Ja maar dan leek het net of jij het niet wou want wss wou ze het wel maar KON ze het niet. Snap je?quote:Op zondag 10 augustus 2008 23:43 schreef Stereotomy het volgende:
Fundamentele issues. Goed benoemd, zo hadden wij het uiteindelijk ook gezegd.
Oh, en trouwen was ook een terugkerende issue. Ze was absoluut tegen samenwonen, kon niet vanwege familie en ze vond het een halfslachtige manier om je liefde voor elkaar te uiten. Ik vond het juist een uitstekende manier.
Maargoed, toen ze hier naar Eindhoven kwam verhuizen heb ik dus geen een keer voorgesteld om dan maar samen te wonen, alhoewel ik er altijd voor openstond en het wél hartstikke leuk zou vinden. Bij onze break-up gesprek kreeg ik te horen dat ze verdrietig was dat ik niet had voorgesteld om samen te wonen.![]()
Ze bedoelt, ze zou nee hebben gezegd, maar ze was toch verdrietig dat ik het niet had voorgesteld.Wtf.
![]()
Tja. Heb daarvóór meerdere malen voorgesteld om samen te wonen, maar dat was zo halfjes en lafjes en hield ik dan echt van haar?quote:Op zondag 10 augustus 2008 23:44 schreef DarkElf het volgende:
oh ja das wel naar als je zoiets te horen krijgt terwijl je dus ondertussen gewoon rekening houdt met iemand zijn opvattingen enzo
Ze wou zelf niet. Niet alleen omdat haar oma en ouders (conservatieve cultuur) er dan niets van zouden snappen, maar omdat ze het zelf als een teken van halfslachtigheid zou zien. Oók van haar kant.quote:Op zondag 10 augustus 2008 23:45 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
[..]
Ja maar dan leek het net of jij het niet wou want wss wou ze het wel maar KON ze het niet. Snap je?
Oh, dan kan ik er ook niets mee..quote:Op zondag 10 augustus 2008 23:47 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Ze wou zelf niet. Niet alleen omdat haar oma en ouders (conservatieve cultuur) er dan niets van zouden snappen, maar omdat ze het zelf als een teken van halfslachtigheid zou zien. Oók van haar kant.
nou lekker danquote:Op zondag 10 augustus 2008 23:46 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Tja. Heb daarvóór meerdere malen voorgesteld om samen te wonen, maar dat was zo halfjes en lafjes en hield ik dan echt van haar?
aanstaande woensdag zes jaarquote:Jij bent al wel getrouwd toch DE? Hoe lang al?
Bindingsangst alert!quote:Op zondag 10 augustus 2008 23:47 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
Als iemand iets echt aardigs en gemeend zegt dan word ik daar altijd een beetje eng van. En bang en zo.
Ze was voornamelijk heel onzeker, en ook naïef: ik was haar eerste vriendje van haar 18e tot haar 23e.quote:Op zondag 10 augustus 2008 23:48 schreef DarkElf het volgende:
[..]
nou lekker dandan lijkt het een "je doet het toch nooit goed" tiepje... die kan je ook niet happy maken/houden denk ik
[..]
Kut, dat wist ik.quote:aanstaande woensdag zes jaar
Oh ik heb geen nare jeugd gehad hoor.quote:Op zondag 10 augustus 2008 23:49 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Bindingsangst alert!
Dat heeft mijn toneelverloofde ook. Maar bij haar kwam het door haar vader, die op haar 12e opeens weg was met een ander en nooit meer teruggekomen was naar haar moeder.
je kan toch niet alles onthouden?quote:Op zondag 10 augustus 2008 23:49 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Ze was voornamelijk heel onzeker, en ook naïef: ik was haar eerste vriendje van haar 18e tot haar 23e.
[..]
Kut, dat wist ik.![]()
![]()
![]()
![]()
Bijna zes jaar, druifquote:Op zondag 10 augustus 2008 23:46 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Tja. Heb daarvóór meerdere malen voorgesteld om samen te wonen, maar dat was zo halfjes en lafjes en hield ik dan echt van haar?
Jij bent al wel getrouwd toch DE? Hoe lang al?
nou als het het maar waard was danquote:Op zondag 10 augustus 2008 23:51 schreef Stereotomy het volgende:
DE: kostte me een jaar haar ervan te overtuigen dat sex before marriage best kan.Mijn jaar, wat doe je.
Dit is heel belangrijke informatie! Hier moet je echt eens goed over nadenken.quote:Op zondag 10 augustus 2008 23:47 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
Als iemand iets echt aardigs en gemeend zegt dan word ik daar altijd een beetje eng van. En bang en zo.
Ze moest ook heel lang opwarmen, toch?quote:Op zondag 10 augustus 2008 23:53 schreef DarkElf het volgende:
[..]
nou als het het maar waard was dan
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |