oh, en ik heb besloten dat ik wellicht wel ga bijlezen als ik tijd teveel heb, maar nu niet.quote:Op zondag 10 augustus 2008 20:00 schreef AKnynke het volgende:
Ha!
Ikb en weer in Haaksbergen! Gister druk dagje, eerst verhuizen, daarna 3 uur terugrijden naar Haaksbergen, alle spullen uitladen, en toen ben ik naar Tilburg gereden.
Nu heerlijk gegeten met m'n ouders (aardappel gratin, courgette met zelfgemaakte pesto en tonijn) en er staat nu een stuk crumble in de oven.
Dan zo op de bank, en vroeg naar bed,want veel slaap heb ik niet gehad vannacht.
ik ben al eens verbouwd door de PCquote:Op zondag 10 augustus 2008 20:01 schreef kaasplankje het volgende:
Ik kom voor mijn werk ong. 3x per week bij een privékliniek voor cosmetische chirurgie. Ik vind 't daar toch wel een beetje creepy hoor met al die mensen die zichzelf laten verbouwen.
quote:Op zondag 10 augustus 2008 19:58 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Mijn vent, wat dacht je
Octo, leuk! Je kunt heel goed zien wie jouw zusje is, of niet?
vertelquote:Op zondag 10 augustus 2008 20:02 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
[..]
ik ben al eens verbouwd door de PC
nee, dat was abosluut niet vervelend!quote:Op zondag 10 augustus 2008 20:05 schreef DarkElf het volgende:
Och kon je niet slapen Nynke? vervelend zeg![]()
nee hoor, dat valt wel mee. tot nu toe te druk bezig gweeest. morgen of overmorgen, als ik m'n ouders zat ben, dan vast wel!quote:Op zondag 10 augustus 2008 20:08 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
Yeah sure![]()
@NynkeSounds good, mis je je stad al?
ik heb een litteken van 10 cm op m'n buikquote:Op zondag 10 augustus 2008 20:08 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
Yeah sure![]()
@NynkeSounds good, mis je je stad al?
Ja m'n buikvlies stukken littekenweefsel er uit gesneden en weer dicht gemaaktquote:Op zondag 10 augustus 2008 20:21 schreef octopussy het volgende:
hoe heeft ie dat gedaan pf? litteken weggesneden en opnieuw netjes gehecht/geplakt?
mijn littekens worden altijd erg lelijk
Ik heb er ook wel een paarquote:Op zondag 10 augustus 2008 20:21 schreef octopussy het volgende:
hoe heeft ie dat gedaan pf? litteken weggesneden en opnieuw netjes gehecht/geplakt?
mijn littekens worden altijd erg lelijk
Truste DHquote:
weltrustenquote:Op zondag 10 augustus 2008 20:23 schreef Den_Haag het volgende:
ga zo eens slapen. ben echt moe
Nu al?quote:Op zondag 10 augustus 2008 20:23 schreef Den_Haag het volgende:
ga zo eens slapen. ben echt moe
gister beetje veel gedronken en vandaag veel moeten rennen.quote:Op zondag 10 augustus 2008 20:35 schreef freecell het volgende:
[..]
Nu al?
Welterusten in ieder geval!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |