Helaas veranderen er wel meer dingen.quote:Op dinsdag 5 augustus 2008 12:26 schreef Sack_Blabbath het volgende:
Waar zijn de tijden gebleven dat Roellio en ik het alleenrecht hadden op het openen van Lowlands-topics als we online waren![]()
Mijn lijstje van wat ik perse moet zien:quote:Op dinsdag 5 augustus 2008 12:23 schreef lenme het volgende:
nog heel effe wachten en dan op naar mijn eerste keer lowlands (een keer geen all-metal festival als wacken open air waldrock en dergelijke)
Lijstje
Nou het was een positief stukje de muziek stijlen die zij gebruiken spreken mij aan.quote:
Depeche modequote:Op dinsdag 5 augustus 2008 12:30 schreef Pink_Floyd het volgende:al een vervanger v Cage The Elephant bekend
?
Soms lijken dingen te veranderen terwijl ze eigenlijk nog aardig hetzelfde zijn!quote:Op dinsdag 5 augustus 2008 12:28 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Helaas veranderen er wel meer dingen.
"Bij danceoptredens zit je vaak te kijken naar iemand die z'n e-mail checkt"quote:
Ha, je bent naar Radiohead geweest?quote:Op dinsdag 5 augustus 2008 12:52 schreef chansadres het volgende:
Ok, een goede voorbereiding is gemaakt. Ik heb het slechtste concert allertijden meegemaakt. Zelfs Anouk zal een genot zijn om mee te maken nu...
Radiohead zou echt 5x beter zijn geweest. Neen, ik ben naar Meat Loaf gegaan.quote:Op dinsdag 5 augustus 2008 12:53 schreef Sack_Blabbath het volgende:
[..]
Ha, je bent naar Radiohead geweest?
En toch ga ik voor Underworldquote:Op dinsdag 5 augustus 2008 12:31 schreef vogelkooi het volgende:
[..]
Nou het was een positief stukje de muziek stijlen die zij gebruiken spreken mij aan.
Kan bij jou heel anders zijn.
Owja heb het ff op de foto gezet:
Jak, ik heb nog nachtmerries over hun op Lowlands...quote:Op dinsdag 5 augustus 2008 13:09 schreef Prik0 het volgende:
The Rakes mogen ook wel weer komen hoor.
quote:Op dinsdag 5 augustus 2008 13:09 schreef chansadres het volgende:
[..]
Radiohead zou echt 5x beter zijn geweest. Neen, ik ben naar Meat Loaf gegaan.
quote:Op dinsdag 5 augustus 2008 13:09 schreef chansadres het volgende:
[..]
Ha, jij was er ook. Echt OMG.quote:Op dinsdag 5 augustus 2008 13:09 schreef chansadres het volgende:
[..]
Spelen die op het zelfde moment.quote:
En dat terwijl hij de rest van de tour goed bij stem was.quote:
Hier eigenlijk hetzelfde; hij had zelfspot en dat kon ik dan weer enorm waarderen, door de megalomane gebaren heen. En de band was enorm strak, Patti ook. Ook qua zang overigens.quote:Op dinsdag 5 augustus 2008 14:30 schreef chansadres het volgende:
[..]
En dat terwijl hij de rest van de tour goed bij stem was.
Gelukkig was Patti Russo erbij. En de Neverland Express. Wat een geniale rockband is dat toch.
Maar eigenlijk zouden ze bij de Neverland Express hun zanger moeten ontslaan. Dit was gewoon pijnlijk slecht.
Heb me wel perfect vermaakt vreemd genoeg, misschien omdat ik Meat Loaf maar weinig door de boxen hoorden. Doordat Meat zo variërend zong wist de geluidsman niet wat hij er mee aan moest. Ach, met goed gezelschap kan alles leuk worden...
Nog beter.quote:Op dinsdag 5 augustus 2008 16:33 schreef Tom_Tom- het volgende:
Oeh, de CD van The Gutter Twins is eigenlijk wel heel erg tof. Ben benieuwd hoe dat live klinkt
Overpowered is wél lekker gek, check de Pinkpop 2008 versie maar even op YouTube:quote:Op dinsdag 5 augustus 2008 16:43 schreef Tom_Tom- het volgende:
Trouwens, Mark, jij weet dat wel, doet Róisín ook Moloko nummers live? Want ik bedoel, er is natuurlijk niks mis met Overpowered, maar het is geen, pak 'm beet, Forever More of Indigo of Familiar Feelings ofzo.
Zolang ze Idle Hands maar spelen, vind ik alles best.quote:Op dinsdag 5 augustus 2008 16:33 schreef Tom_Tom- het volgende:
Oeh, de CD van The Gutter Twins is eigenlijk wel heel erg tof. Ben benieuwd hoe dat live klinkt
in ieder geval mensen tot ver buiten de tent show (als t nie regent)quote:Op dinsdag 5 augustus 2008 13:25 schreef PastoorPeter het volgende:
Blood Red Shoes die het beste optreden van Lowlands '08 gaat geven?
Ach, op Metropolis hielden ze het ook nog aardig droogquote:Op dinsdag 5 augustus 2008 19:30 schreef ebeaydojraes het volgende:
[..]
in ieder geval mensen tot ver buiten de tent show (als t nie regent)
Amen.quote:Op dinsdag 5 augustus 2008 20:19 schreef Mistaken het volgende:
Wat ziet iedereen toch in Blood Red Shoes.
Het is nikszeggend en die nummers zijn gewoon te simpel
Sweet!quote:Op dinsdag 5 augustus 2008 22:27 schreef Prik0 het volgende:
Voor wie een simplistisch krukje wilt;
Halfords heeft deze in de aanbieding voor 2 euro:
[ afbeelding ]
Hendig. Tevens tvp.quote:Op dinsdag 5 augustus 2008 22:27 schreef Prik0 het volgende:
[ afbeelding ]
Ik ga heen en weer rennen.quote:
Goede tip! Vorig jaar kwamen we wel wat zitoppervlakte tekort namelijk.quote:Op dinsdag 5 augustus 2008 22:27 schreef Prik0 het volgende:
[ afbeelding ]
Stond je op camping 3 rechtsachteraan als je kijkt vanaf de supermarktquote:Op dinsdag 5 augustus 2008 23:36 schreef Technoviking het volgende:
Mijn stoeltje is vorig jaar gejat van onder onze party tent.
quote:Op dinsdag 5 augustus 2008 23:43 schreef EvilWasp het volgende:
[..]
Stond je op camping 3 rechtsachteraan als je kijkt vanaf de supermarkt?
Nee serieus?quote:
Crackmeet bij Ille Bitch!quote:Op dinsdag 5 augustus 2008 23:54 schreef WalterSobchak het volgende:
Onze uitgedunde groep (vroeg uitverkopen) groeit langzaam terug naar de oude grootte. Iedereen weet toch z'n kaartjes te regelen voor een schappelijke prijs.
! 24 uurs tent ofzo ?quote:Op dinsdag 5 augustus 2008 23:57 schreef Technoviking het volgende:
[..]
Crackmeet bij Ille Bitch!
vrijdag 15 augustus:
05.00-08.00 Ille Bitch
Gefeliquote:Op woensdag 6 augustus 2008 02:01 schreef MOD het volgende:
SHIT YEAH!!!
Vijf kaarten gewonnen voor Lowlands via de prijsvraag van CJP.
Sweeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeetttttttttttttttttttttt
Ik kon wel janken toen het was uitverkocht en ik had geen kaartje
Met zo'n dansfilmpje toch? ZIEN!quote:Op woensdag 6 augustus 2008 02:01 schreef MOD het volgende:
SHIT YEAH!!!
Vijf kaarten gewonnen voor Lowlands via de prijsvraag van CJP.
Sweeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeetttttttttttttttttttttt
Ik kon wel janken toen het was uitverkocht en ik had geen kaartje
Hier het zelfde probleem... Denk dat het toch Midnight Juggernauts wordt...quote:Op woensdag 6 augustus 2008 09:51 schreef RedGuy het volgende:
Ik vind de overlap van The Roots en Editors en Midnight Juggernauts wel erg balen, maar ik kies denk ik toch voor The Roots..
Ik ben ook zeer benieuwd naar Midnight Juggernauts.. Editors zijn al zovaak geweest en komen vast nog vaker.. Maar The Roots, dat zijn echt helden en ik heb ze nog nooit live gezien..quote:Op woensdag 6 augustus 2008 10:10 schreef i2Them2 het volgende:
[..]
Hier het zelfde probleem... Denk dat het toch Midnight Juggernauts wordt...
Pfff, op de donderdag (vrijdag ochtend) probeer ik het meestal nog wel enigszins rustig aan te doen. Beetje biertjes drinken en jointjes roken bij de tent, en goeie grappen makenquote:Op dinsdag 5 augustus 2008 23:57 schreef Technoviking het volgende:
[..]
Crackmeet bij Ille Bitch!
vrijdag 15 augustus:
05.00-08.00 Ille Bitch
Ille Bitch draait op de zaterdagochtend als je dit schema ziet, toch leuk nog even afteren na Sven Väth.quote:Op woensdag 6 augustus 2008 11:54 schreef WalterSobchak het volgende:
[..]
Pfff, op de donderdag (vrijdag ochtend) probeer ik het meestal nog wel enigszins rustig aan te doen. Beetje biertjes drinken en jointjes roken bij de tent, en goeie grappen maken![]()
Een kijkje bij de 24-uurstent hoort erbij, maar ik denk niet dat ik daar van 5 tot 8 ga zijn, anders moet ik 4 dagen achter elkaar aan de drugs, en 3 vind ik wel genoeg![]()
Ille Bitch is wel leuk, maar die heb ik al zo vaak gezien, daar hoef ik het verder ook niet voor te doen.
Ik word oud.
Ohja, dan is de kans wel vrij groot dat ik daar even kom housen. Hij draait overigens ook nog om 23:00u en 1:30u in de Bravo.quote:Op woensdag 6 augustus 2008 12:13 schreef Luni het volgende:
[..]
Ille Bitch draait op de zaterdagochtend als je dit schema ziet, toch leuk nog even afteren na Sven Väth.
TIJDSCHEMA LOWLANDSCAFE
Donderdag 14 augustus:
18.00-20.00 DZN
20.00-00.00 Dirk Diggler
00.00-03.00 Robotrock
03.00-08.00 Mesjokke dj's
08.00-12.00 DJ Robin S
vrijdag 15 augustus:
22.00-02.00 DZN
02.00-05.00 DJ Robin S.
05.00-08.00 Ille Bitch
08.00-12.00 Amir Charles
zaterdag 16 augustus:
22.00-05.00 Disco Haro
05.00-12.00 Dekmantel Soundsystem
zondag 17 augustus:
22.00-02.00 Amir Charles
02.00-05.00 Robotrock
05.00-08.00 Olaf Boswijk & Melon
ik heb er vorige week eentje gekocht bij de karwei. die was ¤14,95 of zoiets.quote:Op woensdag 6 augustus 2008 10:45 schreef Cyclonist het volgende:
Iemand nog een adresje voor een cheap-ass partytent? Met die weersvoorspellingen geen overbodige luxe
So much voor WalterSobchak's ruggegraat!quote:Op woensdag 6 augustus 2008 12:25 schreef WalterSobchak het volgende:
[..]
Ohja, dan is de kans wel vrij groot dat ik daar even kom housen. Hij draait overigens ook nog om 23:00u en 1:30u in de Bravo.
Hoho! ik had me een dagje vergist, vrijdag 05:00-08:00 leek mij vrijdagochtend en niet zaterdagochtend. Als ik na Promo en Vath van het terrein kom, moet ik echt nog niet aan slapen denken. Al zou ik het proberen, dat wordt een zinloze ondernemingquote:Op woensdag 6 augustus 2008 12:59 schreef Technoviking het volgende:
[..]
So much voor WalterSobchak's ruggegraat!
Mijn vrienden hebben mij er eentje voor m'n verjaardag gegeven. Klerelijers. Kado's (mede) voor zichzelf kopen en dan niet hoeven te sjouwen.quote:Op woensdag 6 augustus 2008 12:45 schreef foowout het volgende:
alleen is het weer een ding wat je moet meeslepen.
Wat een geniaal idee. Even snel kijken of er nog iemand jarig is de komende week!quote:Op woensdag 6 augustus 2008 13:04 schreef Sack_Blabbath het volgende:
[..]
Mijn vrienden hebben mij er eentje voor m'n verjaardag gegeven. Klerelijers. Kado's (mede) voor zichzelf kopen en dan niet hoeven te sjouwen.
Sterftquote:Op woensdag 6 augustus 2008 13:06 schreef WalterSobchak het volgende:
[..]
Wat een geniaal idee. Even snel kijken of er nog iemand jarig is de komende week!
koop een hanmat en een zijltje, dat zijltje hang je boven je hangmat. en je zit droogquote:Op woensdag 6 augustus 2008 15:13 schreef lenme het volgende:
ik moet nog een tent fixen... heb er nog wel 1 maar dan zijn de stokken kapot van.. nog iemand een tip voor ergens een cheap ass tent die enkel en alleen lowlands dient vol te houde
Bristolquote:Op woensdag 6 augustus 2008 15:13 schreef lenme het volgende:
ik moet nog een tent fixen... heb er nog wel 1 maar dan zijn de stokken kapot van.. nog iemand een tip voor ergens een cheap ass tent die enkel en alleen lowlands dient vol te houde
en hopelijk lek als je midden op lake lowlands zitquote:Op woensdag 6 augustus 2008 15:17 schreef frame-saw het volgende:
Ik heb net een opblaasbed gekocht. Kan ik lekker mee het water op![]()
Nee hij is licht en ontzettend hip.
Alsof ik dat ga doen. Hij mag maandagochtend wel lek gaan. Dan hoef ik er niet meer op te slapen en kan ik weer op mijn stevige blauwe slapen. Maar die is te zwaar om mee te nemen.quote:Op woensdag 6 augustus 2008 15:25 schreef Laton het volgende:
[..]
en hopelijk lek als je midden op lake lowlands zit
wel gaaf ideequote:Op woensdag 6 augustus 2008 15:21 schreef vogelkooi het volgende:
[..]
koop een hanmat en een zijltje, dat zijltje hang je boven je hangmat. en je zit droog
Daar heb je ook zo'n 2 seconden tent voor ongeveer 25 euro. Die zelfde tent heeft mij op Pinkpop 60 euro gekost.quote:
Neequote:Op woensdag 6 augustus 2008 16:43 schreef ralfseltje het volgende:
Mag ik nog even de applaus-om-niets-show tippen, vrijdagnacht om 01:45?
Jezus wat heb ik vorige keer gelachen.
Waar dan? Ik zie ze in de folder niet staan.quote:Op dinsdag 5 augustus 2008 22:27 schreef Prik0 het volgende:
[ afbeelding ]
en daar kom ik met mijn 3p-tent van 8 kilo en 2p luchtbed met accu pompquote:Op woensdag 6 augustus 2008 16:59 schreef super-muffin het volgende:
[..]
Daar heb je ook zo'n 2 seconden tent voor ongeveer 25 euro. Die zelfde tent heeft mij op Pinkpop 60 euro gekost.
comfort voor de vrouw ja, en wie mag het gaan tillen...quote:Op woensdag 6 augustus 2008 18:51 schreef ebeaydojraes het volgende:
[..]
en daar kom ik met mijn 3p-tent van 8 kilo en 2p luchtbed met accu pomp.
Lowlands moet comfortabel zijn
Want als je vermoeid bent maak je geen mooie foto'squote:Op woensdag 6 augustus 2008 18:55 schreef ebeaydojraes het volgende:
tis allemaal voor me, myself and I![]()
quote:Op dinsdag 5 augustus 2008 12:52 schreef Sack_Blabbath het volgende:
[..]
"Bij danceoptredens zit je vaak te kijken naar iemand die z'n e-mail checkt"
dat is ook niet geheel onbelangrijkquote:Op woensdag 6 augustus 2008 19:51 schreef vogelkooi het volgende:
[..]
Want als je vermoeid bent maak je geen mooie foto's.
quote:Op woensdag 6 augustus 2008 16:59 schreef super-muffin het volgende:
[..]
Daar heb je ook zo'n 2 seconden tent voor ongeveer 25 euro. Die zelfde tent heeft mij op Pinkpop 60 euro gekost.
Ik kom morgen langs daar dus zal er een mee pikkenquote:Op woensdag 6 augustus 2008 23:13 schreef Aoristus het volgende:
deze is the bomb
[ afbeelding ]
http://www.decathlon.nl/NL/t2-22084582/
Yep, hier hebben ze tenminste over nagedachtquote:Op woensdag 6 augustus 2008 23:25 schreef vogelkooi het volgende:
[..]
Ik kom morgen langs daar dus zal er een mee pikken.
quote:Ingang/uitgangDe grote deur kan in één beweging open: zo hoef je niet op handen en voeten in de tent te kruipen. Bijzonder handig!
Wat is dit?quote:Op woensdag 6 augustus 2008 22:41 schreef Tourniquet het volgende:
Ik kots op lowlands.has.it, maar ze hebben wel de terreinupdate online staan:
http://groups.msn.com/backtolowlands/20081.msnw (je moet wel 'lid' zijn)
Creatief met URL kan volgens mij wel:
http://www.lowlandsfestival.eu/images/0801.jpg
http://www.lowlandsfestival.eu/images/0802.jpg
http://www.lowlandsfestival.eu/images/0803.jpg
enfin je snapt het verder wel, het gaat door t/m 53.
Dat is ie zeker! 100% ideaal. Goedkoper ga je niet vinden, maar het is nog serieus een degelijk tentje ook. En makkelijk op te zetten en licht...quote:Op woensdag 6 augustus 2008 23:13 schreef Aoristus het volgende:
deze is the bomb
[ afbeelding ]
http://www.decathlon.nl/NL/t2-22084582/
Kwestie van mentaliteit, denk ikquote:Op woensdag 6 augustus 2008 23:43 schreef WalterSobchak het volgende:
[..]
Dat is ie zeker! 100% ideaal. Goedkoper ga je niet vinden, maar het is nog serieus een degelijk tentje ook. En makkelijk op te zetten en licht...
Alleen niet echt geschikt voor meer dan 1 persoon.
Ik heb het wel gedaan, met mn vriendin. Het kan inderdaad, maar dan moet je niet te veel spullen meenemen..quote:Op woensdag 6 augustus 2008 23:49 schreef Aoristus het volgende:
[..]
Kwestie van mentaliteit, denk ik
Als commentaar staat erbij: "16. Backstage hebben we nog even een minuut stilgehouden namens alle Wortel/Raket llovers. Roest in vrede..."quote:Op donderdag 7 augustus 2008 00:02 schreef WalterSobchak het volgende:
Hierboven lijken inderdaad de poten van de wortel te liggen! Er is nog hoop...
Ik heb er ook zo eentje. "Tot volgende week hè!" Yeah, right.quote:Op woensdag 6 augustus 2008 22:14 schreef chansadres het volgende:
Morgen maar weer eens duidelijk maken wanneer Lowlands is bij mijn baas. Hij wilt vaker mijn dagen vergeten.
Ik voel me vereerd, maar die quote van me in je sig mag je toch echt toeschrijven aan Booka Shade.quote:Op donderdag 7 augustus 2008 10:39 schreef Aoristus het volgende:
als vanouds heeft lowlands minimaal 1 kutdag
Je hebt de eer, live with itquote:Op donderdag 7 augustus 2008 10:41 schreef Sack_Blabbath het volgende:
[..]
Ik voel me vereerd, maar die quote van me in je sig mag je toch echt toeschrijven aan Booka Shade.
Dit klinkt wel funkyquote:
Ah, last.fm, dan zal Pearl Jam wel de vervanger worden.quote:Op donderdag 7 augustus 2008 13:49 schreef PastoorPeter het volgende:
Foals heeft kennelijk afgezegd volgens Last.fm.
quote:Triggerfinger op Lowlands
woensdag 6 augustus 12:42
LOWLANDS - Triggerfinger komt naar Lowlands! De Belgische band van het Nederlandse Excelsiorlabel is toegevoegd aan de programmering. De Engelse band Foals heeft helaas afgezegd.
Wie de JoJopagina in de FlevoPost leest, of de jongerenrubriek op www.FlevoPost.nl, weet dat Triggerfinger hoog op het lijstje van de FlevoPost stond. Triggerfinger maakt stampende, dampende rock ‘n‘ roll, in de traditie van Queens of the Stone Age, maar dan nog iets beter.
Maandag heeft de FlevoPost programmeur Ron Euser van Mojo/Lowlands geïnterviewd (zie de FlevoPost van vrijdag/internet), en nog eens de teleurstelling over het ontbreken van Triggerfinger geuit. U snapt dat wij ons koesteren in de gedachte dat dat heeft geholpen. Soms is onwetendheid een zaligmakend gevoel, en ongetwijfeld was er al langer contact met de band, maar in dit geval zijn wij liever onwetend.
Jammer, had ik toch echt wel willen zienquote:Op donderdag 7 augustus 2008 13:49 schreef PastoorPeter het volgende:
Foals heeft kennelijk afgezegd volgens Last.fm.
Ik zag 't ja, even in overweging nemen.quote:Op donderdag 7 augustus 2008 14:39 schreef PastoorPeter het volgende:
Ze staan in de Tivoli 25 november eh.
M'n ratio is al behoorlijk fucked. Dit is mijn laatste "statement" bij m'n private tracker!quote:Op donderdag 7 augustus 2008 17:44 schreef greatgonzo het volgende:
nieuwsgroepen ftw!
Er staat hierboven dat ze de vervanger van Foals zijn.quote:Op donderdag 7 augustus 2008 18:46 schreef Pietklaaso het volgende:
Ik ben de enige die blij is met Triggerfinger?![]()
En van wie is Trigger finger de vervanger? van Cage the elephant ? Dat zou dus betekenen dat ze op vrijdag rond half 8 in de X-Ray staan?
euhm er staat:quote:Op donderdag 7 augustus 2008 19:23 schreef Tourniquet het volgende:
[..]
Er staat hierboven dat ze de vervanger van Foals zijn.
Het woord vervanging klinkt een beetje tweederangs voor de band in kwestie.quote:Op donderdag 7 augustus 2008 19:43 schreef Pietklaaso het volgende:
[..]
euhm er staat:
Triggerfinger komt naar Lowlands! De Belgische band van het Nederlandse Excelsiorlabel is toegevoegd aan de programmering. De Engelse band Foals heeft helaas afgezegd.
Daar staat niet dat het de vervaning voor de Foals is? tenzij ik er nu al 3 keer overheen gelezen heb.
Ja klopt, maar Cage the Elephant was ookal gecanceld toch? dus zouden er 2 plekken vrij zijn. Maar zal idd wel op de plek van de Foals komen te staan danquote:Op donderdag 7 augustus 2008 20:12 schreef Ascaroth het volgende:
[..]
Het woord vervanging klinkt een beetje tweederangs voor de band in kwestie.
Bovendien, als het blokkenschema vol zit en er verdwijnt één artiest en er komt een andere bij lijkt het me vrij acceptabel om aan te nemen dat deze de oude plek zal opvullen.
Ze zijn nogal aan het schuiven geslagen, Triggerfinger komt idd op de plek van Cage The Elephant. British Sea Power op de plek van Foals.quote:Op donderdag 7 augustus 2008 20:14 schreef Pietklaaso het volgende:
[..]
Ja klopt, maar Cage the Elephant was ookal gecanceld toch? dus zouden er 2 plekken vrij zijn. Maar zal idd wel op de plek van de Foals komen te staan dan
quote:De grote wisseltruc / 7-8-2008
Alsof het in de lucht hangt!
Ook Stephen Marley heeft een beenprobleem en cancelt zijn hele tour door Europa, waaronder ook zijn optreden op Lowlands. Nu we het er toch over hebben, moeten we daar helaas ook Foals en Kid Sister aan toevoegen. Naar sterke vervangers wordt gezocht!
De spot van Foals wordt ingevuld door British Sea Power diens plek weer gretig aftrek vindt bij No Age , waardoor we bij de eerste nieuwe bekendmaking komen: Headphone .
Dan komen we bij de eerste afzegging uit overmacht van Cage The Elephant . De act die het stokje overneemt is niemand minder dan Triggerfinger .
Wordt het je allemaal even te veel? Werp v.a. VRIJDAG een blik op het aangepaste blokkenschema en je hebt het overzicht weer helemaal terug.
Ook op de Mobile Festival Guide vind je de laatste updates.
Wtf, Cage The Elephant verheugde ik me dus echt wel opquote:Op donderdag 7 augustus 2008 20:14 schreef Pietklaaso het volgende:
[..]
Ja klopt, maar Cage the Elephant was ookal gecanceld toch? dus zouden er 2 plekken vrij zijn. Maar zal idd wel op de plek van de Foals komen te staan dan
Thanks! Alleen de Charlie is nog spoorloos. Kan me niet voorstellen dat het écht de Essent Tent met een andere naam is.quote:Op donderdag 7 augustus 2008 00:02 schreef WalterSobchak het volgende:
Hier een zipje met alle foto's van de terreinupdate van lowlands.has.it
[..]
begin toch maar met voorstellenquote:Op donderdag 7 augustus 2008 23:25 schreef Aisumasen het volgende:
[..]
Thanks! Alleen de Charlie is nog spoorloos. Kan me niet voorstellen dat het écht de Essent Tent met een andere naam is.
Die eerste zou ik echt geweldig vinden maar is volgens mij een beetje onwaarschijnlijk.quote:Op donderdag 7 augustus 2008 23:07 schreef Longmen het volgende:
Nou de Klaxons dan maar als goedmaker voor vorig jaar?
Of bromheads jacket?
Doe jezelf een plezier en wen er alvast aan. Ik ga gewoon die hele tent ontlopen, er is toch genoeg te doen.quote:Op donderdag 7 augustus 2008 23:25 schreef Aisumasen het volgende:
[..]
Thanks! Alleen de Charlie is nog spoorloos. Kan me niet voorstellen dat het écht de Essent Tent met een andere naam is.
dat zou de capaciteit aanzienlijk ten goede komen inderdaadquote:Op vrijdag 8 augustus 2008 01:58 schreef Aisumasen het volgende:
Ik bedoel meer: Ik heb nergens gelezen dat het daadwerkelijk om die tent gaat. Ik las op een ander forum dat het een soort overkoepeld openluchtpodium wordt, namelijk...
Dat zou kunnen, maar met de Alpha ernaast lijkt me dat kwa geluid nog een behoorlijke uitdaging.quote:Op vrijdag 8 augustus 2008 01:58 schreef Aisumasen het volgende:
Ik bedoel meer: Ik heb nergens gelezen dat het daadwerkelijk om die tent gaat. Ik las op een ander forum dat het een soort overkoepeld openluchtpodium wordt, namelijk...
De Charlie-acts spelen precies tijdens de ombouwpauzes van de Alpha, dus dat hoeft geen probleem te zijn.quote:Op vrijdag 8 augustus 2008 09:54 schreef WalterSobchak het volgende:
[..]
Dat zou kunnen, maar met de Alpha ernaast lijkt me dat kwa geluid nog een behoorlijke uitdaging.
OK, dat zou je natuurlijk al als teken kunnen opvatten dat er inderdaad een (half) open podium is. Hoewel een tent misschien wel net zo goed last zal hebben van het geweld in de Alpha. Ben benieuwd.quote:Op vrijdag 8 augustus 2008 10:04 schreef Tourniquet het volgende:
[..]
De Charlie-acts spelen precies tijdens de ombouwpauzes van de Alpha, dus dat hoeft geen probleem te zijn.
WAAAT ? Dat wilde ik nu juist wel zien gvdquote:
quote:Op dinsdag 5 augustus 2008 23:24 schreef Tinuzzz_Talpa het volgende:
Nog 7 dagen tot 15/08/2008
quote:Op maandag 14 juli 2008 22:58 schreef snorfiets het volgende:
Aanbod geldt nog steeds:
plaats voor max. 4 lekkere dames in een camper met 5 coole gasten omgeving leiden.
Kosten: Door ons gekochte eten+drinken gedeeld door aantal meereizende personen.
x
quote:Op vrijdag 8 augustus 2008 11:34 schreef snorfiets het volgende:
[quote]Op maandag 14 juli 2008 22:58 schreef snorfiets het volgende:
Aanbod geldt nog steeds:
plaats voor max. 4 lekkere dames in een camper met 5 coole gasten omgeving leiden.
Kosten: Door ons gekochte eten+drinken gedeeld door aantal meereizende personen.
x
Dus niet had 2 jaar geleden voorgemixte Barcardi 7 up bij me en die werd afgenomen.quote:Op vrijdag 8 augustus 2008 14:11 schreef lienelien het volgende:
in een plastic fles mag dat gewoon mee hoor
quote:HOEVEEL DRANK MAG JE MEENEMEN?
Je mag per persoon 12 blikjes (fris)drank en 1 plastic literfles (fris)drank meenemen naar de camping, maar niet naar het festivalterrein zelf. Glas is op het gehele Lowlandsterrein verboden, dus ook op de camping.
Ik kan ook helemaal niet lezen.quote:Op vrijdag 8 augustus 2008 14:28 schreef lienelien het volgende:
literfles.
Zoals? Op zich wel een nuttige tip. Net als kleding in een (vuilnis)zak in je tas doen, zodat het droog blijft.quote:Op vrijdag 8 augustus 2008 15:24 schreef snorfiets het volgende:
tip: kijk of je iets mee kunt nemen om onder je tas te zetten. zodat je tas dus een stuk van de grond staat.
enigszins droge spullen is wel lekker als er een stroom water door je tent komt.
Kut, nu moet ik dus iets anders bedenken om die paar pillen die ik mee wilde nemen in te verstoppen.quote:Op vrijdag 8 augustus 2008 15:24 schreef snorfiets het volgende:
wel werd de pindakaas afgepakt (naja, 1 van de 3 potten)
Ik zou de gok niet wagen. Zijn ze echt niet dol op. Hebben ze dalijk een claim van een artiest op hun buro liggen.quote:Op vrijdag 8 augustus 2008 15:33 schreef MOD het volgende:
Officieel mag het niet volgens de FAQ, maar zijn er mensen die camcorders mee nemen en het terrein op krijgen enz? Ik wil de mijne mee nemen maar weet niet of het gaat lukken..
quote:Lowlands Schema 2008
VRIJDAG
15:15 - 16:10 uur The Presidents of the USA (ALPHA)
16:50 - 17:45 uur The Wombats (ALPHA)
18:20 - 20:10 uur 'Be Kind Rewind' (ECHO 1)
20:15 - 21:15 uur The Kooks (ALPHA)
22:00 - 23:00 uur Anouk (ALPHA)
23:30 - 23:55 uur Helft van Junkie XL (BRAVO)
00:00 - 01:00 uur 'De Grote Karaoke- en Datingshow' (JULIET)
ZATERDAG
13:00 - 14:00 uur 50 Jaar Nederpop (ALPHA)
15:00 - 15:35 uur De Jeugd van Tegenwoordig (BRAVO)
16:25 - 17:25 uur N*E*R*D (ALPHA)
18:40 - 20:10 uur '[REC]' (ECHO 1)
20:00 - 20:45 uur Le Le (X-RAY)
23:00 - 02:00 uur (Mad) Ed & Arnold (ALPHA)
03:15 - 04:15 uur Black Sun Empire (INDIA)
ZONDAG
17:30 - 18:30 uur The Fratellis (GROLSCH)
Net alsof het veel uitmaakt of je een kleine camcorder meeneemt, ipv een fototoestel waarmee je ook filmpjes kan maken..quote:Op vrijdag 8 augustus 2008 15:42 schreef Sack_Blabbath het volgende:
[..]
Ik zou de gok niet wagen. Zijn ze echt niet dol op. Hebben ze dalijk een claim van een artiest op hun buro liggen.
Onderbroek?quote:Op vrijdag 8 augustus 2008 15:42 schreef RedGuy het volgende:
[..]
Kut, nu moet ik dus iets anders bedenken om die paar pillen die ik mee wilde nemen in te verstoppen.
quote:Op vrijdag 8 augustus 2008 15:44 schreef lienelien het volgende:
[..]
Net alsof het veel uitmaakt of je een kleine camcorder meeneemt, ipv een fototoestel waarmee je ook filmpjes kan maken..
dan wil ik je wel fouilleren hoorquote:Op vrijdag 8 augustus 2008 15:45 schreef WHATSHESAID het volgende:
[..]
Onderbroek?
Ik smokkel alles via m'n BH naar binnen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Neem al 10 jaar een fles (1,5 liter) voorgemixte Malibu mee. Maar die hebben ze ook nog nooit gevonden.quote:Op vrijdag 8 augustus 2008 14:15 schreef Luni het volgende:
[..]
Dus niet had 2 jaar geleden voorgemixte Barcardi 7 up bij me en die werd afgenomen.
hehe, naja aangezien pillen niet zo groot zijn neem ik aan dat je wel een leuk plekje voor ze zal vinden.quote:Op vrijdag 8 augustus 2008 15:42 schreef RedGuy het volgende:
[..]
Kut, nu moet ik dus iets anders bedenken om die paar pillen die ik mee wilde nemen in te verstoppen.
quote:Op vrijdag 8 augustus 2008 15:49 schreef PastoorPeter het volgende:
[..]
dan wil ik je wel fouilleren hoorDoerak!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
sitequote:Op vrijdag 8 augustus 2008 16:09 schreef De Wouzeraar het volgende:
btw, wat was die site ook alweer waar alle lowlandsmuziek op stond?
Dank!
alles? grote cup zeker?quote:Op vrijdag 8 augustus 2008 15:45 schreef WHATSHESAID het volgende:
[..]
Onderbroek?
Ik smokkel alles via m'n BH naar binnen
Bij perry (de sport winkel) kan je regen hoezen kopen, kun je om je rugzak doen. en is dan zo goed als water dicht. van onderen.quote:Op vrijdag 8 augustus 2008 15:38 schreef MadGuy het volgende:
[..]
Zoals? Op zich wel een nuttige tip. Net als kleding in een (vuilnis)zak in je tas doen, zodat het droog blijft.
Gelukkig niet zegquote:
Pics?quote:Op vrijdag 8 augustus 2008 16:41 schreef WHATSHESAID het volgende:
[..]
Gelukkig niet zeg.
Maar vroegah toen ze moeilijk deden over camera's gewoon die camera in het middenstuk van je BH proppen met een wijd shirtje aan bijvoorbeeld
quote:Tien meter hoog kunstwerk drukt Lowlands wortel terug de aarde in
Na drie jaar dienst te hebben gedaan als meetingpoint is de iconische wortel terug de grond in gedrukt. Het verlies bracht op de Lowlands site een aantal rouwreacties te weeg. De Lowlandsganger zal voortaan af moeten spreken bij een ruim tien meter hoog kunstwerk genaamd Prolong. “Er is niets mis met de wortel”, zegt Maarten van Kalsbeek. Samen met Liet Heringa heeft hij het kunstwerk ontworpen. “Maar het verdriet om de wortel is een uiting van Mcdonaldisering, je betreurt het dat iets herkenbaars verdwijnt. Daar zijn we niet zo van, het is toch leuk dat er iets nieuws komt?”
Het grillige, organische kunstwerk komt te staan op een sokkel van 3,5 meter hoog. “Erin klimmen is dus niet mogelijk. Dat zou ook niet wijs zijn. Je zou zo je huid openhalen aan het scherpe materiaal.” Jammer genoeg is er onder schuilen ook niet mogelijk. “De regen gaat er dwars doorheen.”
Het is het eerste kunstwerk met een dergelijke omvang voor de makers. Om die reden waren ze in eerste instantie huiverig voor het idee van Lowlands directeur Eric van Eerdenburg, die hen heeft benaderd. Van Kalsbeek: “Maar Eric heeft ons weten te enthousiasmeren.”
Twee volle vrachtwagens hebben de onderdelen naar het festival vervoerd, zondag moet Prolong op zijn poten staan. Het kunstwerk is speciaal voor Lowlands gemaakt en zal de komende drie jaar steeds terugkeren. Van Kalsbeek: “De naam Prolong verwijst naar het woord prolongeren. Elk jaar zal er iets aan het werk veranderen. De kleur of de vorm bijvoorbeeld.”
Hun eigen kunstwerk op Lowlands is voor de heren (46 en 40 jaar) aanleiding om voor het eerst een bezoek te brengen aan het festival. “Daarvoor is het er nooit echt van gekomen. Het zat niet in ons systeem. We hebben er erg veel zin in. Een band die ik graag wil zien, kan ik niet noemen. Maar we zijn niet bang iets te zullen missen. Er lopen genoeg raadgevers rond.”
ik mocht altijd zo doorlopen (maar dan sta je ook al 2 uur in de rij) en dat terwijl ik normaal altijd een steekwagen bij me heb. Maar goed, ik stop hem deze keer wel in me slaapzak in t midden van me tas ofzo.quote:Op vrijdag 8 augustus 2008 17:38 schreef Mr.Brightside het volgende:
in 6 jaar tijd ben ik een keer een plastic liter fles met vodka kwijtgeraakt. De rest is nooit gevonden. Die literfles mocht dus toen niet.. Ik probeerde me er destijds nog onderuit te praten omdat er toen op site ook (fris)drank stond.. maar zonder succes :S
toen ze paar jaar terug in eens alles veranderd hadden met die fabriekspijpen voelde het festival echt wel als herboren voor mequote:Op vrijdag 8 augustus 2008 18:38 schreef Aisumasen het volgende:
Ja maar de wortel... I couldn't care less, eigenlijk.
hoe zag het er daarvoor dan uit?quote:Op vrijdag 8 augustus 2008 18:42 schreef Laton het volgende:
[..]
toen ze paar jaar terug in eens alles veranderd hadden met die fabriekspijpen voelde het festival echt wel als herboren voor me
nietquote:Op vrijdag 8 augustus 2008 18:46 schreef lienelien het volgende:
[..]
hoe zag het er daarvoor dan uit?
Ok, daar heb je gelijk in. Die torens waren wel een geweldige toevoeging. Wanneer waren ze er voor het eerst? 2004 of 2005? Ik vind het in dat opzicht best jammer dat er dit jaar weinig aan het terrein veranderd is. Toen ik 2 edities had overgeslagen, moest ik in 2005 het terrein bijna helemaal opnieuw ontdekkenquote:Op vrijdag 8 augustus 2008 18:42 schreef Laton het volgende:
[..]
toen ze paar jaar terug in eens alles veranderd hadden met die fabriekspijpen voelde het festival echt wel als herboren voor me
Zo:quote:Op vrijdag 8 augustus 2008 18:46 schreef lienelien het volgende:
[..]
hoe zag het er daarvoor dan uit?
ze hebben heel veel gekleurde lichten gebruikt inderdaad. vooral savonds fleurt het festival er compleet van op. en het is niet eens duur.. goede manier om sfeer te makenquote:Op vrijdag 8 augustus 2008 19:27 schreef foowout het volgende:
ja ik vind het nu ook veel mooier en vetter. vooral savonds als ze licht geven(en er enige rook uit proberen te krijgen wat er aan alle kanten uitkomt behalve aan de bovenkant) en als je als je weer op donderdag er voor het eerst gaat kijkeneindelijk weer terug op lowlands
opzich handig voor als t donderdag regent. kan je je tent relatief droog opzettenquote:Op vrijdag 8 augustus 2008 20:16 schreef Nembrionic het volgende:
Ik heb er zin an! De partytent is ook binnen dus sowieso 1 droog plekje te vinden
Ook dat. Maar ook droog wakker worden, droog ontbijten, droog tussendoor zitten en droog alles eigenlijkquote:Op vrijdag 8 augustus 2008 20:34 schreef ebeaydojraes het volgende:
[..]
opzich handig voor als t donderdag regent. kan je je tent relatief droog opzetten.
Waar heb je je poncho's gekocht en voor hoeveel?quote:Op vrijdag 8 augustus 2008 21:09 schreef WHATSHESAID het volgende:
Ik heb vandaag 8 poncho's en een jerrycan gekocht
Juistquote:Op vrijdag 8 augustus 2008 21:29 schreef WHATSHESAID het volgende:
Nee, vind het altijd wel relax om (drink)water bij m'n tent te hebbenTandenpoetsen, handenwassen, oksels scheren...
Het is gewoon zo'n opvouwbaar dingetje.
er staan genoeg masten met gigantische lampen, maar op sommige stukken is het best donker..quote:Op vrijdag 8 augustus 2008 21:35 schreef bonke het volgende:
zijn die campings eigenlijk een beetje goed verlicht of moeten we een goeie zaklamp meenemen als we donderdagavond ons tentje willen opzetten ?
Bij de action, 30 cent per stuk ofzoquote:Op vrijdag 8 augustus 2008 21:32 schreef Prik0 het volgende:
[..]
Waar heb je je poncho's gekocht en voor hoeveel?
Ik heb er 2 van 2,50 per stuk van de halfords. Wel lekker dik maar ook prijzig.![]()
ach daar heb ik een voortent voorquote:Op vrijdag 8 augustus 2008 20:59 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Ook dat. Maar ook droog wakker worden, droog ontbijten, droog tussendoor zitten en droog alles eigenlijk
Ik voelde me al opgelicht.quote:Op vrijdag 8 augustus 2008 21:54 schreef WHATSHESAID het volgende:
[..]
Bij de action, 30 cent per stuk ofzo.
die heb ik la jaaaaaaren. En elke keer als ik ze meeneem blijft het droog, dus nu maar weer.quote:Op vrijdag 8 augustus 2008 21:54 schreef WHATSHESAID het volgende:
[..]
Bij de action, 30 cent per stuk ofzo.
Die zijn vast beter dan die Xenosdingen van 50 cent.quote:Op vrijdag 8 augustus 2008 21:32 schreef Prik0 het volgende:
[..]
Waar heb je je poncho's gekocht en voor hoeveel?
Ik heb er 2 van 2,50 per stuk van de halfords. Wel lekker dik maar ook prijzig.![]()
Wij gaan met ongeveer 15 man...dan is het wel zo gezellig een met z'n allen in het midden te zitten en niet iedereen in z'n voortentquote:Op vrijdag 8 augustus 2008 22:23 schreef ebeaydojraes het volgende:
[..]
ach daar heb ik een voortent voor. is dan alleen jammer van mijn nieuwe luchtopblaasstoel. dan kan ikw eer beter me campingstoeltje meenemen ... die past er in
Boeie, heb je 1 keer een goede weersvoorspelling gezien deze zomer? Check het weer maar op woensdag voor donderdag, op donderdag voor vrijdag enz enz.quote:
19-22 is perfectquote:Op zaterdag 9 augustus 2008 15:02 schreef Tom_Tom- het volgende:
Bovendien, 19 graden is een prima temperatuurtje hoor. Liever dat dan 29. Bovendien worden de voorspellingen met de dag beter, dus ik bereid me maar vast voor op een zomerse Lowlands
Blijkbaar heb jij 0,0 ervaring met partytenten.quote:Op zaterdag 9 augustus 2008 15:44 schreef Leonos het volgende:
Wat heb je trouwens aan een partytent als het een beetje waait?
Ja, ik ben lame. Ik ga zo heel af en toe ff terug naar de tentquote:Op zaterdag 9 augustus 2008 15:45 schreef Longmen het volgende:
Waarom sowieo een partytent? Je gaat toch niet op de camping zitten?
mooi kom ik naast jou staan kan je voor mij ook ff een eitje bakkenquote:Op zaterdag 9 augustus 2008 15:54 schreef snorfiets het volgende:
lekker voor de tent zitten is toch relaxed? alsof je voor 12 uur al het festival terrein op gaat.
laat mij maar lekker een paar uurtjes voor de tent zitten, eitje bakken, zonne, muziek hard aan, genieten (L)
x
Heb je de chickies al geritseld?quote:Op zaterdag 9 augustus 2008 16:37 schreef snorfiets het volgende:
we zijn wel met de camper
donderdag vroeg gaan we rijden, dus waarschijnlijk staan we vooraan de camperplaatsen tegen het hek.
als je een eitje meeneemt wil ik hem wel voor je bakken hoor
x
Kijk, iemand die het snapt.quote:Op zaterdag 9 augustus 2008 15:54 schreef snorfiets het volgende:
lekker voor de tent zitten is toch relaxed? alsof je voor 12 uur al het festival terrein op gaat.
laat mij maar lekker een paar uurtjes voor de tent zitten, eitje bakken, zonne, muziek hard aan, genieten (L)
x
Nee nog geen chickies voor in de camper.quote:Op zaterdag 9 augustus 2008 17:01 schreef Pietklaaso het volgende:
[..]
Heb je de chickies al geritseld?
------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Verder natuurlijk ga je wel op de Camping zitten dat is juist het tofste aan lowlands![]()
![]()
ik heb wel een eitje mee maar das nu juist degene die de tent heeftquote:Op zaterdag 9 augustus 2008 16:37 schreef snorfiets het volgende:
we zijn wel met de camper
donderdag vroeg gaan we rijden, dus waarschijnlijk staan we vooraan de camperplaatsen tegen het hek.
als je een eitje meeneemt wil ik hem wel voor je bakken hoor
x
Dat is zoquote:Op zaterdag 9 augustus 2008 13:28 schreef Baserunner het volgende:
[..]
Boeie, heb je 1 keer een goede weersvoorspelling gezien deze zomer? Check het weer maar op woensdag voor donderdag, op donderdag voor vrijdag enz enz.
En daarnaast, Lowlands 2005, de vrijdag. Het hele land stond onder water zowat en Lowlands kreeg maar een paar spatjes
Wat doenquote:Op zaterdag 9 augustus 2008 19:20 schreef Dark_Angelus het volgende:
Woensdag gaan we weg!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |