opzich handig voor als t donderdag regent. kan je je tent relatief droog opzettenquote:Op vrijdag 8 augustus 2008 20:16 schreef Nembrionic het volgende:
Ik heb er zin an! De partytent is ook binnen dus sowieso 1 droog plekje te vinden
Ook dat. Maar ook droog wakker worden, droog ontbijten, droog tussendoor zitten en droog alles eigenlijkquote:Op vrijdag 8 augustus 2008 20:34 schreef ebeaydojraes het volgende:
[..]
opzich handig voor als t donderdag regent. kan je je tent relatief droog opzetten.
Waar heb je je poncho's gekocht en voor hoeveel?quote:Op vrijdag 8 augustus 2008 21:09 schreef WHATSHESAID het volgende:
Ik heb vandaag 8 poncho's en een jerrycan gekocht
Juistquote:Op vrijdag 8 augustus 2008 21:29 schreef WHATSHESAID het volgende:
Nee, vind het altijd wel relax om (drink)water bij m'n tent te hebbenTandenpoetsen, handenwassen, oksels scheren...
Het is gewoon zo'n opvouwbaar dingetje.
er staan genoeg masten met gigantische lampen, maar op sommige stukken is het best donker..quote:Op vrijdag 8 augustus 2008 21:35 schreef bonke het volgende:
zijn die campings eigenlijk een beetje goed verlicht of moeten we een goeie zaklamp meenemen als we donderdagavond ons tentje willen opzetten ?
Bij de action, 30 cent per stuk ofzoquote:Op vrijdag 8 augustus 2008 21:32 schreef Prik0 het volgende:
[..]
Waar heb je je poncho's gekocht en voor hoeveel?
Ik heb er 2 van 2,50 per stuk van de halfords. Wel lekker dik maar ook prijzig.![]()
ach daar heb ik een voortent voorquote:Op vrijdag 8 augustus 2008 20:59 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Ook dat. Maar ook droog wakker worden, droog ontbijten, droog tussendoor zitten en droog alles eigenlijk
Ik voelde me al opgelicht.quote:Op vrijdag 8 augustus 2008 21:54 schreef WHATSHESAID het volgende:
[..]
Bij de action, 30 cent per stuk ofzo.
die heb ik la jaaaaaaren. En elke keer als ik ze meeneem blijft het droog, dus nu maar weer.quote:Op vrijdag 8 augustus 2008 21:54 schreef WHATSHESAID het volgende:
[..]
Bij de action, 30 cent per stuk ofzo.
Die zijn vast beter dan die Xenosdingen van 50 cent.quote:Op vrijdag 8 augustus 2008 21:32 schreef Prik0 het volgende:
[..]
Waar heb je je poncho's gekocht en voor hoeveel?
Ik heb er 2 van 2,50 per stuk van de halfords. Wel lekker dik maar ook prijzig.![]()
Wij gaan met ongeveer 15 man...dan is het wel zo gezellig een met z'n allen in het midden te zitten en niet iedereen in z'n voortentquote:Op vrijdag 8 augustus 2008 22:23 schreef ebeaydojraes het volgende:
[..]
ach daar heb ik een voortent voor. is dan alleen jammer van mijn nieuwe luchtopblaasstoel. dan kan ikw eer beter me campingstoeltje meenemen ... die past er in
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |