van mij mag het ook ver weg blijven.quote:Op dinsdag 30 september 2008 19:37 schreef booo het volgende:
[..]
Ik hoop het niet? Of is dat heel stom om te zeggen..
Omdat ze een baas is.quote:Op donderdag 2 oktober 2008 16:28 schreef Bryan181 het volgende:
waarom betaal jij geen naheffing dan?
U.S Armyquote:Op donderdag 2 oktober 2008 16:28 schreef Bryan181 het volgende:
waarom betaal jij geen naheffing dan?
Waar heb je die vandaan gehaald? Zeker een jaar of 5 oud, denk wel ouder.quote:Op vrijdag 10 oktober 2008 17:00 schreef PartyHardy het volgende:
Ik heb een Abercrombie & Fitch vest te koop. Maatje M.
Voor interesse stuur een PM.
[ afbeelding ]
daar zijn er, een aantal jaar terug, echt heel veel nepperds van verkocht op ebay.quote:Op vrijdag 10 oktober 2008 20:43 schreef men_in_red het volgende:
[..]
Waar heb je die vandaan gehaald? Zeker een jaar of 5 oud, denk wel ouder.
ik denk dat hij fake isquote:Op zaterdag 11 oktober 2008 14:08 schreef PartyHardy het volgende:
Ik heb er niet veel verstand van, maar hier een foto van het label.
[ afbeelding ]
Ik heb hem ooit mee gekregen met uitgaan in een zatte bui.
aan de spelfouten te zien in de materiaal-label is hij nep.quote:Op zaterdag 11 oktober 2008 14:08 schreef PartyHardy het volgende:
Ik heb er niet veel verstand van, maar hier een foto van het label.
[ afbeelding ]
Ik heb hem ooit mee gekregen met uitgaan in een zatte bui.
Allemaal nep lijkt mequote:Op zondag 12 oktober 2008 18:52 schreef Gordon_Shumway het volgende:
Zag net dat A&F sinds kort ook wordt verkocht op zoovillage.com.
Wel een erg oude en saaie collectie volgens mij.
Waarom zou Zoovillage iets neps aan bieden, vraag ik me dan af?quote:
Omdat A&F niet aan andere (internet)winkels levertquote:Op zondag 12 oktober 2008 19:14 schreef Gordon_Shumway het volgende:
[..]
Waarom zou Zoovillage iets neps aan bieden, vraag ik me dan af?
Daarom vond ik het zo raar. Zoovillage is gewoon een hele betrouwbare site.quote:Op zondag 12 oktober 2008 19:24 schreef Enchanter het volgende:
[..]
Omdat A&F niet aan andere (internet)winkels levert
Enkel 'exclusiv'?quote:Op zondag 12 oktober 2008 18:44 schreef SatanicWarrior het volgende:
[..]
aan de spelfouten te zien in de materiaal-label is hij nep.
zoovillage verkoopt wel echt spul waarschijnlijk, hebben ze gewoon opgekocht van een outlet store, heeft yoox.com ook wel eens gedaan.quote:Op zondag 12 oktober 2008 19:24 schreef Enchanter het volgende:
[..]
Omdat A&F niet aan andere (internet)winkels levert
yep.quote:
Ik zou M nemen.quote:Op maandag 13 oktober 2008 15:22 schreef Lucky-Luc het volgende:
Ik ben 1m80 lang en heb een smal postuur, verhoudingen normaal. Ik wil graag enkele shirts en een paar van die fleece-vesten bestellen, welke maat pak ik ´t beste? Hoe valt A&F over ´t algemeen uit qua maten?
Thanks!x
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |