je plaatjes doen het niet, je moet overal even https in http veranderen.quote:Op zondag 3 augustus 2008 23:46 schreef Qlubtempo het volgende:
Ook maar weer eens een bestelling gedaan...
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Gisteren besteld, hopelijk eind van deze week binnen?
verzendkosten zijn 50 dollar max geloof ik.quote:Op maandag 4 augustus 2008 15:29 schreef ThatsMeThatsRight het volgende:
doen mensen hier nog aan inkoopacties of zijn de verzendkosten niet zo hoog?
Nee, dat klopt niet. Je trekt een beetje de verkeerde conclusie uit je 3 bestellingen. Het verschil tussen je eerste en je tweede bestelling is 94 dollar. (waarvan 10 dollar in de verzendkosten) Je naheffing is echter drie keer zo hoog geworden. Dat komt dus niet met elkaar overeen. De tweede en de derde bestelling zitten ook ongeveer 90 dollar uit elkaar maar hier heb je niet meer te maken met het verschil in voorschotprovisie. Mijn enige gok is dat de kleren in de tweede en derde bestelling een andere oorsprong hadden. Je betaalt andere bedragen voor shirts als ze in andere landen in elkaar zijn gezet.quote:Op maandag 4 augustus 2008 16:28 schreef SeeQ het volgende:
kan geen peil trekken op die invoerheffing.. in totaal 3 bestellingen gedaan en kom op volgende uit:
1e bestelling: $134 (incl. $45 verzendkn.) => totale naheffing 15 euro (geen FedEx voorschotprovisie)
2e bestelling: $228 (incl. $55 verzendkn.) => totale naheffing 44 euro (incl. 10 euro FedEx voorschotprovisie)
3e bestelling: $320 (incl. $60 verzendkn.) => totale naheffing 43 euro (incl. 10 euro FedEx voorschotprovisie)
oftwel het lijkt te lonen zoveel mogelijk tegelijk te bestellen.. ??
+ het regelen van een inkoopactie is bijzonder veel gedoe en dan zit je nog met de ellende van het geld. Je bent namelijk nergens zeker van. De persoon in kwestie kan ook gewoon ineens niks meer van zich laten horen met 1000 euro aan fokgeld op z'n rekening. Wat doe je met kleren die niet blijken te passen? Of met kleren die niet zijn verstuurd? Daarnaast doet de douane moeilijk over dozen waar rond de 1000 dollar aan kleren in zitten. Die worden toch net iets beter gecheckt dan het pakje waar een shirt en een zwembroek in zit ter waarde van 50 dollar.quote:Op maandag 4 augustus 2008 15:29 schreef ThatsMeThatsRight het volgende:
doen mensen hier nog aan inkoopacties of zijn de verzendkosten niet zo hoog?
.. zijn dus terug van hun vakantie uit Turkije..quote:Op dinsdag 5 augustus 2008 10:30 schreef shut.up.and.love het volgende:
Ik zag gisteren half Amsterdam opeens in Abercrombie & Fitch lopen
nou, eigenlijk alweer heel lang.quote:Op woensdag 6 augustus 2008 13:04 schreef nelisb het volgende:
TVP, Tijd niks gekocht bij Abercrombie maar zie dat je nu gewoon naar nederland kan laten sturen.
Sinds wanneer is dat dan?
ze noemen het zelf "casual luxury"....echt een luxe merk? zou je niet zeggen met die prijzen.quote:Op woensdag 6 augustus 2008 17:01 schreef Fortitudo het volgende:
is het dan echt een luxe merk ofzo, waarmee moet het worden vergeleken?
de volgende dag.quote:Op donderdag 7 augustus 2008 10:23 schreef nelisb het volgende:
Ik heb gisteravond een bestelling gedaan.
Hoelang duurt het bij iedereen ongeveer voordat ze gaan versturen?
ja of met cash.. in de winkels.quote:Op donderdag 7 augustus 2008 18:36 schreef Ztijlvol het volgende:
Kun je echt alleen maar met creditcard betalen?
Als je via ellen besteld niet. Dan maak je geld over naar haar rekening in Nederlandquote:Op donderdag 7 augustus 2008 18:36 schreef Ztijlvol het volgende:
Kun je echt alleen maar met creditcard betalen?
quote:Op donderdag 7 augustus 2008 16:26 schreef nelisb het volgende:
is verstuurd!! Verwachte leverdatum 11 augustus. Maar zal vast wel weer door de Douane worden vastgehouden.
ik krijg hem maandag! ben heeeel benieuwd.quote:Op donderdag 7 augustus 2008 01:06 schreef Albee het volgende:
DIe bodywarmer uit het vorige topic was inderdaad erg tof. Hopelijk komt er binnenkort ook nog wat voor de heren!
dacht dat het altijd zo snel in huis was via de site? als in: met 3 dagen had je het wel in handen. maar dat valt dus tegen? hmm. goed om te weten, als de bodywarmer maandag bevalt wil ik wellicht nog wat via de site bestellen, en dat zou ik dan graag voor mijn vakantie (anderhalve week later) wel willen hebben....quote:Op vrijdag 8 augustus 2008 10:49 schreef Qlubtempo het volgende:
[..]
Dat van mij staat ook nog steeds bij de Douane.....
Mijn vriendin wil nu ook bij mij mee bestellen, de vraag is alleen: welke maat? Ze is 1.80 en heeft een normaal figuur. Enig idee of een M dan groot genoeg is?quote:Op woensdag 6 augustus 2008 22:46 schreef nelisb het volgende:
ook maar weer even wat besteld.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
mn vriendin deze.
[ afbeelding ]
Totaal 238,50 dollar inclusief verzendkosten.
Ben benieuwd wat er aan heffingen bij op komen.
Ligt eraan wat je bestelt denk ik.. mijn vriendin heeft een aantal A&F polo's en een blouse, alles in maat M. Ze is 1.58 en 57 kg en 't past dr goed. Hou gewoon dezelfde maat aan zoals je normaal in Nederland zou doen is mijn advies.quote:Op vrijdag 8 augustus 2008 20:47 schreef Japin het volgende:
[..]
Mijn vriendin wil nu ook bij mij mee bestellen, de vraag is alleen: welke maat? Ze is 1.80 en heeft een normaal figuur. Enig idee of een M dan groot genoeg is?
Op de een of andere manier krijgt ze het voor elkaar om kleren te hebben van maat S tot maat XL. Daar schieten we dus niet zoveel mee op. Maar ik denk dat een L in ieder geval geen overbodige luxe is met 1.80quote:Op vrijdag 8 augustus 2008 20:53 schreef SeeQ het volgende:
[..]
Ligt eraan wat je bestelt denk ik.. mijn vriendin heeft een aantal A&F polo's en een blouse, alles in maat M. Ze is 1.58 en 57 kg en 't past dr goed. Hou gewoon dezelfde maat aan zoals je normaal in Nederland zou doen is mijn advies.
nee ze zijn classic fit.quote:Op vrijdag 8 augustus 2008 20:46 schreef Japin het volgende:
Weet iemand of de underwearshirtjes strakker zitten dan de gewone shirts?
Ik zag het ook net toen ik uit mijn luiheid ontwaakte en gewoon even zelf ging kijken. In ieder geval 1 vraag opgelost. Het valt me op dat er bij de vrouwenclearance ook alleen nog maar XS en S over is. Het zal dus wel klein uitvallen denk ik.quote:
Ik ben 1.78 en weeg 59 kg, ik heb van T-shirts en polo's altijd M en hoodies S. Laatst een shirt in S gekocht en dat ging ook wel, omdat het geen stretch stof is zit het wel een beetje strak maar niet te.quote:Op vrijdag 8 augustus 2008 21:00 schreef Japin het volgende:
[..]
Op de een of andere manier krijgt ze het voor elkaar om kleren te hebben van maat S tot maat XL. Daar schieten we dus niet zoveel mee op. Maar ik denk dat een L in ieder geval geen overbodige luxe is met 1.80
Aah fijn! Uiteindelijk maar een M uit de clearance mee besteld, ook niet zo'n ramp als het dan niet goed zit en dan heb je tenminste een beeld van de maatvoering.quote:Op vrijdag 8 augustus 2008 23:12 schreef Miffy1 het volgende:
[..]
Ik ben 1.78 en weeg 59 kg, ik heb van T-shirts en polo's altijd M en hoodies S. Laatst een shirt in S gekocht en dat ging ook wel, omdat het geen stretch stof is zit het wel een beetje strak maar niet te.
Voor de lengte zou ik geen maat groter nemen, ik vind dat vooral de T-shirts en de polo's lekker lang vallen en de mouwen van hoodies en shirts ook. Ze zijn qua maatvoering ook vrij consistent bij Abercrombie (godzijdank anders wordt het online bestellen wel erg lastig). Ik heb bijvoorbeeld nog nooit een M T-shirt gehad dat niet paste, de ene keer vallen ze iets strakker als de andere keer maar het is altijd goed.
Naar mijn weten is de enige winkel van Abercrombie in Europa in Londen?quote:Op zaterdag 9 augustus 2008 18:39 schreef Elwood1802 het volgende:
2 weken geleden in Italie polo en bermuda gekocht. Groene polo en witte bermudaWel achterlijk hoe die kleren liggen in de winkel
Hekje ervoor en moest je toestemming vragen om te mogen kijken
Alles was ook redelijk overpriced volgens mij, polo heb ik 69e voor betaald en voor de bermuda ook 69e
ik denk dat dat winkeltje misschien kleding van de site heeft besteld en in hun eigen winkel door verkoopt. of zelf uit de VS meegenomen, of gewoon nep.quote:Op zaterdag 9 augustus 2008 21:18 schreef Japin het volgende:
[..]
Naar mijn weten is de enige winkel van Abercrombie in Europa in Londen?
Dan ben je aardig opgelicht, als ik die winstmarge zo lees.quote:Op zaterdag 9 augustus 2008 22:42 schreef SatanicWarrior het volgende:
[..]
ik denk dat dat winkeltje misschien kleding van de site heeft besteld en in hun eigen winkel door verkoopt. of zelf uit de VS meegenomen, of gewoon nep.
Nepquote:Op zaterdag 9 augustus 2008 22:42 schreef SatanicWarrior het volgende:
[..]
ik denk dat dat winkeltje misschien kleding van de site heeft besteld en in hun eigen winkel door verkoopt. of zelf uit de VS meegenomen, of gewoon nep.
49 dollar en 69 euro, je bent echt wel opgelichtquote:Op zondag 10 augustus 2008 16:06 schreef Elwood1802 het volgende:
[..]
Nep
Voordat ik met nepsul ga lopen
Was gewoon een duurdere winkel met Replay, GSUS, Paul Frank, Armani etc. Heb net wel even gekeken naar de verzendkosten, bij 2 stuks scheelt het geeneens zoveel. Voordeel is dat ik natuurlijk kon passen.
Polo en broek zijn wel redelijk zwaar (kraag en riem)
Wat je misschien hebt gemist is dat er dus maar 1 Abercrombie shop in Europa is. Er zijn wel winkels die erg oude restpartijen mogen verkopen waar America Today er bijvoorbeeld 1 van is. Daar koop je meestal erg oude shirtjes en soms polo's voor "normale" America Today prijzen (30 euro ong) Als de kleren al echt zijn, zijn ze dus van een erg oude collectie en je hebt sowieso veel te veel betaaldquote:Op zondag 10 augustus 2008 16:06 schreef Elwood1802 het volgende:
[..]
Nep
Voordat ik met nepsul ga lopen
Was gewoon een duurdere winkel met Replay, GSUS, Paul Frank, Armani etc. Heb net wel even gekeken naar de verzendkosten, bij 2 stuks scheelt het geeneens zoveel. Voordeel is dat ik natuurlijk kon passen.
Polo en broek zijn wel redelijk zwaar (kraag en riem)
Ik heb je een PM gestuurd.quote:Op zondag 10 augustus 2008 20:24 schreef nelisb het volgende:
Voor 30 euro inclusief wil ik de bovenste wel kopen van je
Heb zelf ook 34 normaal,dus wordt wel een gok.
Heb geen idee! Heb de mijne besteld afgelopen woensdag en fedex track and trace geeft nu aan in vehicle for delivery.quote:Op zondag 10 augustus 2008 19:46 schreef Qlubtempo het volgende:
Iemand enig idee wat het bovenstaande te betekenen heeft?
Ik heb vrijdagavond besteld (middag dus voor de VS) expected op de 19de. Inmiddels opgehaald door FedEx en verwachte afleverdatum is opgeschoven naar morgen. Nou zou dat wel overmorgen worden maar met een beetje geluk heb jij je spullen dus ook ruim op tijd in huis.quote:Op dinsdag 12 augustus 2008 09:16 schreef DJMomo het volgende:
zojuist maar even online ook een en ander besteld. onder andere een hoodie die mijn collega niet in de echte winkel kon vinden! ik hoop dat het allemaal nog voor mijn vakantie volgende week binnen is (expected volgens de order bevestiging op woensdag de 20e, dus zou goed moeten gaan).
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Stomme FedEx. Niet bezorgd met als reden dat ik afwezig was of "customer closed on arrival" Allebei nogal merkwaardige dingen als je bedenkt dat ik expres de hele dag maar thuis heb zitten studeren voor dit pakketje. Hopen dat ze morgen in de ochtend komen want niet zoveel zin om weer een hele dag te zitten wachten.quote:Op woensdag 13 augustus 2008 18:48 schreef Japin het volgende:
Ik wacht op dit moment ook nog steeds. Er staat nog steeds dat het in de auto zit op weg hierheen maar ik denk niet dat hij na 7 uur nog komt.
Om het nou bij de universiteitsbieb te laten bezorgen gaat een beetje ver, ook al zit ik daar deze week 24/7.quote:Op woensdag 13 augustus 2008 21:07 schreef DJMomo het volgende:
blij dat ik op mijn werk laat bezorgen. 24/7 bezetting bij de receptie
wat heb jij eigenlijk besteld, japin? (plaatjes?)
Als je nou zwembroek maat S had gehad en shirts maat M dan had ik het zo van je overgenomenquote:Op donderdag 14 augustus 2008 20:30 schreef trazz het volgende:
Ik heb ook weer wat besteld, 2 shirts en 1 zwembroek, helaas niet de goede maten, dus zie [TK] Abercrombie and Fitch Shirts en Zwembroek Shirts zijn S, Zwembroek M
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ] maar dan met blauwe lettters
Dat was ook precies wat ik moest hebbenquote:Op donderdag 14 augustus 2008 21:13 schreef Japin het volgende:
[..]
Als je nou zwembroek maat S had gehad en shirts maat M dan had ik het zo van je overgenomen
nee hoodies zijn ruimer.quote:Op vrijdag 15 augustus 2008 13:34 schreef Gordon_Shumway het volgende:
Vallen hoodies eigenlijk hetzelfde als polos/tees?
Hoeveel dagen/weken heb je in IJsland? Ik ben net terug van 3 weken. Echt belachelijk mooi land!quote:Op vrijdag 15 augustus 2008 11:20 schreef DJMomo het volgende:
tien voor elf, en daar was het fedex busje![]()
hoodie al snel even aangehad, lekkere lange mouwen en heerlijk warme, dikke, zachte stof. zal me goed bevallen volgende week in ijsland.![]()
ik trok hem aan over een andere dikke trui, en zo even snel zag het er wel puik uit qua maat enzo (wel beetje prop dus met de dikke trui er onder hahahaha).
Tshirts bekijk ik thuis wel even, heb geen zin om op kantoor helemaal uit te kleden enzo.
Ook is het bij hoodies handig om te letten op de verhouding katoen-polyester/nylon. Die met meer katoen zijn ruwer en zitten wat stugger, die met meer polyester zijn wat soepeler. En die zonder rits zijn ontzettend warm, heb er een die ik daarom bijna nooit aan heb.quote:
Duidelijk meer budget dan ik hadquote:Op vrijdag 15 augustus 2008 18:53 schreef DJMomo het volgende:
OT @ japin, 11 dagen. we gaan 4wd-en door het binnenland. lekker off road crossen en rivier doorkruisen enzo (zegt ze nu nog heel dapper). ben al eens in & rond reykjavik geweest. vet land idd. waar ben jij geweest?
ik vind de hoodie juist wat strakker zitten dan de tees. mijn tees zaten ook prima trouwens, maakte me nog even zorgen om de LS, omdat deze fitted zou zijn (en er zo smal uitzag op het plaatje, maar ging prima. lekker lang allemaal. mijn hoodie was classic fit trouwens, de LS fitted en de SS ook classic.
Hmm, beetje brak uitgelegd. Ze zitten dus juist ruimer dan de shirtjes en polo's waardoor ik ze een maat kleiner koop. In de maat kleiner heb ik dan een vrij "strakke" fleece.quote:Op zaterdag 16 augustus 2008 12:34 schreef DJMomo het volgende:
valt wel mee van dat budget hoor. was al met al niet vreselijk veel duurder dan onze trip naar China in april. maar goed, toen gingen we én langer én hadden we tig binnenlandse vluchten. Mss ben ik al gewend aan de IJsland-reis-prijzen ofzow.daarbij gaan we expres pas de 23e op vakantie, dan begint het tussenseizoen, wat al honderden euro's scheelt. en we hebben geen eigen d/t op de kamer. scheelde ook 2honderd euro. veel later konden we trouwens niet gaan ivm sneeuwval bij landmannalaugar. ik zit verder zowieso een paar nachten rond myvatn, en hoop vandaar uit ook naar askja te kunnen gaan.
ennieweej....
wat je zegt over de hoodies slaat een beetje nergens op.no wonder dat ze strakker zitten als je ze een maat kleiner dan de rest hebt.
verzendkosten binnen USA zijn stuk lager:quote:Op zondag 31 augustus 2008 21:29 schreef Pizzaman het volgende:
Wat ik mij nu afvraag, als ik via Ellen zou bestellen, hoeveel kan mij dit dan uiteindelijk besparen? Alleen het geluk wat ik moet hebben dat de douane het pakje niet pakt?
Die onderste heb ik ookquote:Op maandag 1 september 2008 14:35 schreef Ace1 het volgende:
Vanavond denk ik dit bestellen:
Muscle fit fleece:
[ afbeelding ]
Tee:
[ afbeelding ]
Shirt:
[ afbeelding ]
Ach het is alweer bijna pasenquote:Op maandag 1 september 2008 16:23 schreef Japin het volgende:
[..]
Ik ook, ik voel me soms een beetje een paasei erin. Maar dat terzijde
Als je maatje S hebt van het gele overhemd dan kan je nu gaan balenquote:Op dinsdag 2 september 2008 19:28 schreef Ace1 het volgende:
Hoop niet dat mijn items ertussen gaan staan
Ja die had ik dus.quote:Op dinsdag 2 september 2008 22:22 schreef Arjentjuh86 het volgende:
[..]
Als je maatje S hebt van het gele overhemd dan kan je nu gaan balen
Zo niet dan heb je een goede bestelling gedaan![]()
Heb gelijk ook maar even besteld.
Namelijk het volgende
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Totaal 240 dollar zo'n 165 eurotjes plus ik gok zo'n 25/30 euro naheffing
Je zou even de site moeten checken maar volgens mij doen ze aan geld terugstorten als je artikel binnen 2 weken na aankoop wordt afgeprijsd. Weet niet of dat ook voor buiten de VS geldt.quote:Op dinsdag 2 september 2008 23:15 schreef Ace1 het volgende:
[..]
Ja die had ik dus.
Tyfus kk zooi.
Naja niks aan te doen.
Das best snelquote:Op donderdag 4 september 2008 12:07 schreef Ace1 het volgende:
Heb mn bestelling binnen! Maandagavond besteld.
Vest is lekker warm en zacht!
Hallo Ace1,quote:Op donderdag 4 september 2008 12:07 schreef Ace1 het volgende:
Heb mn bestelling binnen! Maandagavond besteld.
Vest is lekker warm en zacht!
welke trui?quote:Op vrijdag 5 september 2008 18:01 schreef Arjentjuh86 het volgende:
Heb alles weer binnen en het past goed!
Mijn trui is wat aan de korte kant maar het kan net
Is dat normaal bij de truien heb namelijk voor het eerst besteld zo'n trui...
Maandag besteld en vandaag alweer binnen lekker, lekker!![]()
Misschien heeft het hier iets mee te maken? Internetaankopen buiten EU worden goedkoperquote:Op vrijdag 5 september 2008 23:12 schreef Pizzaman het volgende:
Arjentjuh86, jij zegt dat je ongeveer 25/30 euro naheffing verwacht. Hoe kom je bij dit bedrag? 33% van het genoemde bedrag van jou is namelijk veel meer?
Lijkt mij sterk dat de douane er nu al wel rekening mee houdt zoals in de tekst genoemd.quote:Internetaankopen in Amerika en andere niet EU-landen worden vanaf 1 december voordeliger.
van die had ik niet verwacht dat ie aan de korte kant zou zijn.quote:
Om wat voor bedragen ging het dan?quote:Ben nooit boven de ¤15 uitgekomen, maar ik bestel dan ook niet voor zo'n hele hoge bedragen.
Wat betreft de kosten die FedEx dan wel TNT over je verzending gooien. Het is van veel factoren afhankelijk, oa: land waar het kledingstuk is gemaakt, hoogte van totale bedrag (verzendkosten+bestelling), hoogte van alleen bestelling etc etc. Er is over het algemeen niet echt een pijl op te trekken. Als vaste regel houden we hier op het forum dus maar aan dat je 33% betaald van het bestelde bedrag. Nog simpeler is de euro/dollar regel: Wat je bespaart aan de voordelige dollarkoers, betaal je terug in verzendkosten en BTW. Als je dus voor de dollartekens op de site eurotekens leest heb je een goede schatting van het bedrag dat je totaal kwijt zal zijn. Misschien dat het inmiddels wat meer is omdat de dollar wat bijgetrokken is.quote:Op zaterdag 6 september 2008 12:42 schreef chrissieke het volgende:
Heb goede ervaringen met FedEx. Supersnelle levering, acceptgiro komt ongeveer 3 weken later. Ben nooit boven de ¤15 uitgekomen, maar ik bestel dan ook niet voor zo'n hele hoge bedragen. Moet zeggen dat het voor mijn gevoel goedkoper is dan via de website van American Eagle. Hier komt de TNT nog met een behoorlijk bedrag (ook heffing over de verzendkosten, waar ik het overigens niet mee eens ben) van ongeveer ¤30, maar goed de verzendkosten via AE zijn dan ook lager dan via A&F. Duurt alleen te lang voordat het pakket binnen is omdat TNT het te lang vasthoudt!
Ik heb zelf behoorlijk wat kledingstukken van A&F waar het merk niet met zo'n grote letters op vermeld staat, het kleine moose logo zegt al voldoende voor de kenners![]()
Kan iemand mij trouwens helpen met die clearance pagina via Internet Explorer? Ik heb een aantal topics doorgelezen maar nog geen oplossing gelezen (of ik heb niet goed gekeken, dan mijn excuses) hoe ik die specifieke cookie voor de Abercrombie website kan aanpassen.
Alvast heel erg bedankt!
Ga in december overigens weer naar New York, maar ik zag op de website dat ze de prijzen aan het verhogen zijn!!! Hopen dat die dollar weer wat gunstiger staat over een paar maanden
Dit komt om het volgende...quote:Op vrijdag 5 september 2008 23:12 schreef Pizzaman het volgende:
Arjentjuh86, jij zegt dat je ongeveer 25/30 euro naheffing verwacht. Hoe kom je bij dit bedrag? 33% van het genoemde bedrag van jou is namelijk veel meer?
dat heb ik 1 keer meegemaakt, toen rekende ze 33% over ¤115 terwijl ik er maar $29.90 voor had betaald, maar bij de tweede keer had ik er 1 van $48.90 en 1 van $28.90 en daar hebben ze toen wel gewoon de 33% overheen berekend en niet één of ander hoog bedrag.quote:Op zaterdag 6 september 2008 17:03 schreef Arjentjuh86 het volgende:
Zolang je maar geen jeans koopt die schatten ze hoog in kwa waarde...
Hoe lang en hoe zwaar ben je, als ik vragen mag? Ik zit erg te twijfelen tussen een S of M vest en overhemd.quote:Op maandag 18 augustus 2008 14:22 schreef Ace1 het volgende:
Ik heb voor fleece ook een M... net als m'n tees. Overhemden heb ik S.
Als ik fleece een S neem issie te kort.. ziet er niet uit.
1.88quote:Op zaterdag 6 september 2008 19:55 schreef hoppla het volgende:
[..]
Hoelang en hoe zwaar ben je, als ik vragen mag? Ik zit erg te twijfelen tussen een S of M vest en overhemd.
Mijn specificaties ()
Lengte: 1.84
Gewicht: 79kg
Borst: 98cm
Mouw: 88
Via de size chart val ik in een M voor vesten en overhemden. Echter, een vriend van me is ongeveer even lang en hij heeft recentelijk een A&F maat S vest gekocht, en die zit bij hem goed. Jammer genoeg woont hij niet in de buurt dus kan ik het ook niet even passen.
Alvast bedankt
Ik heb geen idee wat mijn borstomvang en armlengte is maar je lengte en gewicht komen precies overeen. Fleece en overhemden heb ik beide in S.quote:Op zaterdag 6 september 2008 19:55 schreef hoppla het volgende:
[..]
Hoe lang en hoe zwaar ben je, als ik vragen mag? Ik zit erg te twijfelen tussen een S of M vest en overhemd.
Mijn specificaties ()
Lengte: 1.84
Gewicht: 79kg
Borst: 98cm
Mouw: 88
Via de size chart val ik in een M voor vesten en overhemden. Echter, een vriend van me is ongeveer even lang en hij heeft recentelijk een A&F maat S vest gekocht, en die zit bij hem goed. Jammer genoeg woont hij niet in de buurt dus kan ik het ook niet even passen.
Alvast bedankt
quote:Op zondag 7 september 2008 10:39 schreef Dizer het volgende:
Is er iemand bekend met Ruehl no925? Is dat hetzelfde concept?
http://www.ruehl.com ....
Hetzelfde bedrijf als Hollister en Abercrombie. Van "laag" naar "hoog" zou het Hollister - Abercrombie - Ruehl zijn. Je ziet ook aan de site dat hij net wat meer uitstraling heeft. Bovendien ontbreekt de clearance sectie en zal die er ook niet komen. Als je het in doelgroepen bekijkt zal Hollister voor high school zijn, Abercrombie voor College en Ruehl voor de net-aan-het-werk groep. Ze hebben net iets minder shirtjes met groot de merknaam erop etc. Kwaliteit en pasvorm is volgens mij (nagenoeg) hetzelfde. Het is puur een kwestie van design en marketing. (waar het bedrijf achter Hollister, A&F en Ruehl overigens enorm goed in is)quote:Op zondag 7 september 2008 10:39 schreef Dizer het volgende:
Is er iemand bekend met Ruehl no925? Is dat hetzelfde concept?
http://www.ruehl.com ....
Kun je dan ook beter niet zo'n fleece broek bestellen of maakt dat niks uit?quote:Op zaterdag 6 september 2008 18:37 schreef Arjentjuh86 het volgende:
Vriend van mij had ook een keer een broek gekocht en deze werd ook geschat op 120 euro dus hierdoor een flinke naheffing terwijl hij de broek uit de uitverkoop had gehaald...
Dus tja... Broeken vind ik toch daardoor gevaarlijker om te bestellen
Bedankt voor de reactie, de foto's maken het ook een stuk duidelijkerquote:Op zaterdag 6 september 2008 21:30 schreef Ace1 het volgende:
[..]
1.88
65kg
Erg smal dusVest moet ik echt geen S nemen.. dan issie te kort. Overhemd moet ik geen M nemen... lengte is dan wel ok.. maar dan vind ik de mouwen enzo veel te "ruim"...
Misschien beetje onduidelijke foto.. maar zo valt een overhemd S bij mij... deze is van hollister.. maar zit geen verschil in:
[ afbeelding ]
Hoodie maat M
[ afbeelding ]
Daarom blijkt maar weer dat alleen je gewicht en je lengte noemen eigenlijk niet genoeg isquote:Op zondag 7 september 2008 11:52 schreef hoppla het volgende:
[..]
Bedankt voor de reactie, de foto's maken het ook een stuk duidelijker![]()
Ik denk dat ik het overhemd en de fleece maar in medium bestel. Dit omdat ik toch wat zwaarder/breder ben dan jij bent, en ik dus waarschijnlijk vrij snel uit het overhemd scheur. En de hoodie ziet er qua maat gewoon goed uit bij jou.![]()
Bovendien heb ik wat (oude) kleding qua maat vergeleken:
RL overhemd custom fit S = te korte mouw, te strak bij de borst.
RL Polo normall fit M = perfect
RL Polo custom fit M = iets te lang
TH denim trui M = goed
TH denim polo = goed
A&F Polo M = goed
Hieruit blijkt denk ik ook dat medium de beste keuze is. Maar toch begin ik door Japins reactie weer te twijfelen
Mijn ervaring is voor. Zondag besteld, maandag verwerkt, maandagavond/dinsdagavond opgehaald en dan meestal een dag of 2/3 later in Nederland als er niks mis gaat.quote:Op zondag 7 september 2008 13:30 schreef conleche het volgende:
Als er staat dat het verwacht wordt op of voor 16 september, zit het er dan meestal voor? Dat zou wel fijn zijn omdat ik juist de 16e voor 10 dagen naar het buitenland ga!
Je bent even lang, en wel wat zwaarder. Maar je ziet dat je wel weer andere maten van A&F draagt...:) Hoodie heb jij S en ik M.... overhemd heb jij M en ik Squote:Op zondag 7 september 2008 16:18 schreef Roycoooooo het volgende:
Ik wil ook nog zo'n chille joggingbroek!
En qua maten kom ik overeen met Ace, ben ook 1.88 en 70 kg. Heb hoodie een S, overhemd M en polo kan S net (houdt niet over) dus M.
Plaats binnenkort wel ff fototje met mijn gekochte artikelen!
Gaat dit problemen leveren? Of wachten ze tot de gehele zending compleet is?quote:Armstrong Mountain
NAVY XL
14192166
1 Backordered $16.50
Die verzenden ze als het binnen is, de rest van je order direct. Ze wachten dus niet tot je zending compleet is. Voor backorders betaal je geen extra verzendkosten, en via Fedex kan het wel eens voordeliger zijn.quote:Op maandag 8 september 2008 22:56 schreef Pizzaman het volgende:
[..]
Gaat dit problemen leveren? Of wachten ze tot de gehele zending compleet is?
quote:Op zondag 7 september 2008 13:30 schreef conleche het volgende:
Ik heb net dit: besteld:
[ afbeelding ]
en:
[ afbeelding ]
en:
[ afbeelding ]
en ook:
[ afbeelding ]
Totaal inclusief verzenden: 307 dollar = 215 euro. Ben benieuwd naar de douanekosten![]()
Als er staat dat het verwacht wordt op of voor 16 september, zit het er dan meestal voor? Dat zou wel fijn zijn omdat ik juist de 16e voor 10 dagen naar het buitenland ga!
Je krijgt het veel eerder.. ik had maandagavond bestelt en het donderdagochtend binnen.quote:Op dinsdag 9 september 2008 14:12 schreef Pizzaman het volgende:
Ik heb bestelt, ben zeer benieuwd. Verwachte levering is 16 september.
Hm shit, niet grappig. Het heeft altijd gewerktquote:Op dinsdag 9 september 2008 17:43 schreef Pizzaman het volgende:
Dat ligt aan jou, hier is het knopje er nog.
Nou, ik wil eigenlijk gewoon weten waarom het niet meer werktquote:Op dinsdag 9 september 2008 23:51 schreef Pizzaman het volgende:
Moet ik iets voor je opzoeken?
Ben je van Firefox 2.0 naar 3.0 gegaan? Zoja, niet doen. Cookie Editor werkt niet op firefox 3.0quote:Op woensdag 10 september 2008 16:55 schreef booo het volgende:
[..]
Nou, ik wil eigenlijk gewoon weten waarom het niet meer werkt. Heb wel een of andere update gehad van Firefox, maar ik weet niet of dat er iets mee te maken heeft? Iemand?
Jup, en fijn, dan ga ik even uitzoeken hoe ik dat er weer af krijgquote:Op woensdag 10 september 2008 16:56 schreef Japin het volgende:
[..]
Ben je van Firefox 2.0 naar 3.0 gegaan? Zoja, niet doen. Cookie Editor werkt niet op firefox 3.0
Er is inmiddels een versie uit van Cookie Editor die ook compatible is met Firefox 3, zie https://addons.mozilla.org/nl/firefox/addon/573. Werkt bij mij prima.quote:Op woensdag 10 september 2008 17:09 schreef booo het volgende:
[..]
Jup, en fijn, dan ga ik even uitzoeken hoe ik dat er weer af krijg
Haha, niks gezegd. Dan is het gewoon een kwestie van nieuwe cookie-editor downloaden!quote:Op woensdag 10 september 2008 19:01 schreef trazz het volgende:
[..]
Er is inmiddels een versie uit van Cookie Editor die ook compatible is met Firefox 3, zie https://addons.mozilla.org/nl/firefox/addon/573. Werkt bij mij prima.
Klopt.. maar dat verschil merk ik eigelijk niet zoveel zelf...quote:Op woensdag 10 september 2008 22:17 schreef Arjentjuh86 het volgende:
@Ace1: Je zei dat bij een Hollister blousje geen verschil zit... Daar ben ik het niet met je mee eens
Hollister is namelijk classic fit en Abercrombie Muscle Fit. Heb beide en Abercrombie zit wel degelijk een stuk strakker in maat M bij mij als die van Hollister
Uniek, ik ben net ook overgestapt naar firefox 3.0 omdat hier iemand de link naar de cookie-editor voor 3.0 al had gepost. Maar alles is blijkbaar automatisch mee ge-update, want ik heb nergens last vanquote:Op donderdag 11 september 2008 16:20 schreef booo het volgende:
Nou, het is niet grappig meer
Die clearance knop krijg ik hier echt niet meer terug getoverd. Met IE werkte het sowieso niet he?
Mja, ik ben bang dattie het daarvoor ook al niet meer deed. Nu nog even iets verzinnen om dat op te lossen :[quote:Op donderdag 11 september 2008 17:07 schreef Japin het volgende:
[..]
Uniek, ik ben net ook overgestapt naar firefox 3.0 omdat hier iemand de link naar de cookie-editor voor 3.0 al had gepost. Maar alles is blijkbaar automatisch mee ge-update, want ik heb nergens last van
fake natuurlijkquote:Op donderdag 11 september 2008 21:20 schreef Rhythm het volgende:
Ik weet niet of het al is gepost, maar heeft iemand ervaringen met deze site?
http://www.cheapabercrombie.com/Abercrombie-Fitch-Mens-Hoodies/
Je krijgt na een paar weken een acceptgiro van FedEx. Goed figuur trouwensquote:Op vrijdag 12 september 2008 11:27 schreef conleche het volgende:
Ik heb het binnen!! Hoe zit dat met die invoerrechten? Ik heb nog niks hoeven betalen, krijg ik daar later een rekening van? Ik zal even de foto's laten zien. Ik heb alles in M besteld, maar het valt niet allemaal hetzelfde, het groene shirt is aan de strakke kant.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 12 september 2008 11:27 schreef conleche het volgende:
Ik heb het binnen!! Hoe zit dat met die invoerrechten? Ik heb nog niks hoeven betalen, krijg ik daar later een rekening van? Ik zal even de foto's laten zien. Ik heb alles in M besteld, maar het valt niet allemaal hetzelfde, het groene shirt is aan de strakke kant.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Leuk die hoodie!! Ik wacht even af hoeveel ik moet bijbetalen aan de FedEx, maar ik ga, als dat meevalt, echt wel nog vaker bestellen, die joggingbroek zit echt heerlijk en was dus maar 19 zoveel in de clearance en ook dat gestreepte shirtje zit echt mooi.quote:Op zaterdag 13 september 2008 14:22 schreef AudeVie het volgende:
Tof conleche!
Ik krijg binnenkort ,als het allemaal goed verloopt, dit bij de terugkomst van een goede vriend uit de VS![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ik heb niet elk deel gevolgd dus vergeef me als deze vraag al meerdere keren werd gesteld, maar is er al sprake van een volgende vestiging in Europa naast Londen? Nederland misschien?
Via het programma UltraSurf krijg je die clearance knop heel makkelijk terug. Ook met IE! http://www.ultrareach.com/quote:Op donderdag 11 september 2008 16:20 schreef booo het volgende:
Nou, het is niet grappig meer
Die clearance knop krijg ik hier echt niet meer terug getoverd. Met IE werkte het sowieso niet he?
Ohhhh geweldig! Met IE werkt het nu inderdaad (firefox niet?)quote:Op donderdag 18 september 2008 12:40 schreef NY_Giant het volgende:
[..]
Via het programma UltraSurf krijg je die clearance knop heel makkelijk terug. Ook met IE! http://www.ultrareach.com/
Edit: Die clearance knop is er nu dus wel, maar volgens mij lukt de checkout dan weer niet helemaal...
Graag gedaan! Werkt de checkout wel dan bij jou? Bij mij bleef die hangen. Maakt ook niet zoveel uit, want het was toch alleen maar om even te testen.quote:Op donderdag 18 september 2008 14:52 schreef booo het volgende:
[..]
Ohhhh geweldig! Met IE werkt het nu inderdaad (firefox niet?)Dan bestel ik daar maar mee. Super bedankt!
![]()
Hm shit, dat weet ik nog niet.. Wordt lastig bestellen andersquote:Op donderdag 18 september 2008 15:01 schreef NY_Giant het volgende:
[..]
Graag gedaan! Werkt de checkout wel dan bij jou? Bij mij bleef die hangen. Maakt ook niet zoveel uit, want het was toch alleen maar om even te testen.
Haha, inderdaad. Kan je in ieder geval toch kijken naar de kleding in de clearance...quote:Op donderdag 18 september 2008 15:07 schreef booo het volgende:
[..]
Hm shit, dat weet ik nog niet.. Wordt lastig bestellen anders
Die 1e is vetquote:Op donderdag 18 september 2008 13:23 schreef NY_Giant het volgende:
Ik zit zelf te twijfelen over deze twee:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
De eerste is echt een soort jas. Heeft iemand daar ervaring mee? Hij is Classic Fit en de tweede Muscle Fit. Ben 1,83m en 70kg. Wat zouden jullie dan aanraden? S / S, S / M of M / M?
Precies daarom heb ik ook S anders flubberen die mouwen zo! Staat natuurlijk voor geen meter als die dingen zo hangen....quote:Op donderdag 18 september 2008 16:18 schreef Pizzaman het volgende:
Um, die eerste en tweede zijn totaal niet te vergelijken. Die eerste is echt een jas, kost ook 200 dollar. Die andere is gewoon een capuchon trui. Als je de maten-tabel gebruikt dan weet je welke je moet hebben. Ik heb dat ook gedaan bij die onderste trui en die past mij nu precies goed. (let op, mouwen zijn redelijk lang)
Ik bedoel ook meer dat ik twijfel over de maat. Ik wil ze gewoon alletwee bestellen. En met die hoodie zal het wel goed komen. Alleen die jas is een grotere gok.quote:Op donderdag 18 september 2008 16:18 schreef Pizzaman het volgende:
Um, die eerste en tweede zijn totaal niet te vergelijken. Die eerste is echt een jas, kost ook 200 dollar. Die andere is gewoon een capuchon trui. Als je de maten-tabel gebruikt dan weet je welke je moet hebben. Ik heb dat ook gedaan bij die onderste trui en die past mij nu precies goed. (let op, mouwen zijn redelijk lang)
Ik snap wel wat je bedoeld. Je bedoeld die stof met kleine gaatjes erin gok ik, dus niet de t-shirt stof maar die anderequote:Op donderdag 18 september 2008 16:40 schreef Bryan181 het volgende:
Beste mensen. Kan iemand mij helpen, wil een polo van echt polo-spul het stuggere spul dus. Heb al 2 keer een polo besteld op abercrombie.com en 2 keer was het van dat zachte spul. Een heette soft sueded cotton ( dat is dus vrij logisch) maar die andere was cotton pique. Heeft iemand een polo van abercrombie van het goede spul? Bedankt.
Heb ik er wel wat vanquote:Op donderdag 18 september 2008 16:40 schreef Bryan181 het volgende:
Beste mensen. Kan iemand mij helpen, wil een polo van echt polo-spul het stuggere spul dus. Heb al 2 keer een polo besteld op abercrombie.com en 2 keer was het van dat zachte spul. Een heette soft sueded cotton ( dat is dus vrij logisch) maar die andere was cotton pique. Heeft iemand een polo van abercrombie van het goede spul? Bedankt.
Ik ben 1.84 en 80 kg, heb altijd S van hoodies. Ik zou dus op basis van lengte gewicht S/S aanraden. Het zou kunnen dat hij dan net iets te kort voor je is (maar dat is meer smaak) een M is (naar mijn smaakquote:Op donderdag 18 september 2008 13:23 schreef NY_Giant het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
De eerste is echt een soort jas. Heeft iemand daar ervaring mee? Hij is Classic Fit en de tweede Muscle Fit. Ben 1,83m en 70kg. Wat zouden jullie dan aanraden? S / S, S / M of M / M?
Ik heb 2 deer brook polo's (de egale basis polo dus), die zijn cotton pique en gewoon van de "normale" polo stof die je wil hebben. Naar mijn weten de enige versie met cotton pique. (Heb vorig jaar nog wel 2 stuks in de clearance gehaald, groen/wit en geel/wit gestreept maar die heb ik niet meer voorbij zien komen dit jaar)quote:Op donderdag 18 september 2008 16:40 schreef Bryan181 het volgende:
die wolf jaw heb ik vandaag binnengekregen;quote:Op donderdag 18 september 2008 13:23 schreef NY_Giant het volgende:
[ afbeelding ]
En wat is jouw lengte/gewicht? Als ik dat mag vragen tenminste...quote:Op vrijdag 19 september 2008 16:07 schreef Retouw het volgende:
[..]
die wolf jaw heb ik vandaag binnengekregen;
Ik had een M genomen, had ik by myn andere fleece ook. op de schouders en mouwen zit hy perfect, maar ik had hem liever vanonder wat langer gehad. maar ik vrees dat by een large de mouwen veel te lang zouden zyn. de 'vacht' valt ook wel wat tegen vind ik persoonlyk, maar hy is zoo lekker warm, echt heerlyk:)
ik koop al jaren hollister en af (ga ieder jaar naar de US) ik wilde die wolfjaw of de hollister meenemen of bestellen, hoe is die wolfjaw, ik heb de winterjas van vorigjaar daar zit hetzelfde spul in die is superwarm, net een hollister hoodie binnen zonder vacht en die is ok maar te koud om te dragen als jas. Ik zat te twijfelen over die wolfjaw of de hollister hoodie met ruiten aan de binnenkant als jas.quote:Op vrijdag 19 september 2008 16:07 schreef Retouw het volgende:
[..]
die wolf jaw heb ik vandaag binnengekregen;
Ik had een M genomen, had ik by myn andere fleece ook. op de schouders en mouwen zit hy perfect, maar ik had hem liever vanonder wat langer gehad. maar ik vrees dat by een large de mouwen veel te lang zouden zyn. de 'vacht' valt ook wel wat tegen vind ik persoonlyk, maar hy is zoo lekker warm, echt heerlyk:)
Misschien wist je het al maar de UK verstiging heeft de US$ vervangen door GBP, niet de moeite waard om naar toe te gaan, kijk maar wat ze 2ehands op ebay.co.uk vragen nog voor AF etcquote:Op zaterdag 13 september 2008 14:22 schreef AudeVie het volgende:
Tof conleche!
Ik krijg binnenkort ,als het allemaal goed verloopt, dit bij de terugkomst van een goede vriend uit de VS![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ik heb niet elk deel gevolgd dus vergeef me als deze vraag al meerdere keren werd gesteld, maar is er al sprake van een volgende vestiging in Europa naast Londen? Nederland misschien?
Neej man, zit perfectquote:Op zaterdag 20 september 2008 20:25 schreef Retouw het volgende:
ik ben 1.84 m en weeg 78 kg
ik heb paar fotos genomen dat je hem in het echt kan zien, srry voor slechte kwaliteit
wat denken jullie trouwens? had ik beter een L genomen ipv een M? of is ie goed van maat?
Ik zou niet weten wat er te klein is en waardoor je dus voor een L zou moeten kiezen. Overigens heb ik het probleem met te lange mouwen helemaal niet. Ze zijn wel iets aan de lange kant maar zo lang als op de foto totaal niet. (Nou draag ik ook een S, met dezelfde lengte en gewicht als jijquote:Op zaterdag 20 september 2008 20:25 schreef Retouw het volgende:
ik ben 1.84 m en weeg 78 kg
ik heb paar fotos genomen dat je hem in het echt kan zien, srry voor slechte kwaliteit
http://users.telenet.be/wolfway/wouter/Afbeelding%2000.JPG
http://users.telenet.be/wolfway/wouter/Afbeelding.JPG
http://users.telenet.be/wolfway/wouter/KUK.JPG
http://users.telenet.be/wolfway/wouter/HAH.JPG
http://users.telenet.be/wolfway/wouter/HEH.JPG
http://users.telenet.be/wolfway/wouter/HUH.JPG
wat denken jullie trouwens? had ik beter een L genomen ipv een M? of is ie goed van maat?
Haha. In ieder geval bedankt voor de foto's! Ziet er toch wel goed uit vind ik. Misschien voor mij met m'n 70kg dan toch maar maat S...quote:Op zondag 21 september 2008 21:18 schreef Retouw het volgende:
mja, ik zou hem vanonder iets langer gehad willen hebben, hy komt nu net onder men riem.
btw, voor die persoon die hem ging kopen, hy is verdomd warm hoor. ik liep daarnet gewoon door het stad en men rug stond in het zweet:)
Let wel dat 'Shirts' bij Abercrombie Muscle Fit zijn en bij Hollister Classic Fit... Bij mij zit Abercrombie daarom net wat strakker en fijner bij de 'Shirts'.quote:Op zondag 21 september 2008 17:05 schreef Eriklaag het volgende:
De maten van Hollister en Abercrombie zijn hetzelfde right? Ik heb van Abercrombie een L (1,95m lang 90kg), en kan dus ook makkelijk een L hebben van Hollister?
de polo's van Hollister in maat S zitten bij mij strakker dan de polo's van A&F in maat S.quote:Op zondag 21 september 2008 17:05 schreef Eriklaag het volgende:
De maten van Hollister en Abercrombie zijn hetzelfde right? Ik heb van Abercrombie een L (1,95m lang 90kg), en kan dus ook makkelijk een L hebben van Hollister?
Voor zover ik weet is dat de enige optie. De paar dingen die bij mij niet goed zaten heb ik hier op fok verkocht. Ging als een trein.quote:Op woensdag 24 september 2008 17:46 schreef Melissa86 het volgende:
Iemand ervaring met retour sturen? Ik heb wat spullen gekocht op de abercrombiekids site, maar het past niet of ik vind het niet zo mooiIk heb Dhl en Fedex gebeld, pakketje naar Amerika kost rond de 130 euro :| dat is meer dan de waarde van mijn pakketje dus geen optie..
Volgens mij is Copenhagen als eerst aan de beurt. Zal wel lekker duur worden...quote:Op vrijdag 26 september 2008 21:10 schreef GokhanSaki het volgende:
zijn er al ontwikkelingen op het gebied van A&F in Europe, Parijs of Duitsland om het zo maar te zeggen.
een koerier stuurt ALTIJD een factuur voor de inklaringskosten en btw etc, met de post wil er nog wel eens wat doorglippen (maar AF verstuurt alleen met fedex), ik reken op 30% altijd dus dat klopt ongeveerquote:Op vrijdag 26 september 2008 16:44 schreef Pizzaman het volgende:
De FedEx heeft mij een mooie naheffing gestuurd, 68 euro op een totaal van 250 euro.
Helaas...
Ik hoop het niet? Of is dat heel stom om te zeggen..quote:Op vrijdag 26 september 2008 21:10 schreef GokhanSaki het volgende:
zijn er al ontwikkelingen op het gebied van A&F in Europe, Parijs of Duitsland om het zo maar te zeggen.
van mij mag het ook ver weg blijven.quote:Op dinsdag 30 september 2008 19:37 schreef booo het volgende:
[..]
Ik hoop het niet? Of is dat heel stom om te zeggen..
Omdat ze een baas is.quote:Op donderdag 2 oktober 2008 16:28 schreef Bryan181 het volgende:
waarom betaal jij geen naheffing dan?
U.S Armyquote:Op donderdag 2 oktober 2008 16:28 schreef Bryan181 het volgende:
waarom betaal jij geen naheffing dan?
Waar heb je die vandaan gehaald? Zeker een jaar of 5 oud, denk wel ouder.quote:Op vrijdag 10 oktober 2008 17:00 schreef PartyHardy het volgende:
Ik heb een Abercrombie & Fitch vest te koop. Maatje M.
Voor interesse stuur een PM.
[ afbeelding ]
daar zijn er, een aantal jaar terug, echt heel veel nepperds van verkocht op ebay.quote:Op vrijdag 10 oktober 2008 20:43 schreef men_in_red het volgende:
[..]
Waar heb je die vandaan gehaald? Zeker een jaar of 5 oud, denk wel ouder.
ik denk dat hij fake isquote:Op zaterdag 11 oktober 2008 14:08 schreef PartyHardy het volgende:
Ik heb er niet veel verstand van, maar hier een foto van het label.
[ afbeelding ]
Ik heb hem ooit mee gekregen met uitgaan in een zatte bui.
aan de spelfouten te zien in de materiaal-label is hij nep.quote:Op zaterdag 11 oktober 2008 14:08 schreef PartyHardy het volgende:
Ik heb er niet veel verstand van, maar hier een foto van het label.
[ afbeelding ]
Ik heb hem ooit mee gekregen met uitgaan in een zatte bui.
Allemaal nep lijkt mequote:Op zondag 12 oktober 2008 18:52 schreef Gordon_Shumway het volgende:
Zag net dat A&F sinds kort ook wordt verkocht op zoovillage.com.
Wel een erg oude en saaie collectie volgens mij.
Waarom zou Zoovillage iets neps aan bieden, vraag ik me dan af?quote:
Omdat A&F niet aan andere (internet)winkels levertquote:Op zondag 12 oktober 2008 19:14 schreef Gordon_Shumway het volgende:
[..]
Waarom zou Zoovillage iets neps aan bieden, vraag ik me dan af?
Daarom vond ik het zo raar. Zoovillage is gewoon een hele betrouwbare site.quote:Op zondag 12 oktober 2008 19:24 schreef Enchanter het volgende:
[..]
Omdat A&F niet aan andere (internet)winkels levert
Enkel 'exclusiv'?quote:Op zondag 12 oktober 2008 18:44 schreef SatanicWarrior het volgende:
[..]
aan de spelfouten te zien in de materiaal-label is hij nep.
zoovillage verkoopt wel echt spul waarschijnlijk, hebben ze gewoon opgekocht van een outlet store, heeft yoox.com ook wel eens gedaan.quote:Op zondag 12 oktober 2008 19:24 schreef Enchanter het volgende:
[..]
Omdat A&F niet aan andere (internet)winkels levert
yep.quote:
Ik zou M nemen.quote:Op maandag 13 oktober 2008 15:22 schreef Lucky-Luc het volgende:
Ik ben 1m80 lang en heb een smal postuur, verhoudingen normaal. Ik wil graag enkele shirts en een paar van die fleece-vesten bestellen, welke maat pak ik ´t beste? Hoe valt A&F over ´t algemeen uit qua maten?
Thanks!x
akkoord met M.quote:
S = Shortquote:Op maandag 20 oktober 2008 22:47 schreef Arjentjuh86 het volgende:
Ik hoop dat jullie mij kunnen helpen.
Een vriendin van mij wil graag deze broek kopen:
http://www.hollisterco.co(...)22244_-1_12623_12552
Echter het vreemde is dat er nu letters achter de maten staan... Na mijn weten stond dat er vroeger nooit...
Bij de size chart wordt er ook geen woord over gerept...
Dus wat betekenen de letters S, R, L achter de maten?
Btw heeft ze breedte maat 28 en lengte 32.
Alvast bedankt voor de/het antwoord(en)!
Neem langer als je twijfelt, je kan hem altijd in laten korten, langer maken is wat moeilijker. De 2 truien zijn mooi inderdaad. Alleen helemaal niet nodig, dus ga denk ik wachten tot ze in de clearance verschijnen. Voor die 300 dollar kan ik ook iets soortgelijks kopen maar dan met een windstopper erin.quote:Op dinsdag 21 oktober 2008 12:08 schreef Arjentjuh86 het volgende:
Bedankt voor je antwoord. Weet iemand zeker dat b.v. S gelijk is dus in dit geval 28 * 28?
Of dat S 28 * 30 is...
350 dollar inderdaadquote:
28 lengte is zelfs voor voor dames wel kort, ik denk niet dat S lengtemaat 28 is maar 30. Bij de heren gaat het van 30 - 32 -34 en ik denk dat het bij damesmaten net zo is maar dan S - R - L. Ik ben 1.76 en heb een Hollister broek (geen jeans maar een 'twill pant') in lengtemaat R en die zit goed.quote:Op dinsdag 21 oktober 2008 12:08 schreef Arjentjuh86 het volgende:
Bedankt voor je antwoord. Weet iemand zeker dat b.v. S gelijk is dus in dit geval 28 * 28?
Of dat S 28 * 30 is...
Ja, kut he. Bestel ook even niks meer.quote:Op vrijdag 24 oktober 2008 10:54 schreef ryan_atwood het volgende:
Importeren uit de VS begint weer duur te worden met die Dollar
Vanaf december gaat het bedrag dat je belastingvrij mag invoeren toch omhoogquote:Op vrijdag 24 oktober 2008 12:55 schreef Bryan181 het volgende:
[..]
Ja, kut he. Bestel ook even niks meer.
zijn de mouwen van die truien ook zo superlang als met die hoodies?quote:Op dinsdag 21 oktober 2008 15:21 schreef Adelante het volgende:
[ afbeelding ]
nieuwe trui, hebben wil, lekker warm
niemand?quote:Op vrijdag 24 oktober 2008 22:23 schreef Bryan181 het volgende:
is er iemand die toevallig de trui klondike brook heeft gekocht onlangs?
Van de Abercrombie-hyve (quote:Hieronder een quote uit het Brabants dagblad:
De tv-kijker ziet Westerman rijden langs kilometers aan buitenstedelijke malls en andere koophallen. Clandestien filmt hij in hippe kledingzaak Abercrombie & Fitch (straks ook in de Tilburg Mall) en in een gigantische Wal-Mart.
Ik woon in tilburg.. hoop niet dat t daar komt!quote:Op dinsdag 28 oktober 2008 21:25 schreef booo het volgende:
Jongens help, wat ik nou toch weer tegenkwam
[..]
Van de Abercrombie-hyve () Die mensen daar willen ook heel graag dat het verder naar Europa komt en zo
. Maar dit slaat toch wel alles! Het is dat dat winkelcentrum waarschijnlijk niet doorgaat, maar dan lijkt het me alsnog beetje vreemd?
Lang geleden dat ik jou quotte.quote:Op dinsdag 28 oktober 2008 21:25 schreef booo het volgende:
Jongens help, wat ik nou toch weer tegenkwam
[..]
Van de Abercrombie-hyve () Die mensen daar willen ook heel graag dat het verder naar Europa komt en zo
. Maar dit slaat toch wel alles! Het is dat dat winkelcentrum waarschijnlijk niet doorgaat, maar dan lijkt het me alsnog beetje vreemd?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |