jij handige vrouw! ik kan dat niet hoorquote:Op zondag 10 augustus 2008 19:18 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
Oh.. Nou als zelfs dit prinsesje banden kan plakken, binnenbanden vervangen, kettingen om kan leggen en in kan korten moet jij dat al helemaal kunnen
Oh ik leer het jequote:Op zondag 10 augustus 2008 19:19 schreef DarkElf het volgende:
[..]
jij handige vrouw! ik kan dat niet hoor
Timmeren en zagen enzo kan ik ook, no problemo.... Schilderen en autovloeistoffen bijvullen, bandenspanning meten en olie checken ook geen probleem...quote:Op zondag 10 augustus 2008 19:20 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
[..]
Oh ik leer het jeLeer jij mij dan leuke dingen voor mijn vent te doen les 1
Ik kan ook gordijnen vermaken, ophangen, planken verzagen, gaatjes boren in de muur en plankjes ophangen. waterpas
het is echt niet moeilijk
Ja ik kan het wel (mits ik niks mol), maar financieel is het voordeliger als ik iemand anders dit laat doen. Tijd is geld, jeweets.quote:Op zondag 10 augustus 2008 19:18 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
Oh.. Nou als zelfs dit prinsesje banden kan plakken, binnenbanden vervangen, kettingen om kan leggen en in kan korten moet jij dat al helemaal kunnen
Had ´t dan even gevraagd kneusquote:Op zondag 10 augustus 2008 19:16 schreef Stereotomy het volgende:
neemt niet weg dat ik een kneus ben door mijn binnenband te vernielen
uh...misschien post ik wel een foto als ze een beetje mooi zijnquote:Op zondag 10 augustus 2008 18:47 schreef ColdFeet het volgende:
Oei Octo, ik ben benieuwd! Post je de foto's? Ook de sexy ones?
ja absoluut. Alleen zou zwanger worden het effect een beetje verpesten dus ik wacht er mee.quote:Op zondag 10 augustus 2008 18:55 schreef ColdFeet het volgende:
MMM, jum. Dat lijkt me idd een ontbijt dat prima combineert met champagne
Octo, wil jij ook een BWC laten doen dan?
maar wie gaat het dan doenquote:Op zondag 10 augustus 2008 19:22 schreef ColdFeet het volgende:
Mag ik ook gewoon zeggen dat ik daar allemaal te lui voor ben, PF?
Niet dat ik het niet kan, ik DOE het gewoon niet
PF wordt leuker door DE --> bindt goede man aan zich vast --> gaat trouwen --> wettige echtgenoot gaat banden plakken voor PFquote:Op zondag 10 augustus 2008 19:53 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
[..]
maar wie gaat het dan doen?
je hebt pmquote:Op zondag 10 augustus 2008 19:52 schreef ColdFeet het volgende:
Woei, gaat dat snel gebeuren, Octo? *peinst over kinders van S en OctoLeuk!
Zijn de foto's ook ergens te bezichtigen voor niet-bezoekers van het feestje?
Mr PF kan dat soort dingen nietquote:Op zondag 10 augustus 2008 19:57 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
PF wordt leuker door DE --> bindt goede man aan zich vast --> gaat trouwen --> wettige echtgenoot gaat banden plakken voor PF
Mijn vent, wat dacht jequote:Op zondag 10 augustus 2008 19:53 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
[..]
maar wie gaat het dan doen?
Nou, zoiets persoonlijks zou ik nog zelf doen, mits het uurloon van die schilders dusdanig laag is dat het krankzinnig is om het zelf te doen ipv te werken.quote:Op zondag 10 augustus 2008 19:58 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
[..]
Mr PF kan dat soort dingen nietDaar huurt hij klusjes mannen voor in
!
zelfs voor z'n kamer schilderen!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |