je plaatjes doen het niet, je moet overal even https in http veranderen.quote:Op zondag 3 augustus 2008 23:46 schreef Qlubtempo het volgende:
Ook maar weer eens een bestelling gedaan...
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Gisteren besteld, hopelijk eind van deze week binnen?
verzendkosten zijn 50 dollar max geloof ik.quote:Op maandag 4 augustus 2008 15:29 schreef ThatsMeThatsRight het volgende:
doen mensen hier nog aan inkoopacties of zijn de verzendkosten niet zo hoog?
Nee, dat klopt niet. Je trekt een beetje de verkeerde conclusie uit je 3 bestellingen. Het verschil tussen je eerste en je tweede bestelling is 94 dollar. (waarvan 10 dollar in de verzendkosten) Je naheffing is echter drie keer zo hoog geworden. Dat komt dus niet met elkaar overeen. De tweede en de derde bestelling zitten ook ongeveer 90 dollar uit elkaar maar hier heb je niet meer te maken met het verschil in voorschotprovisie. Mijn enige gok is dat de kleren in de tweede en derde bestelling een andere oorsprong hadden. Je betaalt andere bedragen voor shirts als ze in andere landen in elkaar zijn gezet.quote:Op maandag 4 augustus 2008 16:28 schreef SeeQ het volgende:
kan geen peil trekken op die invoerheffing.. in totaal 3 bestellingen gedaan en kom op volgende uit:
1e bestelling: $134 (incl. $45 verzendkn.) => totale naheffing 15 euro (geen FedEx voorschotprovisie)
2e bestelling: $228 (incl. $55 verzendkn.) => totale naheffing 44 euro (incl. 10 euro FedEx voorschotprovisie)
3e bestelling: $320 (incl. $60 verzendkn.) => totale naheffing 43 euro (incl. 10 euro FedEx voorschotprovisie)
oftwel het lijkt te lonen zoveel mogelijk tegelijk te bestellen.. ??
+ het regelen van een inkoopactie is bijzonder veel gedoe en dan zit je nog met de ellende van het geld. Je bent namelijk nergens zeker van. De persoon in kwestie kan ook gewoon ineens niks meer van zich laten horen met 1000 euro aan fokgeld op z'n rekening. Wat doe je met kleren die niet blijken te passen? Of met kleren die niet zijn verstuurd? Daarnaast doet de douane moeilijk over dozen waar rond de 1000 dollar aan kleren in zitten. Die worden toch net iets beter gecheckt dan het pakje waar een shirt en een zwembroek in zit ter waarde van 50 dollar.quote:Op maandag 4 augustus 2008 15:29 schreef ThatsMeThatsRight het volgende:
doen mensen hier nog aan inkoopacties of zijn de verzendkosten niet zo hoog?
.. zijn dus terug van hun vakantie uit Turkije..quote:Op dinsdag 5 augustus 2008 10:30 schreef shut.up.and.love het volgende:
Ik zag gisteren half Amsterdam opeens in Abercrombie & Fitch lopen
nou, eigenlijk alweer heel lang.quote:Op woensdag 6 augustus 2008 13:04 schreef nelisb het volgende:
TVP, Tijd niks gekocht bij Abercrombie maar zie dat je nu gewoon naar nederland kan laten sturen.
Sinds wanneer is dat dan?
ze noemen het zelf "casual luxury"....echt een luxe merk? zou je niet zeggen met die prijzen.quote:Op woensdag 6 augustus 2008 17:01 schreef Fortitudo het volgende:
is het dan echt een luxe merk ofzo, waarmee moet het worden vergeleken?
de volgende dag.quote:Op donderdag 7 augustus 2008 10:23 schreef nelisb het volgende:
Ik heb gisteravond een bestelling gedaan.
Hoelang duurt het bij iedereen ongeveer voordat ze gaan versturen?
ja of met cash.. in de winkels.quote:Op donderdag 7 augustus 2008 18:36 schreef Ztijlvol het volgende:
Kun je echt alleen maar met creditcard betalen?
Als je via ellen besteld niet. Dan maak je geld over naar haar rekening in Nederlandquote:Op donderdag 7 augustus 2008 18:36 schreef Ztijlvol het volgende:
Kun je echt alleen maar met creditcard betalen?
quote:Op donderdag 7 augustus 2008 16:26 schreef nelisb het volgende:
is verstuurd!! Verwachte leverdatum 11 augustus. Maar zal vast wel weer door de Douane worden vastgehouden.
ik krijg hem maandag! ben heeeel benieuwd.quote:Op donderdag 7 augustus 2008 01:06 schreef Albee het volgende:
DIe bodywarmer uit het vorige topic was inderdaad erg tof. Hopelijk komt er binnenkort ook nog wat voor de heren!
dacht dat het altijd zo snel in huis was via de site? als in: met 3 dagen had je het wel in handen. maar dat valt dus tegen? hmm. goed om te weten, als de bodywarmer maandag bevalt wil ik wellicht nog wat via de site bestellen, en dat zou ik dan graag voor mijn vakantie (anderhalve week later) wel willen hebben....quote:Op vrijdag 8 augustus 2008 10:49 schreef Qlubtempo het volgende:
[..]
Dat van mij staat ook nog steeds bij de Douane.....
Mijn vriendin wil nu ook bij mij mee bestellen, de vraag is alleen: welke maat? Ze is 1.80 en heeft een normaal figuur. Enig idee of een M dan groot genoeg is?quote:Op woensdag 6 augustus 2008 22:46 schreef nelisb het volgende:
ook maar weer even wat besteld.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
mn vriendin deze.
[ afbeelding ]
Totaal 238,50 dollar inclusief verzendkosten.
Ben benieuwd wat er aan heffingen bij op komen.
Ligt eraan wat je bestelt denk ik.. mijn vriendin heeft een aantal A&F polo's en een blouse, alles in maat M. Ze is 1.58 en 57 kg en 't past dr goed. Hou gewoon dezelfde maat aan zoals je normaal in Nederland zou doen is mijn advies.quote:Op vrijdag 8 augustus 2008 20:47 schreef Japin het volgende:
[..]
Mijn vriendin wil nu ook bij mij mee bestellen, de vraag is alleen: welke maat? Ze is 1.80 en heeft een normaal figuur. Enig idee of een M dan groot genoeg is?
Op de een of andere manier krijgt ze het voor elkaar om kleren te hebben van maat S tot maat XL. Daar schieten we dus niet zoveel mee op. Maar ik denk dat een L in ieder geval geen overbodige luxe is met 1.80quote:Op vrijdag 8 augustus 2008 20:53 schreef SeeQ het volgende:
[..]
Ligt eraan wat je bestelt denk ik.. mijn vriendin heeft een aantal A&F polo's en een blouse, alles in maat M. Ze is 1.58 en 57 kg en 't past dr goed. Hou gewoon dezelfde maat aan zoals je normaal in Nederland zou doen is mijn advies.
nee ze zijn classic fit.quote:Op vrijdag 8 augustus 2008 20:46 schreef Japin het volgende:
Weet iemand of de underwearshirtjes strakker zitten dan de gewone shirts?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |