Die eerste zou ik echt geweldig vinden maar is volgens mij een beetje onwaarschijnlijk.quote:Op donderdag 7 augustus 2008 23:07 schreef Longmen het volgende:
Nou de Klaxons dan maar als goedmaker voor vorig jaar?
Of bromheads jacket?
Doe jezelf een plezier en wen er alvast aan. Ik ga gewoon die hele tent ontlopen, er is toch genoeg te doen.quote:Op donderdag 7 augustus 2008 23:25 schreef Aisumasen het volgende:
[..]
Thanks! Alleen de Charlie is nog spoorloos. Kan me niet voorstellen dat het écht de Essent Tent met een andere naam is.
dat zou de capaciteit aanzienlijk ten goede komen inderdaadquote:Op vrijdag 8 augustus 2008 01:58 schreef Aisumasen het volgende:
Ik bedoel meer: Ik heb nergens gelezen dat het daadwerkelijk om die tent gaat. Ik las op een ander forum dat het een soort overkoepeld openluchtpodium wordt, namelijk...
Dat zou kunnen, maar met de Alpha ernaast lijkt me dat kwa geluid nog een behoorlijke uitdaging.quote:Op vrijdag 8 augustus 2008 01:58 schreef Aisumasen het volgende:
Ik bedoel meer: Ik heb nergens gelezen dat het daadwerkelijk om die tent gaat. Ik las op een ander forum dat het een soort overkoepeld openluchtpodium wordt, namelijk...
De Charlie-acts spelen precies tijdens de ombouwpauzes van de Alpha, dus dat hoeft geen probleem te zijn.quote:Op vrijdag 8 augustus 2008 09:54 schreef WalterSobchak het volgende:
[..]
Dat zou kunnen, maar met de Alpha ernaast lijkt me dat kwa geluid nog een behoorlijke uitdaging.
OK, dat zou je natuurlijk al als teken kunnen opvatten dat er inderdaad een (half) open podium is. Hoewel een tent misschien wel net zo goed last zal hebben van het geweld in de Alpha. Ben benieuwd.quote:Op vrijdag 8 augustus 2008 10:04 schreef Tourniquet het volgende:
[..]
De Charlie-acts spelen precies tijdens de ombouwpauzes van de Alpha, dus dat hoeft geen probleem te zijn.
WAAAT ? Dat wilde ik nu juist wel zien gvdquote:
quote:Op dinsdag 5 augustus 2008 23:24 schreef Tinuzzz_Talpa het volgende:
Nog 7 dagen tot 15/08/2008
quote:Op maandag 14 juli 2008 22:58 schreef snorfiets het volgende:
Aanbod geldt nog steeds:
plaats voor max. 4 lekkere dames in een camper met 5 coole gasten omgeving leiden.
Kosten: Door ons gekochte eten+drinken gedeeld door aantal meereizende personen.
x
quote:Op vrijdag 8 augustus 2008 11:34 schreef snorfiets het volgende:
[quote]Op maandag 14 juli 2008 22:58 schreef snorfiets het volgende:
Aanbod geldt nog steeds:
plaats voor max. 4 lekkere dames in een camper met 5 coole gasten omgeving leiden.
Kosten: Door ons gekochte eten+drinken gedeeld door aantal meereizende personen.
x
Dus niet had 2 jaar geleden voorgemixte Barcardi 7 up bij me en die werd afgenomen.quote:Op vrijdag 8 augustus 2008 14:11 schreef lienelien het volgende:
in een plastic fles mag dat gewoon mee hoor
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |