quote:Op zondag 10 augustus 2008 14:02 schreef DarkElf het volgende:
zo, gegrilde tomatensoeppie is echt überlekker geworden
Ja, visfondquote:Op zondag 10 augustus 2008 14:11 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
Heb je ook fond zonder vlees
of is dat een stomme vraag
Ik heb ook nog wel exendingen. Die gooi ik niet weg en ik geef ze ook niet terug. Eens gegeven blijft gegeven.quote:Op zondag 10 augustus 2008 14:19 schreef Leintjeuh het volgende:
Strength and honor! Omdat iedereen dat soms wel kan gebruiken
En ik heb souvenirs voor ex uit Londen, drumstokjes van the Hardrock Cafe, en een boxershort van de metroPlus een oude souvenir van onze eerste vakantie samen in Egypte. Die mag ie terug
Ik heb z'n stomme symbolische ketting (gewoon uit de juwelierszaak van z'n papaquote:Op zondag 10 augustus 2008 14:23 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
Ik heb ook nog wel exendingen. Die gooi ik niet weg en ik geef ze ook niet terug. Eens gegeven blijft gegeven.
Een flesje gevuld met verschillende kleuren zand, met aan de ene kant een orka en aan de andere kant een kameel voor een pyramide. Met onze namen erin.quote:
Leeg gieten in de zeequote:Op zondag 10 augustus 2008 14:34 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Een flesje gevuld met verschillende kleuren zand, met aan de ene kant een orka en aan de andere kant een kameel voor een pyramide. Met onze namen erin.
nee dat is toch een mooie herinnering? Ik zou het ook bewaren mss, hangt er vanafquote:Op zondag 10 augustus 2008 14:35 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
[..]
Leeg gieten in de zee
Het klonk een beetje lelijkquote:Op zondag 10 augustus 2008 14:39 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
nee dat is toch een mooie herinnering? Ik zou het ook bewaren mss, hangt er vanaf
Een beetje lelijk?quote:Op zondag 10 augustus 2008 14:45 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
[..]
Het klonk een beetje lelijk
Ja maar dat is meteen zo botquote:Op zondag 10 augustus 2008 14:52 schreef Liejannuh het volgende:
[..]
Een beetje lelijk?
Het klinkt wanstaltig!
Sorry Lein.
Wat lief van je!quote:Op zondag 10 augustus 2008 14:53 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
[..]
Ja maar dat is meteen zo bot
Dan zou ik zeker naar die intro gaan PF want op de ALO zitten allemaal stoere binkiesquote:Op zondag 10 augustus 2008 14:57 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
Dilemma: Ik ga voeding en diëtetiek doen, maar de intro is samen met de ALO
Ik dacht dat het wel een leuke invulling was om elke dag uit eten te gaan en zo(voeding, je weets)
maarr... nu is het dus met de sportmensen en gaan we abseilen en stormbaan rennen waarschijnlijk
Ik heb geen zin om vies te worden en sportief te doenMaar het is wel gezellig wss!
(Oh ik ben al eens wezen survivallen, abseilen in de Ardennen etcEn zelfs van een 30 m hoge toren.. En heb al drie keer een survivalmodder run gedaan. Dus ik heb wel levenslang genoeg gehad. Eigenlijk)
O ja, smart thinkingquote:Op zondag 10 augustus 2008 15:05 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
Dan zou ik zeker naar die intro gaan PF want op de ALO zitten allemaal stoere binkies
Deze is way mooier dan die ik heb. Maar eigenlijk wilde ik m stuk smijten. Alleen wilde ex m graag terug. Ach, whateverquote:
Doe hem open. Giet er een beetje uit. Doe hem dicht. Schud. Geef hem terug.quote:Op zondag 10 augustus 2008 15:07 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Deze is way mooier dan die ik heb. Maar eigenlijk wilde ik m stuk smijten. Alleen wilde ex m graag terug. Ach, whatever
Ik kan m door elkaar schudden. Als ik dat zou willenquote:Op zondag 10 augustus 2008 15:07 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
[..]
Doe hem open. Giet er een beetje uit. Doe hem dicht. Schud. Geef hem terug.
Jaquote:Op zondag 10 augustus 2008 15:09 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Ik kan m door elkaar schudden. Als ik dat zou willen
Neequote:
Booty call? Wat wil je zelf?quote:Op zondag 10 augustus 2008 15:11 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
NeeIk ben een softie. Hij vraagt ook nu of ik voor vanavond plannen heb. Hij wil uit Rotterdam langskomen, op visite bij me. Maar ik heb al met Isa afgesproken. What to do...
Booty call? Nee man, we hadden al geen seks meer toen we nog samen woondenquote:
Ik heb ex net gecancelledquote:Op zondag 10 augustus 2008 15:18 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
Je hebt al met Isa afgesproken!
Ik wilde net zeggen.quote:Op zondag 10 augustus 2008 15:18 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
Je hebt al met Isa afgesproken!
Power to the ex-girlfriendsquote:Op zondag 10 augustus 2008 15:21 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
De avond van de gecancellede exen
Ja, dat geloof ik echt. Ex is een hele lieve en nette jongen. Die oprecht van me hield. En het oprecht niet meer op me kanquote:Op zondag 10 augustus 2008 15:23 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
Ik wilde net zeggen.![]()
btw Praten pff en dat geloof je zelf Lein? Dat hij uit Roffa naar Drenthe komt om te praten?
Ik hoor 't al, afzeggen was de juiste keuze.quote:Op zondag 10 augustus 2008 15:24 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Ja, dat geloof ik echt. Ex is een hele lieve en nette jongen. Die oprecht van me hield. En het oprecht niet meer op me kan
Een lieve jongen die een domme keus gemaakt heeft.
Jup. Goede keuze.quote:Op zondag 10 augustus 2008 15:32 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
Ik hoor 't al, afzeggen was de juiste keuze.
Waarom?quote:Op zondag 10 augustus 2008 15:34 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
Ik wil mijn ex weer eens per ongeluk zien
Hij maakte een jankend mormel van je?quote:Op zondag 10 augustus 2008 15:39 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
[..]
Dan ziet ie dat ik heel leuk ben en niet een jankend mormel
Weet niet maar ik was niet op m'n bestquote:Op zondag 10 augustus 2008 15:42 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Hij maakte een jankend mormel van je?
Sounds familiarquote:Op zondag 10 augustus 2008 15:42 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
[..]
Weet niet maar ik was niet op m'n best
quote:Op zondag 10 augustus 2008 15:42 schreef Isabeau het volgende:
Hij weet al lang dat je best leuk was, PF, anders was hij nooit een relatie met je begonnen
Dit zijn gewoon strakke actiesquote:Op zondag 10 augustus 2008 15:58 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
Ja ok
Mr Ex zag ons (Mr en Mr Fallus) lang geleden langs lopen en wou een praatje beginnen maar ik was heel blij dus rende we weg
Ja het is niet anders,quote:
Laat zien danquote:Op zondag 10 augustus 2008 17:01 schreef Liejannuh het volgende:
Ik heb echt zo'n leuke foto van MoBlo gemaakt gister.Misschien ga ik 'm nog wel posten ook.
Dat klinkt echt heel grappigquote:Op zondag 10 augustus 2008 15:57 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Nu is het uit en heb je een beter exemplaar, namelijk Mr. Fallus
Ah, betekent dat dat ik volgend weekend naar Leuven kom dan?quote:Op zondag 10 augustus 2008 17:47 schreef ColdFeet het volgende:
Familie weer uitgezwaaid, neefje is![]()
Op welke lekkere hapjes ga je RT dinsdagnacht vergasten, elfje?
Iig ligt er al een fles champy..quote:Op zondag 10 augustus 2008 17:47 schreef ColdFeet het volgende:
Familie weer uitgezwaaid, neefje is![]()
Op welke lekkere hapjes ga je RT dinsdagnacht vergasten, elfje?
Intro doen.quote:Op zondag 10 augustus 2008 17:54 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
DE je bent echt een leuke vrouwLeer het mij!
Fabulous.quote:Op zondag 10 augustus 2008 17:57 schreef DarkElf het volgende:
[..]
Natúúrlijk! We zijn maar een keer zes jaar getrouwd toch?
quote:Op zondag 10 augustus 2008 17:54 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
DE je bent echt een leuke vrouwLeer het mij!
Door naar de intro te gaan word ik een leuke vrouw?quote:Op zondag 10 augustus 2008 17:56 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Intro doen.
Mijn nieuwe huppelkuttende, dartelende, blonde, kak, naïeve, vrolijke doch licht zenuwachtige huisgenootje is gearriveerd met de hele familie. Ze gaan uit eten vanavond en morgen begint de intro ook hier.
Mijn andere huisgenootje had mijn berg afwas gedaan'ja, want jij had de WC 2x gepoetst achter elkaar toen ik geen zin had'
Ons huis is weer leuk.
Ja, want je stelt je dan open voor andere mensen, in plaats van suf thuis te blijven. Als het echt geen bal aan is kun je halverwege nog naar huisquote:Op zondag 10 augustus 2008 17:58 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
[..]
Door naar de intro te gaan word ik een leuke vrouw?
Kromme redenatiequote:Op zondag 10 augustus 2008 18:01 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Ja, want je stelt je dan open voor andere mensen, in plaats van suf thuis te blijven. Als het echt geen bal aan is kun je halverwege nog naar huis
Ja, maar daarbij heb je niet continu lopen zeuren dat het allemaal eng is en niet weet of het wel tof wordt of nietquote:Op zondag 10 augustus 2008 18:02 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
[..]
Kromme redenatie
Ik ben gister naar een feest geweest en die dag ervoor was ik uit
Oh. Nee de intro is niet eng. Ik heb een vriendje gevonden en we komen bij elkaar in de klas.quote:Op zondag 10 augustus 2008 18:03 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Ja, maar daarbij heb je niet continu lopen zeuren dat het allemaal eng is en niet weet of het wel tof wordt of niet
Ik moet mijn huis ook nog gezellig maken, ik ga nu ff in mijn blootje de douche schoonmakenquote:Op zondag 10 augustus 2008 17:56 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Intro doen.
Mijn nieuwe huppelkuttende, dartelende, blonde, kak, naïeve, vrolijke doch licht zenuwachtige huisgenootje is gearriveerd met de hele familie. Ze gaan uit eten vanavond en morgen begint de intro ook hier.
Mijn andere huisgenootje had mijn berg afwas gedaan'ja, want jij had de WC 2x gepoetst achter elkaar toen ik geen zin had'
Ons huis is weer leuk.
Succesquote:Op zondag 10 augustus 2008 18:11 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
Ik moet mijn huis ook nog gezellig maken, ik ga nu ff in mijn blootje de douche schoonmaken
oh ja das wel een idee... Mmm Ff onthoudenquote:Op zondag 10 augustus 2008 18:39 schreef ColdFeet het volgende:
DE: roerei met zalm en kappers, en een glas champi? Chic
euhm, moet ik even kijken want het staat in "voor altijd zomer" van Nigellaquote:Op zondag 10 augustus 2008 18:44 schreef ColdFeet het volgende:
Mmmm, hoe maak je ricottapannekoekjes?
Lianne, de rabarbertaart staat hier in de oven
ohjummie dat klinkt lekkerquote:Op zondag 10 augustus 2008 18:50 schreef DarkElf het volgende:
Oh boek lag dichtbij
Voor 25 stuks, heb geen zin om om te rekenen
250 gr ricotta, 1.25 dl halfvolle melk, 2 grote eieren gesplitst, 100 gr bloem, 1 tl bakpoeder, snuf zout, 2 el olie (zonnebloem of arachide) en aardbeien, gehakt...
ricotta, melk en eierdooiers in een kom en mengen, bloem bakpoeder en zout toevoegen en klutsen tot een glad beslag.. eiwitten opkloppen ot ze schuimig zijn en erdoorheen spatelen..
met een dessertlepel (of juslepel) een hoopje in een hete koekepan gooien en bakken maar (snel klaar trouwens!)
Op bord gooien, aardbeien erbij (en als je wilt stroop over de pannenkoekjes want dat is wel lekker maar eigenlijk niet nodig)![]()
jij handige vrouw! ik kan dat niet hoorquote:Op zondag 10 augustus 2008 19:18 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
Oh.. Nou als zelfs dit prinsesje banden kan plakken, binnenbanden vervangen, kettingen om kan leggen en in kan korten moet jij dat al helemaal kunnen
Oh ik leer het jequote:Op zondag 10 augustus 2008 19:19 schreef DarkElf het volgende:
[..]
jij handige vrouw! ik kan dat niet hoor
Timmeren en zagen enzo kan ik ook, no problemo.... Schilderen en autovloeistoffen bijvullen, bandenspanning meten en olie checken ook geen probleem...quote:Op zondag 10 augustus 2008 19:20 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
[..]
Oh ik leer het jeLeer jij mij dan leuke dingen voor mijn vent te doen les 1
Ik kan ook gordijnen vermaken, ophangen, planken verzagen, gaatjes boren in de muur en plankjes ophangen. waterpas
het is echt niet moeilijk
Ja ik kan het wel (mits ik niks mol), maar financieel is het voordeliger als ik iemand anders dit laat doen. Tijd is geld, jeweets.quote:Op zondag 10 augustus 2008 19:18 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
Oh.. Nou als zelfs dit prinsesje banden kan plakken, binnenbanden vervangen, kettingen om kan leggen en in kan korten moet jij dat al helemaal kunnen
Had ´t dan even gevraagd kneusquote:Op zondag 10 augustus 2008 19:16 schreef Stereotomy het volgende:
neemt niet weg dat ik een kneus ben door mijn binnenband te vernielen
uh...misschien post ik wel een foto als ze een beetje mooi zijnquote:Op zondag 10 augustus 2008 18:47 schreef ColdFeet het volgende:
Oei Octo, ik ben benieuwd! Post je de foto's? Ook de sexy ones?
ja absoluut. Alleen zou zwanger worden het effect een beetje verpesten dus ik wacht er mee.quote:Op zondag 10 augustus 2008 18:55 schreef ColdFeet het volgende:
MMM, jum. Dat lijkt me idd een ontbijt dat prima combineert met champagne
Octo, wil jij ook een BWC laten doen dan?
maar wie gaat het dan doenquote:Op zondag 10 augustus 2008 19:22 schreef ColdFeet het volgende:
Mag ik ook gewoon zeggen dat ik daar allemaal te lui voor ben, PF?
Niet dat ik het niet kan, ik DOE het gewoon niet
PF wordt leuker door DE --> bindt goede man aan zich vast --> gaat trouwen --> wettige echtgenoot gaat banden plakken voor PFquote:Op zondag 10 augustus 2008 19:53 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
[..]
maar wie gaat het dan doen?
je hebt pmquote:Op zondag 10 augustus 2008 19:52 schreef ColdFeet het volgende:
Woei, gaat dat snel gebeuren, Octo? *peinst over kinders van S en OctoLeuk!
Zijn de foto's ook ergens te bezichtigen voor niet-bezoekers van het feestje?
Mr PF kan dat soort dingen nietquote:Op zondag 10 augustus 2008 19:57 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
PF wordt leuker door DE --> bindt goede man aan zich vast --> gaat trouwen --> wettige echtgenoot gaat banden plakken voor PF
Mijn vent, wat dacht jequote:Op zondag 10 augustus 2008 19:53 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
[..]
maar wie gaat het dan doen?
Nou, zoiets persoonlijks zou ik nog zelf doen, mits het uurloon van die schilders dusdanig laag is dat het krankzinnig is om het zelf te doen ipv te werken.quote:Op zondag 10 augustus 2008 19:58 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
[..]
Mr PF kan dat soort dingen nietDaar huurt hij klusjes mannen voor in
!
zelfs voor z'n kamer schilderen!
oh, en ik heb besloten dat ik wellicht wel ga bijlezen als ik tijd teveel heb, maar nu niet.quote:Op zondag 10 augustus 2008 20:00 schreef AKnynke het volgende:
Ha!
Ikb en weer in Haaksbergen! Gister druk dagje, eerst verhuizen, daarna 3 uur terugrijden naar Haaksbergen, alle spullen uitladen, en toen ben ik naar Tilburg gereden.
Nu heerlijk gegeten met m'n ouders (aardappel gratin, courgette met zelfgemaakte pesto en tonijn) en er staat nu een stuk crumble in de oven.
Dan zo op de bank, en vroeg naar bed,want veel slaap heb ik niet gehad vannacht.
ik ben al eens verbouwd door de PCquote:Op zondag 10 augustus 2008 20:01 schreef kaasplankje het volgende:
Ik kom voor mijn werk ong. 3x per week bij een privékliniek voor cosmetische chirurgie. Ik vind 't daar toch wel een beetje creepy hoor met al die mensen die zichzelf laten verbouwen.
quote:Op zondag 10 augustus 2008 19:58 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Mijn vent, wat dacht je
Octo, leuk! Je kunt heel goed zien wie jouw zusje is, of niet?
vertelquote:Op zondag 10 augustus 2008 20:02 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
[..]
ik ben al eens verbouwd door de PC
nee, dat was abosluut niet vervelend!quote:Op zondag 10 augustus 2008 20:05 schreef DarkElf het volgende:
Och kon je niet slapen Nynke? vervelend zeg![]()
nee hoor, dat valt wel mee. tot nu toe te druk bezig gweeest. morgen of overmorgen, als ik m'n ouders zat ben, dan vast wel!quote:Op zondag 10 augustus 2008 20:08 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
Yeah sure![]()
@NynkeSounds good, mis je je stad al?
ik heb een litteken van 10 cm op m'n buikquote:Op zondag 10 augustus 2008 20:08 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
Yeah sure![]()
@NynkeSounds good, mis je je stad al?
Ja m'n buikvlies stukken littekenweefsel er uit gesneden en weer dicht gemaaktquote:Op zondag 10 augustus 2008 20:21 schreef octopussy het volgende:
hoe heeft ie dat gedaan pf? litteken weggesneden en opnieuw netjes gehecht/geplakt?
mijn littekens worden altijd erg lelijk
Ik heb er ook wel een paarquote:Op zondag 10 augustus 2008 20:21 schreef octopussy het volgende:
hoe heeft ie dat gedaan pf? litteken weggesneden en opnieuw netjes gehecht/geplakt?
mijn littekens worden altijd erg lelijk
Truste DHquote:
weltrustenquote:Op zondag 10 augustus 2008 20:23 schreef Den_Haag het volgende:
ga zo eens slapen. ben echt moe
Nu al?quote:Op zondag 10 augustus 2008 20:23 schreef Den_Haag het volgende:
ga zo eens slapen. ben echt moe
gister beetje veel gedronken en vandaag veel moeten rennen.quote:Op zondag 10 augustus 2008 20:35 schreef freecell het volgende:
[..]
Nu al?
Welterusten in ieder geval!
Oh je wordt ouder papa, geef het maar toequote:Op zondag 10 augustus 2008 20:40 schreef Den_Haag het volgende:
[..]
gister beetje veel gedronken en vandaag veel moeten rennen.
och arme, tis toch wat?quote:Op zondag 10 augustus 2008 20:40 schreef Den_Haag het volgende:
[..]
gister beetje veel gedronken en vandaag veel moeten rennen.
helaas heb ik deze zomer niet trouw de conditie-training gedaanquote:Op zondag 10 augustus 2008 20:54 schreef AKnynke het volgende:
[..]
och arme, tis toch wat?
ik heb m'n beste wedstrijden ooit gespeeld met een kater van hier tot tokyo, en 1 uurtje slaap. Goed voor de concentratie!
Pappa loop toch niet zo snel.quote:Op zondag 10 augustus 2008 20:58 schreef Den_Haag het volgende:
[..]
helaas heb ik deze zomer niet trouw de conditie-training gedaan
Nee, maar jij hebt dan ook echt beentjes!quote:Op zondag 10 augustus 2008 21:00 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Pappa loop toch niet zo snel.
ik kan je met mijn beentjes niet bijhouden
for what?quote:
Voor de narcissen in de tuin van Den_Haagquote:Op zondag 10 augustus 2008 21:08 schreef AKnynke het volgende:
[..]
for what?
nog eventjes wat dh?
Of ik ben erg dronken, of ik snap jullie gewoon niet, fo jullie snappen mij niet.
d_H heeft niet eens een tuin.quote:Op zondag 10 augustus 2008 21:12 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Voor de narcissen in de tuin van Den_Haag
Zit druk met een vriendinnetje te mailen, ijsthee te drinken, en te pm-en dus ja; druk genoegquote:
nou, waarom denk je?quote:Op zondag 10 augustus 2008 22:06 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
Ik was me even aan het afvragen waarom mensen eigenlijk een relatie hebben en samen wonen en zo.
das vaak met gevoel ja..quote:Op zondag 10 augustus 2008 22:09 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
[..]
ja iets met gevoel
maar ik kan het niet zo goed uitleggen!
Ik dacht net echt van. Wat voor zin heeft het om zo iets door te zetten wat is het uiteindelijke resultaatquote:Op zondag 10 augustus 2008 22:14 schreef Stereotomy het volgende:
Daar zijn mensen al duizenden jaren over aan het nadenken PF, en nog steeds geen antwoord.
Lekker hoor!quote:Op zondag 10 augustus 2008 22:11 schreef DarkElf het volgende:
Oeh donderdag lekker met vriendinnetje en haar lover en mijn mr naar de Japanner
Het lijkt me anders heel mooi om met 1 persoon alles in je leven mee te maken en daarna samen dood te gaan.quote:Op zondag 10 augustus 2008 22:15 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
[..]
Ik dacht net echt van. Wat voor zin heeft het om zo iets door te zetten wat is het uiteindelijke resultaat![]()
Ik moet gewoon niet teveel denken
tis ook wel bijzonder want ik heb zélden zo'n moeilijke eter gekend als mijn vriendinnetjequote:
Hm.. Het lijkt mij een beetje eentonig en beklemmend. Als ik in het algemeen kijk.quote:Op zondag 10 augustus 2008 22:18 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Het lijkt me anders heel mooi om met 1 persoon alles in je leven mee te maken en daarna samen dood te gaan.
quote:Op zondag 10 augustus 2008 22:30 schreef ColdFeet het volgende:
Succes PF. En ook succes met het halen van de drie maanden
idd!quote:Op zondag 10 augustus 2008 22:30 schreef ColdFeet het volgende:
Succes PF. En ook succes met het halen van de drie maanden
Ik zit net gezond aan de amandelen en cola lightquote:Op zondag 10 augustus 2008 22:40 schreef ColdFeet het volgende:
* stukje taart naar PF schuift, als opstapje voor een gezond eetpatroon
Oh ik was laatst op een begrafenis en ik vroeg me af of mensen überhaupt wat te zeggen zouden hebben en wat dat dan zou zijn.quote:Op zondag 10 augustus 2008 22:43 schreef Liejannuh het volgende:
Zo, dat zijn wel wat vragen principessa!
Waar komt dat vandaan?
Van die oud klasgenoot van je, neem ik aan? Was het een mooie uitvaart?quote:Op zondag 10 augustus 2008 22:46 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
[..]
Oh ik was laatst op een begrafenis en ik vroeg me af of mensen überhaupt wat te zeggen zouden hebben en wat dat dan zou zijn.
Ja dat wel. Maar wel heel lang omdat hij aan drie sporten deed, iedereen daarvan iets wou zeggen. En z'n zusjes en z'n vader ook. Dus sowieso al 12 sportclubjes, moeder, tantes, vrienden van allen, etcquote:Op zondag 10 augustus 2008 22:50 schreef Liejannuh het volgende:
[..]
Van die oud klasgenoot van je, neem ik aan? Was het een mooie uitvaart?
Over mij zouden ze zeggen dat ik altijd zo leuk enthousiast was en daardoor een beetje druk. En ook af en toe een ontzettend betweterig kutwijf, maar dat ik het wel goed bedoelde.
Ofzo.
Ja sure, eten is altijd goed!quote:Op zondag 10 augustus 2008 22:51 schreef ColdFeet het volgende:
Mag ik tussen al deze existentialistische praat door even mijn rabarbertaartrecept posten voor Elf?
ja zulke dingen ga je je afvragen dan he?quote:Op zondag 10 augustus 2008 22:46 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
[..]
Oh ik was laatst op een begrafenis en ik vroeg me af of mensen überhaupt wat te zeggen zouden hebben en wat dat dan zou zijn.
Ik denk dat ze alleen nog positieve dingen noemen - denk ikquote:Op zondag 10 augustus 2008 22:53 schreef DarkElf het volgende:
[..]
ja zulke dingen ga je je afvragen dan he?
Denk dat ze over mij zouden zeggen dat ik stronteigenwijs was op het absoluut vervelende af, bij tijd en wijlen totaal onvoorspelbaar maar keilief en een doorzetter door verschillende omstandigheden, met een flinke dosis zelfspot om dingen te relativeren... en daarbij totaal devoted aan de mensen waar ik van hou,
wrs want zo zijn mensen vaak wel ja maar ergens vind ik dat altijd onzin..quote:Op zondag 10 augustus 2008 22:55 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
[..]
Ik denk dat ze alleen nog positieve dingen noemen - denk ik
mm die bookmark ik even, klinkt goedquote:Op zondag 10 augustus 2008 23:01 schreef ColdFeet het volgende:
Rabarbertaart
Ingredienten: 3 eieren plus een dooier, 600 gram rabarber, 300 gram bloem, 75 gram zelfrijzende bloem, 150 gram boter, 500 gram suiker en wat zout.
Eerst maak je het deeg. Je laat de boter smelten samen met een snuifje zout. Je voegt er 150 gram suiker aan toe, dan een eigeel, 300 gram bloem en een beetje lauw water. Je mengt dit goed door en laat het dan 30 minuten rusten (note: doe maar niet in de koelkast, dan wordt het te hard). Nadien bewerk je het mengsel met een deegrol en doe je het in een taartvorm.
Voor de vulling: je snijdt de rabarber in stukjes en mengt dit met 350 gram suiker, 75 gram zelfrijzende bloem en 3 eieren (note: meng eerst suiker, bloem en eieren). Doe dit mengsel op de deeg in de taartvorm. De taart gaat voor ongeveer 1 uur in de oven op 180 graden (iets lager kan ook wel, hij hoeft maar licht te verkleuren).
Lekker simpel en echt heerlijk! Het bloem-suiker-eiprutje zet mooi uit, zodat de vlaaivorm-formaat taart goed gevuld is.
Het heeft blijkbaar nog een naam ookquote:Op zondag 10 augustus 2008 23:03 schreef ColdFeet het volgende:
Het existentialisme is een nogal neerslachtige stroming, PF'je.
Ja precies. Heb je de katholieke heiligenverklaringen wel eens gelezen? Zelfs van moderne heiligen? Als je die levensbeschrijvingen leest, lijkt het net alsof ze alleen maar goede dingen hebben gedaan en één of meerdere wonderen hebben verricht. Alsof ze als een heilige hebben geleefd. Oh wacht.quote:Op zondag 10 augustus 2008 22:55 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
[..]
Ik denk dat ze alleen nog positieve dingen noemen - denk ik
PF heeft post-puberaal dipjequote:Op zondag 10 augustus 2008 23:03 schreef ColdFeet het volgende:
Het existentialisme is een nogal neerslachtige stroming, PF'je.
Trusten DEquote:Op zondag 10 augustus 2008 23:06 schreef DarkElf het volgende:
zo, ik nestel mijzelf zo eens in mijn frisse bedje... met een kop champagne en een boek.
Morgen weer een dag...
fijne nacht allemaal.
Uhm... Alleen Au Pair, lang geleden.quote:Op zondag 10 augustus 2008 23:04 schreef ColdFeet het volgende:
Heb je toevallig W.F. Hermans gelezen voor je lijst? Die heeft er wel wat trekjes van.
Als ik lang van huis ben geweest en ik kom weer terug ruikt m'n huis een beetje viesquote:Op zondag 10 augustus 2008 23:08 schreef Stereotomy het volgende:
Ik liep net naar de keuken, en er viel me meteen één ding op: een nieuwe geur.Omdat we maar met 3 personen zijn, is een verandering van huisgenoot ook meteen een aanslag op je reuk. Denk dat ze net haar gezicht heeft gewassen + tanden heeft gepoetst, morgen begint de intro hier op de TU.
En wat lief: er staan weer 3 tandenborstels in de beker in de badkamer.
* Stereotomy melancholisch wordt.
Ik ben de laatste tijd een en al dipje met een soort extreem blije uitschieter.quote:Op zondag 10 augustus 2008 23:06 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
PF heeft post-puberaal dipje
Heb ik ook nog regelmatig last van.
Dat is een theorie/filosofie/religie (hoe je het wilt noemen) he, er zijn er meerquote:Op zondag 10 augustus 2008 22:54 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
Het existentialisme zou je kunnen uitleggen aan de hand van de theorie van Jean-Paul Sartre : "l'existence précède l'essence". Existentie (bestaan) gaat vooraf aan essentie (zin van zijn). Dit betekent dat iemand eerst op deze wereld verschijnt, dan existeert, en uiteindelijk zichzelf definieert door middel van zijn eigen daden. Je bent dus wat je doet. Wat je bent is niet meer dan de som van je eigen daden. Dit brengt een enorme verantwoordelijkheid met zich mee.
hmmm.. hmmm
Ons huis ruikt nog immer naar gekookte rijst.quote:Op zondag 10 augustus 2008 23:11 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
[..]
Als ik lang van huis ben geweest en ik kom weer terug ruikt m'n huis een beetje vies
Jij bent de laatste tijd best goed te pruimen. En je wordt nog leuker! Mensen worden altijd leuker na hun 20ste!quote:Op zondag 10 augustus 2008 23:11 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
[..]
Ik ben de laatste tijd een en al dipje met een soort extreem blije uitschieter.
Ik weet dus op geen van die vragen antwoord te geven en dat vind ik heel vervelend.quote:Op zondag 10 augustus 2008 23:11 schreef beunkster het volgende:
[..]
Dat is een theorie/filosofie/religie (hoe je het wilt noemen) he, er zijn er meer
Mijn ervaring met begrafenissen is overigens dat mensen altijd wel goede dingen in iemand weten te benoemen.
Maar persoonlijk sta ik niet zozeer stil bij wat men bij mijn begrafenis zou gaan zeggen.
Als ik existentialistisch filosofeer, is dat vooral op mijzelf gericht. Niet op wat mijn omgeving van mij vind, maar wat ik van mij vind. Ik sta veel meer stil bij wat ik doe: doe ik wel wat ik wil, wil ik dit echt, maakt mij dit echt gelukkig, haal ik wel uit mijn leven wat er in zit.
Ik vond het een beetje een vervelend boek met een dom schaapquote:Op zondag 10 augustus 2008 23:12 schreef ColdFeet het volgende:
Geen klodders tandpasta in de wasbak, Steer?
PF, Au Pair is nou net een van de meer opgewekte boeken van Hermans
Ja maar,quote:Op zondag 10 augustus 2008 23:12 schreef ColdFeet het volgende:
Geen klodders tandpasta in de wasbak, Steer?
Oh. Een complimentjequote:Op zondag 10 augustus 2008 23:12 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Jij bent de laatste tijd best goed te pruimen. En je wordt nog leuker! Mensen worden altijd leuker na hun 20ste!
Ik denk dat je wel een antwoord op die vragen weet te geven. Je hebt alleen moeite om het antwoord te formuleren en om een ja of nee te onderbouwen. En je moet er nog de tijd voor nemen om er over na te denken.quote:Op zondag 10 augustus 2008 23:12 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
[..]
Ik weet dus op geen van die vragen antwoord te geven en dat vind ik heel vervelend.
Ja alleen de laatste: nee.
Ik denk bijvoorbeeld aan dingen die ik zou willen doen. En dan denk ik toch dat dat is omdat het tastbaar is en omdat ik dan iets kan laten zien aan andere mensen. En dan doe ik het toch niet omdat ik dan als ik iets doe ik het voor mezelf wil doen.quote:Op zondag 10 augustus 2008 23:15 schreef beunkster het volgende:
[..]
Ik denk dat je wel een antwoord op die vragen weet te geven. Je hebt alleen moeite om het antwoord te formuleren en om een ja of nee te onderbouwen. En je moet er nog de tijd voor nemen om er over na te denken.
Maar je moet er vooral niet elke dag over nadenken. Ik ervaar voor mijzelf dat het af en toe heel erg goed en verhelderend is om eens rustig na te denken over dergelijke vragen en met de uitkomsten mijn leven bij te sturen.
Je bent nog scherpquote:Op zondag 10 augustus 2008 23:15 schreef DarkElf het volgende:
[..]nee, ik neem een kopje bedtime thee mee
Ben er ook benieuwd naar, erg benieuwd zelfs ook al gaat hij natuurlijk voornamelijk zakelijke dingen doen..quote:Op zondag 10 augustus 2008 23:23 schreef ColdFeet het volgende:
Slaap lekker DE. Ben benieuwd wat je mister van Israel vindt! Ik wil er als toerist nog weleens heen.
O dat is wel een idee, ik wist niet eens dat dat bestond! Maar bij een vereniging is het toch zo dat als je eenmaal gekozen hebt je nooit meer naar een ander kan gaan?quote:Op zondag 10 augustus 2008 23:26 schreef Stereotomy het volgende:
PF, wat dacht je van een internationale vereniging? AEGEE ofzo?Dan heb je de lol en het borrelen van een normale vereniging, meet je waarschijnlijk veel buitenlandse studenten en kun je zelf ook nog eens naar het buitenland.
Ik word daar ook weleens een beetje ongelukkig vanquote:Op zondag 10 augustus 2008 23:27 schreef Stereotomy het volgende:
Mijn ex werd ongelukkig in onze relatie omdat ze te weinig bevestiging van mij kreeg dat ik van haar hield.
Mêh.
Nou, na de meet bij Lein thuis voelde ik me wel een tijd lang echt heel blij: nieuwe mensen leren kennen en er ook nog goed mee om kunnen gaan ook! Dus wel een soort bevestiging.quote:Op zondag 10 augustus 2008 23:26 schreef ColdFeet het volgende:
Sociale contacten zijn zo belangrijk als je ergens opnieuw begint! Maakt niet veel uit waar je ze opduikelt.
Bevestiging? Internet is daarvoor niet de juiste plek. Maar ik mag je wel.
Ohquote:Op zondag 10 augustus 2008 23:27 schreef Stereotomy het volgende:
Mijn ex werd ongelukkig in onze relatie omdat ze te weinig bevestiging van mij kreeg dat ik van haar hield.
Mêh.
Oh okee, dus het is een vrouwelijk probleem.quote:Op zondag 10 augustus 2008 23:28 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Ik word daar ook weleens een beetje ongelukkig van
corpora?quote:Op zondag 10 augustus 2008 23:29 schreef ColdFeet het volgende:
PF: corpora en grote katholieke verenigingen zijn daar heel streng in, de meeste andere verenigingen wat minder. AEGEE kan prima naast een sport- en gezelligheidsvereniging, hoor.
Hmm... als ik jou zo hoor ben je dus vooral gericht op anderen en je ervaart dat als een belemmering omdat je meer op jezelf gericht wilt zijn?quote:Op zondag 10 augustus 2008 23:17 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
[..]
Ik denk bijvoorbeeld aan dingen die ik zou willen doen. En dan denk ik toch dat dat is omdat het tastbaar is en omdat ik dan iets kan laten zien aan andere mensen. En dan doe ik het toch niet omdat ik dan als ik iets doe ik het voor mezelf wil doen.
Nou, ik kan me voorstellen dat als je bij het Amsterdams Studenten Corps gaat, dat je dan echt nooit meer naar de concurrent kan gaan. Maar bij internationale verenigingen? No way.quote:Op zondag 10 augustus 2008 23:27 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
[..]
O dat is wel een idee, ik wist niet eens dat dat bestond! Maar bij een vereniging is het toch zo dat als je eenmaal gekozen hebt je nooit meer naar een ander kan gaan?
Kon het schaap er niet gewoon naar vrágen danquote:Op zondag 10 augustus 2008 23:27 schreef Stereotomy het volgende:
Mêh.
quote:Op zondag 10 augustus 2008 23:28 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Nou, na de meet bij Lein thuis voelde ik me wel een tijd lang echt heel blij: nieuwe mensen leren kennen en er ook nog goed mee om kunnen gaan ook! Dus wel een soort bevestiging.
Als het waar zou zijn. Dan zou ik heel hard huilen en dan zelfmoord plegen. Denk ik.quote:Op zondag 10 augustus 2008 23:30 schreef beunkster het volgende:
[..]
Hmm... als ik jou zo hoor ben je dus vooral gericht op anderen en je ervaart dat als een belemmering omdat je meer op jezelf gericht wilt zijn?
Wat voor mij wel een eyeopener is geweest is de volgende oefening:
- stel, je huisarts vertelt je dat je terminale kanker hebt. Je hebt nog 6 maand te leven en geld is geen issue, wat ga je dan doen in die resterende zes maanden?
Dat zet je dan voor jezelf op papier.
- je huisarts vertelt je nu dat je nog maar een week hebt. Wat zou je dan nog gaan doen?
Ook dat zet je op papier.
- je huisarts vertelt je dat je nog maar één dag te leven hebt. Wat zou je gaan doen?
Dat zet je dus ook op papier.
En met dat laatste ga je dan gelijk aan de slag. Want dat is namelijk wat er écht toe doet voor jou.
Deze oefening helpt je heel erg in het schiften van dingen die wel en niet belangrijk zijn voor je.
Ik vertel het nu een beetje als een droge opsomming achter elkaar, maar als je dit niet vooraf weet en je gaat er over nadenken, dan is dat vaak heel verhelderend.
Nee. Was ze te trots voor.quote:Op zondag 10 augustus 2008 23:30 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Kon het schaap er niet gewoon naar vrágen dan
In het eggie is ze ook heel tof!quote:Op zondag 10 augustus 2008 23:12 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Jij bent de laatste tijd best goed te pruimen. En je wordt nog leuker! Mensen worden altijd leuker na hun 20ste!
Een vereniging die gezelligheid als doel heeftquote:Op zondag 10 augustus 2008 23:30 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
[..]
corpora?
en wat is precies een gezelligheidsvereniging?
Dat is gewoon heel belangrijk voor je gemoedsrust hoorquote:Op zondag 10 augustus 2008 23:17 schreef DarkElf het volgende:
Zo, de mr is veilig aangekomen in Israel.
(altijd fijn om te weten vind ik)
Kloptquote:Op zondag 10 augustus 2008 23:34 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Dat is gewoon heel belangrijk voor je gemoedsrust hoor![]()
Hm.. Ik heb niet zoveel vrouwelijke vriendinnen. Twee vriendinnen. Waarvan 1 een uur reizen woont en ik al 20 jaar ken. Een ander die net een jaar in het buitenland is geweest en als we willen elke dag kan zien.quote:Op zondag 10 augustus 2008 23:31 schreef DarkElf het volgende:
Volgens mij hebben vrouwen gewoon meer behoefte aan bevestiging in bijna alles...
daar hebben we nauurlijk ook vriendinnen voor die ons steunen in alles... mannen hebben dat toch niet met hun vrienden geloof ik, iig niet op de manier waarop vrouwen elkaar bevestigen...
en vrouwen moeten het hóren ipv merken denk ik, mannen ook... maar vrouwen meer denk ik wel eens..
(als ik zo eens in mijn omgeving kijk lijkt het zo te werken)
was dat ook die harige?quote:Op zondag 10 augustus 2008 23:34 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
en die stonk naar vis.
Goeie beslissing, uiteindelijk, dus.
Wil PF niet ontmoedigen, maar ik vind die van mij niet geweldig. Maar ik sliep dan ook in een Corpshuis, had brallende en zuipende intropappa's en ik vond mijn draai pas toen ik bij de toneelvereniging ging.quote:Op zondag 10 augustus 2008 23:34 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Introductieweek, leukste tijd van je leven
Ik ken in utrecht umc & veritas en in amsterdam nonomes.quote:Op zondag 10 augustus 2008 23:34 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Een vereniging die gezelligheid als doel heeft
Ik ken het Amsterdamse studentenleven niet zo goed, maar in de meeste steden heb je een groot corps (traditionele vereniging), een AHC-vereniging (katholieke zuipschuiten) en nog een berg kleinere verenigingen. Lees je vantevoren in, ga kijken bij de verenigingen die je leuk lijken en proef de sfeer daar!
Introductieweek, leukste tijd van je leven
Eh ja, die ja. Ze is Joods, dus veel donkere, stugge haren en een grote neus.quote:Op zondag 10 augustus 2008 23:35 schreef DarkElf het volgende:
[..]
was dat ook die harige?
zo ja: wat zag je er dan ooit in?
Dat is dus echt typisch een mannelijke eigenschap die ons in dit soort zaken de das om doet: als je niets hoort zit het helemaal goed. Zodra je wat hoort moet je op gaan passen. Zo zitten wij mannen in elkaar.quote:Op zondag 10 augustus 2008 23:28 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Ik word daar ook weleens een beetje ongelukkig van
ah das mooi, daar zit Israel vol meequote:Op zondag 10 augustus 2008 23:38 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Eh ja, die ja. Ze is Joods, dus veel donkere, stugge haren en een grote neus.
ja, dan kan iemand nog zo lief zijn maar dat zijn wel fundamentele issues dan ja..quote:Ze is verder wel heel lief hoor. En we hebben zelfde waarden enzo die we belangrijk vinden in het leven. En ze is op andere vlakken wel heel bijzonder. Maar ik geloof oprecht dat als onze relatie later ECHTE problemen zou kennen, dat haar gebrek aan communicatie ons zou opbreken. Je kunt alles oplossen door te praten en te werken, en open naar elkaar te zijn. Als je je mond dicht houdt totdat je ontploft, dan kun je niets. Dus, tja. Was vroeg of laat toch fout gegaan.
Verder zoeken maar.
Ik was ook nog wel wat verlegener hoor. Maar ik had wel een OK groepje en ik had op een gegeven moment ook wel mijn vereniging gevonden...quote:Op zondag 10 augustus 2008 23:36 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Wil PF niet ontmoedigen, maar ik vind die van mij niet geweldig. Maar ik sliep dan ook in een Corpshuis, had brallende en zuipende intropappa's en ik vond mijn draai pas toen ik bij de toneelvereniging ging.
Bovendien was ik op mijn 18e behoorlijk contactgestoord, was verlegen, niet sociaal, en totaal anders zoals ik nu ben.
Ja maar dan leek het net of jij het niet wou want wss wou ze het wel maar KON ze het niet. Snap je?quote:Op zondag 10 augustus 2008 23:43 schreef Stereotomy het volgende:
Fundamentele issues. Goed benoemd, zo hadden wij het uiteindelijk ook gezegd.
Oh, en trouwen was ook een terugkerende issue. Ze was absoluut tegen samenwonen, kon niet vanwege familie en ze vond het een halfslachtige manier om je liefde voor elkaar te uiten. Ik vond het juist een uitstekende manier.
Maargoed, toen ze hier naar Eindhoven kwam verhuizen heb ik dus geen een keer voorgesteld om dan maar samen te wonen, alhoewel ik er altijd voor openstond en het wél hartstikke leuk zou vinden. Bij onze break-up gesprek kreeg ik te horen dat ze verdrietig was dat ik niet had voorgesteld om samen te wonen.![]()
Ze bedoelt, ze zou nee hebben gezegd, maar ze was toch verdrietig dat ik het niet had voorgesteld.Wtf.
![]()
Tja. Heb daarvóór meerdere malen voorgesteld om samen te wonen, maar dat was zo halfjes en lafjes en hield ik dan echt van haar?quote:Op zondag 10 augustus 2008 23:44 schreef DarkElf het volgende:
oh ja das wel naar als je zoiets te horen krijgt terwijl je dus ondertussen gewoon rekening houdt met iemand zijn opvattingen enzo
Ze wou zelf niet. Niet alleen omdat haar oma en ouders (conservatieve cultuur) er dan niets van zouden snappen, maar omdat ze het zelf als een teken van halfslachtigheid zou zien. Oók van haar kant.quote:Op zondag 10 augustus 2008 23:45 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
[..]
Ja maar dan leek het net of jij het niet wou want wss wou ze het wel maar KON ze het niet. Snap je?
Oh, dan kan ik er ook niets mee..quote:Op zondag 10 augustus 2008 23:47 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Ze wou zelf niet. Niet alleen omdat haar oma en ouders (conservatieve cultuur) er dan niets van zouden snappen, maar omdat ze het zelf als een teken van halfslachtigheid zou zien. Oók van haar kant.
nou lekker danquote:Op zondag 10 augustus 2008 23:46 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Tja. Heb daarvóór meerdere malen voorgesteld om samen te wonen, maar dat was zo halfjes en lafjes en hield ik dan echt van haar?
aanstaande woensdag zes jaarquote:Jij bent al wel getrouwd toch DE? Hoe lang al?
Bindingsangst alert!quote:Op zondag 10 augustus 2008 23:47 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
Als iemand iets echt aardigs en gemeend zegt dan word ik daar altijd een beetje eng van. En bang en zo.
Ze was voornamelijk heel onzeker, en ook naïef: ik was haar eerste vriendje van haar 18e tot haar 23e.quote:Op zondag 10 augustus 2008 23:48 schreef DarkElf het volgende:
[..]
nou lekker dandan lijkt het een "je doet het toch nooit goed" tiepje... die kan je ook niet happy maken/houden denk ik
[..]
Kut, dat wist ik.quote:aanstaande woensdag zes jaar
Oh ik heb geen nare jeugd gehad hoor.quote:Op zondag 10 augustus 2008 23:49 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Bindingsangst alert!
Dat heeft mijn toneelverloofde ook. Maar bij haar kwam het door haar vader, die op haar 12e opeens weg was met een ander en nooit meer teruggekomen was naar haar moeder.
je kan toch niet alles onthouden?quote:Op zondag 10 augustus 2008 23:49 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Ze was voornamelijk heel onzeker, en ook naïef: ik was haar eerste vriendje van haar 18e tot haar 23e.
[..]
Kut, dat wist ik.![]()
![]()
![]()
![]()
Bijna zes jaar, druifquote:Op zondag 10 augustus 2008 23:46 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Tja. Heb daarvóór meerdere malen voorgesteld om samen te wonen, maar dat was zo halfjes en lafjes en hield ik dan echt van haar?
Jij bent al wel getrouwd toch DE? Hoe lang al?
nou als het het maar waard was danquote:Op zondag 10 augustus 2008 23:51 schreef Stereotomy het volgende:
DE: kostte me een jaar haar ervan te overtuigen dat sex before marriage best kan.Mijn jaar, wat doe je.
Dit is heel belangrijke informatie! Hier moet je echt eens goed over nadenken.quote:Op zondag 10 augustus 2008 23:47 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
Als iemand iets echt aardigs en gemeend zegt dan word ik daar altijd een beetje eng van. En bang en zo.
Ze moest ook heel lang opwarmen, toch?quote:Op zondag 10 augustus 2008 23:53 schreef DarkElf het volgende:
[..]
nou als het het maar waard was dan
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |