quote:Op zondag 10 augustus 2008 13:34 schreef Isabeau het volgende:
[..]
je bent uit je naad gescheurd.
alweer.
[/quote]quote:Op zondag 10 augustus 2008 13:35 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Natuurlijk kosten processen in het lichaam energie, maar als je het op die kaart wil spelen: dan zou 1 kg aan vet op je lichaam > 9000 kcal aan overschot van voedselinname betekenen. Niet minder, omdat er energie verloren gaat en uiteindelijk niet in de opslag terecht komt.
Gast. Dit was 8 jaar geleden mijn allereerste project op de TU en 5 jaar geleden hebben we een volautomatisch regelsysteem ontworpen om het metabolisme van comateuze patienten op de IC in de gaten te houden.quote:Op zondag 10 augustus 2008 13:36 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
[..]
Breek je kleine hersentjes er maar niet overOver een paar maanden kom ik met het verlossende antwoord
sommige mensen blijkbaar welquote:Op zondag 10 augustus 2008 13:35 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
[..]
wtf zo GA je niet over straat
Waarom heb je het dan fout volgens isaaquote:Op zondag 10 augustus 2008 13:38 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Gast. Dit was 8 jaar geleden mijn allereerste project op de TU en 5 jaar geleden hebben we een volautomatisch regelsysteem ontworpen om het metabolisme van comateuze patienten op de IC in de gaten te houden.![]()
ze leven nog en bleven beter op gewicht![]()
Gewoon uit het raam gooien!quote:Op zondag 10 augustus 2008 13:36 schreef Stereotomy het volgende:
Het stomme van exxen afzeggen is dat ik nu al bijna een maand met een souvenir uit mijn vakantie thuis zit dit ik maar niet weg kan geven. Jij hebt geen souvenirs he, Isa?
Wat je over een paar maanden wél zult leren is dat de uitleg belangrijker is dan het antwoord.quote:Op zondag 10 augustus 2008 13:39 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
[..]
Waarom heb je het dan fout volgens isaa![]()
HET ZIJN KOEKJES! Koekjes gooi je niet uit het raam!quote:Op zondag 10 augustus 2008 13:39 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
[..]
Gewoon uit het raam gooien!
Nee koekjes eet je opquote:Op zondag 10 augustus 2008 13:40 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
HET ZIJN KOEKJES! Koekjes gooi je niet uit het raam!
Ik was je maar een beetje aan het stangenquote:Op zondag 10 augustus 2008 13:40 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Wat je over een paar maanden wél zult leren is dat de uitleg belangrijker is dan het antwoord.
FAILquote:Op zondag 10 augustus 2008 13:44 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
[..]
Ik was je maar een beetje aan het stangen
Toen je nog met hem ging, ofquote:Op zondag 10 augustus 2008 13:45 schreef Leintjeuh het volgende:
Ik heb ook nog een zak met souvenirs voor ex liggen
Nou. Als je bikini's met haar gaat kopen heeft ze XL nodig voor de borsten en s voor haar kont.quote:Op zondag 10 augustus 2008 13:44 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
[..]
Nee koekjes eet je op
Nou.. Aan de andere kant.. Geef haar maar koekjes. Dan wordt ze dik en vadsig
Maar van veel koekjes krijgt ze eh.............. Suikerziektequote:Op zondag 10 augustus 2008 13:46 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Nou. Als je bikini's met haar gaat kopen heeft ze XL nodig voor de borsten en s voor haar kont.
Koekjes geven haar dus alleen grotere borsten. Die ook nog eens niet hangen. Het zijn de mooiste borsten die ik ken.
Neequote:Op zondag 10 augustus 2008 13:46 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
[..]
Toen je nog met hem ging, of
Oké ik geef toe ik heb ook een souvenier voor m'n ex gekocht toen hij al m'n ex was!
Echt een hele mooie steenquote:
quote:Op zondag 10 augustus 2008 13:36 schreef Stereotomy het volgende:
Het stomme van exxen afzeggen is dat ik nu al bijna een maand met een souvenir uit mijn vakantie thuis zit dit ik maar niet weg kan geven. Jij hebt geen souvenirs he, Isa?
Koekjes van een maand oud mmmmm lekker johquote:Op zondag 10 augustus 2008 13:40 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
HET ZIJN KOEKJES! Koekjes gooi je niet uit het raam!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |