Ik dacht net echt van. Wat voor zin heeft het om zo iets door te zetten wat is het uiteindelijke resultaatquote:Op zondag 10 augustus 2008 22:14 schreef Stereotomy het volgende:
Daar zijn mensen al duizenden jaren over aan het nadenken PF, en nog steeds geen antwoord.
Lekker hoor!quote:Op zondag 10 augustus 2008 22:11 schreef DarkElf het volgende:
Oeh donderdag lekker met vriendinnetje en haar lover en mijn mr naar de Japanner
Het lijkt me anders heel mooi om met 1 persoon alles in je leven mee te maken en daarna samen dood te gaan.quote:Op zondag 10 augustus 2008 22:15 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
[..]
Ik dacht net echt van. Wat voor zin heeft het om zo iets door te zetten wat is het uiteindelijke resultaat![]()
Ik moet gewoon niet teveel denken
tis ook wel bijzonder want ik heb zélden zo'n moeilijke eter gekend als mijn vriendinnetjequote:
Hm.. Het lijkt mij een beetje eentonig en beklemmend. Als ik in het algemeen kijk.quote:Op zondag 10 augustus 2008 22:18 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Het lijkt me anders heel mooi om met 1 persoon alles in je leven mee te maken en daarna samen dood te gaan.
quote:Op zondag 10 augustus 2008 22:30 schreef ColdFeet het volgende:
Succes PF. En ook succes met het halen van de drie maanden
idd!quote:Op zondag 10 augustus 2008 22:30 schreef ColdFeet het volgende:
Succes PF. En ook succes met het halen van de drie maanden
Ik zit net gezond aan de amandelen en cola lightquote:Op zondag 10 augustus 2008 22:40 schreef ColdFeet het volgende:
* stukje taart naar PF schuift, als opstapje voor een gezond eetpatroon
Oh ik was laatst op een begrafenis en ik vroeg me af of mensen überhaupt wat te zeggen zouden hebben en wat dat dan zou zijn.quote:Op zondag 10 augustus 2008 22:43 schreef Liejannuh het volgende:
Zo, dat zijn wel wat vragen principessa!
Waar komt dat vandaan?
Van die oud klasgenoot van je, neem ik aan? Was het een mooie uitvaart?quote:Op zondag 10 augustus 2008 22:46 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
[..]
Oh ik was laatst op een begrafenis en ik vroeg me af of mensen überhaupt wat te zeggen zouden hebben en wat dat dan zou zijn.
Ja dat wel. Maar wel heel lang omdat hij aan drie sporten deed, iedereen daarvan iets wou zeggen. En z'n zusjes en z'n vader ook. Dus sowieso al 12 sportclubjes, moeder, tantes, vrienden van allen, etcquote:Op zondag 10 augustus 2008 22:50 schreef Liejannuh het volgende:
[..]
Van die oud klasgenoot van je, neem ik aan? Was het een mooie uitvaart?
Over mij zouden ze zeggen dat ik altijd zo leuk enthousiast was en daardoor een beetje druk. En ook af en toe een ontzettend betweterig kutwijf, maar dat ik het wel goed bedoelde.
Ofzo.
Ja sure, eten is altijd goed!quote:Op zondag 10 augustus 2008 22:51 schreef ColdFeet het volgende:
Mag ik tussen al deze existentialistische praat door even mijn rabarbertaartrecept posten voor Elf?
ja zulke dingen ga je je afvragen dan he?quote:Op zondag 10 augustus 2008 22:46 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
[..]
Oh ik was laatst op een begrafenis en ik vroeg me af of mensen überhaupt wat te zeggen zouden hebben en wat dat dan zou zijn.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |