ik stort het dubbele naar stichting KIKA als ik NIET naar de fandag hoefquote:Op vrijdag 4 juli 2008 16:17 schreef sunny16947 het volgende:
Ik las op een site van iemand dat ze in de rij stonden om te betalen voor het op de foto gaan met Brian en Amanda.
Misschien is die 7,50 (incl 1 consumptie + pendelbus) ook wel voor de fotosessie. En dat gaat geheel naar KIKA.
Natuurlijk is het laag, ik begrijp niet dat mensen zich druk maken. Je hóeft er toch niet heen? Ik kan me voorstellen dat sommige mensen het heel leuk vinden om mensen uit DGK een keer "in het echt" te zien, en wat is dan 7.50 euro?quote:Op vrijdag 4 juli 2008 16:47 schreef akveor het volgende:
Thanks BQ
Ik vind dat Huub die fandag goed heeft aangepakt. grote kans dat wanneer er winst zou worden gemaakt Talpa Media daar ook een dele van moet hebben. ¤ 7,50 is lachwekkend laag.
zo ik heb de daad bij het woord gevoegdquote:Op vrijdag 4 juli 2008 16:39 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
[..]
ik stort het dubbele naar stichting KIKA als ik NIET naar de fandag hoef
Gironummer 8118 STICHTING KINDEREN KANKERVRIJquote:Op vrijdag 4 juli 2008 18:00 schreef riri het volgende:
Geef rechtstreeks aan KIKA in plaats van er zelf eerst meer dan driekwart af te snoepen....
Onthou één ding,dat de mensen uit de GK méér dan genoeg geld ontvangen en verdienen voor alles wat ze doen en het heel normaal zou zijn dat ze hun fans eens in de watten zouden leggen...fans die hen altijd hebben gesteund.
Ze lachen in hun vuistje hoe makkelijk het geld hun kant op komt rollen.
Het is gewoon zo dat een aantal van hen alles doet voor geld....er zijn erbij die geen cent vragen aan hun fans en zo hoort het ook...
done!!quote:Op vrijdag 4 juli 2008 18:02 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
[..]
Gironummer 8118 STICHTING KINDEREN KANKERVRIJ
Mooi fanvanheteersteuur....quote:Op vrijdag 4 juli 2008 17:41 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
[..]
zo ik heb de daad bij het woord gevoegd
helemaal fout.quote:Op vrijdag 4 juli 2008 18:10 schreef beequeen het volgende:
Roomser zijn dan de Paus, wat een heerlijk gevoel moet dat geven.
Dank je Noekje.
ik zou het jammer vinden als je mijn post weghaald, want dan is mijn punt niet duidelijk.quote:Op vrijdag 4 juli 2008 18:16 schreef noekje het volgende:
Ja nou, hoe dan ook. Dit is geen goede doelen subforum en waar iedereen zijn geld aan uitgeeft, mag ieder voor zichzelf bepalen. Dat gaat hier dus ook geen discussie meer worden. Weinig commotie om Huub of welke ex-bewoner dan ook. Nou mooi, topic komt vanzelf wel weer naar bovendrijven als er wel commotie of nieuws is.
Ik vind het jammer dat je maar door blijft gaan, hij blijft staan omdat ik je punt respecteer maar het is wel klaar nu. Mensen die het er wel voor over hebben, die luttele ¤ 7,50, daar heb je ook maar respect voor te hebben.quote:Op vrijdag 4 juli 2008 18:20 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
[..]
ik zou het jammer vinden als je mijn post weghaald, want dan is mijn punt niet duidelijk.
maar ja jij bent de baas
ik had het niet over de mensen die graag naar de fandag willen, die wens ik een hele fijne dag,quote:Op vrijdag 4 juli 2008 18:30 schreef noekje het volgende:
[..]
Ik vind het jammer dat je maar door blijft gaan, hij blijft staan omdat ik je punt respecteer maar het is wel klaar nu. Mensen die het er wel voor over hebben, die luttele ¤ 7,50, daar heb je ook maar respect voor te hebben.
Als mensen naar de bios gaan, mogen ze dat ook en als ze naar een concert gaan ook. Laat een ieder zelf bepalen aan wie of wat ze hun geld uitgeven.
zouden ze de winst in hun eigen zak houden is het niet goed, doen ze de winst naar een goed doel is het ook al niet goedquote:Op vrijdag 4 juli 2008 18:19 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
[..]
helemaal fout.
ik maakte er eerst ook grapjes over, maar hoe langer ik erover nadacht hoe misselijker ik het vind
om met deze stichting mensen naar je fandag te trekken.
Ik zie ze al met zijn alle om de tafel zitten, nou jongens, welk goed doel zou de mensen nu aanspreken, dan
kunnen we mooi zeggen dat het overschot (en dat is 50 eurocent ofzo zeker) naar KIKA gaat.
dan trekken we én aandacht, publiciteit mensen en dus geld voor ons zelf mee aan, en vanwege
dat goede doel komen we er nog mooi mee weg ook.
kom op zeg, ik vond het wel humor wat Jaap flikte met stichting aap, maar gewoon omdat ik geen seconde heb geloofd dat hij ook werkelijk de helft van zijn gewonnen geld zou weggeven.
Kijk dat er mensen ingetrapt zijn die alléén de t.v. uitzendingen keken kan ik me nog voorstellen, maar het heeft me écht verbaasd dat ook streamers dachten dat Jaap dit echt ging doen....... die hadden toch allang kunnen weten hoe Jaap in elkaar steekt.
Bovendien heb ik ze allemaal nét een beetje te vaak op stream horen zeggen ''even snel cashen''...
mij best, ik gun het ze van harte, maar niet over de rug van kinderen met kanker.
waarom ik me ineens zo kwaad maak hierom?
heb jij wel eens een kind van vier aan kanker zien overlijden, na een lange lijdensweg?
ik wel namelijk.
daarom dus, en nergens anders om.
Ja leuk we doen alles gratis om de fans te bedanken.Gaan we de fans in de watten leggen.quote:Op vrijdag 4 juli 2008 18:00 schreef riri het volgende:
Geef rechtstreeks aan KIKA in plaats van er zelf eerst meer dan driekwart af te snoepen....
Onthou één ding,dat de mensen uit de GK méér dan genoeg geld ontvangen en verdienen voor alles wat ze doen en het heel normaal zou zijn dat ze hun fans eens in de watten zouden leggen...fans die hen altijd hebben gesteund.
Ze lachen in hun vuistje hoe makkelijk het geld hun kant op komt rollen.
Het is gewoon zo dat een aantal van hen alles doet voor geld....er zijn erbij die geen cent vragen aan hun fans en zo hoort het ook...
't gaat over Huub he, en dat is een in en in slecht mens.quote:Op vrijdag 4 juli 2008 18:38 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Ja leuk we doen alles gratis om de fans te bedanken.Gaan we de fans in de watten leggen.
Wel eens aangedacht dat er dan juist mensen op afkomen die Huub en Jaap nooit gesteund hebben,maar nu wel mooi een gratis dagje willen hebben.Je krijgt optredens van huub en Jaap,leuk dagje uit bij dat meer en waarschijnlijk nog leuker is om mensen van je forum te treffen.Helaas ben ik met vakantie,anders was ik zeker gegaan.
Jij bekijkt nog steeds alles negatief.
Ze zeggen alleen maar als ze geld over houden dat dat naar Kika gaat.Die fandag word niet speciaal gedaan voor kika.Snap echt niet waarom sommige daar zo over vallen en niks zeiden toen er een forummer was die bij bij de neus nam dat hij kika keelkanker had en ik wenste hem nog sterkte ook.Maar iedereen vond dat blijkbaar normaal en reageerde niet.quote:Op vrijdag 4 juli 2008 18:32 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
[..]
ik had het niet over de mensen die graag naar de fandag willen, die wens ik een hele fijne dag,
ik had het over de ex-miljonairs en notabene miljonair jaap die dit soort doelen misbruiken.
maar laat maar, ik loop toch alweer te janken dus. doe er mee wat je wilt
Word echt misselijk van sommige reacties.En dan stel ik gewoon een vraag of Brian en Amanda ook geld vroegen en dan krijg je als reactie dat ik hun er weer bij haal.quote:Op vrijdag 4 juli 2008 18:41 schreef blomst het volgende:
[..]
't gaat over Huub he, en dat is een in en in slecht mens.
Ach Rooie, laat maar kletsen, zeikerds hou je altijd, uiteindelijk is alles de schuld van Huub, dat weet je toch? ALLESquote:Op vrijdag 4 juli 2008 18:47 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Word echt misselijk van sommige reacties.En dan stel ik gewoon een vraag of Brian en Amanda ook geld vroegen en dan krijg je als reactie dat ik hun er weer bij haal.
Bedankt voor je bijdrage, mijn ogen zijn geopendquote:Op vrijdag 4 juli 2008 18:48 schreef Tiepje het volgende:
Wow ................... wat een COMMOTIE om Huub, geloof dat dit topic zo heet, maar het hier is het alleen maar een hoop bla bla en waar het in dit topic over moet gaan, wordt gemakshalve maar even vergeten
Enlighten me, waar gaat het dan over hier?quote:Op vrijdag 4 juli 2008 18:48 schreef Tiepje het volgende:
Wow ................... wat een COMMOTIE om Huub, geloof dat dit topic zo heet, maar het hier is het alleen maar een hoop bla bla en waar het in dit topic over moet gaan, wordt gemakshalve maar even vergeten
Rhodos, jeeeeez daar barst het van de Nederlanders. Nou ja, ze kiezen er zelf voor. Beetje dom zou ik zeggen.quote:Op vrijdag 4 juli 2008 20:40 schreef sunny16947 het volgende:
Oke even on topic dan. Huub en Claire zitten in Trianda op Rhodos, is zojuist gemeld door Brambo. Er worden nu "vindt Huub en Claire" safari's georganiseerd. Moet op zo'n klein eiland toch niet zo moeilijk zijn
Ik weet wel leukere dingen te doen op vakantie dan Huub en Claire proberen te spotten (no offence). Geinig als je ze toevallig tegenkomt maar om nu echt naar ze op zoek te gaanquote:Op vrijdag 4 juli 2008 20:40 schreef sunny16947 het volgende:
Oke even on topic dan. Huub en Claire zitten in Trianda op Rhodos, is zojuist gemeld door Brambo. Er worden nu "vindt Huub en Claire" safari's georganiseerd. Moet op zo'n klein eiland toch niet zo moeilijk zijn
Ik niet, ga vanavond nog vakantie boekenquote:Op vrijdag 4 juli 2008 20:53 schreef Charmian het volgende:
[..]
Ik weet wel leukere dingen te doen op vakantie dan Huub en Claire proberen te spotten (no offence).
Naar Trianda, incl. safariquote:Op vrijdag 4 juli 2008 21:23 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Ik niet, ga vanavond nog vakantie boeken
Waar gaatie dat dan van betalenquote:
Hij schijnt nogal wat inkomsten te verwachten van zijn rechtszaken wegens smaadquote:
Ow met het geld van al die SUKKELS, ik snap hetquote:Op vrijdag 4 juli 2008 21:37 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Hij schijnt nogal wat inkomsten te verwachten van zijn rechtszaken wegens smaad
Ow?quote:Op vrijdag 4 juli 2008 22:44 schreef NathanaelDGK het volgende:
Hiya dudes & duderellis,
mega thumbs up for het fandag initiatief.
ik wil ook een special day ontwikkelen voor mijn fans
uiteraard met een meet & grietje met ondergetekende
What sayz you?
Ik ben zelfs bereid om een speciaal topik te openen zoals hier.
Commotie om Nathanael lijkt me prima.
Okidoki, gotta go
haha, een jaloerse fan.quote:
Joh!quote:Op vrijdag 4 juli 2008 22:51 schreef NathanaelDGK het volgende:
(Ass is met ss en niet met zz, schlomo)
Hmm fijne motivatie om eindelijk eens voor een goed doel geld te geven.quote:Op vrijdag 4 juli 2008 17:41 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
[..]
zo ik heb de daad bij het woord gevoegd
bewijs (heb alleen wel even mijn gironr, enzo weggehaald)
Van Naar Naam / Omschrijving Datum Bedrag (¤) Status 8118STICHTING KINDEREN KANKERVRIJ
donateur wegens FOK04-07-200815,00 verwerkt
dus ik hoef niet naar de fandag.
Ik zou zeggen WIE VOLGT ?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |