Hij maakte een jankend mormel van je?quote:Op zondag 10 augustus 2008 15:39 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
[..]
Dan ziet ie dat ik heel leuk ben en niet een jankend mormel

Weet niet maar ik was niet op m'n bestquote:Op zondag 10 augustus 2008 15:42 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Hij maakte een jankend mormel van je?

Sounds familiarquote:Op zondag 10 augustus 2008 15:42 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
[..]
Weet niet maar ik was niet op m'n best

quote:Op zondag 10 augustus 2008 15:42 schreef Isabeau het volgende:
Hij weet al lang dat je best leuk was, PF, anders was hij nooit een relatie met je begonnen

Dit zijn gewoon strakke actiesquote:Op zondag 10 augustus 2008 15:58 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
Ja ok
Mr Ex zag ons (Mr en Mr Fallus) lang geleden langs lopen en wou een praatje beginnen maar ik was heel blij dus rende we weg

Ja het is niet anders,quote:

Laat zien danquote:Op zondag 10 augustus 2008 17:01 schreef Liejannuh het volgende:
Ik heb echt zo'n leuke foto van MoBlo gemaakt gister.Misschien ga ik 'm nog wel posten ook.

Dat klinkt echt heel grappigquote:Op zondag 10 augustus 2008 15:57 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Nu is het uit en heb je een beter exemplaar, namelijk Mr. Fallus

Ah, betekent dat dat ik volgend weekend naar Leuven kom dan?quote:Op zondag 10 augustus 2008 17:47 schreef ColdFeet het volgende:
Familie weer uitgezwaaid, neefje is![]()
Op welke lekkere hapjes ga je RT dinsdagnacht vergasten, elfje?

Iig ligt er al een fles champy..quote:Op zondag 10 augustus 2008 17:47 schreef ColdFeet het volgende:
Familie weer uitgezwaaid, neefje is![]()
Op welke lekkere hapjes ga je RT dinsdagnacht vergasten, elfje?

Intro doen.quote:Op zondag 10 augustus 2008 17:54 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
DE je bent echt een leuke vrouwLeer het mij!

Fabulous.quote:Op zondag 10 augustus 2008 17:57 schreef DarkElf het volgende:
[..]
Natúúrlijk! We zijn maar een keer zes jaar getrouwd toch?

quote:Op zondag 10 augustus 2008 17:54 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
DE je bent echt een leuke vrouwLeer het mij!

Door naar de intro te gaan word ik een leuke vrouw?quote:Op zondag 10 augustus 2008 17:56 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Intro doen.
Mijn nieuwe huppelkuttende, dartelende, blonde, kak, naïeve, vrolijke doch licht zenuwachtige huisgenootje is gearriveerd met de hele familie. Ze gaan uit eten vanavond en morgen begint de intro ook hier.
Mijn andere huisgenootje had mijn berg afwas gedaan'ja, want jij had de WC 2x gepoetst achter elkaar toen ik geen zin had'
Ons huis is weer leuk.

Ja, want je stelt je dan open voor andere mensen, in plaats van suf thuis te blijven. Als het echt geen bal aan is kun je halverwege nog naar huisquote:Op zondag 10 augustus 2008 17:58 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
[..]
Door naar de intro te gaan word ik een leuke vrouw?

Kromme redenatiequote:Op zondag 10 augustus 2008 18:01 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Ja, want je stelt je dan open voor andere mensen, in plaats van suf thuis te blijven. Als het echt geen bal aan is kun je halverwege nog naar huis

Ja, maar daarbij heb je niet continu lopen zeuren dat het allemaal eng is en niet weet of het wel tof wordt of nietquote:Op zondag 10 augustus 2008 18:02 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
[..]
Kromme redenatie
Ik ben gister naar een feest geweest en die dag ervoor was ik uit

Oh. Nee de intro is niet eng. Ik heb een vriendje gevonden en we komen bij elkaar in de klas.quote:Op zondag 10 augustus 2008 18:03 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Ja, maar daarbij heb je niet continu lopen zeuren dat het allemaal eng is en niet weet of het wel tof wordt of niet

Ik moet mijn huis ook nog gezellig maken, ik ga nu ff in mijn blootje de douche schoonmakenquote:Op zondag 10 augustus 2008 17:56 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Intro doen.
Mijn nieuwe huppelkuttende, dartelende, blonde, kak, naïeve, vrolijke doch licht zenuwachtige huisgenootje is gearriveerd met de hele familie. Ze gaan uit eten vanavond en morgen begint de intro ook hier.
Mijn andere huisgenootje had mijn berg afwas gedaan'ja, want jij had de WC 2x gepoetst achter elkaar toen ik geen zin had'
Ons huis is weer leuk.

Succesquote:Op zondag 10 augustus 2008 18:11 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
Ik moet mijn huis ook nog gezellig maken, ik ga nu ff in mijn blootje de douche schoonmaken

oh ja das wel een idee... Mmm Ff onthoudenquote:Op zondag 10 augustus 2008 18:39 schreef ColdFeet het volgende:
DE: roerei met zalm en kappers, en een glas champi? Chic

euhm, moet ik even kijken want het staat in "voor altijd zomer" van Nigellaquote:Op zondag 10 augustus 2008 18:44 schreef ColdFeet het volgende:
Mmmm, hoe maak je ricottapannekoekjes?
Lianne, de rabarbertaart staat hier in de oven

ohjummie dat klinkt lekkerquote:Op zondag 10 augustus 2008 18:50 schreef DarkElf het volgende:
Oh boek lag dichtbij
Voor 25 stuks, heb geen zin om om te rekenen
250 gr ricotta, 1.25 dl halfvolle melk, 2 grote eieren gesplitst, 100 gr bloem, 1 tl bakpoeder, snuf zout, 2 el olie (zonnebloem of arachide) en aardbeien, gehakt...
ricotta, melk en eierdooiers in een kom en mengen, bloem bakpoeder en zout toevoegen en klutsen tot een glad beslag.. eiwitten opkloppen ot ze schuimig zijn en erdoorheen spatelen..
met een dessertlepel (of juslepel) een hoopje in een hete koekepan gooien en bakken maar (snel klaar trouwens!)
Op bord gooien, aardbeien erbij (en als je wilt stroop over de pannenkoekjes want dat is wel lekker maar eigenlijk niet nodig)![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |