ik dacht niet dat ik na mijn post nog moest gaan uitleggen dat ik uiteraard een vste donateur ben van het kika kinderfonds en had daar eigenlijk ook weinig zin in, want ook dat zou weer verkeerd uitgelegd worden,quote:Op zaterdag 5 juli 2008 14:04 schreef tuinfluiter het volgende:
[..]
RiRi na het verdiepen in de site van stichting Kika , http://www.kika.nl/
hoop ik dat dankzij het goede doelen idee van Jaap en Huub,
om elke euro dat over is van de fandag te doneren aan stichting Kika
en tevens door de commotie in dit topic dat Kika nog meer de vruchten
kan gaan plukken , nog meer naamsbekendheid en leden krijgt.
(In de bladen en kranten staan, op de Fora,........ dit schreef Huub op 12 juli)
Huub: Pluk daar de vruchten van, en die zijn niet alleen zoet en soms ook wrang.
ik leef nog steeds hoorquote:Op zaterdag 5 juli 2008 18:34 schreef tuinfluiter het volgende:
[..]
http://www.clipser.com/watch_video/122653&mvpageno=1
Vrouw met koptelefoon op is verslaafd aan de streams, ze schrijft zelfs naar Huub, krijgt soms ook post terug.
Wij , hier thuis houden van APK...van ., ja zijn posten, dat is niet uit te leggen,
Graag gedaan EricaHysterica, Fanvanheteersteuur emoties zaten je hoog, kom gewoon weer terug.xx
Kan je het voor de duidelijkheid nog 1 keer uitleggenquote:Op zaterdag 5 juli 2008 11:57 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
zo en dat was en is het laatste dat ik erover kwijt wilde.
Jij bent BIJNA net zo irritant als ik alleen ik kan wel lezenquote:Op zondag 6 juli 2008 06:38 schreef PC eend het volgende:
[..]
Kan je het voor de duidelijkheid nog 1 keer uitleggen
Dan had je ook kunnen lezen dat ze na die belofte weer met een heel epistel, oeverloos over dat gezeik door blijft ouwehoerenquote:Op zondag 6 juli 2008 06:53 schreef Morwen het volgende:
[..]
Jij bent BIJNA net zo irritant als ik alleen ik kan wel lezen
Fanvanheteersteuur is een leuke user en dat zij zich kut voelt dat vind ik niet acceptabel. Er zijn er zat die me aan mijn reet oxideren, zij dus niet, dat is wat ik duidelijk wil maken. Meer niet.quote:Op zondag 6 juli 2008 07:00 schreef PC eend het volgende:
[..]
Dan had je ook kunnen lezen dat ze na die belofte weer met een heel epistel, oeverloos over dat gezeik door blijft ouwehoeren![]()
Wat het er alleen maar onduidelijker op maakt![]()
Wat doen we noekje aan![]()
![]()
quote:Op zondag 6 juli 2008 07:10 schreef Morwen het volgende:
[..]
Fanvanheteersteuur is een leuke user en dat zij zich kut voelt dat vind ik niet acceptabel. Er zijn er zat die me aan mijn reet oxideren, zij dus niet, dat is wat ik duidelijk wil maken. Meer niet.
Dat iemand geen beroep invult en ipv een triest "ja" net wat anders neerzet dan de minder inventieve meute zegt natuurlijk weinig, dat iemand daarover moet sneren zegt wel een heleboel. Vooral als het iemand is die wel graag woorden als interpreteren wil gebruiken, maar niet weet hoe ze gespeld wordenquote:Op zondag 6 juli 2008 04:30 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
- wederom doordrammerig geblaat-
maar als écht álles verkeerd wordt geïnterpeteerd wat je zegt / schrijft dan hou ik er verder maar over op
-blaat-
Hij kan beter een poosje weg blijven.quote:
Ik neem deze post even mee. [DGK#46] Gaat om vele miljoenenquote:Op zondag 6 juli 2008 14:01 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Hij kan beter een poosje weg blijven.
Weet niet of al die toestanden op now live zo goed voor hem zijn.Wat een soap zeg,als je dat ik ben genaaid forum leest.Gaat over oplichters en nu komen mensen zelfs met verhalen dat je niks verkeerds over Huub mocht zeggen.Wat een oplichting zeg![]()
Heb hem gevonden en daar ook geantwoordquote:Op zondag 6 juli 2008 14:14 schreef noekje het volgende:
[..]
Ik neem deze post even mee. [DGK#46] Gaat om vele miljoenen
Alleen al om de TT.
Ja, prima, wat ga je eten vanavond?quote:Op zondag 6 juli 2008 14:42 schreef DGK-Eric het volgende:
Schattiessss
Wat een commotie om Huub, jullie doen de TT eer aan.En dat voor iemand die lekker op huwelijksreis is... hahaha...
Alles goed verder met jullie??
en zo ja, ga je ook op die banaan?quote:Op zondag 6 juli 2008 14:45 schreef noekje het volgende:
Zeg, ben jij ook op de fandag aanwezig?
Die fandag is een beetje ongelukkig gepland voor Palma, Rico en ondergetekende, want het is de dag ná GayPride in Amsterdam en ik kan je zeggen dat ik de day-after meestal niet bewust mee maakquote:
Geen idee, ben net wakkerquote:
Wat heb je gedaan of wie heeft wat gedaan?quote:Op zondag 6 juli 2008 14:56 schreef DGK-Eric het volgende:
[..]
Die fandag is een beetje ongelukkig gepland voor Palma, Rico en ondergetekende, want het is de dag ná GayPride in Amsterdam en ik kan je zeggen dat ik de day-after meestal niet bewust mee maak
Vorig jaar zag ik de dag erna er ZO uit:
[ afbeelding ]
Alhoewel ik dit jaar van plan ben íéts rustiger aan te doen dan vorig jaar, hoop ik dat ik in staat ben om af te reizen richting braboland...
Ik beloof nix dus...
Ligt het aan mij of ben je op die foto op je bek getimmerd?quote:Op zondag 6 juli 2008 14:56 schreef DGK-Eric het volgende:
[..]
Die fandag is een beetje ongelukkig gepland voor Palma, Rico en ondergetekende, want het is de dag ná GayPride in Amsterdam en ik kan je zeggen dat ik de day-after meestal niet bewust mee maak
Vorig jaar zag ik de dag erna er ZO uit:
[ afbeelding ]
Alhoewel ik dit jaar van plan ben íéts rustiger aan te doen dan vorig jaar, hoop ik dat ik in staat ben om af te reizen richting braboland...
Ik beloof nix dus...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |