Hij maakte een jankend mormel van je?quote:Op zondag 10 augustus 2008 15:39 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
[..]
Dan ziet ie dat ik heel leuk ben en niet een jankend mormel
Weet niet maar ik was niet op m'n bestquote:Op zondag 10 augustus 2008 15:42 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Hij maakte een jankend mormel van je?
Sounds familiarquote:Op zondag 10 augustus 2008 15:42 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
[..]
Weet niet maar ik was niet op m'n best
quote:Op zondag 10 augustus 2008 15:42 schreef Isabeau het volgende:
Hij weet al lang dat je best leuk was, PF, anders was hij nooit een relatie met je begonnen
Dit zijn gewoon strakke actiesquote:Op zondag 10 augustus 2008 15:58 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
Ja ok
Mr Ex zag ons (Mr en Mr Fallus) lang geleden langs lopen en wou een praatje beginnen maar ik was heel blij dus rende we weg
Ja het is niet anders,quote:
Laat zien danquote:Op zondag 10 augustus 2008 17:01 schreef Liejannuh het volgende:
Ik heb echt zo'n leuke foto van MoBlo gemaakt gister.Misschien ga ik 'm nog wel posten ook.
Dat klinkt echt heel grappigquote:Op zondag 10 augustus 2008 15:57 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Nu is het uit en heb je een beter exemplaar, namelijk Mr. Fallus
Ah, betekent dat dat ik volgend weekend naar Leuven kom dan?quote:Op zondag 10 augustus 2008 17:47 schreef ColdFeet het volgende:
Familie weer uitgezwaaid, neefje is![]()
Op welke lekkere hapjes ga je RT dinsdagnacht vergasten, elfje?
Iig ligt er al een fles champy..quote:Op zondag 10 augustus 2008 17:47 schreef ColdFeet het volgende:
Familie weer uitgezwaaid, neefje is![]()
Op welke lekkere hapjes ga je RT dinsdagnacht vergasten, elfje?
Intro doen.quote:Op zondag 10 augustus 2008 17:54 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
DE je bent echt een leuke vrouwLeer het mij!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |