Hoe lang en hoe zwaar ben je, als ik vragen mag? Ik zit erg te twijfelen tussen een S of M vest en overhemd.quote:Op maandag 18 augustus 2008 14:22 schreef Ace1 het volgende:
Ik heb voor fleece ook een M... net als m'n tees. Overhemden heb ik S.
Als ik fleece een S neem issie te kort.. ziet er niet uit.
1.88quote:Op zaterdag 6 september 2008 19:55 schreef hoppla het volgende:
[..]
Hoelang en hoe zwaar ben je, als ik vragen mag? Ik zit erg te twijfelen tussen een S of M vest en overhemd.
Mijn specificaties ()
Lengte: 1.84
Gewicht: 79kg
Borst: 98cm
Mouw: 88
Via de size chart val ik in een M voor vesten en overhemden. Echter, een vriend van me is ongeveer even lang en hij heeft recentelijk een A&F maat S vest gekocht, en die zit bij hem goed. Jammer genoeg woont hij niet in de buurt dus kan ik het ook niet even passen.
Alvast bedankt
Ik heb geen idee wat mijn borstomvang en armlengte is maar je lengte en gewicht komen precies overeen. Fleece en overhemden heb ik beide in S.quote:Op zaterdag 6 september 2008 19:55 schreef hoppla het volgende:
[..]
Hoe lang en hoe zwaar ben je, als ik vragen mag? Ik zit erg te twijfelen tussen een S of M vest en overhemd.
Mijn specificaties ()
Lengte: 1.84
Gewicht: 79kg
Borst: 98cm
Mouw: 88
Via de size chart val ik in een M voor vesten en overhemden. Echter, een vriend van me is ongeveer even lang en hij heeft recentelijk een A&F maat S vest gekocht, en die zit bij hem goed. Jammer genoeg woont hij niet in de buurt dus kan ik het ook niet even passen.
Alvast bedankt
quote:Op zondag 7 september 2008 10:39 schreef Dizer het volgende:
Is er iemand bekend met Ruehl no925? Is dat hetzelfde concept?
http://www.ruehl.com ....
Hetzelfde bedrijf als Hollister en Abercrombie. Van "laag" naar "hoog" zou het Hollister - Abercrombie - Ruehl zijn. Je ziet ook aan de site dat hij net wat meer uitstraling heeft. Bovendien ontbreekt de clearance sectie en zal die er ook niet komen. Als je het in doelgroepen bekijkt zal Hollister voor high school zijn, Abercrombie voor College en Ruehl voor de net-aan-het-werk groep. Ze hebben net iets minder shirtjes met groot de merknaam erop etc. Kwaliteit en pasvorm is volgens mij (nagenoeg) hetzelfde. Het is puur een kwestie van design en marketing. (waar het bedrijf achter Hollister, A&F en Ruehl overigens enorm goed in is)quote:Op zondag 7 september 2008 10:39 schreef Dizer het volgende:
Is er iemand bekend met Ruehl no925? Is dat hetzelfde concept?
http://www.ruehl.com ....
Kun je dan ook beter niet zo'n fleece broek bestellen of maakt dat niks uit?quote:Op zaterdag 6 september 2008 18:37 schreef Arjentjuh86 het volgende:
Vriend van mij had ook een keer een broek gekocht en deze werd ook geschat op 120 euro dus hierdoor een flinke naheffing terwijl hij de broek uit de uitverkoop had gehaald...
Dus tja... Broeken vind ik toch daardoor gevaarlijker om te bestellen
Bedankt voor de reactie, de foto's maken het ook een stuk duidelijkerquote:Op zaterdag 6 september 2008 21:30 schreef Ace1 het volgende:
[..]
1.88
65kg
Erg smal dusVest moet ik echt geen S nemen.. dan issie te kort. Overhemd moet ik geen M nemen... lengte is dan wel ok.. maar dan vind ik de mouwen enzo veel te "ruim"...
Misschien beetje onduidelijke foto.. maar zo valt een overhemd S bij mij... deze is van hollister.. maar zit geen verschil in:
[ afbeelding ]
Hoodie maat M
[ afbeelding ]
Daarom blijkt maar weer dat alleen je gewicht en je lengte noemen eigenlijk niet genoeg isquote:Op zondag 7 september 2008 11:52 schreef hoppla het volgende:
[..]
Bedankt voor de reactie, de foto's maken het ook een stuk duidelijker![]()
Ik denk dat ik het overhemd en de fleece maar in medium bestel. Dit omdat ik toch wat zwaarder/breder ben dan jij bent, en ik dus waarschijnlijk vrij snel uit het overhemd scheur. En de hoodie ziet er qua maat gewoon goed uit bij jou.![]()
Bovendien heb ik wat (oude) kleding qua maat vergeleken:
RL overhemd custom fit S = te korte mouw, te strak bij de borst.
RL Polo normall fit M = perfect
RL Polo custom fit M = iets te lang
TH denim trui M = goed
TH denim polo = goed
A&F Polo M = goed
Hieruit blijkt denk ik ook dat medium de beste keuze is. Maar toch begin ik door Japins reactie weer te twijfelen
Mijn ervaring is voor. Zondag besteld, maandag verwerkt, maandagavond/dinsdagavond opgehaald en dan meestal een dag of 2/3 later in Nederland als er niks mis gaat.quote:Op zondag 7 september 2008 13:30 schreef conleche het volgende:
Als er staat dat het verwacht wordt op of voor 16 september, zit het er dan meestal voor? Dat zou wel fijn zijn omdat ik juist de 16e voor 10 dagen naar het buitenland ga!
Je bent even lang, en wel wat zwaarder. Maar je ziet dat je wel weer andere maten van A&F draagt...:) Hoodie heb jij S en ik M.... overhemd heb jij M en ik Squote:Op zondag 7 september 2008 16:18 schreef Roycoooooo het volgende:
Ik wil ook nog zo'n chille joggingbroek!
En qua maten kom ik overeen met Ace, ben ook 1.88 en 70 kg. Heb hoodie een S, overhemd M en polo kan S net (houdt niet over) dus M.
Plaats binnenkort wel ff fototje met mijn gekochte artikelen!
Gaat dit problemen leveren? Of wachten ze tot de gehele zending compleet is?quote:Armstrong Mountain
NAVY XL
14192166
1 Backordered $16.50
Die verzenden ze als het binnen is, de rest van je order direct. Ze wachten dus niet tot je zending compleet is. Voor backorders betaal je geen extra verzendkosten, en via Fedex kan het wel eens voordeliger zijn.quote:Op maandag 8 september 2008 22:56 schreef Pizzaman het volgende:
[..]
Gaat dit problemen leveren? Of wachten ze tot de gehele zending compleet is?
quote:Op zondag 7 september 2008 13:30 schreef conleche het volgende:
Ik heb net dit: besteld:
[ afbeelding ]
en:
[ afbeelding ]
en:
[ afbeelding ]
en ook:
[ afbeelding ]
Totaal inclusief verzenden: 307 dollar = 215 euro. Ben benieuwd naar de douanekosten![]()
Als er staat dat het verwacht wordt op of voor 16 september, zit het er dan meestal voor? Dat zou wel fijn zijn omdat ik juist de 16e voor 10 dagen naar het buitenland ga!
Je krijgt het veel eerder.. ik had maandagavond bestelt en het donderdagochtend binnen.quote:Op dinsdag 9 september 2008 14:12 schreef Pizzaman het volgende:
Ik heb bestelt, ben zeer benieuwd. Verwachte levering is 16 september.
Hm shit, niet grappig. Het heeft altijd gewerktquote:Op dinsdag 9 september 2008 17:43 schreef Pizzaman het volgende:
Dat ligt aan jou, hier is het knopje er nog.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |