quote:HOEVEEL DRANK MAG JE MEENEMEN?
Je mag per persoon 12 blikjes (fris)drank en 1 plastic literfles (fris)drank meenemen naar de camping, maar niet naar het festivalterrein zelf. Glas is op het gehele Lowlandsterrein verboden, dus ook op de camping.
Ik kan ook helemaal niet lezen.quote:Op vrijdag 8 augustus 2008 14:28 schreef lienelien het volgende:
literfles.
Zoals? Op zich wel een nuttige tip. Net als kleding in een (vuilnis)zak in je tas doen, zodat het droog blijft.quote:Op vrijdag 8 augustus 2008 15:24 schreef snorfiets het volgende:
tip: kijk of je iets mee kunt nemen om onder je tas te zetten. zodat je tas dus een stuk van de grond staat.
enigszins droge spullen is wel lekker als er een stroom water door je tent komt.
Kut, nu moet ik dus iets anders bedenken om die paar pillen die ik mee wilde nemen in te verstoppen.quote:Op vrijdag 8 augustus 2008 15:24 schreef snorfiets het volgende:
wel werd de pindakaas afgepakt (naja, 1 van de 3 potten)
Ik zou de gok niet wagen. Zijn ze echt niet dol op. Hebben ze dalijk een claim van een artiest op hun buro liggen.quote:Op vrijdag 8 augustus 2008 15:33 schreef MOD het volgende:
Officieel mag het niet volgens de FAQ, maar zijn er mensen die camcorders mee nemen en het terrein op krijgen enz? Ik wil de mijne mee nemen maar weet niet of het gaat lukken..
quote:Lowlands Schema 2008
VRIJDAG
15:15 - 16:10 uur The Presidents of the USA (ALPHA)
16:50 - 17:45 uur The Wombats (ALPHA)
18:20 - 20:10 uur 'Be Kind Rewind' (ECHO 1)
20:15 - 21:15 uur The Kooks (ALPHA)
22:00 - 23:00 uur Anouk (ALPHA)
23:30 - 23:55 uur Helft van Junkie XL (BRAVO)
00:00 - 01:00 uur 'De Grote Karaoke- en Datingshow' (JULIET)
ZATERDAG
13:00 - 14:00 uur 50 Jaar Nederpop (ALPHA)
15:00 - 15:35 uur De Jeugd van Tegenwoordig (BRAVO)
16:25 - 17:25 uur N*E*R*D (ALPHA)
18:40 - 20:10 uur '[REC]' (ECHO 1)
20:00 - 20:45 uur Le Le (X-RAY)
23:00 - 02:00 uur (Mad) Ed & Arnold (ALPHA)
03:15 - 04:15 uur Black Sun Empire (INDIA)
ZONDAG
17:30 - 18:30 uur The Fratellis (GROLSCH)
Net alsof het veel uitmaakt of je een kleine camcorder meeneemt, ipv een fototoestel waarmee je ook filmpjes kan maken..quote:Op vrijdag 8 augustus 2008 15:42 schreef Sack_Blabbath het volgende:
[..]
Ik zou de gok niet wagen. Zijn ze echt niet dol op. Hebben ze dalijk een claim van een artiest op hun buro liggen.
Onderbroek?quote:Op vrijdag 8 augustus 2008 15:42 schreef RedGuy het volgende:
[..]
Kut, nu moet ik dus iets anders bedenken om die paar pillen die ik mee wilde nemen in te verstoppen.
quote:Op vrijdag 8 augustus 2008 15:44 schreef lienelien het volgende:
[..]
Net alsof het veel uitmaakt of je een kleine camcorder meeneemt, ipv een fototoestel waarmee je ook filmpjes kan maken..
dan wil ik je wel fouilleren hoorquote:Op vrijdag 8 augustus 2008 15:45 schreef WHATSHESAID het volgende:
[..]
Onderbroek?
Ik smokkel alles via m'n BH naar binnen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Neem al 10 jaar een fles (1,5 liter) voorgemixte Malibu mee. Maar die hebben ze ook nog nooit gevonden.quote:Op vrijdag 8 augustus 2008 14:15 schreef Luni het volgende:
[..]
Dus niet had 2 jaar geleden voorgemixte Barcardi 7 up bij me en die werd afgenomen.
hehe, naja aangezien pillen niet zo groot zijn neem ik aan dat je wel een leuk plekje voor ze zal vinden.quote:Op vrijdag 8 augustus 2008 15:42 schreef RedGuy het volgende:
[..]
Kut, nu moet ik dus iets anders bedenken om die paar pillen die ik mee wilde nemen in te verstoppen.
quote:Op vrijdag 8 augustus 2008 15:49 schreef PastoorPeter het volgende:
[..]
dan wil ik je wel fouilleren hoorDoerak!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
sitequote:Op vrijdag 8 augustus 2008 16:09 schreef De Wouzeraar het volgende:
btw, wat was die site ook alweer waar alle lowlandsmuziek op stond?
Dank!
alles? grote cup zeker?quote:Op vrijdag 8 augustus 2008 15:45 schreef WHATSHESAID het volgende:
[..]
Onderbroek?
Ik smokkel alles via m'n BH naar binnen
Bij perry (de sport winkel) kan je regen hoezen kopen, kun je om je rugzak doen. en is dan zo goed als water dicht. van onderen.quote:Op vrijdag 8 augustus 2008 15:38 schreef MadGuy het volgende:
[..]
Zoals? Op zich wel een nuttige tip. Net als kleding in een (vuilnis)zak in je tas doen, zodat het droog blijft.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |