ik stort het dubbele naar stichting KIKA als ik NIET naar de fandag hoefquote:Op vrijdag 4 juli 2008 16:17 schreef sunny16947 het volgende:
Ik las op een site van iemand dat ze in de rij stonden om te betalen voor het op de foto gaan met Brian en Amanda.
Misschien is die 7,50 (incl 1 consumptie + pendelbus) ook wel voor de fotosessie. En dat gaat geheel naar KIKA.
Natuurlijk is het laag, ik begrijp niet dat mensen zich druk maken. Je hóeft er toch niet heen? Ik kan me voorstellen dat sommige mensen het heel leuk vinden om mensen uit DGK een keer "in het echt" te zien, en wat is dan 7.50 euro?quote:Op vrijdag 4 juli 2008 16:47 schreef akveor het volgende:
Thanks BQ
Ik vind dat Huub die fandag goed heeft aangepakt. grote kans dat wanneer er winst zou worden gemaakt Talpa Media daar ook een dele van moet hebben. ¤ 7,50 is lachwekkend laag.
zo ik heb de daad bij het woord gevoegdquote:Op vrijdag 4 juli 2008 16:39 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
[..]
ik stort het dubbele naar stichting KIKA als ik NIET naar de fandag hoef
Gironummer 8118 STICHTING KINDEREN KANKERVRIJquote:Op vrijdag 4 juli 2008 18:00 schreef riri het volgende:
Geef rechtstreeks aan KIKA in plaats van er zelf eerst meer dan driekwart af te snoepen....
Onthou één ding,dat de mensen uit de GK méér dan genoeg geld ontvangen en verdienen voor alles wat ze doen en het heel normaal zou zijn dat ze hun fans eens in de watten zouden leggen...fans die hen altijd hebben gesteund.
Ze lachen in hun vuistje hoe makkelijk het geld hun kant op komt rollen.
Het is gewoon zo dat een aantal van hen alles doet voor geld....er zijn erbij die geen cent vragen aan hun fans en zo hoort het ook...
done!!quote:Op vrijdag 4 juli 2008 18:02 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
[..]
Gironummer 8118 STICHTING KINDEREN KANKERVRIJ
Mooi fanvanheteersteuur....quote:Op vrijdag 4 juli 2008 17:41 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
[..]
zo ik heb de daad bij het woord gevoegd
helemaal fout.quote:Op vrijdag 4 juli 2008 18:10 schreef beequeen het volgende:
Roomser zijn dan de Paus, wat een heerlijk gevoel moet dat geven.
Dank je Noekje.
ik zou het jammer vinden als je mijn post weghaald, want dan is mijn punt niet duidelijk.quote:Op vrijdag 4 juli 2008 18:16 schreef noekje het volgende:
Ja nou, hoe dan ook. Dit is geen goede doelen subforum en waar iedereen zijn geld aan uitgeeft, mag ieder voor zichzelf bepalen. Dat gaat hier dus ook geen discussie meer worden. Weinig commotie om Huub of welke ex-bewoner dan ook. Nou mooi, topic komt vanzelf wel weer naar bovendrijven als er wel commotie of nieuws is.
Ik vind het jammer dat je maar door blijft gaan, hij blijft staan omdat ik je punt respecteer maar het is wel klaar nu. Mensen die het er wel voor over hebben, die luttele ¤ 7,50, daar heb je ook maar respect voor te hebben.quote:Op vrijdag 4 juli 2008 18:20 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
[..]
ik zou het jammer vinden als je mijn post weghaald, want dan is mijn punt niet duidelijk.
maar ja jij bent de baas
ik had het niet over de mensen die graag naar de fandag willen, die wens ik een hele fijne dag,quote:Op vrijdag 4 juli 2008 18:30 schreef noekje het volgende:
[..]
Ik vind het jammer dat je maar door blijft gaan, hij blijft staan omdat ik je punt respecteer maar het is wel klaar nu. Mensen die het er wel voor over hebben, die luttele ¤ 7,50, daar heb je ook maar respect voor te hebben.
Als mensen naar de bios gaan, mogen ze dat ook en als ze naar een concert gaan ook. Laat een ieder zelf bepalen aan wie of wat ze hun geld uitgeven.
zouden ze de winst in hun eigen zak houden is het niet goed, doen ze de winst naar een goed doel is het ook al niet goedquote:Op vrijdag 4 juli 2008 18:19 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
[..]
helemaal fout.
ik maakte er eerst ook grapjes over, maar hoe langer ik erover nadacht hoe misselijker ik het vind
om met deze stichting mensen naar je fandag te trekken.
Ik zie ze al met zijn alle om de tafel zitten, nou jongens, welk goed doel zou de mensen nu aanspreken, dan
kunnen we mooi zeggen dat het overschot (en dat is 50 eurocent ofzo zeker) naar KIKA gaat.
dan trekken we én aandacht, publiciteit mensen en dus geld voor ons zelf mee aan, en vanwege
dat goede doel komen we er nog mooi mee weg ook.
kom op zeg, ik vond het wel humor wat Jaap flikte met stichting aap, maar gewoon omdat ik geen seconde heb geloofd dat hij ook werkelijk de helft van zijn gewonnen geld zou weggeven.
Kijk dat er mensen ingetrapt zijn die alléén de t.v. uitzendingen keken kan ik me nog voorstellen, maar het heeft me écht verbaasd dat ook streamers dachten dat Jaap dit echt ging doen....... die hadden toch allang kunnen weten hoe Jaap in elkaar steekt.
Bovendien heb ik ze allemaal nét een beetje te vaak op stream horen zeggen ''even snel cashen''...
mij best, ik gun het ze van harte, maar niet over de rug van kinderen met kanker.
waarom ik me ineens zo kwaad maak hierom?
heb jij wel eens een kind van vier aan kanker zien overlijden, na een lange lijdensweg?
ik wel namelijk.
daarom dus, en nergens anders om.
Ja leuk we doen alles gratis om de fans te bedanken.Gaan we de fans in de watten leggen.quote:Op vrijdag 4 juli 2008 18:00 schreef riri het volgende:
Geef rechtstreeks aan KIKA in plaats van er zelf eerst meer dan driekwart af te snoepen....
Onthou één ding,dat de mensen uit de GK méér dan genoeg geld ontvangen en verdienen voor alles wat ze doen en het heel normaal zou zijn dat ze hun fans eens in de watten zouden leggen...fans die hen altijd hebben gesteund.
Het is gewoon zo dat een aantal van hen alles doet voor geld....er zijn erbij die geen cent vragen aan hun fans en zo hoort het ook...
't gaat over Huub he, en dat is een in en in slecht mens.quote:Op vrijdag 4 juli 2008 18:38 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Ja leuk we doen alles gratis om de fans te bedanken.Gaan we de fans in de watten leggen.
Wel eens aangedacht dat er dan juist mensen op afkomen die Huub en Jaap nooit gesteund hebben,maar nu wel mooi een gratis dagje willen hebben.Je krijgt optredens van huub en Jaap,leuk dagje uit bij dat meer en waarschijnlijk nog leuker is om mensen van je forum te treffen.Helaas ben ik met vakantie,anders was ik zeker gegaan.
Jij bekijkt nog steeds alles negatief.
Ze zeggen alleen maar als ze geld over houden dat dat naar Kika gaat.Die fandag word niet speciaal gedaan voor kika.Snap echt niet waarom sommige daar zo over vallen en niks zeiden toen er een forummer was die bij bij de neus nam dat hij kika keelkanker had en ik wenste hem nog sterkte ook.Maar iedereen vond dat blijkbaar normaal en reageerde niet.quote:Op vrijdag 4 juli 2008 18:32 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
[..]
ik had het niet over de mensen die graag naar de fandag willen, die wens ik een hele fijne dag,
ik had het over de ex-miljonairs en notabene miljonair jaap die dit soort doelen misbruiken.
maar laat maar, ik loop toch alweer te janken dus. doe er mee wat je wilt
Word echt misselijk van sommige reacties.En dan stel ik gewoon een vraag of Brian en Amanda ook geld vroegen en dan krijg je als reactie dat ik hun er weer bij haal.quote:Op vrijdag 4 juli 2008 18:41 schreef blomst het volgende:
[..]
't gaat over Huub he, en dat is een in en in slecht mens.
Ach Rooie, laat maar kletsen, zeikerds hou je altijd, uiteindelijk is alles de schuld van Huub, dat weet je toch? ALLESquote:Op vrijdag 4 juli 2008 18:47 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Word echt misselijk van sommige reacties.En dan stel ik gewoon een vraag of Brian en Amanda ook geld vroegen en dan krijg je als reactie dat ik hun er weer bij haal.
Bedankt voor je bijdrage, mijn ogen zijn geopendquote:Op vrijdag 4 juli 2008 18:48 schreef Tiepje het volgende:
Wow ................... wat een COMMOTIE om Huub, geloof dat dit topic zo heet, maar het hier is het alleen maar een hoop bla bla en waar het in dit topic over moet gaan, wordt gemakshalve maar even vergeten
Enlighten me, waar gaat het dan over hier?quote:Op vrijdag 4 juli 2008 18:48 schreef Tiepje het volgende:
Wow ................... wat een COMMOTIE om Huub, geloof dat dit topic zo heet, maar het hier is het alleen maar een hoop bla bla en waar het in dit topic over moet gaan, wordt gemakshalve maar even vergeten
Rhodos, jeeeeez daar barst het van de Nederlanders. Nou ja, ze kiezen er zelf voor. Beetje dom zou ik zeggen.quote:Op vrijdag 4 juli 2008 20:40 schreef sunny16947 het volgende:
Oke even on topic dan. Huub en Claire zitten in Trianda op Rhodos, is zojuist gemeld door Brambo. Er worden nu "vindt Huub en Claire" safari's georganiseerd. Moet op zo'n klein eiland toch niet zo moeilijk zijn
Ik weet wel leukere dingen te doen op vakantie dan Huub en Claire proberen te spotten (no offence). Geinig als je ze toevallig tegenkomt maar om nu echt naar ze op zoek te gaanquote:Op vrijdag 4 juli 2008 20:40 schreef sunny16947 het volgende:
Oke even on topic dan. Huub en Claire zitten in Trianda op Rhodos, is zojuist gemeld door Brambo. Er worden nu "vindt Huub en Claire" safari's georganiseerd. Moet op zo'n klein eiland toch niet zo moeilijk zijn
Ik niet, ga vanavond nog vakantie boekenquote:Op vrijdag 4 juli 2008 20:53 schreef Charmian het volgende:
[..]
Ik weet wel leukere dingen te doen op vakantie dan Huub en Claire proberen te spotten (no offence).
Naar Trianda, incl. safariquote:Op vrijdag 4 juli 2008 21:23 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Ik niet, ga vanavond nog vakantie boeken
Waar gaatie dat dan van betalenquote:
Hij schijnt nogal wat inkomsten te verwachten van zijn rechtszaken wegens smaadquote:
Ow met het geld van al die SUKKELS, ik snap hetquote:Op vrijdag 4 juli 2008 21:37 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Hij schijnt nogal wat inkomsten te verwachten van zijn rechtszaken wegens smaad
Ow?quote:Op vrijdag 4 juli 2008 22:44 schreef NathanaelDGK het volgende:
Hiya dudes & duderellis,
mega thumbs up for het fandag initiatief.
ik wil ook een special day ontwikkelen voor mijn fans
uiteraard met een meet & grietje met ondergetekende
What sayz you?
Ik ben zelfs bereid om een speciaal topik te openen zoals hier.
Commotie om Nathanael lijkt me prima.
Okidoki, gotta go
haha, een jaloerse fan.quote:
Joh!quote:Op vrijdag 4 juli 2008 22:51 schreef NathanaelDGK het volgende:
(Ass is met ss en niet met zz, schlomo)
Hmm fijne motivatie om eindelijk eens voor een goed doel geld te geven.quote:Op vrijdag 4 juli 2008 17:41 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
[..]
bewijs (heb alleen wel even mijn gironr, enzo weggehaald)
Van Naar Naam / Omschrijving Datum Bedrag (¤) Status 8118STICHTING KINDEREN KANKERVRIJ
donateur wegens FOK04-07-200815,00 verwerkt
dus ik hoef niet naar de fandag.
Ik zou zeggen WIE VOLGT ?
ow jij denkt serieus dat ze het speciaal voor ons doenquote:Op vrijdag 4 juli 2008 17:15 schreef Juud79 het volgende:
Zucht, sommige mensen willen ook eeuwig iets te zeuren hebben....
Al gedacht aan zaalhuur, huur van een boot met banaan, huur van een dj-boot, beveiliging, pendelbus en eventueel een piano. Dat kost allemaal geld en het lijkt me logisch dat iedereen daar dan ook voor betaald. En dan ook nog een schijntje, een drankje kost 2,50, dus betaal je vijf euro mee aan het geheel...Waar hebben we het in hemelsnaam over. Shame on you als je je daar druk over maakt en wees blij dat ze zo'n dag organiseren en dan ook nog eens heel professioneel ipv een achterafzaaltje zoals andere ex-miljonairs het hebben laten doen...
Ow en erg goed dat al het geld dat overblijft naar KIKA gaat, dat is een vd weinige doelen waar ik ruimschoots geld aan overmaak, kinderen horen namelijk niet ziek te zijn.
Dus dat...
quote:Op vrijdag 4 juli 2008 18:00 schreef riri het volgende:
ben het wel met je eens..quote:Op vrijdag 4 juli 2008 18:32 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
[..]
ik had het niet over de mensen die graag naar de fandag willen, die wens ik een hele fijne dag,
ik had het over de ex-miljonairs en notabene miljonair jaap die dit soort doelen misbruiken.
quote:Op vrijdag 4 juli 2008 21:37 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Hij schijnt nogal wat inkomsten te verwachten van zijn rechtszaken wegens smaad
ja, dat denk ikquote:Op vrijdag 4 juli 2008 23:56 schreef Marloesz het volgende:
[..]
ow jij denkt serieus dat ze het speciaal voor ons doen![]()
En als het je niet bevalt,blijf je lekker thuisquote:
geloof er helemaal niks vanquote:Op zaterdag 5 juli 2008 00:25 schreef Desii het volgende:
[..]
ja, dat denk ik![]()
(en met ons, neem ik aan dat je dgk-fans bedoelt)
Ze hebben een mooie locatie gevonden.. voor ieder wat wils (ook aan kleine kinderen is gedacht)
Er lopen hier een paar zeikerds rond niet te krap.
Vind dat ze het super regelen met pendelbussen en alles wat er op de locatie te doen is.
edit: het is precies wat Rooie zegt... ze proberen gewoon uit de kosten te komen en als er al wat over is gaat het naar stichting Kika
Ze schrijven duidelijk dat ze er zelf niets aan verdienen en ik geloof dat
das een goeie..quote:Op zaterdag 5 juli 2008 00:35 schreef mooiiiiii het volgende:
[..]
En als het je niet bevalt,blijf je lekker thuis
Ik ook, en wie het niet gelooft ach ja, hun probleem.quote:Op zaterdag 5 juli 2008 00:25 schreef Desii het volgende:
[..]
ja, dat denk ik![]()
Ze hebben een mooie locatie gevonden.. voor ieder wat wils (ook aan kleine kinderen is gedacht)
Vind dat ze het super regelen met pendelbussen en alles wat er op de locatie te doen is.
edit: het is precies wat Rooie zegt... ze proberen gewoon uit de kosten te komen en als er al wat over is gaat het naar stichting Kika
Ik pas ,ook als je het erg vind..quote:Op vrijdag 4 juli 2008 22:44 schreef NathanaelDGK het volgende:
Hiya dudes & duderellis,
mega thumbs up for het fandag initiatief.
ik wil ook een special day ontwikkelen voor mijn fans
uiteraard met een meet & grietje met ondergetekende
What sayz you?
Ik ben zelfs bereid om een speciaal topik te openen zoals hier.
Commotie om Nathanael lijkt me prima.
Okidoki, gotta go
PS
Slaai, je hoeft mij niet te bellen
Waarom dan jammer?quote:Op zaterdag 5 juli 2008 01:24 schreef Marloesz het volgende:
[..]
das een goeie..
jammer dat ik al thuis ben en mijzelf overal kan vermaken
geloof het welquote:Op zaterdag 5 juli 2008 01:27 schreef -Blurk- het volgende:
[..]
Ik ook, en wie het niet gelooft ach ja, hun probleem.
Ik geloof er niks van dat Jaap miljonair is ,dus dat...quote:Op vrijdag 4 juli 2008 18:32 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
[..]
en waar moet het zijn..quote:
Jij vind het jammer dat je thuis bent.Ik nietquote:
ja jammer dat ik thuis ben, vermaak jij je maar lekker met je ducktales of whateverquote:Op zaterdag 5 juli 2008 02:46 schreef mooiiiiii het volgende:
[..]
Jij vind het jammer dat je thuis bent.Ik niet
7.50quote:Op zaterdag 5 juli 2008 00:48 schreef tuinfluiter het volgende:
Wat krijg je voor de 7.50 entree?
Geen DGK hooligans?quote:Geen groepen relzoekers die zeggen dat dit een openbare plek is.
Het is in the middle of fokking nowherequote:Pracht locatie.
Het meer schijnt zijn naam te hebben verkregen vanwege de blauwalg, die daar elk jaar zo rond begin augustus het water teistertquote:Indien met de trein tot Tilburg? Is er een gratis pendelbus naar Blauwe Meer.
Een leuke dag, dat valt nog maar te bezien, uniek wel, zoals elke dag uniek is, als je de snaar theorie met parallelle universums even buiten beschouwing laatquote:Een leuke dag, vermoedelijk zelfs wel unieke dag.
Schijnt kutweer te worden en zwemmen zou ik sowieso niet proberen in die gifpoelquote:Eventueel lekker zonnen en zwemmen.
Dat is nog minder dan huub te zuipen kreeg op een restrictiequote:1 consumptie.
Komt brian ook?quote:Mooie foto van jou en je favoriet.
100% Dennisquote:Optredens van Jaap en Huub en misschien van Dennis.
Zeker alleen voor jongetjes van 12, met een geelgeschilderde jaap die achter een boot de banaan loopt uit te hangenquote:Voor de kinderen de mogelijkheid om op een banaan te zitten achter een boot.
Ik geloof ze ook; je moet voor de gein zelf eens een evenement gaan organiseren, dan kom je erachter wat dat allemaal kost. Maar azijnpissers blijf je altijd houdenquote:Op zaterdag 5 juli 2008 00:25 schreef Desii het volgende:
[..]
ja, dat denk ik![]()
beste Deliana,quote:Op vrijdag 4 juli 2008 23:29 schreef Deliana het volgende:
[..]
Hmm fijne motivatie om eindelijk eens voor een goed doel geld te geven.
Iemand met accountnummer 167947 zegt dat ze iemand met accountnummer 83099 niet kent en doet daarmee haar post af als niet van belangquote:Op zaterdag 5 juli 2008 11:57 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
[..]
beste Deliana,
ik ken jou niet en jij kent mij niet, ik zie jou hier voor het eerst, maar dat kan ook zijn omdat je me nooit eerder bent opgevallen.
Leandra; profiel; beroep Huh?quote:Op zaterdag 5 juli 2008 12:15 schreef Leandra het volgende:
[..]
de grootste en grove onzin die ik ooit gelezen heb....
Welke motivatie dan ook om voor zo'n doel te storten kan nooit wanstaltig zijn!quote:Op zaterdag 5 juli 2008 12:15 schreef Leandra het volgende:
[..]
En by the way: Deliana had groot gelijk met haar post; het is een wanstaltige motivatie om een keer iets aan een goed doel te storten.
Nou, het is wel heel belangrijk want er gaat een gedeelte naar een goed doel. En daar gaan zij de fout in want ze misbruiken zieke kinderen voor hun eigen belang. Hoe dit rijmt weet ik niet maar dat is de gedachtengang ofzo. Een motivatie kan nooit wanstaltig zijn tenzij je een ex-bewoner bent. Zoiets en dan nog wat.quote:Op zaterdag 5 juli 2008 12:47 schreef Charmian het volgende:
Tjiezus lekker belangrijk allemaal zeg. Of je gaat of je gaat niet, klaar.
RiRi na het verdiepen in de site van stichting Kika , http://www.kika.nl/quote:
Okeeeejquote:Op zaterdag 5 juli 2008 13:18 schreef noekje het volgende:
[..]
Nou, het is wel heel belangrijk want er gaat een gedeelte naar een goed doel. En daar gaan zij de fout in want ze misbruiken zieke kinderen voor hun eigen belang. Hoe dit rijmt weet ik niet maar dat is de gedachtengang ofzo. Een motivatie kan nooit wanstaltig zijn tenzij je een ex-bewoner bent. Zoiets en dan nog wat.
Het begon ergens met 7,50 euro en toen werd het een topic waar Live Aid bij verbleekt.
Nu kan ik dit allemaal gaan deleten maar ja, zinloos en schijnbaar zit het hoog dus het zal nog wel een dagje doorsudderen. Verder ben ik het eigenlijk wel met Leandra eens en oh, ik heb wel een beroep.
Dus we mogen nog een dag los op de fandagquote:Op zaterdag 5 juli 2008 13:18 schreef noekje het volgende:
[..]
Nu kan ik dit allemaal gaan deleten maar ja, zinloos en schijnbaar zit het hoog dus het zal nog wel een dagje doorsudderen. Verder ben ik het eigenlijk wel met Leandra eens en oh, ik heb wel een beroep.
Ik heb uren al je posts zitten lezen en ik vind het nog steeds grote onzinquote:Op zaterdag 5 juli 2008 11:57 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
[..]
het enige wat ik aan jou wil vragen beste Deliana, als je dan persé op deze manier op mijn post wilt reageren,
lees dan alsjeblieft even AL mijn posten terug, dan zou je hebben kunnen inzien wat mijn motivatie werkelijk is,
en ik kan me dan bijna niet voorstellen dat je dan ook zo gereageerd zou hebben.
ik kan me vergissen, misschien heb je wel al mijn posts teruggelezen en vond je het toch nodig om dit
in het belachelijke te trekken, tja, dan houdt het natuurlijk op.
Ik heb tientallen PM's ontvangen van mensen die je 100% onzin vinden praten, maar eigenlijk wil ik het daar niet over hebben, want als ze zelf wat willen zeggen moeten ze zich niet achter mij schuilenquote:het is opmerkelijk dat ik vanaf gisteravond wél pm'tjes heb ontvangen van mensen die hier posten maar ook van mensen die hier NOOIT posten, maar blijkbaar wel meelezen, en die mij schreven dat zij ook 100% achter mijn woorden staan.
Fanvanheteerstuur, de martelaar van de fanclubdagquote:maar goed, ook zij zien dat zodra je boven het kinderklasniveau komt gelijk wordt neergemaaid dus die kijken wel uit.
Durven ze dat hier niet neer te zetten?quote:Op zaterdag 5 juli 2008 14:59 schreef PC eend het volgende:
[..]
Ik heb uren al je posts zitten lezen en ik vind het nog steeds grote onzin
[..]
Ik heb tientallen PM's ontvangen van mensen die je 100% onzin vinden praten, maar eigenlijk wil ik het daar niet over hebben, want als ze zelf wat willen zeggen moeten ze zich niet achter mij schuilen
[..]
Fanvanheteerstuur, de martelaar van de fanclubdag
Waar the fuck heb jij het overquote:Op zaterdag 5 juli 2008 16:34 schreef riri het volgende:
[..]
Durven ze dat hier niet neer te zetten?
Uren nodig hebben om een handjevol berichten te lezen?
Users die hun mening geven persoonlijk aanvallen en beledigen?
Dit is kinderklasniveau, je gift willen bewijzen hier op een forum.quote:Op zaterdag 5 juli 2008 11:57 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
maar goed, ook zij zien dat zodra je boven het kinderklasniveau komt gelijk wordt neergemaaid dus die kijken wel uit.
Ik ga naar geen enkele fandag toe, ben alleen maar fan van mezelf, en heb elke dag een fandag.quote:Op vrijdag 4 juli 2008 17:41 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
bewijs (heb alleen wel even mijn gironr, enzo weggehaald)
Van Naar Naam / Omschrijving Datum Bedrag (¤) Status 8118STICHTING KINDEREN KANKERVRIJ
donateur wegens FOK04-07-200815,00 verwerkt
dus ik hoef niet naar de fandag.
Ik zou zeggen WIE VOLGT ?
Commotie vanwege de fanclubdag van Jaapquote:Op zaterdag 5 juli 2008 17:55 schreef ericahysterica het volgende:
Ik bespeur commotie maarruh niet vanwege Huub......
Nou, zag net een you tubefilmpje; thanks to ons aller Tuinfluiter, die ons van gedegen info voorziet (al maanden), kan ik niet echt vrolijk van die Jaap worden eigenlijk. Maar waar ik wel enorm om gelachen heb is een Jaap met uitgelopen clownsmake up hengelend naar zijn (volgens mij )zijn neus, in de ruimte waar ook mamaNetty zat met consorten......geweldigquote:Op zaterdag 5 juli 2008 18:25 schreef PC eend het volgende:
[..]
Commotie vanwege de fanclubdag van Jaap
dus omdat ik geloof dat Huub en Jaap dit voor hun fans regelen en geen winst erop willen maken, ben ik idolaat van Huub e/o Jaap???quote:Op zaterdag 5 juli 2008 02:30 schreef Marloesz het volgende:
[..]
geloof het wel
adoreren van huub doe ik niet aan mee..
het is maar een vent, nog jonger ook..![]()
hij schijt ook gewoon net als een ander..
of mag ik niet poepen als ik online ben?
lees hier al tijdje mee..
maar post pas net
http://www.clipser.com/watch_video/122653&mvpageno=1quote:Op zaterdag 5 juli 2008 18:24 schreef APK het volgende:
Zijn er eigenlijk groepies en streamgedeformeerden van fok die naar
die -door 't Blauwe Meer gesponsorde- fandag gaan
Straks staat alleen dat wijf uit 'Man bijt hond' -met
vastgegroeide koptelefoon- hun een paar uur aan te staren.
de vraag is natuurlijk waarom regelen de fans van jaap en huub geen fandag. ipv andersom.....thats the question..... het is allemaal marketing niks is meer spontaan bah bah bah...Ohja vergeet niet naar de pilots te kijken zie hyves van jaap en huubquote:Op zaterdag 5 juli 2008 18:31 schreef Desii het volgende:
[..]
dus omdat ik geloof dat Huub en Jaap dit voor hun fans regelen en geen winst erop willen maken, ben ik idolaat van Huub e/o Jaap???
vreemde redenatie hou jij erop na en hij klopt van geen ene meter
quote:Op zaterdag 5 juli 2008 18:34 schreef tuinfluiter het volgende:
http://www.clipser.com/watch_video/122653&mvpageno=1
Vrouw met koptelefoon op is verslaafd aan de streams, ze schrijft zelfs naar Huub, krijgt soms ook post terug.
Wij , hier thuis houden van APK...van ., ja zijn posten, dat is niet uit te leggen.
ga jij die organiseren ?quote:
Heb ik al een keer gedaan,... hij was er nietquote:
Als het toch in Thailand is neem ik aan dat we businessclass vliegen met Ryanairquote:
Ja, inderdaad. Als fan regel je toch zelf zo'n dag. En als er dan geld over is dan geef je dat aan een goed doelquote:Op zaterdag 5 juli 2008 18:34 schreef ericahysterica het volgende:
[..]
de vraag is natuurlijk waarom regelen de fans van jaap en huub geen fandag. ipv andersom.....thats the question..... het is allemaal marketing niks is meer spontaan bah bah bah...Ohja vergeet niet naar de pilots te kijken zie hyves van jaap en huub
Jij had je vakantie toch al geboektquote:Op zaterdag 5 juli 2008 19:05 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Als het toch in Thailand is neem ik aan dat we businessclass vliegen met Ryanair
quote:Op zaterdag 5 juli 2008 19:14 schreef blomst het volgende:
fanclubdag van APK, zal dan wel dokken worden, en de winst zal hij wel in zijn eigen zak steken.
jij idolaat van Huub, duh het is ivan niet.quote:Op zaterdag 5 juli 2008 18:31 schreef Desii het volgende:
[..]
dus omdat ik geloof dat Huub en Jaap dit voor hun fans regelen en geen winst erop willen maken, ben ik idolaat van Huub e/o Jaap???
vreemde redenatie hou jij erop na en hij klopt van geen ene meter
Gaan we daarna klagen bij : "Ik Ben Genaaid"quote:Op zaterdag 5 juli 2008 19:14 schreef blomst het volgende:
fanclubdag van APK, zal dan wel dokken worden, en de winst zal hij wel in zijn eigen zak steken.
Eggnie wij gaan lekker naar de libelleverwendag danquote:Op zaterdag 5 juli 2008 19:25 schreef -Blurk- het volgende:
[..]
Gaan we daarna klagen bij : "Ik Ben Genaaid"
Met gratis 'hoe een man een slappe te bezorgen' tips van Lieke?quote:Op zaterdag 5 juli 2008 19:26 schreef ericahysterica het volgende:
Eggnie wij gaan lekker naar de libelleverwendag dan![]()
![]()
![]()
egnie die kan ik zelf nog wel bedenken maar ik heb mijn bijbel in deze libelle nr 4 jaargang 1989 dussuh.......quote:Op zaterdag 5 juli 2008 19:29 schreef APK het volgende:
[..]
Met gratis 'hoe een man een slappe te bezorgen' tips van Lieke?
sterker nog ik heb lieke niet nodig en eigenlijk ook de libelle niet ...ik vertoon mij gewoon en reken maar ......hahahahhahahahahahahquote:Op zaterdag 5 juli 2008 19:31 schreef ericahysterica het volgende:
[..]
egnie die kan ik zelf nog wel bedenken maar ik heb mijn bijbel in deze libelle nr 4 jaargang 1989 dussuh.......![]()
![]()
![]()
![]()
Krijg je dit weer: klachten van users die nog niet gevraagd zijn voor blowjobsquote:
Ik ook!!! Datzelfde geldt trouwens ook voor de fandag van Huub..quote:Op vrijdag 4 juli 2008 16:39 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
[..]
ik stort het dubbele naar stichting KIKA als ik NIET naar de fandag hoef
Ik heb trouwens uit betrouwbare bron vernomen dat Huub tijdens de sex regelmatig praat met zijn vrouw..quote:Op zaterdag 5 juli 2008 03:08 schreef Marloesz het volgende:
Huub als je dit ooit leest doe je dan de Claire de groeten?
Ben je nu niet in de war met Lieke die telefoonsex had met haar marine mannen.quote:Op zaterdag 5 juli 2008 22:35 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Ik heb trouwens uit betrouwbare bron vernomen dat Huub tijdens de sex regelmatig praat met zijn vrouw..
(D.w.z. als zijn beltegoed niet op is)
ik dacht niet dat ik na mijn post nog moest gaan uitleggen dat ik uiteraard een vste donateur ben van het kika kinderfonds en had daar eigenlijk ook weinig zin in, want ook dat zou weer verkeerd uitgelegd worden,quote:Op zaterdag 5 juli 2008 14:04 schreef tuinfluiter het volgende:
[..]
RiRi na het verdiepen in de site van stichting Kika , http://www.kika.nl/
hoop ik dat dankzij het goede doelen idee van Jaap en Huub,
om elke euro dat over is van de fandag te doneren aan stichting Kika
en tevens door de commotie in dit topic dat Kika nog meer de vruchten
kan gaan plukken , nog meer naamsbekendheid en leden krijgt.
(In de bladen en kranten staan, op de Fora,........ dit schreef Huub op 12 juli)
Huub: Pluk daar de vruchten van, en die zijn niet alleen zoet en soms ook wrang.
ik leef nog steeds hoorquote:Op zaterdag 5 juli 2008 18:34 schreef tuinfluiter het volgende:
[..]
http://www.clipser.com/watch_video/122653&mvpageno=1
Vrouw met koptelefoon op is verslaafd aan de streams, ze schrijft zelfs naar Huub, krijgt soms ook post terug.
Wij , hier thuis houden van APK...van ., ja zijn posten, dat is niet uit te leggen,
Graag gedaan EricaHysterica, Fanvanheteersteuur emoties zaten je hoog, kom gewoon weer terug.xx
Kan je het voor de duidelijkheid nog 1 keer uitleggenquote:Op zaterdag 5 juli 2008 11:57 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
zo en dat was en is het laatste dat ik erover kwijt wilde.
Jij bent BIJNA net zo irritant als ik alleen ik kan wel lezenquote:Op zondag 6 juli 2008 06:38 schreef PC eend het volgende:
[..]
Kan je het voor de duidelijkheid nog 1 keer uitleggen
Dan had je ook kunnen lezen dat ze na die belofte weer met een heel epistel, oeverloos over dat gezeik door blijft ouwehoerenquote:Op zondag 6 juli 2008 06:53 schreef Morwen het volgende:
[..]
Jij bent BIJNA net zo irritant als ik alleen ik kan wel lezen
Fanvanheteersteuur is een leuke user en dat zij zich kut voelt dat vind ik niet acceptabel. Er zijn er zat die me aan mijn reet oxideren, zij dus niet, dat is wat ik duidelijk wil maken. Meer niet.quote:Op zondag 6 juli 2008 07:00 schreef PC eend het volgende:
[..]
Dan had je ook kunnen lezen dat ze na die belofte weer met een heel epistel, oeverloos over dat gezeik door blijft ouwehoeren![]()
Wat het er alleen maar onduidelijker op maakt![]()
Wat doen we noekje aan![]()
![]()
quote:Op zondag 6 juli 2008 07:10 schreef Morwen het volgende:
[..]
Fanvanheteersteuur is een leuke user en dat zij zich kut voelt dat vind ik niet acceptabel. Er zijn er zat die me aan mijn reet oxideren, zij dus niet, dat is wat ik duidelijk wil maken. Meer niet.
Dat iemand geen beroep invult en ipv een triest "ja" net wat anders neerzet dan de minder inventieve meute zegt natuurlijk weinig, dat iemand daarover moet sneren zegt wel een heleboel. Vooral als het iemand is die wel graag woorden als interpreteren wil gebruiken, maar niet weet hoe ze gespeld wordenquote:Op zondag 6 juli 2008 04:30 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
- wederom doordrammerig geblaat-
maar als écht álles verkeerd wordt geïnterpeteerd wat je zegt / schrijft dan hou ik er verder maar over op
-blaat-
Hij kan beter een poosje weg blijven.quote:
Ik neem deze post even mee. [DGK#46] Gaat om vele miljoenenquote:Op zondag 6 juli 2008 14:01 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Hij kan beter een poosje weg blijven.
Weet niet of al die toestanden op now live zo goed voor hem zijn.Wat een soap zeg,als je dat ik ben genaaid forum leest.Gaat over oplichters en nu komen mensen zelfs met verhalen dat je niks verkeerds over Huub mocht zeggen.Wat een oplichting zeg![]()
Heb hem gevonden en daar ook geantwoordquote:Op zondag 6 juli 2008 14:14 schreef noekje het volgende:
[..]
Ik neem deze post even mee. [DGK#46] Gaat om vele miljoenen
Alleen al om de TT.
Ja, prima, wat ga je eten vanavond?quote:Op zondag 6 juli 2008 14:42 schreef DGK-Eric het volgende:
Schattiessss
Wat een commotie om Huub, jullie doen de TT eer aan.En dat voor iemand die lekker op huwelijksreis is... hahaha...
Alles goed verder met jullie??
en zo ja, ga je ook op die banaan?quote:Op zondag 6 juli 2008 14:45 schreef noekje het volgende:
Zeg, ben jij ook op de fandag aanwezig?
Die fandag is een beetje ongelukkig gepland voor Palma, Rico en ondergetekende, want het is de dag ná GayPride in Amsterdam en ik kan je zeggen dat ik de day-after meestal niet bewust mee maakquote:
Geen idee, ben net wakkerquote:
Wat heb je gedaan of wie heeft wat gedaan?quote:Op zondag 6 juli 2008 14:56 schreef DGK-Eric het volgende:
[..]
Die fandag is een beetje ongelukkig gepland voor Palma, Rico en ondergetekende, want het is de dag ná GayPride in Amsterdam en ik kan je zeggen dat ik de day-after meestal niet bewust mee maak
Vorig jaar zag ik de dag erna er ZO uit:
[ afbeelding ]
Alhoewel ik dit jaar van plan ben íéts rustiger aan te doen dan vorig jaar, hoop ik dat ik in staat ben om af te reizen richting braboland...
Ik beloof nix dus...
Ligt het aan mij of ben je op die foto op je bek getimmerd?quote:Op zondag 6 juli 2008 14:56 schreef DGK-Eric het volgende:
[..]
Die fandag is een beetje ongelukkig gepland voor Palma, Rico en ondergetekende, want het is de dag ná GayPride in Amsterdam en ik kan je zeggen dat ik de day-after meestal niet bewust mee maak
[ afbeelding ]
Alhoewel ik dit jaar van plan ben íéts rustiger aan te doen dan vorig jaar, hoop ik dat ik in staat ben om af te reizen richting braboland...
Ik beloof nix dus...
Ik heb een privé banaanquote:
Ik denk dat Sly bezig is geweestquote:Op zondag 6 juli 2008 14:57 schreef noekje het volgende:
[..]
Wat heb je gedaan of wie heeft wat gedaan?
Uhhmmm... laten we het er op houden dat ik meer naar Spuiten & Slikken had moeten kijken om te weten dat je alcohol niet moet combineren met 'andere middelen' ...quote:Op zondag 6 juli 2008 14:57 schreef noekje het volgende:
[..]
Wat heb je gedaan of wie heeft wat gedaan?
Vorig jaar hè? omg..omfg!! Mijn Eric, wat doet hij?quote:
Ik moest stiekem lachenquote:Op zondag 6 juli 2008 15:02 schreef DGK-Eric het volgende:
[..]
Uhhmmm... laten we het er op houden dat ik meer naar Spuiten & Slikken had moeten kijken om te weten dat je alcohol niet moet combineren met 'andere middelen' ...![]()
Het erge is dat ik niet eens meer weet wat er is gebeurd, maar ik heb vernomen van mijn vrienden die me hebben gered, dat ik in vijf minuten tijd twee keer heb geprobeerd een taxi aan te houden en dat ik niet ín de taxi's belandde, maar tweemaal eronder![]()
Weten jullie dat ook weer...
Je blijft maar thuis!quote:Op zondag 6 juli 2008 15:02 schreef DGK-Eric het volgende:
[..]
Uhhmmm... laten we het er op houden dat ik meer naar Spuiten & Slikken had moeten kijken om te weten dat je alcohol niet moet combineren met 'andere middelen' ...![]()
Het erge is dat ik niet eens meer weet wat er is gebeurd, maar ik heb vernomen van mijn vrienden die me hebben gered, dat ik in vijf minuten tijd twee keer heb geprobeerd een taxi aan te houden en dat ik niet ín de taxi's belandde, maar tweemaal eronder![]()
aiaiaiaiquote:Op zondag 6 juli 2008 15:02 schreef DGK-Eric het volgende:
[..]
Ik moest helemaal niet lachen...deed fokking veel pijn én ik durfde niet meer over straat en kon gelijk een paar fotoshoots af zeggen. Maar deze spelende vrouw heeft er wél van geleerd: óf 't één óf 't ander, maar niet meer alleDRIEquote:
Nou als ik die foto zie versta ik dat niet onder gezellig.quote:Op zondag 6 juli 2008 15:12 schreef DGK-Eric het volgende:![]()
![]()
Jajajajajajajaja... lach maar allemaal
![]()
![]()
![]()
En nee, ik blijf NIET thuis
Véééééél te gezellig
Ach ja, fietskettingen zijn óók gezellig... NOU!!quote:Op zondag 6 juli 2008 15:24 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Nou als ik die foto zie versta ik dat niet onder gezellig.
Ik heb een taxi alleen maar van de binnen en buitenkant gezien. Zou je ons kunnen omschrijven hoe die er van onderen uit ziet?quote:Op zondag 6 juli 2008 15:17 schreef DGK-Eric het volgende:
[..]
Ik moest helemaal niet lachen...deed fokking veel pijn én ik durfde niet meer over straat en kon gelijk een paar fotoshoots af zeggen. Maar deze spelende vrouw heeft er wél van geleerd: óf 't één óf 't ander, maar niet meer alleDRIE
Fietskettingen,ik volg het effe niet meer.quote:Op zondag 6 juli 2008 15:26 schreef DGK-Eric het volgende:
[..]
Ach ja, fietskettingen zijn óók gezellig... NOU!!
![]()
quote:Op zondag 6 juli 2008 15:28 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Ik heb een taxi alleen maar van de binnen en buitenkant gezien. Zou je ons kunnen omschrijven hoe die er van onderen uit ziet?
Lijkt me hartverscheurend om een kindje van vier jaar te zien overlijden, na een lange lijdensweg.quote:Op vrijdag 4 juli 2008 19:53 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
Ik heb nu geleerd via ''the hard way"
dat je soms wel eens keihard persoonlijk geraakt kan worden door iets hier op Fok
het is dan ook voor het eerst dat dit mij overkomt, vandaar mijn gëemotioneerde reactie,
Jaap en Huub fandag, zondag 3 augustus 2008
en nogmaals ik wilde niet de mensen die graag naar de fandag willen
hun plezier ontnemen, ik hoop écht dat het voor iedereen een fijne dag wordt.
Dus gewoon weer verder over de Fandag hoor !
Wow..quote:Op zondag 6 juli 2008 14:56 schreef DGK-Eric het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ik beloof nix dus...
Wat ben je ook een mietje he? Een beetje kerel kijkt meteen hoe de auto van onderen is.quote:Op zondag 6 juli 2008 15:33 schreef DGK-Eric het volgende:
[..]
Zoals ik net vertelde, kan ik er niets van herinneren... (gelukkig maar)... Dus ook niet hoe de taxi er van onder uitziet...
Ik zou zeggen: ga zelf 'ns kijken![]()
Hoezo 'ook'?quote:Op zondag 6 juli 2008 15:40 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Wat ben je ook een mietje he? Een beetje kerel kijkt meteen hoe de auto van onderen is.
Owwww, wacht, jij was toch ook homo?![]()
Dan is het ook logisch dat je er niets van hebt meegekregen.
Twee dagen niet scheren en een paar stoppeltjes hebben is niet voldoende hoor, om je mannelijkheid te tonen.quote:Op zondag 6 juli 2008 15:43 schreef DGK-Eric het volgende:
[..]
Hoezo 'ook'?
Ik toon mijn mannelijkheid op andere manieren
Zo, ga je lekker?quote:Op zondag 6 juli 2008 15:45 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Twee dagen niet scheren en een paar stoppeltjes hebben is niet voldoende hoor, om je mannelijkheid te tonen.
Zijn eigenlijk teksten van mijn oma, die zit hier al aan de jenever, en ik type ze voor haar in.quote:
Ah vandaar, duurt zeker al maanden langquote:Op zondag 6 juli 2008 15:50 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Zijn eigenlijk teksten van mijn oma, die zit hier al aan de jenever, en ik type ze voor haar in.
Natuurlijk weet hij dat niet, hij denkt alleen maar aan zijn bankrekening. Dus oma kan daar lekker haar gang gaan.quote:Op zondag 6 juli 2008 15:55 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Ah vandaar, duurt zeker al maanden lang
Is Japio er van op de hoogte dat je oma zijn site bevuild
He shit...................en ik maar 1x in de week scheren zodat iedereen zietquote:Op zondag 6 juli 2008 15:45 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Twee dagen niet scheren en een paar stoppeltjes hebben is niet voldoende hoor, om je mannelijkheid te tonen.
Die rijdt toch helemaal niet mee ?? Ik hoor niets over hemquote:Op zondag 6 juli 2008 16:25 schreef LekkerSimpel het volgende:
SET para NADAL!!!!
Was?? Is hij "genezen" dan?quote:Op zondag 6 juli 2008 15:40 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Wat ben je ook een mietje he? Een beetje kerel kijkt meteen hoe de auto van onderen is.
Owwww, wacht, jij was toch ook homo?![]()
Dan is het ook logisch dat je er niets van hebt meegekregen.
Maak je niet druk meid, nergens voor nodig. En Eric, ja, toppertquote:Op zondag 6 juli 2008 17:46 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
[..]
oh niks![]()
eric is op bezoek dus da's gezellig
och laten we hopen dat het onweer doorzet dan is de spanning uit de luchtquote:Op zondag 6 juli 2008 17:59 schreef sunny16947 het volgende:
Het onweerde hier ook al. Zit hem zeker in het weer dat het op het forum ook dondert
Hier is het nog sunnyquote:Op zondag 6 juli 2008 17:59 schreef sunny16947 het volgende:
Het onweerde hier ook al. Zit hem zeker in het weer dat het op het forum ook dondert
jeetje, je mag dus blij zijn dat je hier nog kan posten.quote:Op zondag 6 juli 2008 15:02 schreef DGK-Eric het volgende:
[..]
oké ik dacht dat ik wel ergere scheldwoorden was tegengekomen op fok dan stomme koe,quote:Op zondag 6 juli 2008 19:52 schreef noekje het volgende:
Fan, ik heb heel je bericht gewist. Als je een punt wil maken dan zou ik het proberen zonder te schelden.
ja het stormde hier ook even flinkquote:Op zondag 6 juli 2008 20:28 schreef sunny16947 het volgende:
De zon is hier inmiddels ook weer doorgebroken na 2 stevige buien met wat klappen er tussendoor. 020 zou dat toch ook gemerkt moeten hebben. Tenslotte is 075 niet zoooooooooo ver weg.
De grens ligt bij crackhoerquote:Op zondag 6 juli 2008 20:29 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
[..]
oké ik dacht dat ik wel ergere scheldwoorden was tegengekomen op fok dan stomme koe,
maar goed........
Hier nog steeds kurkdroog. Gaat het weer een beetje?quote:Op zondag 6 juli 2008 20:30 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
[..]
ja het stormde hier ook even flink
Oh ja, wel veel ergere dingen maar dit gaat maar door en door anders. Geen zin in.quote:Op zondag 6 juli 2008 20:29 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
[..]
oké ik dacht dat ik wel ergere scheldwoorden was tegengekomen op fok dan stomme koe,
maar goed........
ja hoor met mij gaat het weer prima dank je welquote:Op zondag 6 juli 2008 20:39 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Hier nog steeds kurkdroog. Gaat het weer een beetje?
PUNT. Alle shit schuilen en "happy together"quote:Op zondag 6 juli 2008 20:42 schreef noekje het volgende:
[..]
Oh ja, wel veel ergere dingen maar dit gaat maar door en door anders. Geen zin in.
en dat stond er nou precies in mijn post die je hebt weggehaald,quote:Op zondag 6 juli 2008 20:42 schreef noekje het volgende:
[..]
Oh ja, wel veel ergere dingen maar dit gaat maar door en door anders. Geen zin in.
Waar blijft het schaakbord?quote:Op zondag 6 juli 2008 20:46 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
PUNT. Alle shit schuilen en "happy together"
ja we zijn allemaal winnaarsquote:Op zondag 6 juli 2008 20:46 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
PUNT. Alle shit schuilen en "happy together"
Zie mijn laatste postquote:Op zondag 6 juli 2008 20:45 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
[..]
ja hoor met mij gaat het weer prima dank je wel![]()
jammer van mijn post, helemaal aan het einde stond stomme koe![]()
als dat alleen was weggehaald was ook genoeg geweest, maar ja
ach......... weet je wat het is....... ik eigenlijk ook niet
meten......twee maten...... ik weet niet meer pecies hoe het zat,,,,,,,,
mar goed,
het is hier weer stralend weer![]()
lang leve de lolrespect voor disana
topper eersteklas,
zo dat mag vast wel blijven staan denk ik
tja of niet natuurlijk
we zien het wel weer..........
Dat ze haar kop moest houden, eens iets nuttigs moest doen en TRUT.quote:Op zondag 6 juli 2008 20:47 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
[..]
en dat stond er nou precies in mijn post die je hebt weggehaald,
dat ze nu moest kappen met haar persoonlijke aanvallen etc. etc.
dit was ook om er een einde aan te maken, maar goed,
wéér een post die niet begrepen wordt
ach, wat doe je eraan, niets toch?
quote:Op zondag 6 juli 2008 20:48 schreef noekje het volgende:
[..]
Dat ze haar kop moest houden, eens iets nuttigs moest doen en TRUT.
Godsallemachtig, hou eens op.
edit: bek was kop
dat ze haar bek moest houden? lees mijn post nog even, volgens mij stond er dat ze gewoon moest kappen enquote:Op zondag 6 juli 2008 20:48 schreef noekje het volgende:
[..]
Dat ze haar bek moest houden, eens iets nuttigs moest doen en TRUT.
Godsallemachtig, hou eens op.
love you tooquote:Op zondag 6 juli 2008 20:48 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Zie mijn laatste post![]()
Love you![]()
Ik moet morgen om kwart voor vijf mijn nest uit, jij ook?
Ja, mijn vleugeltjes werken even niet meer mee, dan maar met olifantenpoten. Ben het gezanik nu wel zo zat.quote:Op zondag 6 juli 2008 20:52 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
![]()
Goddomme, probeer ik het hier netjes op te lossen, ga jij met je olifanten mod poten mij dwarsbomen.
Oi Fan,quote:Op zondag 6 juli 2008 20:45 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
[..]
ja hoor met mij gaat het weer prima dank je wel![]()
welkom terugquote:Op zondag 6 juli 2008 20:58 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Oi Fan,
Heb de discussie een beetje van de zijlijn gevolgd en ik kon je je wel volgen. Alleen maak je ergens een denkfout.
Die jongens willen een fandag organiseren. Daar moeten ze dan natuurlijk geld voor vragen, want voor niets gaat de zon op (zoals Leandra al vertelde).
Maar dan lopen ze al snel tegen het probleem op dat men zegt "Tja, maar je wil daar zelf beter van worden". Om die reden vragen ze al niet veel, ¤ 7.50 is een schijntje, maar dan hebben ze nog steeds het probleem dat er iets over kan blijven.
Terugstorten is waanzin, dus moet men iets verzinnen en komt men met een goed doel om het verhaal compleet en sluitend te maken en zodat men ze niets kwaads in de schoenen kan schuiven. Dat goede doel is niets meer en niets minder dan een maatschappelijk te aanvaarden sluitstukje en verantwoording afleggen voor het restbedrag aan iedereen.
Als je de insteek neemt, ze willen iets voor een goed doel doen en verzinnen er van alles omheen ten faveure van de hen zelf, dan zou jij helemaal gelijk hebben, maar dat is de insteek helemaal niet. Ze willen voor de fans (een handjevol en hooguit een paar honderd) gewoon iets terug doen.
En nu niet meer mopperen, want het is feest vandaag! NMNSje is terug.....
Nou, niet van mij. Mèn..*zucht*quote:Op zondag 6 juli 2008 20:59 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
[..]
welkom terug![]()
die ban zal ik straks wel krijgen
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Niet om vragen, want ze doen het zo hier.....ze zijn d'r gek genoeg voorquote:Op zondag 6 juli 2008 20:59 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
[..]
welkom terug![]()
die ban zal ik straks wel krijgen
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Hij is dood. Hij is overreden door een Jeep en daar zat een vrouw in met een koptelefoon op haar hoofd en zij hoorde hem niet gillen toen die onder de eerste band lag.quote:Op zondag 6 juli 2008 21:00 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Huub, kleine kutkabouter, ik ben terug, waar ben je......![]()
Ik wil een discussie..........![]()
Nah, begrip dan ook wel weer.quote:Op zondag 6 juli 2008 20:57 schreef noekje het volgende:
[..]
Ja, mijn vleugeltjes werken even niet meer mee, dan maar met olifantenpoten. Ben het gezanik nu wel zo zat.
Dan is het huilen, dan boos worden, alles draait om deze onzin.
Geen zin ook om over het weer te babbelen.
joh ik ben harstikke vrolijkquote:Op zondag 6 juli 2008 21:01 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Niet om vragen, want ze doen het zo hier.....ze zijn d'r gek genoeg voor![]()
Gewoon lekker die bende van je afschudden en vrolijk zijn
Huub is als onkruid....die gaat niet zo snel dood........Zelfs een Hummer kan daar niets aan veranderen......quote:Op zondag 6 juli 2008 21:01 schreef noekje het volgende:
[..]
Hij is dood. Hij is overreden door een Jeep en daar zat een vrouw in met een koptelefoon op haar hoofd en zij hoorde hem niet gillen toen die onder de eerste band lag.
quote:Op zondag 6 juli 2008 21:01 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Niet om vragen, want ze doen het zo hier.....ze zijn d'r gek genoeg voor![]()
Gewoon lekker die bende van je afschudden en vrolijk zijn
Ja maar na de nodige drank heeft hij beloofd het zelf weer uit te piesen. Het is een gave!quote:Op zondag 6 juli 2008 21:03 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Huub is als onkruid....die gaat niet zo snel dood........Zelfs een Hummer kan daar niets aan veranderen......
Zit hij nu echt in Griekenland? Is hij dan verantwoordelijk voor die bosbranden daar
Ja hé......heb vier keer het aanbod geweigerd om terug te komen....Uiteindelijk kon ik Yvonne niet weerstaan en heb ik maar "ja" gezegd......Zwak, zwak, ik weet ut....quote:Op zondag 6 juli 2008 21:02 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
het is toch feestwant jij bent weeR terug
EN DAT WERD POTVERDRIEDUBBELTJES HOOG TIJD !!!!!!!!!!
Ow kut....dit is niet de SCquote:Op zondag 6 juli 2008 21:04 schreef Soury het volgende:
[..]
Ja ik word gewist constant hier .. Oh deze is er morgen ook niet meer
quote:Op zondag 6 juli 2008 21:04 schreef Soury het volgende:
[..]
Ja ik word gewist constant hier .. Oh deze is er morgen ook niet meer
waarom? is dit verboden terrein voor jou ?quote:Op zondag 6 juli 2008 21:06 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Ow kut....dit is niet de SC![]()
ben al weg
Jij bent gewoon een van die lui die Sly een trauma wil aanpratenquote:Op zondag 6 juli 2008 21:01 schreef noekje het volgende:
[..]
Hij is dood. Hij is overreden door een Jeep en daar zat een vrouw in met een koptelefoon op haar hoofd en zij hoorde hem niet gillen toen die onder de eerste band lag.
Ik ga niemand hiervoor nomineren, mits je hem zelf aan gaat vragen natuurlijk.quote:Op zondag 6 juli 2008 21:07 schreef ruudpuntenel het volgende:
Ik wil geen bans, van niemand van mijn mede-users
Noekje......ik vind DGK nog steeds geweldig, de cijfertjes spreken boekdelen
Ik om half 6quote:Op zondag 6 juli 2008 20:48 schreef ruudpuntenel het volgende:
Ik moet morgen om kwart voor vijf mijn nest uit, jij ook?
Geestelijke manipulatie dmv smileys ftw!quote:Op zondag 6 juli 2008 21:09 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Jij bent gewoon een van die lui die Sly een trauma wil aanpraten
Ik kan morgen weer uitslapen, maar zal wel weer om 8 uur bezig zijnquote:
Je hebt gelijk hoor fan. Maar als een kerel 'coshoer' zegt of mij noemt in verband met pijpen, dan is het weer 'camp', begrijp je?quote:Op zondag 6 juli 2008 20:45 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
[..]
meten......twee maten...... ik weet niet meer pecies hoe het zat,,,,,,,,
mar goed,
het is hier weer stralend weer![]()
lang leve de lolrespect voor disana
topper eersteklas,
Jemigquote:Op zondag 6 juli 2008 21:14 schreef Disana het volgende:
[..]
Je hebt gelijk hoor fan. Maar als een kerel 'coshoer' zegt of mij noemt in verband met pijpen, dan is het weer 'camp', begrijp je?
Nee ik ook niet
quote:Op zondag 6 juli 2008 21:14 schreef Disana het volgende:
[..]
Je hebt gelijk hoor fan. Maar als een kerel 'coshoer' zegt of mij noemt in verband met pijpen, dan is het weer 'camp', begrijp je?
Nee ik ook niet
Huub is op vakantie, dat zal de reden wel zijn.quote:Op zondag 6 juli 2008 21:09 schreef beequeen het volgende:
Hemelse goedheid, wat is hier aan de hand? Dit is geen commottie om Huub maar om users.
ik blijfquote:Op zondag 6 juli 2008 21:14 schreef ruudpuntenel het volgende:
Noui effe serieus: de afgelopen dagen waren supergezellig, ik zit hier voor mijn lol, ik heb respect voor de mening van mij mede-users en wens hier nog lang met plezier aanwezig te zijn.
Cut the crap and if tou don't like it. FUCK OFF.maar ik hoop dat het merendeel blijft
En ik moet om half 6 opquote:Op zondag 6 juli 2008 21:16 schreef blomst het volgende:
[..]
Huub is op vakantie, dat zal de reden wel zijn.
Ben al weg, Dag Yvonnequote:Op zondag 6 juli 2008 21:17 schreef yvonne het volgende:
Godskolere wat een gezeik
Kap er mee, wacht tot Huub terug is en ga hem lastig vallen zeg.
Nouquote:
3,5 weekquote:Op zondag 6 juli 2008 21:19 schreef blomst het volgende:
Volgens mij is iedereen hier ongesteld.
troost het gaat wel weer over en dan is het weer een maand rustig
Ik denk het blommeke, komkommertijd en lage accountnummers zijn belangrijker dan de fandag van Jaap en Huub.quote:Op zondag 6 juli 2008 21:16 schreef blomst het volgende:
Huub is op vakantie, dat zal de reden wel zijn.
Huubquote:Op zondag 6 juli 2008 21:04 schreef noekje het volgende:
[..]
Ja maar na de nodige drank heeft hij beloofd het zelf weer uit te piesen. Het is een gave!
quote:Op zondag 6 juli 2008 21:20 schreef yvonne het volgende:
[..]
Nou
En jij bent juist een van de liefste hier
Ja, ik doe mee.quote:Op zondag 6 juli 2008 21:36 schreef ruudpuntenel het volgende:
Nog een stuk of achtenveertig posts en deze is ook weer vol. Iemand?
Is ze ziekquote:
Neehhhh ,oh wat erg...Noeke .maar gelukkig weet ik dat buj Huub het muntje is gevallen... dat is dan een geluk bij een ongeluk.quote:Op zondag 6 juli 2008 21:01 schreef noekje het volgende:
[..]
Echt!quote:
Nee, Kika is een fonds voor kinderkanker. Of zit je mij in het ootje te nemen, Soury?quote:
Oh mooi, nu is die zo vol! Hij had wel veel kwartjes nodig hè? Dure hobby!quote:Op zondag 6 juli 2008 21:36 schreef mooiiiiii het volgende:
[..]
Neehhhh ,oh wat erg...Noeke .maar gelukkig weet ik dat buj Huub het muntje is gevallen... dat is dan een geluk bij een ongeluk.
Oeps sorry Ja dusquote:Op zondag 6 juli 2008 21:37 schreef noekje het volgende:
[..]
Nee, Kika is een fonds voor kinderkanker. Of zit je mij in het ootje te nemen, Soury?
Echt!quote:
Waar is die gast ???quote:
Neen!quote:Op zondag 6 juli 2008 21:40 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Gaan we weer van die adoratietopics openen?![]()
![]()
kweenie, in mn pm eergisterquote:
Ik laat dat soort dingen liever niet blijken maar nr.4 is er ook al hoorquote:
Klasse dat je je schroom overboord hebt gegooidquote:Op zondag 6 juli 2008 21:42 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik laat dat soort dingen liever niet blijken maar nr.4 is er ook al hoor
Die ook alquote:
Dan hebben we er nu al 6 want ook Nmns vond hem lief!quote:Op zondag 6 juli 2008 21:42 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik laat dat soort dingen liever niet blijken maar nr.4 is er ook al hoor
Zullen we met zijn allen naar de fandag gaan van Huub en Jaap, zondag 3 augustus?quote:Op zondag 6 juli 2008 21:17 schreef yvonne het volgende:
Godskolere wat een gezeik
Kap er mee, wacht tot Huub terug is en ga hem lastig vallen zeg.
Met heur kekke gympen!quote:Op zondag 6 juli 2008 21:43 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Soury is de allerliefste alleen wil ze het zelluf niet weten......![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |