Deze is blondquote:Op maandag 18 augustus 2008 09:57 schreef becky27 het volgende:
RATMEN, alweer een ander exemplaar?? dat doe je snel!
quote:Op maandag 18 augustus 2008 19:08 schreef Charisma het volgende:
ook_gek ? woem uitleg ???? heeft hij jou vriendin overgenomen of zo ?![]()
eeh ik ben ook blond![]()
en ik heb al een fokker die wil komen op mijn inloop party !!!
je weeeeeet n iet waahaaat je mist , nee je weeeet niet wahaaaat je mist ......quote:Op maandag 18 augustus 2008 19:19 schreef RATMEN het volgende:
[..]
Enne blond.
Ik ben niet zo van de sieraden, dus ik sla over deze keer.
quote:Op maandag 18 augustus 2008 19:24 schreef Charisma het volgende:
[..]
je weeeeeet n iet waahaaat je mist , nee je weeeet niet wahaaaat je mist ......
tralalalaaaaaa
hahaquote:Op maandag 18 augustus 2008 19:27 schreef RATMEN het volgende:
[..]!
Das .. eeeeeeeen maaaaaaaaaaaaaan weet niet wat die mist, weet niet wat hij mist, een man weet niet wat hij miiiiiiihist ... Heb ik mijn laatste voorstelling nog gezongen.
Enne, ik heb je gezien hoor, en met je gekletst dus ik weet het wel hoor.
Tuurlijkquote:Op maandag 18 augustus 2008 19:53 schreef Charisma het volgende:
[..]
haha
![]()
leuk wil je het voor mij ook eens zingen ?
quote:Op maandag 18 augustus 2008 18:45 schreef RATMEN het volgende:
Maar ik wacht even op de reactie van ook_gek tot ik verder uitleg ... ben zo benieuwd wat die nu weer gaat bedenken.
quote:
Ich bin dabeiquote:Op maandag 18 augustus 2008 19:08 schreef Charisma het volgende:
ook_gek ? woem uitleg ???? heeft hij jou vriendin overgenomen of zo ?![]()
eeh ik ben ook blond![]()
en ik heb al een fokker die wil komen op mijn inloop party !!!
heb nog zat staan, wanneerquote:Op maandag 18 augustus 2008 20:00 schreef RATMEN het volgende:
[..]
Tuurlijk. Ik zou zeggen neem een fles bubbels mee
.
jaaaaa leuk !!! heel leuk !!! zie je wel we heben geen tent nodig aan het strand, we organiseren ons eigen mini fok meeting gnagna en wie weet sluiten er nog wat haaagse fokkers aan, heb ook nog een bericht gekregenquote:
jee wat leuk, heb je mijn flyer opgepikt op je trap? heb bij realbase ook eentje in de bus gedaanquote:Op maandag 18 augustus 2008 20:47 schreef becky27 het volgende:
ik ben er ook wel even bij, heb smiddags meeting maar das pas om 3 uur
Nu vanavondquote:Op maandag 18 augustus 2008 20:20 schreef Charisma het volgende:
[..]
heb nog zat staan, wanneer?
heb nu vakantie, kan ook mijn vriendin meenemen ( die is ook blond )
Nee!!! Ik vind het altijd zo naar als ik lees wat mensen hun (of andermans) huisdieren kunnen aandoen!!quote:Op maandag 18 augustus 2008 22:58 schreef Atreidez het volgende:
Lekker avondje weer, moest met die diereambu in een huis 2 happers ophalen nadat een hindoe ze vrouw had neergestokenGrote herder en dobermann, leuk baantje af en toe..
quote:Op maandag 18 augustus 2008 23:19 schreef Atreidez het volgende:
Ja, die hond heb ik gezien (overleden) en geloof t of niet, de officier van justitie besliste diezelfde dag nog dat de kat gewoon terug moest naar dat huis..
Maar deze dieren was niks mis mee. Die vrouw daarintegen was van t balkon gesprongen (1 hoog) omdat die vent van d'r met t mes in ze hand de voordeur blokkeerde. Heb die mensen zelf niet gezien, maar t bloedspoor sprak boekdelen.
quote:Op maandag 18 augustus 2008 23:19 schreef Atreidez het volgende:
Ja, die hond heb ik gezien (overleden) en geloof t of niet, de officier van justitie besliste diezelfde dag nog dat de kat gewoon terug moest naar dat huis..
Maar deze dieren was niks mis mee. Die vrouw daarintegen was van t balkon gesprongen (1 hoog) omdat die vent van d'r met t mes in ze hand de voordeur blokkeerde. Heb die mensen zelf niet gezien, maar t bloedspoor sprak boekdelen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |