Haha ik heb gelukkig wel haar stem gehoordquote:Op zondag 6 juli 2008 14:58 schreef Doodkapje het volgende:
[..]
Ik denk dat hij gewoon belde naar zijn eigen mobiel en dat ie je van de week keihard gaat stalken
Oei... en weg censuurquote:Op zondag 6 juli 2008 14:58 schreef icefellow het volgende:
was swarma die gast die achter de tafel lag te grasduinen samen met de andere sexe?
Nee... ff een minireview?quote:Op zondag 6 juli 2008 15:07 schreef PietjePuk007 het volgende:
Hebben we 't al over de tieten van Yashi gehad?
Vrienden kan je kiezen hequote:Op zondag 6 juli 2008 15:06 schreef Yashaaaaa het volgende:
Juh, erg tactisch die vrienden van jeownee wacht, het waren huisgenoten hea, dat gaat boven vrienden!
Volgens DK stonden huisgenoten boven vriendenquote:Op zondag 6 juli 2008 15:09 schreef Swine het volgende:
[..]
Vrienden kan je kiezen he. Huisgenoten worden je min of meer opgedragen
.
Bepaalde huisgenoten dan...quote:Op zondag 6 juli 2008 15:10 schreef Yashaaaaa het volgende:
[..]
Volgens DK stonden huisgenoten boven vrienden
Nee hoor... volgende keer beter oplettenquote:
Eensch... bij de BBQ bij ons? Vleesch, bier... en een wet t-shirt contest...quote:Op zondag 6 juli 2008 15:15 schreef icefellow het volgende:
Volgende meet dan maar thema wet T-shirt?
quote:
quote:Op zondag 6 juli 2008 14:49 schreef morgane het volgende:
[..]
The Prodigyheerlijke muziek, vooral op de fiets!
Geen ongelukje gehad... had gewoon geen tijd gehad om vandeweek mijn kamer schoon te makenquote:Op zondag 6 juli 2008 16:12 schreef swarmahoer het volgende:
wat moet je schoonmaken.. ongelukje gehad gister ?en de bbq is een goed idee om bij jou te houden
quote:Op zondag 6 juli 2008 16:51 schreef swarmahoer het volgende:
nouja coctail is nog niet gesignaleerd mar hij was wel thuisgekomen iig
Biatch. Meet tijdens de zomerfeesten dan?quote:
quote:Op zondag 6 juli 2008 16:56 schreef Houniet het volgende:
[..]
Biatch. Meet tijdens de zomerfeesten dan?
Is goed te doen denk ik...quote:Op zondag 6 juli 2008 16:12 schreef swarmahoer het volgende:
... de bbq is een goed idee om bij jou te houden
Ach joh... Meets genoeg in de toekomst... en anders kom je gewoon lekker buurten...quote:
Oh noes, waar is CP?quote:Op zondag 6 juli 2008 17:24 schreef Manu82 het volgende:
Iemand een idee wat er aan de hand was bij de Irish Pub?
De CSI was daar nummertjes aan het neer zetten enzo...
Roes aan het uitslapenquote:Op zondag 6 juli 2008 17:27 schreef LastRequest het volgende:
[..]
Oh noes, waar is CP?![]()
nee geen idee dus
bij doodkapje dus bbq meetquote:Op zondag 6 juli 2008 16:56 schreef Houniet het volgende:
[..]
Biatch. Meet tijdens de zomerfeesten dan?
oopsquote:Op zondag 6 juli 2008 15:49 schreef swarmahoer het volgende:
-geen e-mail adressen posten, we krijgen al genoeg spam-
unbanned
iig 2 ambulances naar de smetiusstraat.. zit dat daar?quote:Op zondag 6 juli 2008 17:24 schreef Manu82 het volgende:
Iemand een idee wat er aan de hand was bij de Irish Pub?
De CSI was daar nummertjes aan het neer zetten enzo...
Net naar de Coop geweest... kwam nog een gozer tegen die gister ook op Dupje's feest wasquote:Op zondag 6 juli 2008 18:43 schreef Yashaaaaa het volgende:
Ik ben nog steeds niet weggeweest, heb ook helemaal geen honger eigenlijk
Oh nee... ik heb een flinke unit van piepers, mexicaanse groentemix en 2 boomstammetjes voor mequote:Op zondag 6 juli 2008 18:51 schreef Yashaaaaa het volgende:
Jah, dat was mijn bedoeling ook maar er staat hier nog een slaatje in de koelkast.. eet die wel op zometeen
Mja... wil zo toch nog gaan sporten... en anders ga ik daar van mijn stokjequote:Op zondag 6 juli 2008 18:53 schreef Yashaaaaa het volgende:
Ook lekkermaar ik heb al de hele dag geen trek.. Heb ook nog niks gegeten vandaag maar merk dat ik nu een beetje licht in mijn hoofd begin te worden
Nee anders had ik wat moois voor jequote:
quote:Op zondag 6 juli 2008 12:58 schreef PietjePuk007 het volgende:
Swarma nodigde me op 't eind uit om ff samen te gaan kotsen![]()
.
Beuningenquote:Op zondag 6 juli 2008 19:54 schreef swarmahoer het volgende:
waar was je dan naartoe nu cp ?
had ik t maar gedaanquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |