quote:Op zaterdag 5 juli 2008 18:34 schreef tuinfluiter het volgende:
http://www.clipser.com/watch_video/122653&mvpageno=1
Vrouw met koptelefoon op is verslaafd aan de streams, ze schrijft zelfs naar Huub, krijgt soms ook post terug.
Wij , hier thuis houden van APK...van ., ja zijn posten, dat is niet uit te leggen.
ga jij die organiseren ?quote:
Heb ik al een keer gedaan,... hij was er nietquote:
Als het toch in Thailand is neem ik aan dat we businessclass vliegen met Ryanairquote:
Ja, inderdaad. Als fan regel je toch zelf zo'n dag. En als er dan geld over is dan geef je dat aan een goed doelquote:Op zaterdag 5 juli 2008 18:34 schreef ericahysterica het volgende:
[..]
de vraag is natuurlijk waarom regelen de fans van jaap en huub geen fandag. ipv andersom.....thats the question..... het is allemaal marketing niks is meer spontaan bah bah bah...Ohja vergeet niet naar de pilots te kijken zie hyves van jaap en huub
Jij had je vakantie toch al geboektquote:Op zaterdag 5 juli 2008 19:05 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Als het toch in Thailand is neem ik aan dat we businessclass vliegen met Ryanair
quote:Op zaterdag 5 juli 2008 19:14 schreef blomst het volgende:
fanclubdag van APK, zal dan wel dokken worden, en de winst zal hij wel in zijn eigen zak steken.
jij idolaat van Huub, duh het is ivan niet.quote:Op zaterdag 5 juli 2008 18:31 schreef Desii het volgende:
[..]
dus omdat ik geloof dat Huub en Jaap dit voor hun fans regelen en geen winst erop willen maken, ben ik idolaat van Huub e/o Jaap???
vreemde redenatie hou jij erop na en hij klopt van geen ene meter
Gaan we daarna klagen bij : "Ik Ben Genaaid"quote:Op zaterdag 5 juli 2008 19:14 schreef blomst het volgende:
fanclubdag van APK, zal dan wel dokken worden, en de winst zal hij wel in zijn eigen zak steken.
Eggnie wij gaan lekker naar de libelleverwendag danquote:Op zaterdag 5 juli 2008 19:25 schreef -Blurk- het volgende:
[..]
Gaan we daarna klagen bij : "Ik Ben Genaaid"
Met gratis 'hoe een man een slappe te bezorgen' tips van Lieke?quote:Op zaterdag 5 juli 2008 19:26 schreef ericahysterica het volgende:
Eggnie wij gaan lekker naar de libelleverwendag dan![]()
![]()
![]()
egnie die kan ik zelf nog wel bedenken maar ik heb mijn bijbel in deze libelle nr 4 jaargang 1989 dussuh.......quote:Op zaterdag 5 juli 2008 19:29 schreef APK het volgende:
[..]
Met gratis 'hoe een man een slappe te bezorgen' tips van Lieke?
sterker nog ik heb lieke niet nodig en eigenlijk ook de libelle niet ...ik vertoon mij gewoon en reken maar ......hahahahhahahahahahahquote:Op zaterdag 5 juli 2008 19:31 schreef ericahysterica het volgende:
[..]
egnie die kan ik zelf nog wel bedenken maar ik heb mijn bijbel in deze libelle nr 4 jaargang 1989 dussuh.......![]()
![]()
![]()
![]()
Krijg je dit weer: klachten van users die nog niet gevraagd zijn voor blowjobsquote:
Ik ook!!! Datzelfde geldt trouwens ook voor de fandag van Huub..quote:Op vrijdag 4 juli 2008 16:39 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
[..]
ik stort het dubbele naar stichting KIKA als ik NIET naar de fandag hoef
Ik heb trouwens uit betrouwbare bron vernomen dat Huub tijdens de sex regelmatig praat met zijn vrouw..quote:Op zaterdag 5 juli 2008 03:08 schreef Marloesz het volgende:
Huub als je dit ooit leest doe je dan de Claire de groeten?
Ben je nu niet in de war met Lieke die telefoonsex had met haar marine mannen.quote:Op zaterdag 5 juli 2008 22:35 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Ik heb trouwens uit betrouwbare bron vernomen dat Huub tijdens de sex regelmatig praat met zijn vrouw..
(D.w.z. als zijn beltegoed niet op is)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |