Ah, last.fm, dan zal Pearl Jam wel de vervanger worden.quote:Op donderdag 7 augustus 2008 13:49 schreef PastoorPeter het volgende:
Foals heeft kennelijk afgezegd volgens Last.fm.
quote:Triggerfinger op Lowlands
woensdag 6 augustus 12:42
LOWLANDS - Triggerfinger komt naar Lowlands! De Belgische band van het Nederlandse Excelsiorlabel is toegevoegd aan de programmering. De Engelse band Foals heeft helaas afgezegd.
Wie de JoJopagina in de FlevoPost leest, of de jongerenrubriek op www.FlevoPost.nl, weet dat Triggerfinger hoog op het lijstje van de FlevoPost stond. Triggerfinger maakt stampende, dampende rock ‘n‘ roll, in de traditie van Queens of the Stone Age, maar dan nog iets beter.
Maandag heeft de FlevoPost programmeur Ron Euser van Mojo/Lowlands geïnterviewd (zie de FlevoPost van vrijdag/internet), en nog eens de teleurstelling over het ontbreken van Triggerfinger geuit. U snapt dat wij ons koesteren in de gedachte dat dat heeft geholpen. Soms is onwetendheid een zaligmakend gevoel, en ongetwijfeld was er al langer contact met de band, maar in dit geval zijn wij liever onwetend.
Jammer, had ik toch echt wel willen zienquote:Op donderdag 7 augustus 2008 13:49 schreef PastoorPeter het volgende:
Foals heeft kennelijk afgezegd volgens Last.fm.
Ik zag 't ja, even in overweging nemen.quote:Op donderdag 7 augustus 2008 14:39 schreef PastoorPeter het volgende:
Ze staan in de Tivoli 25 november eh.
M'n ratio is al behoorlijk fucked. Dit is mijn laatste "statement" bij m'n private tracker!quote:Op donderdag 7 augustus 2008 17:44 schreef greatgonzo het volgende:
nieuwsgroepen ftw!
Er staat hierboven dat ze de vervanger van Foals zijn.quote:Op donderdag 7 augustus 2008 18:46 schreef Pietklaaso het volgende:
Ik ben de enige die blij is met Triggerfinger?![]()
En van wie is Trigger finger de vervanger? van Cage the elephant ? Dat zou dus betekenen dat ze op vrijdag rond half 8 in de X-Ray staan?
euhm er staat:quote:Op donderdag 7 augustus 2008 19:23 schreef Tourniquet het volgende:
[..]
Er staat hierboven dat ze de vervanger van Foals zijn.
Het woord vervanging klinkt een beetje tweederangs voor de band in kwestie.quote:Op donderdag 7 augustus 2008 19:43 schreef Pietklaaso het volgende:
[..]
euhm er staat:
Triggerfinger komt naar Lowlands! De Belgische band van het Nederlandse Excelsiorlabel is toegevoegd aan de programmering. De Engelse band Foals heeft helaas afgezegd.
Daar staat niet dat het de vervaning voor de Foals is? tenzij ik er nu al 3 keer overheen gelezen heb.
Ja klopt, maar Cage the Elephant was ookal gecanceld toch? dus zouden er 2 plekken vrij zijn. Maar zal idd wel op de plek van de Foals komen te staan danquote:Op donderdag 7 augustus 2008 20:12 schreef Ascaroth het volgende:
[..]
Het woord vervanging klinkt een beetje tweederangs voor de band in kwestie.
Bovendien, als het blokkenschema vol zit en er verdwijnt één artiest en er komt een andere bij lijkt het me vrij acceptabel om aan te nemen dat deze de oude plek zal opvullen.
Ze zijn nogal aan het schuiven geslagen, Triggerfinger komt idd op de plek van Cage The Elephant. British Sea Power op de plek van Foals.quote:Op donderdag 7 augustus 2008 20:14 schreef Pietklaaso het volgende:
[..]
Ja klopt, maar Cage the Elephant was ookal gecanceld toch? dus zouden er 2 plekken vrij zijn. Maar zal idd wel op de plek van de Foals komen te staan dan
quote:De grote wisseltruc / 7-8-2008
Alsof het in de lucht hangt!
Ook Stephen Marley heeft een beenprobleem en cancelt zijn hele tour door Europa, waaronder ook zijn optreden op Lowlands. Nu we het er toch over hebben, moeten we daar helaas ook Foals en Kid Sister aan toevoegen. Naar sterke vervangers wordt gezocht!
De spot van Foals wordt ingevuld door British Sea Power diens plek weer gretig aftrek vindt bij No Age , waardoor we bij de eerste nieuwe bekendmaking komen: Headphone .
Dan komen we bij de eerste afzegging uit overmacht van Cage The Elephant . De act die het stokje overneemt is niemand minder dan Triggerfinger .
Wordt het je allemaal even te veel? Werp v.a. VRIJDAG een blik op het aangepaste blokkenschema en je hebt het overzicht weer helemaal terug.
Ook op de Mobile Festival Guide vind je de laatste updates.
Wtf, Cage The Elephant verheugde ik me dus echt wel opquote:Op donderdag 7 augustus 2008 20:14 schreef Pietklaaso het volgende:
[..]
Ja klopt, maar Cage the Elephant was ookal gecanceld toch? dus zouden er 2 plekken vrij zijn. Maar zal idd wel op de plek van de Foals komen te staan dan
Thanks! Alleen de Charlie is nog spoorloos. Kan me niet voorstellen dat het écht de Essent Tent met een andere naam is.quote:Op donderdag 7 augustus 2008 00:02 schreef WalterSobchak het volgende:
Hier een zipje met alle foto's van de terreinupdate van lowlands.has.it
[..]
begin toch maar met voorstellenquote:Op donderdag 7 augustus 2008 23:25 schreef Aisumasen het volgende:
[..]
Thanks! Alleen de Charlie is nog spoorloos. Kan me niet voorstellen dat het écht de Essent Tent met een andere naam is.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |