Spelen die op het zelfde moment.quote:
En dat terwijl hij de rest van de tour goed bij stem was.quote:
Hier eigenlijk hetzelfde; hij had zelfspot en dat kon ik dan weer enorm waarderen, door de megalomane gebaren heen. En de band was enorm strak, Patti ook. Ook qua zang overigens.quote:Op dinsdag 5 augustus 2008 14:30 schreef chansadres het volgende:
[..]
En dat terwijl hij de rest van de tour goed bij stem was.
Gelukkig was Patti Russo erbij. En de Neverland Express. Wat een geniale rockband is dat toch.
Maar eigenlijk zouden ze bij de Neverland Express hun zanger moeten ontslaan. Dit was gewoon pijnlijk slecht.
Heb me wel perfect vermaakt vreemd genoeg, misschien omdat ik Meat Loaf maar weinig door de boxen hoorden. Doordat Meat zo variërend zong wist de geluidsman niet wat hij er mee aan moest. Ach, met goed gezelschap kan alles leuk worden...
Nog beter.quote:Op dinsdag 5 augustus 2008 16:33 schreef Tom_Tom- het volgende:
Oeh, de CD van The Gutter Twins is eigenlijk wel heel erg tof. Ben benieuwd hoe dat live klinkt
Overpowered is wél lekker gek, check de Pinkpop 2008 versie maar even op YouTube:quote:Op dinsdag 5 augustus 2008 16:43 schreef Tom_Tom- het volgende:
Trouwens, Mark, jij weet dat wel, doet Róisín ook Moloko nummers live? Want ik bedoel, er is natuurlijk niks mis met Overpowered, maar het is geen, pak 'm beet, Forever More of Indigo of Familiar Feelings ofzo.
Zolang ze Idle Hands maar spelen, vind ik alles best.quote:Op dinsdag 5 augustus 2008 16:33 schreef Tom_Tom- het volgende:
Oeh, de CD van The Gutter Twins is eigenlijk wel heel erg tof. Ben benieuwd hoe dat live klinkt
in ieder geval mensen tot ver buiten de tent show (als t nie regent)quote:Op dinsdag 5 augustus 2008 13:25 schreef PastoorPeter het volgende:
Blood Red Shoes die het beste optreden van Lowlands '08 gaat geven?
Ach, op Metropolis hielden ze het ook nog aardig droogquote:Op dinsdag 5 augustus 2008 19:30 schreef ebeaydojraes het volgende:
[..]
in ieder geval mensen tot ver buiten de tent show (als t nie regent)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |