abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  † In Memoriam † vrijdag 4 juli 2008 @ 16:34:36 #1
135305 beequeen
Lost.
pi_59892828
De lang verwachte fandag.

Jaap en Huub fandag, zondag 3 augustus 2008

Aanmelden via het forumulier op:
www.rocketmiljonairs.nl
http://dgkhuub.hyves.nl

Locatie 't Blauwe meer.

http://www.experience-island.nl/uitje/outdoor-teambuilding.php

Deze locatie wordt veel gebruikt als trouwlocatie.

Op het Blauwe Meer worden vogels gespot door waarnemingen.nl ,
zo waren er waarnemingen op 24 juni van een :

Roepende Specht,
Zingende Zwartkop
Zingende Tjiftjaf
en een balsende Putter.

Gezellig daar.

Locatie het Blauwe Meer, zal misschien aan Oostenrijk doen denken, maar deze beeldschone plas is
in Brabant, op Loon Op Zand, adres : Baan achter de Plakke 1.

Fandag Jaap en Huub
Zondag 3 augustus
van 14:00 tot 19:00 uur.

Met Jaap en Huub , maar ook komen oud-spelers en personeelsleden zoals
Claire, Palma, Ricardo, Tommy, paaldanseres Susanne en vele anderen.

Nadia en Dennis verwachten hun kindje op zondag 3 augustus, wanneer Nadia nog niet is
bevallen van hun kindje, komt Dennis ook en zingt zelfs 1 liedje.

Toegang fandag is 7,50 per persoon,
Inbegrepen:
1 consumptie per persoon,
Indien reizen per openbaar vervoer? Pendelbus tussen het centraal station Tilburg naar De Blauwe Meer.
Huub zal een DJ-set draaien.
Heel misschien komt er ook een piano en optreden van Huub.
De mogelijkheid om op de foto te gaan met je favoriet in de foto-corner.
Voor de kinderen ook een Banaan achter een boot.
Jaap en Huub gaan optreden.
Er is een strandje waar je kan zonnen en zwemmen.
Alle optredens zijn inbegrepen in de toegangsprijs.

Voor de duidelijkheid, niemand verdient ook maar 1 euro aan deze fandag, mocht er een paar euro
overblijven , dan gaat dit naar een uitgekozen goed doel, dit wordt stichting Kika .

Verder is er een drijvend terras, entree Jaap en Huub fandag is 7,.50 , inclusief 1 drankje
en de mogelijkheid tot meer drankjes en hapjes , wel voor eigen rekening.

Interesse in een fandag van Jaap en Huub?

Ga dan naar het aanmeldingsforumulier.
http://dgkhuub.hyves.nl

Met dank aan @Tuinfluiter. Carry on.
“Good friends, good books, and a sleepy conscience: this is the ideal life.”
― Mark Twain
'Stupidity has become as common as common sense was before.'
pi_59892926
quote:
Op vrijdag 4 juli 2008 16:17 schreef sunny16947 het volgende:
Ik las op een site van iemand dat ze in de rij stonden om te betalen voor het op de foto gaan met Brian en Amanda.

Misschien is die 7,50 (incl 1 consumptie + pendelbus) ook wel voor de fotosessie. En dat gaat geheel naar KIKA.
ik stort het dubbele naar stichting KIKA als ik NIET naar de fandag hoef
  † In Memoriam † vrijdag 4 juli 2008 @ 16:39:59 #3
135486 Manu82
How you doin'?
pi_59892944
tvp
Some memories are best forgotten
Room 23
  vrijdag 4 juli 2008 @ 16:47:17 #4
160398 akveor
Ja, ik ben het...
pi_59893073
Thanks BQ

Ik vind dat Huub die fandag goed heeft aangepakt. grote kans dat wanneer er winst zou worden gemaakt Talpa Media daar ook een dele van moet hebben. ¤ 7,50 is lachwekkend laag.
Op vrijdag 4 juli 2008 16:47 schreef akveor het volgende:
Thanks BQ

Ik vind dat Huub die fandag goed heeft aangepakt. grote kans dat wanneer er winst zou worden gemaakt Talpa Media daar ook een dele van moet hebben. ¤ 7,50 is lachwekkend laag.
Natuurlijk is het laag, ik begrijp niet dat mensen zich druk maken. Je hóeft er toch niet heen? Ik kan me voorstellen dat sommige mensen het heel leuk vinden om mensen uit DGK een keer "in het echt" te zien, en wat is dan 7.50 euro?
En mócht er wat overblijven, kan bijna niet met zo'n laag bedrag, dan gaat het naar een goed doel, dus een heleboel gemekker om niks

BQ, bedankt!
  vrijdag 4 juli 2008 @ 17:15:06 #6
217224 Juud79
Ik zie rond in de wereld
pi_59893509
Zucht, sommige mensen willen ook eeuwig iets te zeuren hebben....
Al gedacht aan zaalhuur, huur van een boot met banaan, huur van een dj-boot, beveiliging, pendelbus en eventueel een piano. Dat kost allemaal geld en het lijkt me logisch dat iedereen daar dan ook voor betaald. En dan ook nog een schijntje, een drankje kost 2,50, dus betaal je vijf euro mee aan het geheel...Waar hebben we het in hemelsnaam over. Shame on you als je je daar druk over maakt en wees blij dat ze zo'n dag organiseren en dan ook nog eens heel professioneel ipv een achterafzaaltje zoals andere ex-miljonairs het hebben laten doen...

Ow en erg goed dat al het geld dat overblijft naar KIKA gaat, dat is een vd weinige doelen waar ik ruimschoots geld aan overmaak, kinderen horen namelijk niet ziek te zijn.

Dus dat...
pi_59893915
quote:
Op vrijdag 4 juli 2008 16:39 schreef fanvanheteersteuur het volgende:

[..]

ik stort het dubbele naar stichting KIKA als ik NIET naar de fandag hoef
zo ik heb de daad bij het woord gevoegd

bewijs (heb alleen wel even mijn gironr, enzo weggehaald)

Van Naar Naam / Omschrijving Datum Bedrag (¤) Status 8118STICHTING KINDEREN KANKERVRIJ
donateur wegens FOK04-07-200815,00 verwerkt

dus ik hoef niet naar de fandag.

Ik zou zeggen WIE VOLGT ?
pi_59894254
Geef rechtstreeks aan KIKA in plaats van er zelf eerst meer dan driekwart af te snoepen....
Onthou één ding,dat de mensen uit de GK méér dan genoeg geld ontvangen en verdienen voor alles wat ze doen en het heel normaal zou zijn dat ze hun fans eens in de watten zouden leggen...fans die hen altijd hebben gesteund.
Ze lachen in hun vuistje hoe makkelijk het geld hun kant op komt rollen.
Het is gewoon zo dat een aantal van hen alles doet voor geld....er zijn erbij die geen cent vragen aan hun fans en zo hoort het ook...
alleen met je hart kun je goed zien; het wezenlijke is voor de ogen onzichtbaar
pi_59894271
quote:
Op vrijdag 4 juli 2008 18:00 schreef riri het volgende:
Geef rechtstreeks aan KIKA in plaats van er zelf eerst meer dan driekwart af te snoepen....
Onthou één ding,dat de mensen uit de GK méér dan genoeg geld ontvangen en verdienen voor alles wat ze doen en het heel normaal zou zijn dat ze hun fans eens in de watten zouden leggen...fans die hen altijd hebben gesteund.
Het is gewoon zo dat een aantal van hen alles doet voor geld....er zijn erbij die geen cent vragen aan hun fans en zo hoort het ook...
Gironummer 8118 STICHTING KINDEREN KANKERVRIJ
pi_59894346
Kan dit even elders of regel ergens een collectebus.
Go hard or go home
  vrijdag 4 juli 2008 @ 18:08:26 #11
158708 gan-sim
the turning point
pi_59894352
quote:
Op vrijdag 4 juli 2008 18:02 schreef fanvanheteersteuur het volgende:

[..]

Gironummer 8118 STICHTING KINDEREN KANKERVRIJ
done!!
jezus komt....doe alsof je het druk hebt!
  † In Memoriam † vrijdag 4 juli 2008 @ 18:10:42 #12
135305 beequeen
Lost.
pi_59894381
Roomser zijn dan de Paus, wat een heerlijk gevoel moet dat geven.

Dank je Noekje.
― Mark Twain
pi_59894414
quote:
Op vrijdag 4 juli 2008 17:41 schreef fanvanheteersteuur het volgende:

[..]

Mooi fanvanheteersteuur....
Ik doneer jaarlijks vanaf 2004 via automatische incasso aan KIKA...
alleen met je hart kun je goed zien; het wezenlijke is voor de ogen onzichtbaar
pi_59894450
Ja nou, hoe dan ook. Dit is geen goede doelen subforum en waar iedereen zijn geld aan uitgeeft, mag ieder voor zichzelf bepalen. Dat gaat hier dus ook geen discussie meer worden. Weinig commotie om Huub of welke ex-bewoner dan ook. Nou mooi, topic komt vanzelf wel weer naar bovendrijven als er wel commotie of nieuws is.

Op vrijdag 4 juli 2008 18:10 schreef beequeen het volgende:
Roomser zijn dan de Paus, wat een heerlijk gevoel moet dat geven.

Dank je Noekje.
helemaal fout.

ik maakte er eerst ook grapjes over, maar hoe langer ik erover nadacht hoe misselijker ik het vind
om met deze stichting mensen naar je fandag te trekken.

Ik zie ze al met zijn alle om de tafel zitten, nou jongens, welk goed doel zou de mensen nu aanspreken, dan
kunnen we mooi zeggen dat het overschot (en dat is 50 eurocent ofzo zeker) naar KIKA gaat.
dan trekken we én aandacht, publiciteit mensen en dus geld voor ons zelf mee aan, en vanwege
dat goede doel komen we er nog mooi mee weg ook.

kom op zeg, ik vond het wel humor wat Jaap flikte met stichting aap, maar gewoon omdat ik geen seconde heb geloofd dat hij ook werkelijk de helft van zijn gewonnen geld zou weggeven.
Kijk dat er mensen ingetrapt zijn die alléén de t.v. uitzendingen keken kan ik me nog voorstellen, maar het heeft me écht verbaasd dat ook streamers dachten dat Jaap dit echt ging doen....... die hadden toch allang kunnen weten hoe Jaap in elkaar steekt.

Bovendien heb ik ze allemaal nét een beetje te vaak op stream horen zeggen ''even snel cashen''...

mij best, ik gun het ze van harte, maar niet over de rug van kinderen met kanker.

waarom ik me ineens zo kwaad maak hierom?
heb jij wel eens een kind van vier aan kanker zien overlijden, na een lange lijdensweg?

ik wel namelijk.

daarom dus, en nergens anders om.
pi_59894505
quote:
Op vrijdag 4 juli 2008 18:16 schreef noekje het volgende:
Ja nou, hoe dan ook. Dit is geen goede doelen subforum en waar iedereen zijn geld aan uitgeeft, mag ieder voor zichzelf bepalen. Dat gaat hier dus ook geen discussie meer worden. Weinig commotie om Huub of welke ex-bewoner dan ook. Nou mooi, topic komt vanzelf wel weer naar bovendrijven als er wel commotie of nieuws is.

quote:
Op vrijdag 4 juli 2008 18:20 schreef fanvanheteersteuur het volgende:

[..]

ik zou het jammer vinden als je mijn post weghaald, want dan is mijn punt niet duidelijk.
maar ja jij bent de baas
Ik vind het jammer dat je maar door blijft gaan, hij blijft staan omdat ik je punt respecteer maar het is wel klaar nu. Mensen die het er wel voor over hebben, die luttele ¤ 7,50, daar heb je ook maar respect voor te hebben.
Als mensen naar de bios gaan, mogen ze dat ook en als ze naar een concert gaan ook. Laat een ieder zelf bepalen aan wie of wat ze hun geld uitgeven.
Go hard or go home
pi_59894665
quote:
Op vrijdag 4 juli 2008 18:30 schreef noekje het volgende:

[..]

Ik vind het jammer dat je maar door blijft gaan, hij blijft staan omdat ik je punt respecteer maar het is wel klaar nu. Mensen die het er wel voor over hebben, die luttele ¤ 7,50, daar heb je ook maar respect voor te hebben.
Als mensen naar de bios gaan, mogen ze dat ook en als ze naar een concert gaan ook. Laat een ieder zelf bepalen aan wie of wat ze hun geld uitgeven.
ik had het niet over de mensen die graag naar de fandag willen, die wens ik een hele fijne dag,
ik had het over de ex-miljonairs en notabene miljonair jaap die dit soort doelen misbruiken.
maar laat maar, ik loop toch alweer te janken dus. doe er mee wat je wilt
pi_59894720
quote:
Op vrijdag 4 juli 2008 18:19 schreef fanvanheteersteuur het volgende:

[..]

helemaal fout.

ik maakte er eerst ook grapjes over, maar hoe langer ik erover nadacht hoe misselijker ik het vind
om met deze stichting mensen naar je fandag te trekken.

Ik zie ze al met zijn alle om de tafel zitten, nou jongens, welk goed doel zou de mensen nu aanspreken, dan
kunnen we mooi zeggen dat het overschot (en dat is 50 eurocent ofzo zeker) naar KIKA gaat.
dan trekken we én aandacht, publiciteit mensen en dus geld voor ons zelf mee aan, en vanwege
dat goede doel komen we er nog mooi mee weg ook.

kom op zeg, ik vond het wel humor wat Jaap flikte met stichting aap, maar gewoon omdat ik geen seconde heb geloofd dat hij ook werkelijk de helft van zijn gewonnen geld zou weggeven.
Kijk dat er mensen ingetrapt zijn die alléén de t.v. uitzendingen keken kan ik me nog voorstellen, maar het heeft me écht verbaasd dat ook streamers dachten dat Jaap dit echt ging doen....... die hadden toch allang kunnen weten hoe Jaap in elkaar steekt.

Bovendien heb ik ze allemaal nét een beetje te vaak op stream horen zeggen ''even snel cashen''...

mij best, ik gun het ze van harte, maar niet over de rug van kinderen met kanker.

waarom ik me ineens zo kwaad maak hierom?
heb jij wel eens een kind van vier aan kanker zien overlijden, na een lange lijdensweg?

ik wel namelijk.

daarom dus, en nergens anders om.
zouden ze de winst in hun eigen zak houden is het niet goed, doen ze de winst naar een goed doel is het ook al niet goed
Goedemorgen :W
pi_59894761
quote:
Op vrijdag 4 juli 2008 18:00 schreef riri het volgende:
Ja leuk we doen alles gratis om de fans te bedanken.Gaan we de fans in de watten leggen.
Wel eens aangedacht dat er dan juist mensen op afkomen die Huub en Jaap nooit gesteund hebben,maar nu wel mooi een gratis dagje willen hebben.Je krijgt optredens van huub en Jaap,leuk dagje uit bij dat meer en waarschijnlijk nog leuker is om mensen van je forum te treffen.Helaas ben ik met vakantie,anders was ik zeker gegaan.
Jij bekijkt nog steeds alles negatief.
pi_59894807
quote:
Op vrijdag 4 juli 2008 18:38 schreef rooie3 het volgende:

[..]

Ja leuk we doen alles gratis om de fans te bedanken.Gaan we de fans in de watten leggen.
Wel eens aangedacht dat er dan juist mensen op afkomen die Huub en Jaap nooit gesteund hebben,maar nu wel mooi een gratis dagje willen hebben.Je krijgt optredens van huub en Jaap,leuk dagje uit bij dat meer en waarschijnlijk nog leuker is om mensen van je forum te treffen.Helaas ben ik met vakantie,anders was ik zeker gegaan.
Jij bekijkt nog steeds alles negatief.
't gaat over Huub he, en dat is een in en in slecht mens.
pi_59894850
quote:
Op vrijdag 4 juli 2008 18:32 schreef fanvanheteersteuur het volgende:

[..]

ik had het niet over de mensen die graag naar de fandag willen, die wens ik een hele fijne dag,
ik had het over de ex-miljonairs en notabene miljonair jaap die dit soort doelen misbruiken.
maar laat maar, ik loop toch alweer te janken dus. doe er mee wat je wilt
Ze zeggen alleen maar als ze geld over houden dat dat naar Kika gaat.Die fandag word niet speciaal gedaan voor kika.Snap echt niet waarom sommige daar zo over vallen en niks zeiden toen er een forummer was die bij bij de neus nam dat hij kika keelkanker had en ik wenste hem nog sterkte ook.Maar iedereen vond dat blijkbaar normaal en reageerde niet.
pi_59894885
quote:
Op vrijdag 4 juli 2008 18:41 schreef blomst het volgende:

[..]

't gaat over Huub he, en dat is een in en in slecht mens.
Word echt misselijk van sommige reacties.En dan stel ik gewoon een vraag of Brian en Amanda ook geld vroegen en dan krijg je als reactie dat ik hun er weer bij haal.
pi_59894906
Wow ................... wat een COMMOTIE om Huub, geloof dat dit topic zo heet, maar het hier is het alleen maar een hoop bla bla en waar het in dit topic over moet gaan, wordt gemakshalve maar even vergeten
pi_59895080
quote:
Op vrijdag 4 juli 2008 18:47 schreef rooie3 het volgende:

[..]

Word echt misselijk van sommige reacties.En dan stel ik gewoon een vraag of Brian en Amanda ook geld vroegen en dan krijg je als reactie dat ik hun er weer bij haal.
Ach Rooie, laat maar kletsen, zeikerds hou je altijd, uiteindelijk is alles de schuld van Huub, dat weet je toch? ALLES
pi_59895207
quote:
Op vrijdag 4 juli 2008 18:48 schreef Tiepje het volgende:
Wow ................... wat een COMMOTIE om Huub, geloof dat dit topic zo heet, maar het hier is het alleen maar een hoop bla bla en waar het in dit topic over moet gaan, wordt gemakshalve maar even vergeten
Bedankt voor je bijdrage, mijn ogen zijn geopend
  † In Memoriam † vrijdag 4 juli 2008 @ 19:17:35 #27
135305 beequeen
Lost.
pi_59895416
quote:
Op vrijdag 4 juli 2008 18:48 schreef Tiepje het volgende:
Enlighten me, waar gaat het dan over hier?
― Mark Twain
pi_59896128
sorry jongens en meisjes ik ben weer terug, ik merk dat het topic een beetje dood is gevallen en dat was zeker niet mijn bedoeling. Ik heb nu geleerd via ''the hard way" dat je soms wel eens keihard persoonlijk geraakt kan worden door iets hier op Fok en moest even bijkomen.

excuses aan Noekje die alleen maar haar best deed om alles ''on topic'' te houden dat is al moeilijk genoeg.

Ik heb altijd erg veel plezier op Fok en vermaak me doorgaans prima, het is dan ook voor het eerst dat
dit mij overkomt, vandaar mijn gëemotioneerde reactie, maar ik sta nog steeds voor 100% achter mijn woorden.

maar goed on topic:

het gaat hier dus over

De lang verwachte fandag.

Jaap en Huub fandag, zondag 3 augustus 2008

en nogmaals ik wilde niet de mensen die graag naar de fandag willen hun plezier ontnemen, ik hoop
écht dat het voor iedereen een fijne dag wordt.

Ik wilde wel speciaal één iemand bedanken die mij twee Pm'tjes heeft gestuurd, ik was op dat moment
even niet in staat om uitgebreid te antwoorden, maar hierbij wil ik je bedanken voor je steun, deed me
meer goed dan ik je kan vertellen.

Dus gewoon weer verder over de Fandag hoor !

ik wil hier geen topickiller zijn
  vrijdag 4 juli 2008 @ 20:40:39 #29
173736 sunny16947
het kan altijd erger
pi_59897189
Oke even on topic dan. Huub en Claire zitten in Trianda op Rhodos, is zojuist gemeld door Brambo. Er worden nu "vindt Huub en Claire" safari's georganiseerd. Moet op zo'n klein eiland toch niet zo moeilijk zijn
host mailgroepen http://www.seniorweb.nl
Snooker is top!!!
  † In Memoriam † vrijdag 4 juli 2008 @ 20:48:14 #30
135305 beequeen
Lost.
pi_59897348
quote:
Op vrijdag 4 juli 2008 20:40 schreef sunny16947 het volgende:
Oke even on topic dan. Huub en Claire zitten in Trianda op Rhodos, is zojuist gemeld door Brambo. Er worden nu "vindt Huub en Claire" safari's georganiseerd. Moet op zo'n klein eiland toch niet zo moeilijk zijn
Rhodos, jeeeeez daar barst het van de Nederlanders. Nou ja, ze kiezen er zelf voor. Beetje dom zou ik zeggen.
Ben wel benieuwd waar jij je info vandaan hebt.
― Mark Twain
  vrijdag 4 juli 2008 @ 20:53:34 #31
111260 Charmian
a little joy
pi_59897473
quote:
Op vrijdag 4 juli 2008 20:40 schreef sunny16947 het volgende:
Ik weet wel leukere dingen te doen op vakantie dan Huub en Claire proberen te spotten (no offence). Geinig als je ze toevallig tegenkomt maar om nu echt naar ze op zoek te gaan
The only true wisdom is in knowing you know nothing. -- [b]Socrates [/b]
I know nothing, I come from Barcelona. -- [b]Manuel[/b]
  vrijdag 4 juli 2008 @ 21:01:08 #32
217224 Juud79
Ik zie rond in de wereld
pi_59897655
Onderstaand bericht is door Bram, de broer van Claire gepost op Nowlive, waarop iemand anders de grap maakte van de H&C safari, waar ik overigens hartelijk om kon lachen...

ze zitten in TRianda.... zoek zelf maar uit waar dat is..

maar even een sms van Huub & Claire!!!

------------

Hoi Bram wil je dit even doorgeven aan de nowlivers

Hallo trouwe fans...

We zijn er in griekenland! Heerlijk weer en vooral lekker rustig! Ik hoop dat jullie even zonder ons kunnen! Maar goed zal wel lukken!

Dikke dikke kus van Huub & Claire

------------------

Claire bij deze dus
  vrijdag 4 juli 2008 @ 21:08:46 #33
2018 PC eend
relativist
pi_59897841
Claire en huub safari's

En 7,50 is idd veel te veel duur geld

Goed topic game on
When everything is coming your way, you're in the wrong lane.
  vrijdag 4 juli 2008 @ 21:09:53 #34
2018 PC eend
relativist
pi_59897866
Oh het is een grap
When everything is coming your way, you're in the wrong lane.
  † In Memoriam † vrijdag 4 juli 2008 @ 21:23:55 #35
135486 Manu82
How you doin'?
pi_59898175
quote:
Op vrijdag 4 juli 2008 20:53 schreef Charmian het volgende:

[..]

Ik weet wel leukere dingen te doen op vakantie dan Huub en Claire proberen te spotten (no offence).
Ik niet, ga vanavond nog vakantie boeken
Room 23
  vrijdag 4 juli 2008 @ 21:30:00 #36
111260 Charmian
a little joy
pi_59898302
quote:
Op vrijdag 4 juli 2008 21:23 schreef Manu82 het volgende:

[..]

Ik niet, ga vanavond nog vakantie boeken
Naar Trianda, incl. safari
  † In Memoriam † vrijdag 4 juli 2008 @ 21:33:08 #37
135486 Manu82
How you doin'?
pi_59898376
quote:
Op vrijdag 4 juli 2008 21:30 schreef Charmian het volgende:

[..]

Naar Trianda, incl. safari
en Sly gaat ook mee
Room 23
  vrijdag 4 juli 2008 @ 21:35:00 #38
111260 Charmian
a little joy
pi_59898415
quote:
Op vrijdag 4 juli 2008 21:33 schreef Manu82 het volgende:

[..]

en Sly gaat ook mee
Waar gaatie dat dan van betalen
  † In Memoriam † vrijdag 4 juli 2008 @ 21:37:11 #39
135486 Manu82
How you doin'?
pi_59898470
quote:
Op vrijdag 4 juli 2008 21:35 schreef Charmian het volgende:

[..]

Waar gaatie dat dan van betalen
Hij schijnt nogal wat inkomsten te verwachten van zijn rechtszaken wegens smaad
Room 23
  vrijdag 4 juli 2008 @ 21:41:32 #40
111260 Charmian
a little joy
pi_59898547
quote:
Op vrijdag 4 juli 2008 21:37 schreef Manu82 het volgende:

[..]

Hij schijnt nogal wat inkomsten te verwachten van zijn rechtszaken wegens smaad
Ow met het geld van al die SUKKELS, ik snap het
  vrijdag 4 juli 2008 @ 22:37:09 #41
130755 Kinga
versier hier
pi_59899731
tvp
  vrijdag 4 juli 2008 @ 22:42:01 #42
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_59899830
Commotie op alle fronten.
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
  vrijdag 4 juli 2008 @ 22:44:49 #43
219215 NathanaelDGK
Thumbs up dude
pi_59899907
Hiya dudes & duderellis,
mega thumbs up for het fandag initiatief.
ik wil ook een special day ontwikkelen voor mijn fans
uiteraard met een meet & grietje met ondergetekende
What sayz you?

Ik ben zelfs bereid om een speciaal topik te openen zoals hier.
Commotie om Nathanael lijkt me prima.
Okidoki, gotta go

PS
Slaai, je hoeft mij niet te bellen
  vrijdag 4 juli 2008 @ 22:48:13 #44
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_59899978
Me sayz shove it up your azz.
  vrijdag 4 juli 2008 @ 22:48:31 #45
111260 Charmian
a little joy
pi_59899984
quote:
Op vrijdag 4 juli 2008 22:44 schreef NathanaelDGK het volgende:
Hiya dudes & duderellis,
mega thumbs up for het fandag initiatief.
ik wil ook een special day ontwikkelen voor mijn fans
uiteraard met een meet & grietje met ondergetekende
What sayz you?

Ik ben zelfs bereid om een speciaal topik te openen zoals hier.
Commotie om Nathanael lijkt me prima.
Okidoki, gotta go
Ow?
  vrijdag 4 juli 2008 @ 22:51:58 #46
219215 NathanaelDGK
Thumbs up dude
pi_59900059
quote:
Op vrijdag 4 juli 2008 22:48 schreef Copycat het volgende:
Me sayz shove it up your azz.
haha, een jaloerse fan.
Heb je er natuurlijk ook altijd een van tussen zitten.
(Ass is met ss en niet met zz, schlomo)

ach nee CC, ik kan het niet meer opbrengen, laat maar
  vrijdag 4 juli 2008 @ 23:03:03 #47
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_59900308
quote:
Op vrijdag 4 juli 2008 22:51 schreef NathanaelDGK het volgende:
(Ass is met ss en niet met zz, schlomo)
Joh!
pi_59900876
oeps, ontopic Noekje!
Go hard or go home
pi_59900884
quote:
Op vrijdag 4 juli 2008 17:41 schreef fanvanheteersteuur het volgende:

[..]

bewijs (heb alleen wel even mijn gironr, enzo weggehaald)

Van Naar Naam / Omschrijving Datum Bedrag (¤) Status 8118STICHTING KINDEREN KANKERVRIJ
donateur wegens FOK04-07-200815,00 verwerkt

dus ik hoef niet naar de fandag.

Ik zou zeggen WIE VOLGT ?
Hmm fijne motivatie om eindelijk eens voor een goed doel geld te geven.
pi_59900953
quote:
Op vrijdag 4 juli 2008 22:42 schreef Copycat het volgende:
Commotie op alle fronten.
Ook commotie hier, Trianda, daar kom ik vandaan. Shit, loop ik het weer allemaal mis.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')