Ja maar,quote:Op zondag 10 augustus 2008 23:12 schreef ColdFeet het volgende:
Geen klodders tandpasta in de wasbak, Steer?
Oh. Een complimentjequote:Op zondag 10 augustus 2008 23:12 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Jij bent de laatste tijd best goed te pruimen. En je wordt nog leuker! Mensen worden altijd leuker na hun 20ste!
Ik denk dat je wel een antwoord op die vragen weet te geven. Je hebt alleen moeite om het antwoord te formuleren en om een ja of nee te onderbouwen. En je moet er nog de tijd voor nemen om er over na te denken.quote:Op zondag 10 augustus 2008 23:12 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
[..]
Ik weet dus op geen van die vragen antwoord te geven en dat vind ik heel vervelend.
Ja alleen de laatste: nee.
Ik denk bijvoorbeeld aan dingen die ik zou willen doen. En dan denk ik toch dat dat is omdat het tastbaar is en omdat ik dan iets kan laten zien aan andere mensen. En dan doe ik het toch niet omdat ik dan als ik iets doe ik het voor mezelf wil doen.quote:Op zondag 10 augustus 2008 23:15 schreef beunkster het volgende:
[..]
Ik denk dat je wel een antwoord op die vragen weet te geven. Je hebt alleen moeite om het antwoord te formuleren en om een ja of nee te onderbouwen. En je moet er nog de tijd voor nemen om er over na te denken.
Maar je moet er vooral niet elke dag over nadenken. Ik ervaar voor mijzelf dat het af en toe heel erg goed en verhelderend is om eens rustig na te denken over dergelijke vragen en met de uitkomsten mijn leven bij te sturen.
Je bent nog scherpquote:Op zondag 10 augustus 2008 23:15 schreef DarkElf het volgende:
[..]nee, ik neem een kopje bedtime thee mee
Ben er ook benieuwd naar, erg benieuwd zelfs ook al gaat hij natuurlijk voornamelijk zakelijke dingen doen..quote:Op zondag 10 augustus 2008 23:23 schreef ColdFeet het volgende:
Slaap lekker DE. Ben benieuwd wat je mister van Israel vindt! Ik wil er als toerist nog weleens heen.
O dat is wel een idee, ik wist niet eens dat dat bestond! Maar bij een vereniging is het toch zo dat als je eenmaal gekozen hebt je nooit meer naar een ander kan gaan?quote:Op zondag 10 augustus 2008 23:26 schreef Stereotomy het volgende:
PF, wat dacht je van een internationale vereniging? AEGEE ofzo?Dan heb je de lol en het borrelen van een normale vereniging, meet je waarschijnlijk veel buitenlandse studenten en kun je zelf ook nog eens naar het buitenland.
Ik word daar ook weleens een beetje ongelukkig vanquote:Op zondag 10 augustus 2008 23:27 schreef Stereotomy het volgende:
Mijn ex werd ongelukkig in onze relatie omdat ze te weinig bevestiging van mij kreeg dat ik van haar hield.
Mêh.
Nou, na de meet bij Lein thuis voelde ik me wel een tijd lang echt heel blij: nieuwe mensen leren kennen en er ook nog goed mee om kunnen gaan ook! Dus wel een soort bevestiging.quote:Op zondag 10 augustus 2008 23:26 schreef ColdFeet het volgende:
Sociale contacten zijn zo belangrijk als je ergens opnieuw begint! Maakt niet veel uit waar je ze opduikelt.
Bevestiging? Internet is daarvoor niet de juiste plek. Maar ik mag je wel.
Ohquote:Op zondag 10 augustus 2008 23:27 schreef Stereotomy het volgende:
Mijn ex werd ongelukkig in onze relatie omdat ze te weinig bevestiging van mij kreeg dat ik van haar hield.
Mêh.
Oh okee, dus het is een vrouwelijk probleem.quote:Op zondag 10 augustus 2008 23:28 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Ik word daar ook weleens een beetje ongelukkig van
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |