Bedankt voor je bijdrage, mijn ogen zijn geopendquote:Op vrijdag 4 juli 2008 18:48 schreef Tiepje het volgende:
Wow ................... wat een COMMOTIE om Huub, geloof dat dit topic zo heet, maar het hier is het alleen maar een hoop bla bla en waar het in dit topic over moet gaan, wordt gemakshalve maar even vergeten
Enlighten me, waar gaat het dan over hier?quote:Op vrijdag 4 juli 2008 18:48 schreef Tiepje het volgende:
Wow ................... wat een COMMOTIE om Huub, geloof dat dit topic zo heet, maar het hier is het alleen maar een hoop bla bla en waar het in dit topic over moet gaan, wordt gemakshalve maar even vergeten
Rhodos, jeeeeez daar barst het van de Nederlanders. Nou ja, ze kiezen er zelf voor. Beetje dom zou ik zeggen.quote:Op vrijdag 4 juli 2008 20:40 schreef sunny16947 het volgende:
Oke even on topic dan. Huub en Claire zitten in Trianda op Rhodos, is zojuist gemeld door Brambo. Er worden nu "vindt Huub en Claire" safari's georganiseerd. Moet op zo'n klein eiland toch niet zo moeilijk zijn
Ik weet wel leukere dingen te doen op vakantie dan Huub en Claire proberen te spotten (no offence). Geinig als je ze toevallig tegenkomt maar om nu echt naar ze op zoek te gaanquote:Op vrijdag 4 juli 2008 20:40 schreef sunny16947 het volgende:
Oke even on topic dan. Huub en Claire zitten in Trianda op Rhodos, is zojuist gemeld door Brambo. Er worden nu "vindt Huub en Claire" safari's georganiseerd. Moet op zo'n klein eiland toch niet zo moeilijk zijn
Ik niet, ga vanavond nog vakantie boekenquote:Op vrijdag 4 juli 2008 20:53 schreef Charmian het volgende:
[..]
Ik weet wel leukere dingen te doen op vakantie dan Huub en Claire proberen te spotten (no offence).
Naar Trianda, incl. safariquote:Op vrijdag 4 juli 2008 21:23 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Ik niet, ga vanavond nog vakantie boeken
Waar gaatie dat dan van betalenquote:
Hij schijnt nogal wat inkomsten te verwachten van zijn rechtszaken wegens smaadquote:
Ow met het geld van al die SUKKELS, ik snap hetquote:Op vrijdag 4 juli 2008 21:37 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Hij schijnt nogal wat inkomsten te verwachten van zijn rechtszaken wegens smaad
Ow?quote:Op vrijdag 4 juli 2008 22:44 schreef NathanaelDGK het volgende:
Hiya dudes & duderellis,
mega thumbs up for het fandag initiatief.
ik wil ook een special day ontwikkelen voor mijn fans
uiteraard met een meet & grietje met ondergetekende
What sayz you?
Ik ben zelfs bereid om een speciaal topik te openen zoals hier.
Commotie om Nathanael lijkt me prima.
Okidoki, gotta go
haha, een jaloerse fan.quote:
Joh!quote:Op vrijdag 4 juli 2008 22:51 schreef NathanaelDGK het volgende:
(Ass is met ss en niet met zz, schlomo)
Hmm fijne motivatie om eindelijk eens voor een goed doel geld te geven.quote:Op vrijdag 4 juli 2008 17:41 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
[..]
zo ik heb de daad bij het woord gevoegd
bewijs (heb alleen wel even mijn gironr, enzo weggehaald)
Van Naar Naam / Omschrijving Datum Bedrag (¤) Status 8118STICHTING KINDEREN KANKERVRIJ
donateur wegens FOK04-07-200815,00 verwerkt
dus ik hoef niet naar de fandag.
Ik zou zeggen WIE VOLGT ?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |