Oh je wordt ouder papa, geef het maar toequote:Op zondag 10 augustus 2008 20:40 schreef Den_Haag het volgende:
[..]
gister beetje veel gedronken en vandaag veel moeten rennen.
och arme, tis toch wat?quote:Op zondag 10 augustus 2008 20:40 schreef Den_Haag het volgende:
[..]
gister beetje veel gedronken en vandaag veel moeten rennen.
helaas heb ik deze zomer niet trouw de conditie-training gedaanquote:Op zondag 10 augustus 2008 20:54 schreef AKnynke het volgende:
[..]
och arme, tis toch wat?
ik heb m'n beste wedstrijden ooit gespeeld met een kater van hier tot tokyo, en 1 uurtje slaap. Goed voor de concentratie!
Pappa loop toch niet zo snel.quote:Op zondag 10 augustus 2008 20:58 schreef Den_Haag het volgende:
[..]
helaas heb ik deze zomer niet trouw de conditie-training gedaan
Nee, maar jij hebt dan ook echt beentjes!quote:Op zondag 10 augustus 2008 21:00 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Pappa loop toch niet zo snel.
ik kan je met mijn beentjes niet bijhouden
for what?quote:
Voor de narcissen in de tuin van Den_Haagquote:Op zondag 10 augustus 2008 21:08 schreef AKnynke het volgende:
[..]
for what?
nog eventjes wat dh?
Of ik ben erg dronken, of ik snap jullie gewoon niet, fo jullie snappen mij niet.
d_H heeft niet eens een tuin.quote:Op zondag 10 augustus 2008 21:12 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Voor de narcissen in de tuin van Den_Haag
Zit druk met een vriendinnetje te mailen, ijsthee te drinken, en te pm-en dus ja; druk genoegquote:
nou, waarom denk je?quote:Op zondag 10 augustus 2008 22:06 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
Ik was me even aan het afvragen waarom mensen eigenlijk een relatie hebben en samen wonen en zo.
das vaak met gevoel ja..quote:Op zondag 10 augustus 2008 22:09 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
[..]
ja iets met gevoel
maar ik kan het niet zo goed uitleggen!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |