Stomme FedEx. Niet bezorgd met als reden dat ik afwezig was of "customer closed on arrival" Allebei nogal merkwaardige dingen als je bedenkt dat ik expres de hele dag maar thuis heb zitten studeren voor dit pakketje. Hopen dat ze morgen in de ochtend komen want niet zoveel zin om weer een hele dag te zitten wachten.quote:Op woensdag 13 augustus 2008 18:48 schreef Japin het volgende:
Ik wacht op dit moment ook nog steeds. Er staat nog steeds dat het in de auto zit op weg hierheen maar ik denk niet dat hij na 7 uur nog komt.
Om het nou bij de universiteitsbieb te laten bezorgen gaat een beetje ver, ook al zit ik daar deze week 24/7.quote:Op woensdag 13 augustus 2008 21:07 schreef DJMomo het volgende:
blij dat ik op mijn werk laat bezorgen. 24/7 bezetting bij de receptie
wat heb jij eigenlijk besteld, japin? (plaatjes?)
Als je nou zwembroek maat S had gehad en shirts maat M dan had ik het zo van je overgenomenquote:Op donderdag 14 augustus 2008 20:30 schreef trazz het volgende:
Ik heb ook weer wat besteld, 2 shirts en 1 zwembroek, helaas niet de goede maten, dus zie [TK] Abercrombie and Fitch Shirts en Zwembroek Shirts zijn S, Zwembroek M
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ] maar dan met blauwe lettters
Dat was ook precies wat ik moest hebbenquote:Op donderdag 14 augustus 2008 21:13 schreef Japin het volgende:
[..]
Als je nou zwembroek maat S had gehad en shirts maat M dan had ik het zo van je overgenomen
nee hoodies zijn ruimer.quote:Op vrijdag 15 augustus 2008 13:34 schreef Gordon_Shumway het volgende:
Vallen hoodies eigenlijk hetzelfde als polos/tees?
Hoeveel dagen/weken heb je in IJsland? Ik ben net terug van 3 weken. Echt belachelijk mooi land!quote:Op vrijdag 15 augustus 2008 11:20 schreef DJMomo het volgende:
tien voor elf, en daar was het fedex busje![]()
hoodie al snel even aangehad, lekkere lange mouwen en heerlijk warme, dikke, zachte stof. zal me goed bevallen volgende week in ijsland.![]()
ik trok hem aan over een andere dikke trui, en zo even snel zag het er wel puik uit qua maat enzo (wel beetje prop dus met de dikke trui er onder hahahaha).
Tshirts bekijk ik thuis wel even, heb geen zin om op kantoor helemaal uit te kleden enzo.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |