Zou het niet weten, zie wel allemaal wandel types rondlopenquote:Op zondag 6 juli 2008 10:50 schreef -J-D- het volgende:
Ik begrijp dat er vandaag een cultuurfestival is of zo.
Iemand wat meer info? Kan geen geschikte site met info vinden.
Pietje wat doe jequote:Op zondag 6 juli 2008 11:23 schreef PietjePuk007 het volgende:
Ik had net als coctail ook op de cola moeten overgaan. Voelde me op gegeven moment niet zo fit, denk ga ff liggen, werkte niet, toen kwam ik overeind zat er zo'n onbekende kerel naast me die keek echt van
![]()
![]()
gast jij ziet er niet goed uit
.
Dan zal het een stuk strakker verlopen, met een aanmeldprocedurequote:Op zondag 6 juli 2008 13:16 schreef Yashaaaaa het volgende:
Owjah, we moeten nog in de "OP" zetten dat nieuwelingen zich bij Swarmahoer moeten aanmelden
Heeft iemand mijn TVP gezien... oh kijk... hier issiequote:Op zondag 6 juli 2008 13:22 schreef Swine het volgende:
[..]
Dan zal het een stuk strakker verlopen, met een aanmeldprocedure.
Fok!meet 6 juli,... waar heel Nijmegen Dupje helpt opruimen... oh neequote:Op zondag 6 juli 2008 13:25 schreef LastRequest het volgende:
Arme Dupje trouwens, die zal nog wel aan het opruimen zijn
Je had erbij moeten zijn, ik krijg ook niks te horenquote:Op zondag 6 juli 2008 13:29 schreef HostiMeister het volgende:
Heeft iemand de summary nou al gepost??
Summary van wat?quote:Op zondag 6 juli 2008 13:31 schreef Swine het volgende:
[..]
Je had erbij moeten zijn, ik krijg ook niks te horen.
Verhalen die beginnen met je had erbij moeten zijn, zijn voor schromelijk overdrevenquote:Op zondag 6 juli 2008 13:31 schreef Swine het volgende:
[..]
Ik denk eerder dat er al een boel is vergetenquote:Op zondag 6 juli 2008 13:36 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Verhalen die beginnen met je had erbij moeten zijn, zijn voor schromelijk overdreven
Ben je FLquote:Op zondag 6 juli 2008 13:36 schreef De_Kardinaal het volgende:
Verhalen die beginnen met je had erbij moeten zijn, zijn voor schromelijk overdreven
Tsjah, shit happensquote:Op zondag 6 juli 2008 13:31 schreef Swine het volgende:
[..]
Als je 't bent wel jaquote:Op zondag 6 juli 2008 13:38 schreef De_Kardinaal het volgende:
Ben ik wie/wat/waar? Is dat een poging mij in een identiteitscrisis te duwen?
De Fok! meat meet? Ik wil je best een DK-versie summary gevenquote:Op zondag 6 juli 2008 13:36 schreef Swine het volgende:
[..]
Ik denk eerder dat er al een boel is vergeten.
Over meat gesproken.... BBQ meet dan als eerste ?quote:Op zondag 6 juli 2008 13:40 schreef Doodkapje het volgende:
[..]
De Fok! meat meet? Ik wil je best een DK-versie summary geven
Prima... Tijdens de zomerfeesten bij ons op de patio? Zowat midden in het centrum... dus lekker centraal en dan kunnen we daarna gewoon de stad in rollen...quote:Op zondag 6 juli 2008 13:42 schreef Swine het volgende:
[..]
Over meat gesproken.... BBQ meet dan als eerste ?
En als ik het niet ben wat dan?quote:
Als ie maar gecensureerd isquote:Op zondag 6 juli 2008 13:40 schreef Doodkapje het volgende:
[..]
Dan stel ik voor dat je jezelf even introduceert en ff gaat vertellen wat je relatie met Nijmegen isquote:
doe esquote:Op zondag 6 juli 2008 13:40 schreef Doodkapje het volgende:
[..]
Volgens de gemeentelijke basisadministratie ben ik Nijmegenaar!quote:Op zondag 6 juli 2008 13:45 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Dan stel ik voor dat je jezelf even introduceert en ff gaat vertellen wat je relatie met Nijmegen is.
quote:
Doodkapjes eerste ontmoeting met de titanen van het Nijmegentopic!quote:
Ja ik vind het ook raar dat je geen kater hebtquote:Op zondag 6 juli 2008 14:16 schreef Yashaaaaa het volgende:
Ik vind het wel raar dat ik totaal geen kater heb
Had je misschien meer moeten zuipenquote:Op zondag 6 juli 2008 14:16 schreef Yashaaaaa het volgende:
Ik vind het wel raar dat ik totaal geen kater heb
Ik doe geen vlieg kwaadquote:
Niets om je zorgen over te makenquote:Op zondag 6 juli 2008 14:21 schreef Yashaaaaa het volgende:
Maar Doodkapje, je hebt geen raar beeld van mij nu![]()
Dat had ie al, gister was de bevestiging.quote:Op zondag 6 juli 2008 14:21 schreef Yashaaaaa het volgende:
Maar Doodkapje, je hebt geen raar beeld van mij nu![]()
Hee jij ook wakker, buurman!quote:Op zondag 6 juli 2008 14:45 schreef icefellow het volgende:
Meld zich als wingman van doodkapje herkenbaar aan:
paars pak met bijpassend paarse bril, gouden telefoon en paarse bril
Zeer goed vermaakt gister
Oh zo te zien zelfs mijn allereerste post, de vorige waren zo oud spontaan overleden in m'n history
Ik kan je me zo 1,2,3 niet voor de geest halen maar dat ligt meer aan mij dan aan jouquote:Op zondag 6 juli 2008 14:45 schreef icefellow het volgende:
Meld zich als wingman van doodkapje herkenbaar aan:
paars pak met bijpassend paarse bril, gouden telefoon en paarse bril
Zeer goed vermaakt gister
Oh zo te zien zelfs mijn allereerste post, de vorige waren zo oud spontaan overleden in m'n history
Hij is minstens net zo lang als Pietje...quote:Op zondag 6 juli 2008 14:51 schreef Yashaaaaa het volgende:
[..]
Ik kan je me zo 1,2,3 niet voor de geest halen maar dat ligt meer aan mij dan aan jou
quote:
quote:Op zondag 6 juli 2008 14:53 schreef LastRequest het volgende:
Ik weet het hoor!
Ga je die 1 euro wel aan iets leuks uitgeven?
Mjah ik heb de hele avond onder de boom gelegen onderhand dus het helpt niet echt sorryquote:Op zondag 6 juli 2008 14:55 schreef icefellow het volgende:
tsja ik weet ook niet meer wie wie was, ik stond op het einde aan een tafel naast fraulein uit raalte die de kloppende lichtgevende toch wat klein uitgevallen staaf van haar buurman aan het betasten was
* icefellow *weet niet of dit iets helpt aan mijn beschrijving
Heeft ie al gemaild danquote:
Ik denk dat hij gewoon belde naar zijn eigen mobiel en dat ie je van de week keihard gaat stalkenquote:Op zondag 6 juli 2008 14:57 schreef LastRequest het volgende:
mijn diensten
nee ik voelde me alleen schuldig toen ie knallende ruzie kreeg met z'n vriendin hahah, hij had d'r maar beter niet kunnen bellen
Had hij toch beter met mijn telefoon kunnen bellenquote:Op zondag 6 juli 2008 14:57 schreef LastRequest het volgende:
mijn diensten
nee ik voelde me alleen schuldig toen ie knallende ruzie kreeg met z'n vriendin hahah, hij had d'r maar beter niet kunnen bellen
Nee, dat was prinsrobquote:Op zondag 6 juli 2008 14:58 schreef icefellow het volgende:
was swarma die gast die achter de tafel lag te grasduinen samen met de andere sexe?
Haha ik heb gelukkig wel haar stem gehoordquote:Op zondag 6 juli 2008 14:58 schreef Doodkapje het volgende:
[..]
Ik denk dat hij gewoon belde naar zijn eigen mobiel en dat ie je van de week keihard gaat stalken
Oei... en weg censuurquote:Op zondag 6 juli 2008 14:58 schreef icefellow het volgende:
was swarma die gast die achter de tafel lag te grasduinen samen met de andere sexe?
Nee... ff een minireview?quote:Op zondag 6 juli 2008 15:07 schreef PietjePuk007 het volgende:
Hebben we 't al over de tieten van Yashi gehad?
Vrienden kan je kiezen hequote:Op zondag 6 juli 2008 15:06 schreef Yashaaaaa het volgende:
Juh, erg tactisch die vrienden van jeownee wacht, het waren huisgenoten hea, dat gaat boven vrienden!
Volgens DK stonden huisgenoten boven vriendenquote:Op zondag 6 juli 2008 15:09 schreef Swine het volgende:
[..]
Vrienden kan je kiezen he. Huisgenoten worden je min of meer opgedragen
.
Bepaalde huisgenoten dan...quote:Op zondag 6 juli 2008 15:10 schreef Yashaaaaa het volgende:
[..]
Volgens DK stonden huisgenoten boven vrienden
Nee hoor... volgende keer beter oplettenquote:
Eensch... bij de BBQ bij ons? Vleesch, bier... en een wet t-shirt contest...quote:Op zondag 6 juli 2008 15:15 schreef icefellow het volgende:
Volgende meet dan maar thema wet T-shirt?
quote:
quote:Op zondag 6 juli 2008 14:49 schreef morgane het volgende:
[..]
The Prodigyheerlijke muziek, vooral op de fiets!
Geen ongelukje gehad... had gewoon geen tijd gehad om vandeweek mijn kamer schoon te makenquote:Op zondag 6 juli 2008 16:12 schreef swarmahoer het volgende:
wat moet je schoonmaken.. ongelukje gehad gister ?en de bbq is een goed idee om bij jou te houden
quote:Op zondag 6 juli 2008 16:51 schreef swarmahoer het volgende:
nouja coctail is nog niet gesignaleerd mar hij was wel thuisgekomen iig
Biatch. Meet tijdens de zomerfeesten dan?quote:
quote:Op zondag 6 juli 2008 16:56 schreef Houniet het volgende:
[..]
Biatch. Meet tijdens de zomerfeesten dan?
Is goed te doen denk ik...quote:Op zondag 6 juli 2008 16:12 schreef swarmahoer het volgende:
... de bbq is een goed idee om bij jou te houden
Ach joh... Meets genoeg in de toekomst... en anders kom je gewoon lekker buurten...quote:
Oh noes, waar is CP?quote:Op zondag 6 juli 2008 17:24 schreef Manu82 het volgende:
Iemand een idee wat er aan de hand was bij de Irish Pub?
De CSI was daar nummertjes aan het neer zetten enzo...
Roes aan het uitslapenquote:Op zondag 6 juli 2008 17:27 schreef LastRequest het volgende:
[..]
Oh noes, waar is CP?![]()
nee geen idee dus
bij doodkapje dus bbq meetquote:Op zondag 6 juli 2008 16:56 schreef Houniet het volgende:
[..]
Biatch. Meet tijdens de zomerfeesten dan?
oopsquote:Op zondag 6 juli 2008 15:49 schreef swarmahoer het volgende:
-geen e-mail adressen posten, we krijgen al genoeg spam-
unbanned
iig 2 ambulances naar de smetiusstraat.. zit dat daar?quote:Op zondag 6 juli 2008 17:24 schreef Manu82 het volgende:
Iemand een idee wat er aan de hand was bij de Irish Pub?
De CSI was daar nummertjes aan het neer zetten enzo...
Net naar de Coop geweest... kwam nog een gozer tegen die gister ook op Dupje's feest wasquote:Op zondag 6 juli 2008 18:43 schreef Yashaaaaa het volgende:
Ik ben nog steeds niet weggeweest, heb ook helemaal geen honger eigenlijk
Oh nee... ik heb een flinke unit van piepers, mexicaanse groentemix en 2 boomstammetjes voor mequote:Op zondag 6 juli 2008 18:51 schreef Yashaaaaa het volgende:
Jah, dat was mijn bedoeling ook maar er staat hier nog een slaatje in de koelkast.. eet die wel op zometeen
Mja... wil zo toch nog gaan sporten... en anders ga ik daar van mijn stokjequote:Op zondag 6 juli 2008 18:53 schreef Yashaaaaa het volgende:
Ook lekkermaar ik heb al de hele dag geen trek.. Heb ook nog niks gegeten vandaag maar merk dat ik nu een beetje licht in mijn hoofd begin te worden
Nee anders had ik wat moois voor jequote:
quote:Op zondag 6 juli 2008 12:58 schreef PietjePuk007 het volgende:
Swarma nodigde me op 't eind uit om ff samen te gaan kotsen![]()
.
Beuningenquote:Op zondag 6 juli 2008 19:54 schreef swarmahoer het volgende:
waar was je dan naartoe nu cp ?
had ik t maar gedaanquote:
Moet je nagaan hoe erg het anders bij mij zou zijnquote:
owja daar wilde ik ook nog op reagerenquote:Op zondag 6 juli 2008 19:59 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Moet je nagaan hoe erg het anders bij mij zou zijn
Je bent verkocht voor een euro? Damn. Ik had ook wel twee euro willen bieden. Mits ik dan alles mag doenquote:Op zondag 6 juli 2008 14:53 schreef LastRequest het volgende:
Ik weet het hoor!
Ga je die 1 euro wel aan iets leuks uitgeven?
Verhalen en anekdotes willen we!quote:
Hoezo dat danquote:
XXX in je hyves naam is niet echt hoopgevend...quote:Op zondag 6 juli 2008 19:57 schreef swarmahoer het volgende:
http://andrea-xxx.hyves.nl/
dat was t sletje van rob toch?
Was druk, dus maar goed dat ik niet geweest ben. En leer water drinken als je thuis komt, net zo effectief.quote:Op zondag 6 juli 2008 19:57 schreef swarmahoer het volgende:
[..]
had ik t maar gedaanscheelt altijd n klotegevoel sochtends, maar ik vergeet het telkens
lekker gewerkt?
Ik moet ook nog eten en krijg toch wel enorm honger bij het visualiseren hiervanquote:Op zondag 6 juli 2008 18:52 schreef Doodkapje het volgende:
[..]
Oh nee... ik heb een flinke unit van piepers, mexicaanse groentemix en 2 boomstammetjes voor me
quote:Op zondag 6 juli 2008 20:05 schreef Yashaaaaa het volgende:
Prinsrob heeft met het zusje van een huisgenoot van dupje gezoend.. terwijl ze 17 was en een vriendje heeft/had..
schopje tennis topicquote:
Euhhh wie dan?quote:Op zondag 6 juli 2008 20:05 schreef Yashaaaaa het volgende:
Prinsrob heeft met het zusje van een huisgenoot van dupje gezoend.. terwijl ze 17 was en een vriendje heeft/had..
tijgertjequote:Op zondag 6 juli 2008 20:40 schreef LastRequest het volgende:
Ja ze zei wel dat haar zus bij jullie woonde.. die zus was helemaal in panterprint!
k ook nietquote:
no shit spuit 11quote:Op zondag 6 juli 2008 20:43 schreef Yashaaaaa het volgende:
Het was het zusje van die ene die in luipaardgedoe rondliep
ik ken er geenquote:Op zondag 6 juli 2008 20:44 schreef LastRequest het volgende:
Ja en ze hadden ook nog een broer die Matthias heette, en die werkt bij van buren. Nouja volgens swarma niet want die wist het beter.
oh in mn herinnering was ze blonder maargoed 't zal welquote:Op zondag 6 juli 2008 19:57 schreef swarmahoer het volgende:
Ik ben niet de enige die dus nuchter was aan het eind vd avond ?quote:Op zondag 6 juli 2008 20:44 schreef LastRequest het volgende:
Ja en ze hadden ook nog een broer die Matthias heette, en die werkt bij van buren. Nouja volgens swarma niet want die wist het beter.
quote:Op zondag 6 juli 2008 20:50 schreef prinsrob het volgende:
[..]
oh in mn herinnering was ze blonder maargoed 't zal wel
oh dissquote:Op zondag 6 juli 2008 20:37 schreef Dupje het volgende:
[..]
Euhhh wie dan?
Volgens mij hebben mijn huisgenoten namelijk geen zusjes van 17Mijn zusje zelf is 18, die was er ook, maar kan me niet voorstellen dat die met prinsrob heeft gezoend eigenlijk
Hyves!!!quote:Op zondag 6 juli 2008 20:57 schreef Dupje het volgende:
Ohhh ik weet al wie jullie bedoelen!
Ik begreep dat zij ook 27 was ja.. Maar zal wel aan mij gelegen hebbenquote:Op zondag 6 juli 2008 21:05 schreef swarmahoer het volgende:
was die zus 27? dat panterprintje? zag er veel jonger uit
ja had ik gezien jaquote:Op zondag 6 juli 2008 21:10 schreef Dupje het volgende:
Ze speelde ook mee in t dweilorkest, mn huisgenootje dan.
En wat doe jij dan?quote:Op zondag 6 juli 2008 20:50 schreef swarmahoer het volgende:
tennis is voor mensen die niks te doen hebben
maargoed dat sommige mensn doorzettenquote:Op zondag 6 juli 2008 21:29 schreef Yashaaaaa het volgende:
Mijn rodewodka dagen zijn misschien ook wel voorbij nu ik de wijn ontdekt heb
...zooo... weer terug van sporten... doe ik dus nooit meer als ik brak ben... ook dat schiet nauwelijks opquote:
Lekker... ik houd wel van blinde vinken, slavinken,... en dus ook boomstammetjes...quote:Op zondag 6 juli 2008 20:33 schreef LastRequest het volgende:
Jezus ik ging even liggen maar heb meteen een paar uur geslapen.. toch iets te enthousiast op tijd opgestaan vanochtend blijkbaar. Mikkie voor uitleg over de euro, zie meettopic
En Doodkapje door jou heb ik geen honger meerIk vind die boomstamdingen zo gruwelijk vies he... en papa blijft ze altijd maken
Maar ik zal zo toch maar eens iets gaan maken.
quote:Op zondag 6 juli 2008 22:03 schreef Yashaaaaa het volgende:!
Dupje wat voor een wijn was het eigenlijk op je feest, die zoete witte
Met jou kan ik pratenquote:Op zondag 6 juli 2008 22:08 schreef Yashaaaaa het volgende:
Bij de super de boer hebben ze afn en toe wel lekkere boomstammetjesalleen noemen ze die gehaktstaven
Ik zeg:quote:Op zondag 6 juli 2008 22:09 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]liebfraumilch van drie euro per 5 liter waarschijnlijk
quote:
Het was idd geen Liebfraumilch, maar weet zo ook niet welke wel. Ik zal t eens opzoeken.quote:Op zondag 6 juli 2008 22:11 schreef LastRequest het volgende:
Nee het was geen liebfraumilch.. en Yasha ik weet uit ervaring dat die wijn later toch niet zo lekker is als op het feestMaar goed, misschien is dit een uitzondering hahah.
Weet ik nog niet, maar als ik t weet post ik het!quote:Op zondag 6 juli 2008 22:40 schreef PietjePuk007 het volgende:
Zo, weer bijgelezen.
Dupje waar komen de foto's te staan die gemaakt zijn?
Er liep iemand met een vrij professionele cameraquote:
WTFOMFGBBQLOLLERROFLCOPTER!quote:Op zondag 6 juli 2008 22:48 schreef LastRequest het volgende:
Ja we zijn nog op de groepsfoto gegaan in het begin
Seriously, heb jij niks meegekregen waar ik bij was?quote:
Nou ja zegquote:Op zondag 6 juli 2008 22:57 schreef PietjePuk007 het volgende:
Ja, helemaal in 't begin toen oa DK er nog niet was.
Het was maar een tijdsaanduiding, dan snapt ie 't tenminstequote:
Dat wordt leukquote:Op zondag 6 juli 2008 22:57 schreef PietjePuk007 het volgende:
* PietjePuk007 neemt plaats in de WTFOMFGBBQLOLLERROFLCOPTER!
Ben je all-in gegaan Rob?quote:Op zondag 6 juli 2008 19:57 schreef swarmahoer het volgende:
Waar ga je heen dan?quote:Op maandag 7 juli 2008 02:16 schreef J-heronimus het volgende:
Ik ben nog steeds wakker, en ik moet om half 6 alweer op om op vakantie te gaan![]()
Wat is het toch vervelend als je niet kan slapen terwijl je dat zo graag wilt
lees je niet bij ofzoquote:Op maandag 7 juli 2008 09:54 schreef Californium het volgende:
Morgen PuberpopNog mensen die daar naartoe gaan??
quote:Op maandag 7 juli 2008 02:10 schreef LastRequest het volgende:
Doodkapje ik krijg net de nieuwe AH Bonusmail binnen...
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 7 juli 2008 09:58 schreef swarmahoer het volgende:
[..]
lees je niet bij ofzobest een aantal
quote:Op maandag 7 juli 2008 02:10 schreef LastRequest het volgende:
Doodkapje ik krijg net de nieuwe AH Bonusmail binnen...
[ afbeelding ]
Het doet me goed te weten dat mensen aan me zullen denken als ze kipfilet met roomsaus naar binnen aan het werken zijnquote:Op maandag 7 juli 2008 10:32 schreef Yashaaaaa het volgende:
[..]
![]()
![]()
Door Doodkapje zal kipfilet nooit meer hetzelfde zijn
Dan wordt de kip smeuïger...quote:Op maandag 7 juli 2008 10:52 schreef Yashaaaaa het volgende:
Waarom nu ook nog eens die roomsaus erbij
Laten we het er op houden dat je mazzel hebt...quote:Op maandag 7 juli 2008 10:52 schreef PietjePuk007 het volgende:
Daar hebben jullie 't vast over gehad toen ik al in coma lag.
quote:Op maandag 7 juli 2008 11:02 schreef Yashaaaaa het volgende:
Ik ga stuk hierWederom.. Gister ook al de hele avond onderhand
Het zusje van robs slachtoffer?quote:Op maandag 7 juli 2008 11:25 schreef swarmahoer het volgende:
kim is het zusje van
tiot hoe laat is dat?, als ik ga is het om uur of 1, 2.quote:Op maandag 7 juli 2008 09:54 schreef Californium het volgende:
Morgen PuberpopNog mensen die daar naartoe gaan??
Waar is dat tegenwoordig eigenlijk?quote:Op maandag 7 juli 2008 11:49 schreef prinsrob het volgende:
[..]
tiot hoe laat is dat?, als ik ga is het om uur of 1, 2.
Ik denk 3, half 4 ofzo.quote:Op maandag 7 juli 2008 11:49 schreef prinsrob het volgende:
[..]
tiot hoe laat is dat?, als ik ga is het om uur of 1, 2.
Ik betwijfel het. Financieel is het sowieso verstandig om eens niet te gaan, maar ik heb woensdagochtend ook nog eens een afspraak om nog aan een studie-opdracht te werken.quote:
quote:Op maandag 7 juli 2008 12:05 schreef Mikkie het volgende:
En damn: ik wil een master in Amsterdam gaan doen. Enorm interessant, maar wel flink meer contacturen dan in Nijmegen. Gevolg: ik moet stoppen met m'n werk.
Welke master?quote:Op maandag 7 juli 2008 12:05 schreef Mikkie het volgende:
En damn: ik wil een master in Amsterdam gaan doen. Enorm interessant, maar wel flink meer contacturen dan in Nijmegen. Gevolg: ik moet stoppen met m'n werk.
Forensische orthopedagogiek.quote:
Klopt. Is ook een financiële afweging: ik werk veel omdat ik geld nodig heb. Stoppen betekent een jaar lang maximaal lenen: da's een duur studiejaar dan. En dan is de vraag of de investering zich terug betaalt...quote:Op maandag 7 juli 2008 12:07 schreef swarmahoer het volgende:
moeilijke keus,...
Probleem is, dat ik dan met 3 dagen stage zit, 3 dagen werken en een stageterugkomdag. Daarnaast moet ik ook nog studeren. Gevolg: ik heb 9 maanden lang een killing weekinvulling, zonder enige vrije dag. Ik ben best wat gewend, maar dat trek je niet.quote:Op maandag 7 juli 2008 12:16 schreef Yashaaaaa het volgende:
Zou je dan toch niet de uitzondering kunnen maken om dan toch een jaartje vooral int weekend te werken?
Ik moet sowieso in Nijmegen blijven werken, maar het ligt er nogal aan wat voor werk het is. Om alles rond te krijgen moet ik haast gaan kijken of ik niet de nachtdienst in kan ergens. Dan zijn dat wel dagen om te buffelen, maar op die manier kan ik het misschien nog gecombineerd krijgen doordeweeks. Alleen gaat m'n sociaal leven er dan wel helemaal aan, ben ik bangquote:Op maandag 7 juli 2008 12:19 schreef swarmahoer het volgende:
en in t weekend in nijmegen werken is geen optie of wel
Dat weet ik niet, ik betwijfel het. Bovendien is er het inkomsten-probleem: ik moet toch m'n vaste lasten betalen. Dus ik kan wel een jaar onbetaald verlof krijgen, maar of ik daar nou echt wijs van word...quote:Op maandag 7 juli 2008 12:23 schreef PietjePuk007 het volgende:
En als je dit probleem aan je werkgever voorlegt hebben ze niet de intentie om je een jaar vrijaf te geven om die master te doen, om daarna hooggeleerd terug te keren?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |