Tja, ik heb ze in mei in New York gezien in een café in Brooklyn en dat was geweldig, energiek, uitzinnig publiek, badend in het zweet, je kent 't welquote:Op maandag 4 augustus 2008 18:05 schreef augurkenkoning het volgende:
[..]
Thanks, dat is duidelijke info (:
Vandaag stuk gelezen over booka shade in nrc-next. ziet er veelbelovend uit.quote:Op maandag 4 augustus 2008 18:35 schreef Dark_Angelus het volgende:
En daarnaast Booka Shade is heersende.
Wat hij zegt. Booka Shadequote:Op maandag 4 augustus 2008 18:35 schreef Dark_Angelus het volgende:
En daarnaast Booka Shade is heersende.
Vertel...........quote:Op maandag 4 augustus 2008 19:21 schreef vogelkooi het volgende:
[..]
Vandaag stuk gelezen over booka shade in nrc-next. ziet er veelbelovend uit.
is ook niet zo raar met zo'n r** line-up.....quote:Op dinsdag 5 augustus 2008 03:45 schreef Prik0 het volgende:
Blood Red Shoes gaat btw een van de beste shows geven van de hele line-up!
Nou dan moeten ze zichzelf wel enorm overtreffen of er moeten een hele boel acts onder hun kunnen spelenquote:Op dinsdag 5 augustus 2008 03:45 schreef Prik0 het volgende:
Blood Red Shoes gaat btw een van de beste shows geven van de hele line-up!
Op London Calling niet gezien?quote:Op dinsdag 5 augustus 2008 10:27 schreef Sack_Blabbath het volgende:
[..]
Nou dan moeten ze zichzelf wel enorm overtreffen of er moeten een hele boel acts onder hun kunnen spelen
Ik ga een beetje naar LC, ben geen meisje van 14quote:
Wat is er nou meer mis met LCquote:Op dinsdag 5 augustus 2008 10:42 schreef Sack_Blabbath het volgende:
[..]
Ik ga een beetje naar LC, ben geen meisje van 14![]()
Wel op Pinkpop gezien. Best leuk, maar zelfs op Pinkpop waar de meeste acts niet op hun best waren vielen ze amper op. Overgehypt gedoe.
Als je een pubermeisje bent is er helemaal niets mis meequote:
Ben je wel ooit geweest?quote:Op dinsdag 5 augustus 2008 10:49 schreef Sack_Blabbath het volgende:
[..]
Als je een pubermeisje bent is er helemaal niets mis mee
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |