quote:Op zondag 10 augustus 2008 14:02 schreef DarkElf het volgende:
zo, gegrilde tomatensoeppie is echt überlekker geworden
Ja, visfondquote:Op zondag 10 augustus 2008 14:11 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
Heb je ook fond zonder vlees
of is dat een stomme vraag
Ik heb ook nog wel exendingen. Die gooi ik niet weg en ik geef ze ook niet terug. Eens gegeven blijft gegeven.quote:Op zondag 10 augustus 2008 14:19 schreef Leintjeuh het volgende:
Strength and honor! Omdat iedereen dat soms wel kan gebruiken
En ik heb souvenirs voor ex uit Londen, drumstokjes van the Hardrock Cafe, en een boxershort van de metroPlus een oude souvenir van onze eerste vakantie samen in Egypte. Die mag ie terug
Ik heb z'n stomme symbolische ketting (gewoon uit de juwelierszaak van z'n papaquote:Op zondag 10 augustus 2008 14:23 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
Ik heb ook nog wel exendingen. Die gooi ik niet weg en ik geef ze ook niet terug. Eens gegeven blijft gegeven.
Een flesje gevuld met verschillende kleuren zand, met aan de ene kant een orka en aan de andere kant een kameel voor een pyramide. Met onze namen erin.quote:
Leeg gieten in de zeequote:Op zondag 10 augustus 2008 14:34 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Een flesje gevuld met verschillende kleuren zand, met aan de ene kant een orka en aan de andere kant een kameel voor een pyramide. Met onze namen erin.
nee dat is toch een mooie herinnering? Ik zou het ook bewaren mss, hangt er vanafquote:Op zondag 10 augustus 2008 14:35 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
[..]
Leeg gieten in de zee
Het klonk een beetje lelijkquote:Op zondag 10 augustus 2008 14:39 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
nee dat is toch een mooie herinnering? Ik zou het ook bewaren mss, hangt er vanaf
Een beetje lelijk?quote:Op zondag 10 augustus 2008 14:45 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
[..]
Het klonk een beetje lelijk
Ja maar dat is meteen zo botquote:Op zondag 10 augustus 2008 14:52 schreef Liejannuh het volgende:
[..]
Een beetje lelijk?
Het klinkt wanstaltig!
Sorry Lein.
Wat lief van je!quote:Op zondag 10 augustus 2008 14:53 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
[..]
Ja maar dat is meteen zo bot
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |