volgende:

eeh ik ben ook blond

Ich bin dabei Leuk!
pi_60933185
quote:
Op maandag 18 augustus 2008 20:00 schreef RATMEN het volgende:

[..]

Tuurlijk . Ik zou zeggen neem een fles bubbels mee .
heb nog zat staan, wanneer ?
heb nu vakantie, kan ook mijn vriendin meenemen ( die is ook blond )
pi_60933308
quote:
Op maandag 18 augustus 2008 20:20 schreef zeemonster het volgende:

[..]

Ich bin dabei Leuk!
jaaaaa leuk !!! heel leuk !!! zie je wel we heben geen tent nodig aan het strand, we organiseren ons eigen mini fok meeting gnagna en wie weet sluiten er nog wat haaagse fokkers aan, heb ook nog een bericht gekregen
  maandag 18 augustus 2008 @ 20:47:38 #64
159867 becky27
Ik gooi een balletje op
pi_60933988
ik ben er ook wel even bij, heb smiddags meeting maar das pas om 3 uur
pi_60934316
quote:
Op maandag 18 augustus 2008 20:47 schreef becky27 het volgende:
ik ben er ook wel even bij, heb smiddags meeting maar das pas om 3 uur
jee wat leuk, heb je mijn flyer opgepikt op je trap? heb bij realbase ook eentje in de bus gedaan
pi_60937096
quote:
Op maandag 18 augustus 2008 20:20 schreef Charisma het volgende:

[..]

heb nog zat staan, wanneer ?
heb nu vakantie, kan ook mijn vriendin meenemen ( die is ook blond )
Nu vanavond .
pi_60937822
Lekker avondje weer, moest met die diereambu in een huis 2 happers ophalen nadat een hindoe ze vrouw had neergestoken Grote herder en dobermann, leuk baantje af en toe..
Where facts are few, experts are many.
pi_60938304
quote:
Op maandag 18 augustus 2008 22:58 schreef Atreidez het volgende:
Lekker avondje weer, moest met die diereambu in een huis 2 happers ophalen nadat een hindoe ze vrouw had neergestoken Grote herder en dobermann, leuk baantje af en toe..
Nee!!! Ik vind het altijd zo naar als ik lees wat mensen hun (of andermans) huisdieren kunnen aandoen!!
Moet er niet aan denken dat iemand mijn kroelbeest wat zou aandoen .
Laatst las ik op het AD dat een vrouw uit woede haar hond en kat uit het raam had gegooid.. ziek.
pi_60938420
Ja, die hond heb ik gezien (overleden) en geloof t of niet, de officier van justitie besliste diezelfde dag nog dat de kat gewoon terug moest naar dat huis..

Maar deze dieren was niks mis mee. Die vrouw daarintegen was van t balkon gesprongen (1 hoog) omdat die vent van d'r met t mes in ze hand de voordeur blokkeerde. Heb die mensen zelf niet gezien, maar t bloedspoor sprak boekdelen.
Where facts are few, experts are many.
pi_60938598
quote:
Op maandag 18 augustus 2008 23:19 schreef Atreidez het volgende:
Ja, die hond heb ik gezien (overleden) en geloof t of niet, de officier van justitie besliste diezelfde dag nog dat de kat gewoon terug moest naar dat huis..

Maar deze dieren was niks mis mee. Die vrouw daarintegen was van t balkon gesprongen (1 hoog) omdat die vent van d'r met t mes in ze hand de voordeur blokkeerde. Heb die mensen zelf niet gezien, maar t bloedspoor sprak boekdelen.
! Wat een bizarre mensen zijn er toch! .
pi_60938629
quote:
Op maandag 18 augustus 2008 23:19 schreef Atreidez het volgende:

Bah geen andere woorden voor . Ik ben van mening dat als een hond inderdaad een happer is , dat je dan als baasje moet weten wat voor dier je in huis hebt en er dan ook verantwoordelijk mee omgaat (zoals buiten aanlijnen , niet wild maken met spelen etcetera).
Mijn ouders en wij hebben allebei een rottweiler uit hetzelfde nest, broertjes dus.
Die van ons noemen ze in de buurt de lachende mandarijn omdat het echt een sukkel van een beest is. Die van mijn ouders is echter het tegen overgestelde en een echte brompot .
Omdat mensen ze echter niet uit elkaar kunnen halen zeggen we het altijd even welke hond het is voordat ze onder gelebberd worden of mooie witte tandjes te zien krijgen
  dinsdag 19 augustus 2008 @ 06:52:22 #72
3142 m@x
Do, a deer, a female deer
pi_60942868
Charisma, denk dat het me wel gaat lukken om te komen

Ik hou helemaal niet van honden maar ik vond dat van die hond die over het balkon was gegooid wel heel zielig. Het schijnt dat de straffen voor dat soort dingen niet zo hoog zijn omdat huisdieren als bezit worden gezien en niet als levende wezens. Belachelijk

Ik ben trouwens op zoek naar een kat. Moet wel een binnenbeestje zijn en tegen hele drukke kleine kinderen kunnen. Iemand nog tips? Had het asiel al gebeld maar die hebben momenteel geen katten die daaraan voldoen.
Oops! Did I just roll my eyes out loud?
♥ Huisje, boompje, fietstas ♥
♥ There is no way to happiness, happiness is the way ♥
  dinsdag 19 augustus 2008 @ 08:28:54 #73
20553 Elegy
Les armes du temps
pi_60943367
Hoi allen
"L'homme naît sans dents, sans cheveux et sans illusions, et il meurt le même, sans cheveux, sans dents et sans illusions" - Alexandre Dumas
  dinsdag 19 augustus 2008 @ 09:07:02 #74
159867 becky27
Ik gooi een balletje op
pi_60943872
goedemorgen!
pi_60944099
Goeiemorgen

Vandaag studeren voor een test deze namiddag... daar heb ik nog minder zin in dan werken...
Alles OK Elegy?
Mad world, Good thing that I'm crazy!
The probability of being watched is directly proportional to the stupidity of your act.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')