abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_60626088
Foals heeft kennelijk afgezegd volgens Last.fm.
pi_60626155
quote:
Op donderdag 7 augustus 2008 13:49 schreef PastoorPeter het volgende:
Ah, last.fm, dan zal Pearl Jam wel de vervanger worden.
Op zondag 10 december 2006 01:47 schreef -Angelus- het volgende:
Uitgezonderd van deelname aan dit topic zijn de volgende personen: Lord_Vetinari, Zyggie, Sack_Blabbath, arneaux en Mwanatabu.
  donderdag 7 augustus 2008 @ 14:00:37 #153
181796 Prik0
T o i v o n e n !
pi_60626433
Ze staan in Engeland tijdens Lowlands:
http://www.myspace.com/foals

En de vervanger is ook al binnen:
quote:
Triggerfinger op Lowlands
woensdag 6 augustus 12:42
LOWLANDS - Triggerfinger komt naar Lowlands! De Belgische band van het Nederlandse Excelsiorlabel is toegevoegd aan de programmering. De Engelse band Foals heeft helaas afgezegd.
Wie de JoJopagina in de FlevoPost leest, of de jongerenrubriek op www.FlevoPost.nl, weet dat Triggerfinger hoog op het lijstje van de FlevoPost stond. Triggerfinger maakt stampende, dampende rock ‘n‘ roll, in de traditie van Queens of the Stone Age, maar dan nog iets beter.
Maandag heeft de FlevoPost programmeur Ron Euser van Mojo/Lowlands geïnterviewd (zie de FlevoPost van vrijdag/internet), en nog eens de teleurstelling over het ontbreken van Triggerfinger geuit. U snapt dat wij ons koesteren in de gedachte dat dat heeft geholpen. Soms is onwetendheid een zaligmakend gevoel, en ongetwijfeld was er al langer contact met de band, maar in dit geval zijn wij liever onwetend.
Vijf keer op rij maakt mij pas blij!
  donderdag 7 augustus 2008 @ 14:08:15 #154
28030 Grobbel
In Toffee We Crust!
pi_60626668
Toch geen slechte vervanger.
pi_60626711
quote:
Op donderdag 7 augustus 2008 13:49 schreef PastoorPeter het volgende:
Jammer, had ik toch echt wel willen zien
pi_60627676
Fuck zeg
pi_60627701
Ze staan in de Tivoli 25 november eh.
pi_60629773
quote:
Op donderdag 7 augustus 2008 14:39 schreef PastoorPeter het volgende:
Ze staan in de Tivoli 25 november eh.
Ik zag 't ja, even in overweging nemen.

Voordeel is dat ik dan wel vroeg naar de Rascals kan. Wordt nu waarschijnlijk nog drukker daar.
  donderdag 7 augustus 2008 @ 17:44:54 #159
26414 greatgonzo
Gonzo met een G
pi_60632822
nieuwsgroepen ftw!
Bij tijd en wijle aanwezig...
pi_60632860
quote:
Op donderdag 7 augustus 2008 17:44 schreef greatgonzo het volgende:
nieuwsgroepen ftw!
M'n ratio is al behoorlijk fucked. Dit is mijn laatste "statement" bij m'n private tracker!
pi_60634057
Ik ben de enige die blij is met Triggerfinger?
En van wie is Trigger finger de vervanger? van Cage the elephant ? Dat zou dus betekenen dat ze op vrijdag rond half 8 in de X-Ray staan?
  donderdag 7 augustus 2008 @ 19:13:37 #162
155006 Aoristus
SPelen is delen
pi_60634664
o, er zijn al gewoon namen die maar afzeggen. Fraai is dat.
De voorzitter zegt: Laat duizend bloemen bloeien.
Laat duizend balletjes stuiteren.
pi_60634881
quote:
Op donderdag 7 augustus 2008 18:46 schreef Pietklaaso het volgende:
Ik ben de enige die blij is met Triggerfinger?
En van wie is Trigger finger de vervanger? van Cage the elephant ? Dat zou dus betekenen dat ze op vrijdag rond half 8 in de X-Ray staan?
Er staat hierboven dat ze de vervanger van Foals zijn.
pi_60635312
quote:
Op donderdag 7 augustus 2008 19:23 schreef Tourniquet het volgende:

[..]

Er staat hierboven dat ze de vervanger van Foals zijn.
euhm er staat:

Triggerfinger komt naar Lowlands! De Belgische band van het Nederlandse Excelsiorlabel is toegevoegd aan de programmering. De Engelse band Foals heeft helaas afgezegd.

Daar staat niet dat het de vervaning voor de Foals is? tenzij ik er nu al 3 keer overheen gelezen heb.
pi_60635861
nee idd dat staat er niet letterlijk maar ik neem aan dat Triggerfinger wel de vervanger van Foals is.
pi_60635927
quote:
Op donderdag 7 augustus 2008 19:43 schreef Pietklaaso het volgende:

[..]

euhm er staat:

Triggerfinger komt naar Lowlands! De Belgische band van het Nederlandse Excelsiorlabel is toegevoegd aan de programmering. De Engelse band Foals heeft helaas afgezegd.

Daar staat niet dat het de vervaning voor de Foals is? tenzij ik er nu al 3 keer overheen gelezen heb.
Het woord vervanging klinkt een beetje tweederangs voor de band in kwestie.

Bovendien, als het blokkenschema vol zit en er verdwijnt één artiest en er komt een andere bij lijkt het me vrij acceptabel om aan te nemen dat deze de oude plek zal opvullen.
Ze zijn hier fameus met m'n kloten aan het rammelen.
"I call, I call your tits."
Last.fm
pi_60635982
quote:
Op donderdag 7 augustus 2008 20:12 schreef Ascaroth het volgende:

[..]

Het woord vervanging klinkt een beetje tweederangs voor de band in kwestie.

Bovendien, als het blokkenschema vol zit en er verdwijnt één artiest en er komt een andere bij lijkt het me vrij acceptabel om aan te nemen dat deze de oude plek zal opvullen.
Ja klopt, maar Cage the Elephant was ookal gecanceld toch? dus zouden er 2 plekken vrij zijn. Maar zal idd wel op de plek van de Foals komen te staan dan
pi_60637050
quote:
Op donderdag 7 augustus 2008 20:14 schreef Pietklaaso het volgende:

[..]

Ja klopt, maar Cage the Elephant was ookal gecanceld toch? dus zouden er 2 plekken vrij zijn. Maar zal idd wel op de plek van de Foals komen te staan dan
Ze zijn nogal aan het schuiven geslagen, Triggerfinger komt idd op de plek van Cage The Elephant. British Sea Power op de plek van Foals.
quote:
De grote wisseltruc / 7-8-2008

Alsof het in de lucht hangt!

Ook Stephen Marley heeft een beenprobleem en cancelt zijn hele tour door Europa, waaronder ook zijn optreden op Lowlands. Nu we het er toch over hebben, moeten we daar helaas ook Foals en Kid Sister aan toevoegen. Naar sterke vervangers wordt gezocht!

De spot van Foals wordt ingevuld door British Sea Power diens plek weer gretig aftrek vindt bij No Age , waardoor we bij de eerste nieuwe bekendmaking komen: Headphone .

Dan komen we bij de eerste afzegging uit overmacht van Cage The Elephant . De act die het stokje overneemt is niemand minder dan Triggerfinger .

Wordt het je allemaal even te veel? Werp v.a. VRIJDAG een blik op het aangepaste blokkenschema en je hebt het overzicht weer helemaal terug.

Ook op de Mobile Festival Guide vind je de laatste updates.
pi_60637076
Ik hoop dat er broodjes kaassoufflé met pindasaus zijn!
Dat je niet paranoide bent wil nog niet zeggen dat ze je niet achtervolgen
Pain heals, chicks dig scars, glory lasts forever.
Pain is only temporary, quitting lasts forever.
pi_60637112
Anita & Ed is oud, Erwin en Deborah it is.
Kwalitatief hoogstaande flauwekul voor de intelligente onbenul!
pi_60638309
Nooes, Foals was een van de weinige bands die ik echt graag wilde zien.. hmm, wachten tot 25 november dan maar.
pi_60639977
quote:
Op donderdag 7 augustus 2008 20:14 schreef Pietklaaso het volgende:

[..]

Wtf, Cage The Elephant verheugde ik me dus echt wel op

Gare zooi
pi_60640135
Nou de Klaxons dan maar als goedmaker voor vorig jaar?

Of bromheads jacket?
Kwalitatief hoogstaande flauwekul voor de intelligente onbenul!
pi_60640553
quote:
Op donderdag 7 augustus 2008 00:02 schreef WalterSobchak het volgende:
Hier een zipje met alle foto's van de terreinupdate van lowlands.has.it
[..]
Thanks! Alleen de Charlie is nog spoorloos. Kan me niet voorstellen dat het écht de Essent Tent met een andere naam is.
pi_60640967
quote:
Op donderdag 7 augustus 2008 23:25 schreef Aisumasen het volgende:

[..]

Thanks! Alleen de Charlie is nog spoorloos. Kan me niet voorstellen dat het écht de Essent Tent met een andere naam is.
begin toch maar met voorstellen
underground forever baby
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')