quote:Op zondag 10 augustus 2008 14:02 schreef DarkElf het volgende:
zo, gegrilde tomatensoeppie is echt überlekker geworden
Ja, visfondquote:Op zondag 10 augustus 2008 14:11 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
Heb je ook fond zonder vlees
of is dat een stomme vraag
Ik heb ook nog wel exendingen. Die gooi ik niet weg en ik geef ze ook niet terug. Eens gegeven blijft gegeven.quote:Op zondag 10 augustus 2008 14:19 schreef Leintjeuh het volgende:
Strength and honor! Omdat iedereen dat soms wel kan gebruiken
En ik heb souvenirs voor ex uit Londen, drumstokjes van the Hardrock Cafe, en een boxershort van de metroPlus een oude souvenir van onze eerste vakantie samen in Egypte. Die mag ie terug
Ik heb z'n stomme symbolische ketting (gewoon uit de juwelierszaak van z'n papaquote:Op zondag 10 augustus 2008 14:23 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
Ik heb ook nog wel exendingen. Die gooi ik niet weg en ik geef ze ook niet terug. Eens gegeven blijft gegeven.
Een flesje gevuld met verschillende kleuren zand, met aan de ene kant een orka en aan de andere kant een kameel voor een pyramide. Met onze namen erin.quote:
Leeg gieten in de zeequote:Op zondag 10 augustus 2008 14:34 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Een flesje gevuld met verschillende kleuren zand, met aan de ene kant een orka en aan de andere kant een kameel voor een pyramide. Met onze namen erin.
nee dat is toch een mooie herinnering? Ik zou het ook bewaren mss, hangt er vanafquote:Op zondag 10 augustus 2008 14:35 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
[..]
Leeg gieten in de zee
Het klonk een beetje lelijkquote:Op zondag 10 augustus 2008 14:39 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
nee dat is toch een mooie herinnering? Ik zou het ook bewaren mss, hangt er vanaf
Een beetje lelijk?quote:Op zondag 10 augustus 2008 14:45 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
[..]
Het klonk een beetje lelijk
Ja maar dat is meteen zo botquote:Op zondag 10 augustus 2008 14:52 schreef Liejannuh het volgende:
[..]
Een beetje lelijk?
Het klinkt wanstaltig!
Sorry Lein.
Wat lief van je!quote:Op zondag 10 augustus 2008 14:53 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
[..]
Ja maar dat is meteen zo bot
Dan zou ik zeker naar die intro gaan PF want op de ALO zitten allemaal stoere binkiesquote:Op zondag 10 augustus 2008 14:57 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
Dilemma: Ik ga voeding en diëtetiek doen, maar de intro is samen met de ALO
Ik dacht dat het wel een leuke invulling was om elke dag uit eten te gaan en zo(voeding, je weets)
maarr... nu is het dus met de sportmensen en gaan we abseilen en stormbaan rennen waarschijnlijk
Ik heb geen zin om vies te worden en sportief te doenMaar het is wel gezellig wss!
(Oh ik ben al eens wezen survivallen, abseilen in de Ardennen etcEn zelfs van een 30 m hoge toren.. En heb al drie keer een survivalmodder run gedaan. Dus ik heb wel levenslang genoeg gehad. Eigenlijk)
O ja, smart thinkingquote:Op zondag 10 augustus 2008 15:05 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
Dan zou ik zeker naar die intro gaan PF want op de ALO zitten allemaal stoere binkies
Deze is way mooier dan die ik heb. Maar eigenlijk wilde ik m stuk smijten. Alleen wilde ex m graag terug. Ach, whateverquote:
Doe hem open. Giet er een beetje uit. Doe hem dicht. Schud. Geef hem terug.quote:Op zondag 10 augustus 2008 15:07 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Deze is way mooier dan die ik heb. Maar eigenlijk wilde ik m stuk smijten. Alleen wilde ex m graag terug. Ach, whatever
Ik kan m door elkaar schudden. Als ik dat zou willenquote:Op zondag 10 augustus 2008 15:07 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
[..]
Doe hem open. Giet er een beetje uit. Doe hem dicht. Schud. Geef hem terug.
Jaquote:Op zondag 10 augustus 2008 15:09 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Ik kan m door elkaar schudden. Als ik dat zou willen
Neequote:
Booty call? Wat wil je zelf?quote:Op zondag 10 augustus 2008 15:11 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
NeeIk ben een softie. Hij vraagt ook nu of ik voor vanavond plannen heb. Hij wil uit Rotterdam langskomen, op visite bij me. Maar ik heb al met Isa afgesproken. What to do...
Booty call? Nee man, we hadden al geen seks meer toen we nog samen woondenquote:
Ik heb ex net gecancelledquote:Op zondag 10 augustus 2008 15:18 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
Je hebt al met Isa afgesproken!
Ik wilde net zeggen.quote:Op zondag 10 augustus 2008 15:18 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
Je hebt al met Isa afgesproken!
Power to the ex-girlfriendsquote:Op zondag 10 augustus 2008 15:21 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
De avond van de gecancellede exen
Ja, dat geloof ik echt. Ex is een hele lieve en nette jongen. Die oprecht van me hield. En het oprecht niet meer op me kanquote:Op zondag 10 augustus 2008 15:23 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
Ik wilde net zeggen.![]()
btw Praten pff en dat geloof je zelf Lein? Dat hij uit Roffa naar Drenthe komt om te praten?
Ik hoor 't al, afzeggen was de juiste keuze.quote:Op zondag 10 augustus 2008 15:24 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Ja, dat geloof ik echt. Ex is een hele lieve en nette jongen. Die oprecht van me hield. En het oprecht niet meer op me kan
Een lieve jongen die een domme keus gemaakt heeft.
Jup. Goede keuze.quote:Op zondag 10 augustus 2008 15:32 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
Ik hoor 't al, afzeggen was de juiste keuze.
Waarom?quote:Op zondag 10 augustus 2008 15:34 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
Ik wil mijn ex weer eens per ongeluk zien
Hij maakte een jankend mormel van je?quote:Op zondag 10 augustus 2008 15:39 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
[..]
Dan ziet ie dat ik heel leuk ben en niet een jankend mormel
Weet niet maar ik was niet op m'n bestquote:Op zondag 10 augustus 2008 15:42 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Hij maakte een jankend mormel van je?
Sounds familiarquote:Op zondag 10 augustus 2008 15:42 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
[..]
Weet niet maar ik was niet op m'n best
quote:Op zondag 10 augustus 2008 15:42 schreef Isabeau het volgende:
Hij weet al lang dat je best leuk was, PF, anders was hij nooit een relatie met je begonnen
Dit zijn gewoon strakke actiesquote:Op zondag 10 augustus 2008 15:58 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
Ja ok
Mr Ex zag ons (Mr en Mr Fallus) lang geleden langs lopen en wou een praatje beginnen maar ik was heel blij dus rende we weg
Ja het is niet anders,quote:
Laat zien danquote:Op zondag 10 augustus 2008 17:01 schreef Liejannuh het volgende:
Ik heb echt zo'n leuke foto van MoBlo gemaakt gister.Misschien ga ik 'm nog wel posten ook.
Dat klinkt echt heel grappigquote:Op zondag 10 augustus 2008 15:57 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Nu is het uit en heb je een beter exemplaar, namelijk Mr. Fallus
Ah, betekent dat dat ik volgend weekend naar Leuven kom dan?quote:Op zondag 10 augustus 2008 17:47 schreef ColdFeet het volgende:
Familie weer uitgezwaaid, neefje is![]()
Op welke lekkere hapjes ga je RT dinsdagnacht vergasten, elfje?
Iig ligt er al een fles champy..quote:Op zondag 10 augustus 2008 17:47 schreef ColdFeet het volgende:
Familie weer uitgezwaaid, neefje is![]()
Op welke lekkere hapjes ga je RT dinsdagnacht vergasten, elfje?
Intro doen.quote:Op zondag 10 augustus 2008 17:54 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
DE je bent echt een leuke vrouwLeer het mij!
Fabulous.quote:Op zondag 10 augustus 2008 17:57 schreef DarkElf het volgende:
[..]
Natúúrlijk! We zijn maar een keer zes jaar getrouwd toch?
quote:Op zondag 10 augustus 2008 17:54 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
DE je bent echt een leuke vrouwLeer het mij!
Door naar de intro te gaan word ik een leuke vrouw?quote:Op zondag 10 augustus 2008 17:56 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Intro doen.
Mijn nieuwe huppelkuttende, dartelende, blonde, kak, naïeve, vrolijke doch licht zenuwachtige huisgenootje is gearriveerd met de hele familie. Ze gaan uit eten vanavond en morgen begint de intro ook hier.
Mijn andere huisgenootje had mijn berg afwas gedaan'ja, want jij had de WC 2x gepoetst achter elkaar toen ik geen zin had'
Ons huis is weer leuk.
Ja, want je stelt je dan open voor andere mensen, in plaats van suf thuis te blijven. Als het echt geen bal aan is kun je halverwege nog naar huisquote:Op zondag 10 augustus 2008 17:58 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
[..]
Door naar de intro te gaan word ik een leuke vrouw?
Kromme redenatiequote:Op zondag 10 augustus 2008 18:01 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Ja, want je stelt je dan open voor andere mensen, in plaats van suf thuis te blijven. Als het echt geen bal aan is kun je halverwege nog naar huis
Ja, maar daarbij heb je niet continu lopen zeuren dat het allemaal eng is en niet weet of het wel tof wordt of nietquote:Op zondag 10 augustus 2008 18:02 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
[..]
Kromme redenatie
Ik ben gister naar een feest geweest en die dag ervoor was ik uit
Oh. Nee de intro is niet eng. Ik heb een vriendje gevonden en we komen bij elkaar in de klas.quote:Op zondag 10 augustus 2008 18:03 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Ja, maar daarbij heb je niet continu lopen zeuren dat het allemaal eng is en niet weet of het wel tof wordt of niet
Ik moet mijn huis ook nog gezellig maken, ik ga nu ff in mijn blootje de douche schoonmakenquote:Op zondag 10 augustus 2008 17:56 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Intro doen.
Mijn nieuwe huppelkuttende, dartelende, blonde, kak, naïeve, vrolijke doch licht zenuwachtige huisgenootje is gearriveerd met de hele familie. Ze gaan uit eten vanavond en morgen begint de intro ook hier.
Mijn andere huisgenootje had mijn berg afwas gedaan'ja, want jij had de WC 2x gepoetst achter elkaar toen ik geen zin had'
Ons huis is weer leuk.
Succesquote:Op zondag 10 augustus 2008 18:11 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
Ik moet mijn huis ook nog gezellig maken, ik ga nu ff in mijn blootje de douche schoonmaken
oh ja das wel een idee... Mmm Ff onthoudenquote:Op zondag 10 augustus 2008 18:39 schreef ColdFeet het volgende:
DE: roerei met zalm en kappers, en een glas champi? Chic
euhm, moet ik even kijken want het staat in "voor altijd zomer" van Nigellaquote:Op zondag 10 augustus 2008 18:44 schreef ColdFeet het volgende:
Mmmm, hoe maak je ricottapannekoekjes?
Lianne, de rabarbertaart staat hier in de oven
ohjummie dat klinkt lekkerquote:Op zondag 10 augustus 2008 18:50 schreef DarkElf het volgende:
Oh boek lag dichtbij
Voor 25 stuks, heb geen zin om om te rekenen
250 gr ricotta, 1.25 dl halfvolle melk, 2 grote eieren gesplitst, 100 gr bloem, 1 tl bakpoeder, snuf zout, 2 el olie (zonnebloem of arachide) en aardbeien, gehakt...
ricotta, melk en eierdooiers in een kom en mengen, bloem bakpoeder en zout toevoegen en klutsen tot een glad beslag.. eiwitten opkloppen ot ze schuimig zijn en erdoorheen spatelen..
met een dessertlepel (of juslepel) een hoopje in een hete koekepan gooien en bakken maar (snel klaar trouwens!)
Op bord gooien, aardbeien erbij (en als je wilt stroop over de pannenkoekjes want dat is wel lekker maar eigenlijk niet nodig)![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |