akkoord met M.quote:
S = Shortquote:Op maandag 20 oktober 2008 22:47 schreef Arjentjuh86 het volgende:
Ik hoop dat jullie mij kunnen helpen.
Een vriendin van mij wil graag deze broek kopen:
http://www.hollisterco.co(...)22244_-1_12623_12552
Echter het vreemde is dat er nu letters achter de maten staan... Na mijn weten stond dat er vroeger nooit...
Bij de size chart wordt er ook geen woord over gerept...
Dus wat betekenen de letters S, R, L achter de maten?
Btw heeft ze breedte maat 28 en lengte 32.
Alvast bedankt voor de/het antwoord(en)!
Neem langer als je twijfelt, je kan hem altijd in laten korten, langer maken is wat moeilijker. De 2 truien zijn mooi inderdaad. Alleen helemaal niet nodig, dus ga denk ik wachten tot ze in de clearance verschijnen. Voor die 300 dollar kan ik ook iets soortgelijks kopen maar dan met een windstopper erin.quote:Op dinsdag 21 oktober 2008 12:08 schreef Arjentjuh86 het volgende:
Bedankt voor je antwoord. Weet iemand zeker dat b.v. S gelijk is dus in dit geval 28 * 28?
Of dat S 28 * 30 is...
350 dollar inderdaadquote:
28 lengte is zelfs voor voor dames wel kort, ik denk niet dat S lengtemaat 28 is maar 30. Bij de heren gaat het van 30 - 32 -34 en ik denk dat het bij damesmaten net zo is maar dan S - R - L. Ik ben 1.76 en heb een Hollister broek (geen jeans maar een 'twill pant') in lengtemaat R en die zit goed.quote:Op dinsdag 21 oktober 2008 12:08 schreef Arjentjuh86 het volgende:
Bedankt voor je antwoord. Weet iemand zeker dat b.v. S gelijk is dus in dit geval 28 * 28?
Of dat S 28 * 30 is...
Ja, kut he. Bestel ook even niks meer.quote:Op vrijdag 24 oktober 2008 10:54 schreef ryan_atwood het volgende:
Importeren uit de VS begint weer duur te worden met die Dollar
Vanaf december gaat het bedrag dat je belastingvrij mag invoeren toch omhoogquote:Op vrijdag 24 oktober 2008 12:55 schreef Bryan181 het volgende:
[..]
Ja, kut he. Bestel ook even niks meer.
zijn de mouwen van die truien ook zo superlang als met die hoodies?quote:Op dinsdag 21 oktober 2008 15:21 schreef Adelante het volgende:
[ afbeelding ]
nieuwe trui, hebben wil, lekker warm
niemand?quote:Op vrijdag 24 oktober 2008 22:23 schreef Bryan181 het volgende:
is er iemand die toevallig de trui klondike brook heeft gekocht onlangs?
Van de Abercrombie-hyve (quote:Hieronder een quote uit het Brabants dagblad:
De tv-kijker ziet Westerman rijden langs kilometers aan buitenstedelijke malls en andere koophallen. Clandestien filmt hij in hippe kledingzaak Abercrombie & Fitch (straks ook in de Tilburg Mall) en in een gigantische Wal-Mart.
Ik woon in tilburg.. hoop niet dat t daar komt!quote:Op dinsdag 28 oktober 2008 21:25 schreef booo het volgende:
Jongens help, wat ik nou toch weer tegenkwam
[..]
Van de Abercrombie-hyve () Die mensen daar willen ook heel graag dat het verder naar Europa komt en zo
. Maar dit slaat toch wel alles! Het is dat dat winkelcentrum waarschijnlijk niet doorgaat, maar dan lijkt het me alsnog beetje vreemd?
Lang geleden dat ik jou quotte.quote:Op dinsdag 28 oktober 2008 21:25 schreef booo het volgende:
Jongens help, wat ik nou toch weer tegenkwam
[..]
Van de Abercrombie-hyve () Die mensen daar willen ook heel graag dat het verder naar Europa komt en zo
. Maar dit slaat toch wel alles! Het is dat dat winkelcentrum waarschijnlijk niet doorgaat, maar dan lijkt het me alsnog beetje vreemd?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |