Ok, voor 35 incl mag je hem hebben, ik zit nu op mijn werk, maar kan vanavond wel even een eigen foto uploaden.quote:Op vrijdag 15 augustus 2008 09:46 schreef CoinFlip het volgende:
Moet mij precies passen, als het 1e shit inc. verzendkosten is wil ik hem wel overnemen voor 35
Heb je misschien ook een eigen foto ?
Mooi dat hij jou wel past, en ik zal de volgende keer dat ik ga bestellen wel ff pm'en.quote:Op donderdag 21 augustus 2008 15:20 schreef CoinFlip het volgende:
Shirt ontvangen, past precies en staat mooi hartstikke bedankt!
PS. als je volgende x weer wat besteld via A&F zullen we dan de verzendkosten delen ?
En voor de zwembroek heb ik al een bod van 25incl, dus 20 is toch echt te weinig.quote:
Via Pm?quote:Op vrijdag 22 augustus 2008 15:12 schreef trazz het volgende:
[..]
En voor de zwembroek heb ik al een bod van 25incl, dus 20 is toch echt te weinig.
nee via mp, maar versturen doe ik gewoon per enveloppe is iets van 3equote:Op vrijdag 22 augustus 2008 15:35 schreef ColtZ40 het volgende:
[..]
Via Pm?Als mijn bod ex is zit ik 1,20 hoger.
na 23,20 ex verzenden geboden!quote:Op vrijdag 22 augustus 2008 20:01 schreef trazz het volgende:
[..]
nee via mp, maar versturen doe ik gewoon per enveloppe is iets van 3e
En hij is binnen!! Super en bedankt voor de snelle handelingquote:Op dinsdag 26 augustus 2008 23:15 schreef trazz het volgende:
En het blauwe shirt is inmiddels ook verkocht.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |