Hee jij ook wakker, buurman!quote:Op zondag 6 juli 2008 14:45 schreef icefellow het volgende:
Meld zich als wingman van doodkapje herkenbaar aan:
paars pak met bijpassend paarse bril, gouden telefoon en paarse bril
Zeer goed vermaakt gister
Oh zo te zien zelfs mijn allereerste post, de vorige waren zo oud spontaan overleden in m'n history
Ik kan je me zo 1,2,3 niet voor de geest halen maar dat ligt meer aan mij dan aan jouquote:Op zondag 6 juli 2008 14:45 schreef icefellow het volgende:
Meld zich als wingman van doodkapje herkenbaar aan:
paars pak met bijpassend paarse bril, gouden telefoon en paarse bril
Zeer goed vermaakt gister
Oh zo te zien zelfs mijn allereerste post, de vorige waren zo oud spontaan overleden in m'n history
Hij is minstens net zo lang als Pietje...quote:Op zondag 6 juli 2008 14:51 schreef Yashaaaaa het volgende:
[..]
Ik kan je me zo 1,2,3 niet voor de geest halen maar dat ligt meer aan mij dan aan jou
quote:
quote:Op zondag 6 juli 2008 14:53 schreef LastRequest het volgende:
Ik weet het hoor!
Ga je die 1 euro wel aan iets leuks uitgeven?
Mjah ik heb de hele avond onder de boom gelegen onderhand dus het helpt niet echt sorryquote:Op zondag 6 juli 2008 14:55 schreef icefellow het volgende:
tsja ik weet ook niet meer wie wie was, ik stond op het einde aan een tafel naast fraulein uit raalte die de kloppende lichtgevende toch wat klein uitgevallen staaf van haar buurman aan het betasten was
* icefellow *weet niet of dit iets helpt aan mijn beschrijving
Heeft ie al gemaild danquote:
Ik denk dat hij gewoon belde naar zijn eigen mobiel en dat ie je van de week keihard gaat stalkenquote:Op zondag 6 juli 2008 14:57 schreef LastRequest het volgende:
mijn diensten
nee ik voelde me alleen schuldig toen ie knallende ruzie kreeg met z'n vriendin hahah, hij had d'r maar beter niet kunnen bellen
Had hij toch beter met mijn telefoon kunnen bellenquote:Op zondag 6 juli 2008 14:57 schreef LastRequest het volgende:
mijn diensten
nee ik voelde me alleen schuldig toen ie knallende ruzie kreeg met z'n vriendin hahah, hij had d'r maar beter niet kunnen bellen
Nee, dat was prinsrobquote:Op zondag 6 juli 2008 14:58 schreef icefellow het volgende:
was swarma die gast die achter de tafel lag te grasduinen samen met de andere sexe?
Haha ik heb gelukkig wel haar stem gehoordquote:Op zondag 6 juli 2008 14:58 schreef Doodkapje het volgende:
[..]
Ik denk dat hij gewoon belde naar zijn eigen mobiel en dat ie je van de week keihard gaat stalken
Oei... en weg censuurquote:Op zondag 6 juli 2008 14:58 schreef icefellow het volgende:
was swarma die gast die achter de tafel lag te grasduinen samen met de andere sexe?
Nee... ff een minireview?quote:Op zondag 6 juli 2008 15:07 schreef PietjePuk007 het volgende:
Hebben we 't al over de tieten van Yashi gehad?
Vrienden kan je kiezen hequote:Op zondag 6 juli 2008 15:06 schreef Yashaaaaa het volgende:
Juh, erg tactisch die vrienden van jeownee wacht, het waren huisgenoten hea, dat gaat boven vrienden!
Volgens DK stonden huisgenoten boven vriendenquote:Op zondag 6 juli 2008 15:09 schreef Swine het volgende:
[..]
Vrienden kan je kiezen he. Huisgenoten worden je min of meer opgedragen
.
Bepaalde huisgenoten dan...quote:Op zondag 6 juli 2008 15:10 schreef Yashaaaaa het volgende:
[..]
Volgens DK stonden huisgenoten boven vrienden
Nee hoor... volgende keer beter oplettenquote:
Eensch... bij de BBQ bij ons? Vleesch, bier... en een wet t-shirt contest...quote:Op zondag 6 juli 2008 15:15 schreef icefellow het volgende:
Volgende meet dan maar thema wet T-shirt?
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |