Boeie, heb je 1 keer een goede weersvoorspelling gezien deze zomer? Check het weer maar op woensdag voor donderdag, op donderdag voor vrijdag enz enz.quote:
19-22 is perfectquote:Op zaterdag 9 augustus 2008 15:02 schreef Tom_Tom- het volgende:
Bovendien, 19 graden is een prima temperatuurtje hoor. Liever dat dan 29. Bovendien worden de voorspellingen met de dag beter, dus ik bereid me maar vast voor op een zomerse Lowlands
Blijkbaar heb jij 0,0 ervaring met partytenten.quote:Op zaterdag 9 augustus 2008 15:44 schreef Leonos het volgende:
Wat heb je trouwens aan een partytent als het een beetje waait?
Ja, ik ben lame. Ik ga zo heel af en toe ff terug naar de tentquote:Op zaterdag 9 augustus 2008 15:45 schreef Longmen het volgende:
Waarom sowieo een partytent? Je gaat toch niet op de camping zitten?
mooi kom ik naast jou staan kan je voor mij ook ff een eitje bakkenquote:Op zaterdag 9 augustus 2008 15:54 schreef snorfiets het volgende:
lekker voor de tent zitten is toch relaxed? alsof je voor 12 uur al het festival terrein op gaat.
laat mij maar lekker een paar uurtjes voor de tent zitten, eitje bakken, zonne, muziek hard aan, genieten (L)
x
Heb je de chickies al geritseld?quote:Op zaterdag 9 augustus 2008 16:37 schreef snorfiets het volgende:
we zijn wel met de camper
donderdag vroeg gaan we rijden, dus waarschijnlijk staan we vooraan de camperplaatsen tegen het hek.
als je een eitje meeneemt wil ik hem wel voor je bakken hoor
x
Kijk, iemand die het snapt.quote:Op zaterdag 9 augustus 2008 15:54 schreef snorfiets het volgende:
lekker voor de tent zitten is toch relaxed? alsof je voor 12 uur al het festival terrein op gaat.
laat mij maar lekker een paar uurtjes voor de tent zitten, eitje bakken, zonne, muziek hard aan, genieten (L)
x
Nee nog geen chickies voor in de camper.quote:Op zaterdag 9 augustus 2008 17:01 schreef Pietklaaso het volgende:
[..]
Heb je de chickies al geritseld?
------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Verder natuurlijk ga je wel op de Camping zitten dat is juist het tofste aan lowlands![]()
![]()
ik heb wel een eitje mee maar das nu juist degene die de tent heeftquote:Op zaterdag 9 augustus 2008 16:37 schreef snorfiets het volgende:
we zijn wel met de camper
donderdag vroeg gaan we rijden, dus waarschijnlijk staan we vooraan de camperplaatsen tegen het hek.
als je een eitje meeneemt wil ik hem wel voor je bakken hoor
x
Dat is zoquote:Op zaterdag 9 augustus 2008 13:28 schreef Baserunner het volgende:
[..]
Boeie, heb je 1 keer een goede weersvoorspelling gezien deze zomer? Check het weer maar op woensdag voor donderdag, op donderdag voor vrijdag enz enz.
En daarnaast, Lowlands 2005, de vrijdag. Het hele land stond onder water zowat en Lowlands kreeg maar een paar spatjes
Wat doenquote:Op zaterdag 9 augustus 2008 19:20 schreef Dark_Angelus het volgende:
Woensdag gaan we weg!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |