abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zondag 10 augustus 2008 @ 23:13:51 #226
55709 Stereotomy
Mens sana in corpore sano
pi_60719552
quote:
Op zondag 10 augustus 2008 23:12 schreef ColdFeet het volgende:
Geen klodders tandpasta in de wasbak, Steer?
Ja maar,

1) Van mijn oude huisgenootje was geen klodder tandpasta maar snot en/of slijm
2) Dit huisgenootje is een lekker ding en daar zou een klodder tandpasta zelfs heel opwindend kunnen overkomen

Confidence through competence
pi_60719567
quote:
Op zondag 10 augustus 2008 23:12 schreef Stereotomy het volgende:

[..]

Jij bent de laatste tijd best goed te pruimen. En je wordt nog leuker! Mensen worden altijd leuker na hun 20ste!
Oh. Een complimentje
pi_60719605
quote:
Op zondag 10 augustus 2008 23:09 schreef Stereotomy het volgende:

[..]

Trusten DE
nee, ik neem een kopje bedtime thee mee
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
pi_60719620
quote:
Op zondag 10 augustus 2008 23:12 schreef Principessa.Farfallus het volgende:

[..]

Ik weet dus op geen van die vragen antwoord te geven en dat vind ik heel vervelend.
Ja alleen de laatste: nee.
Ik denk dat je wel een antwoord op die vragen weet te geven. Je hebt alleen moeite om het antwoord te formuleren en om een ja of nee te onderbouwen. En je moet er nog de tijd voor nemen om er over na te denken.
Maar je moet er vooral niet elke dag over nadenken. Ik ervaar voor mijzelf dat het af en toe heel erg goed en verhelderend is om eens rustig na te denken over dergelijke vragen en met de uitkomsten mijn leven bij te sturen.
"De dwaling is de moeder van het inzicht."
"Intelligentie gaat niet om wat je weet maar om wat je doet met wat je weet."
"If you think education is expensive, try ignorance"
LinkedIn profiel
pi_60719667
quote:
Op zondag 10 augustus 2008 23:15 schreef beunkster het volgende:

[..]

Ik denk dat je wel een antwoord op die vragen weet te geven. Je hebt alleen moeite om het antwoord te formuleren en om een ja of nee te onderbouwen. En je moet er nog de tijd voor nemen om er over na te denken.
Maar je moet er vooral niet elke dag over nadenken. Ik ervaar voor mijzelf dat het af en toe heel erg goed en verhelderend is om eens rustig na te denken over dergelijke vragen en met de uitkomsten mijn leven bij te sturen.
Ik denk bijvoorbeeld aan dingen die ik zou willen doen. En dan denk ik toch dat dat is omdat het tastbaar is en omdat ik dan iets kan laten zien aan andere mensen. En dan doe ik het toch niet omdat ik dan als ik iets doe ik het voor mezelf wil doen.
pi_60719678
Zo, de mr is veilig aangekomen in Israel.

(altijd fijn om te weten vind ik )

Die gaat zo de controles door en daarna staat er een auto op hem te wachten om hem naar zijn hotel te brengen (handig )

..
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
  zondag 10 augustus 2008 @ 23:18:23 #232
55709 Stereotomy
pi_60719694
quote:
Op zondag 10 augustus 2008 23:15 schreef DarkElf het volgende:

[..]

nee, ik neem een kopje bedtime thee mee
Je bent nog scherp
pi_60719703
O en uit het leven halen wat er in zit betekent voor mij niet dat ik alles gedaan moet hebben wat er mogelijk is.
Het betekent dat ik in de omstandigheden waarin ik mij bevind de goede keuzes maak, niet alleen voor een ander kies maar ook voor mezelf. Dat ik niet alleen voor mijn carrière kies maar ook voor mijn vriendin. Dat soort dingen. Het draait bij mij meer om een goede/optimale balans in mijn leven dan om de meest wilde dingen doen.
"De dwaling is de moeder van het inzicht."
"Intelligentie gaat niet om wat je weet maar om wat je doet met wat je weet."
"If you think education is expensive, try ignorance"
LinkedIn profiel
pi_60719721
quote:
Op zondag 10 augustus 2008 23:18 schreef Stereotomy het volgende:

[..]

Je bent nog scherp
Ja, valt mee he van zo'n ouwetje
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
pi_60719758
ik snap de champagne/thee grap niet
pi_60719783
Beneveld is alles leuk. Dan denk ik niet na. Dan is alles meer impuls en gevoel.
Hm.
pi_60719813
PF'je beeb, wat heb je toch een bevestiging nodig! Maf mens. Wel naar de introweek gaan hoor! En lid worden van een vereniging of een sportclub ofzo.
pi_60719857
Slaap lekker DE. Ben benieuwd wat je mister van Israel vindt! Ik wil er als toerist nog weleens heen.
pi_60719862
Ik ben gezakt voor m'n rijbewijs omdat ik zenuwachtig werd omdat ik geen bevestiging kreeg

Je hebt gelijk.

Ik ga naar de intro week! Sowieso! En ik ben lid van kickboksen. Ik dacht er laatst over om iets in een soort team te doen, kickboksen is heel vrijblijvend en individueel. Een soort verplichting zou goed zijn.
pi_60719923
quote:
Op zondag 10 augustus 2008 23:23 schreef ColdFeet het volgende:
Slaap lekker DE. Ben benieuwd wat je mister van Israel vindt! Ik wil er als toerist nog weleens heen.
Ben er ook benieuwd naar, erg benieuwd zelfs ook al gaat hij natuurlijk voornamelijk zakelijke dingen doen..
Ik zou graag naar jeruzalem willen bijvoorbeeld maar dat gaan we samen doen een keer wrs
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
  zondag 10 augustus 2008 @ 23:26:26 #241
55709 Stereotomy
pi_60719936
PF, wat dacht je van een internationale vereniging? AEGEE ofzo? Dan heb je de lol en het borrelen van een normale vereniging, meet je waarschijnlijk veel buitenlandse studenten en kun je zelf ook nog eens naar het buitenland.
pi_60719948
Sociale contacten zijn zo belangrijk als je ergens opnieuw begint! Maakt niet veel uit waar je ze opduikelt.

Bevestiging? Internet is daarvoor niet de juiste plek. Maar ik mag je wel.
  zondag 10 augustus 2008 @ 23:27:23 #243
55709 Stereotomy
pi_60719962
Mijn ex werd ongelukkig in onze relatie omdat ze te weinig bevestiging van mij kreeg dat ik van haar hield.

Mêh.
pi_60719976
AEGEE is leuk ja! Als dat je interesse heeft, natuurlijk.
pi_60719983
quote:
Op zondag 10 augustus 2008 23:26 schreef Stereotomy het volgende:
PF, wat dacht je van een internationale vereniging? AEGEE ofzo? Dan heb je de lol en het borrelen van een normale vereniging, meet je waarschijnlijk veel buitenlandse studenten en kun je zelf ook nog eens naar het buitenland.
O dat is wel een idee, ik wist niet eens dat dat bestond! Maar bij een vereniging is het toch zo dat als je eenmaal gekozen hebt je nooit meer naar een ander kan gaan?
pi_60719992
quote:
Op zondag 10 augustus 2008 23:27 schreef Stereotomy het volgende:
Mijn ex werd ongelukkig in onze relatie omdat ze te weinig bevestiging van mij kreeg dat ik van haar hield.

Mêh.
Ik word daar ook weleens een beetje ongelukkig van
  zondag 10 augustus 2008 @ 23:28:18 #247
55709 Stereotomy
pi_60719997
quote:
Op zondag 10 augustus 2008 23:26 schreef ColdFeet het volgende:
Sociale contacten zijn zo belangrijk als je ergens opnieuw begint! Maakt niet veel uit waar je ze opduikelt.

Bevestiging? Internet is daarvoor niet de juiste plek. Maar ik mag je wel.
Nou, na de meet bij Lein thuis voelde ik me wel een tijd lang echt heel blij: nieuwe mensen leren kennen en er ook nog goed mee om kunnen gaan ook! Dus wel een soort bevestiging.
pi_60720007
quote:
Op zondag 10 augustus 2008 23:27 schreef Stereotomy het volgende:

Mêh.
Oh

Ik stel soms expres domme vragen of doe me dommer voor, omdat dat soms grappig is. Maar daar moet ik eigenlijk mee stoppen
  zondag 10 augustus 2008 @ 23:29:06 #249
55709 Stereotomy
pi_60720032
quote:
Op zondag 10 augustus 2008 23:28 schreef ColdFeet het volgende:

[..]

Ik word daar ook weleens een beetje ongelukkig van
Oh okee, dus het is een vrouwelijk probleem.

Ik werd ongelukkig omdat ik niet zozeer wist wat typisch vrouwelijke problemen waren en wat nou mijn ex irritant maakte.
pi_60720036
PF: corpora en grote katholieke verenigingen zijn daar heel streng in, de meeste andere verenigingen wat minder. AEGEE kan prima naast een sport- en gezelligheidsvereniging, hoor.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')