quote:Op zaterdag 5 juli 2008 18:34 schreef tuinfluiter het volgende:
http://www.clipser.com/watch_video/122653&mvpageno=1
Vrouw met koptelefoon op is verslaafd aan de streams, ze schrijft zelfs naar Huub, krijgt soms ook post terug.
Wij , hier thuis houden van APK...van ., ja zijn posten, dat is niet uit te leggen.
ga jij die organiseren ?quote:
Heb ik al een keer gedaan,... hij was er nietquote:
Als het toch in Thailand is neem ik aan dat we businessclass vliegen met Ryanairquote:
Ja, inderdaad. Als fan regel je toch zelf zo'n dag. En als er dan geld over is dan geef je dat aan een goed doelquote:Op zaterdag 5 juli 2008 18:34 schreef ericahysterica het volgende:
[..]
de vraag is natuurlijk waarom regelen de fans van jaap en huub geen fandag. ipv andersom.....thats the question..... het is allemaal marketing niks is meer spontaan bah bah bah...Ohja vergeet niet naar de pilots te kijken zie hyves van jaap en huub
Jij had je vakantie toch al geboektquote:Op zaterdag 5 juli 2008 19:05 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Als het toch in Thailand is neem ik aan dat we businessclass vliegen met Ryanair
quote:Op zaterdag 5 juli 2008 19:14 schreef blomst het volgende:
fanclubdag van APK, zal dan wel dokken worden, en de winst zal hij wel in zijn eigen zak steken.
jij idolaat van Huub, duh het is ivan niet.quote:Op zaterdag 5 juli 2008 18:31 schreef Desii het volgende:
[..]
dus omdat ik geloof dat Huub en Jaap dit voor hun fans regelen en geen winst erop willen maken, ben ik idolaat van Huub e/o Jaap???
vreemde redenatie hou jij erop na en hij klopt van geen ene meter
Gaan we daarna klagen bij : "Ik Ben Genaaid"quote:Op zaterdag 5 juli 2008 19:14 schreef blomst het volgende:
fanclubdag van APK, zal dan wel dokken worden, en de winst zal hij wel in zijn eigen zak steken.
Eggnie wij gaan lekker naar de libelleverwendag danquote:Op zaterdag 5 juli 2008 19:25 schreef -Blurk- het volgende:
[..]
Gaan we daarna klagen bij : "Ik Ben Genaaid"
Met gratis 'hoe een man een slappe te bezorgen' tips van Lieke?quote:Op zaterdag 5 juli 2008 19:26 schreef ericahysterica het volgende:
Eggnie wij gaan lekker naar de libelleverwendag dan![]()
![]()
![]()
egnie die kan ik zelf nog wel bedenken maar ik heb mijn bijbel in deze libelle nr 4 jaargang 1989 dussuh.......quote:Op zaterdag 5 juli 2008 19:29 schreef APK het volgende:
[..]
Met gratis 'hoe een man een slappe te bezorgen' tips van Lieke?
sterker nog ik heb lieke niet nodig en eigenlijk ook de libelle niet ...ik vertoon mij gewoon en reken maar ......hahahahhahahahahahahquote:Op zaterdag 5 juli 2008 19:31 schreef ericahysterica het volgende:
[..]
egnie die kan ik zelf nog wel bedenken maar ik heb mijn bijbel in deze libelle nr 4 jaargang 1989 dussuh.......![]()
![]()
![]()
![]()
Krijg je dit weer: klachten van users die nog niet gevraagd zijn voor blowjobsquote:
Ik ook!!! Datzelfde geldt trouwens ook voor de fandag van Huub..quote:Op vrijdag 4 juli 2008 16:39 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
[..]
ik stort het dubbele naar stichting KIKA als ik NIET naar de fandag hoef
Ik heb trouwens uit betrouwbare bron vernomen dat Huub tijdens de sex regelmatig praat met zijn vrouw..quote:Op zaterdag 5 juli 2008 03:08 schreef Marloesz het volgende:
Huub als je dit ooit leest doe je dan de Claire de groeten?
Ben je nu niet in de war met Lieke die telefoonsex had met haar marine mannen.quote:Op zaterdag 5 juli 2008 22:35 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Ik heb trouwens uit betrouwbare bron vernomen dat Huub tijdens de sex regelmatig praat met zijn vrouw..
(D.w.z. als zijn beltegoed niet op is)
ik dacht niet dat ik na mijn post nog moest gaan uitleggen dat ik uiteraard een vste donateur ben van het kika kinderfonds en had daar eigenlijk ook weinig zin in, want ook dat zou weer verkeerd uitgelegd worden,quote:Op zaterdag 5 juli 2008 14:04 schreef tuinfluiter het volgende:
[..]
RiRi na het verdiepen in de site van stichting Kika , http://www.kika.nl/
hoop ik dat dankzij het goede doelen idee van Jaap en Huub,
om elke euro dat over is van de fandag te doneren aan stichting Kika
en tevens door de commotie in dit topic dat Kika nog meer de vruchten
kan gaan plukken , nog meer naamsbekendheid en leden krijgt.
(In de bladen en kranten staan, op de Fora,........ dit schreef Huub op 12 juli)
Huub: Pluk daar de vruchten van, en die zijn niet alleen zoet en soms ook wrang.
ik leef nog steeds hoorquote:Op zaterdag 5 juli 2008 18:34 schreef tuinfluiter het volgende:
[..]
http://www.clipser.com/watch_video/122653&mvpageno=1
Vrouw met koptelefoon op is verslaafd aan de streams, ze schrijft zelfs naar Huub, krijgt soms ook post terug.
Wij , hier thuis houden van APK...van ., ja zijn posten, dat is niet uit te leggen,
Graag gedaan EricaHysterica, Fanvanheteersteuur emoties zaten je hoog, kom gewoon weer terug.xx
Kan je het voor de duidelijkheid nog 1 keer uitleggenquote:Op zaterdag 5 juli 2008 11:57 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
zo en dat was en is het laatste dat ik erover kwijt wilde.
Jij bent BIJNA net zo irritant als ik alleen ik kan wel lezenquote:Op zondag 6 juli 2008 06:38 schreef PC eend het volgende:
[..]
Kan je het voor de duidelijkheid nog 1 keer uitleggen
Dan had je ook kunnen lezen dat ze na die belofte weer met een heel epistel, oeverloos over dat gezeik door blijft ouwehoerenquote:Op zondag 6 juli 2008 06:53 schreef Morwen het volgende:
[..]
Jij bent BIJNA net zo irritant als ik alleen ik kan wel lezen
Fanvanheteersteuur is een leuke user en dat zij zich kut voelt dat vind ik niet acceptabel. Er zijn er zat die me aan mijn reet oxideren, zij dus niet, dat is wat ik duidelijk wil maken. Meer niet.quote:Op zondag 6 juli 2008 07:00 schreef PC eend het volgende:
[..]
Dan had je ook kunnen lezen dat ze na die belofte weer met een heel epistel, oeverloos over dat gezeik door blijft ouwehoeren![]()
Wat het er alleen maar onduidelijker op maakt![]()
Wat doen we noekje aan![]()
![]()
quote:Op zondag 6 juli 2008 07:10 schreef Morwen het volgende:
[..]
Fanvanheteersteuur is een leuke user en dat zij zich kut voelt dat vind ik niet acceptabel. Er zijn er zat die me aan mijn reet oxideren, zij dus niet, dat is wat ik duidelijk wil maken. Meer niet.
Dat iemand geen beroep invult en ipv een triest "ja" net wat anders neerzet dan de minder inventieve meute zegt natuurlijk weinig, dat iemand daarover moet sneren zegt wel een heleboel. Vooral als het iemand is die wel graag woorden als interpreteren wil gebruiken, maar niet weet hoe ze gespeld wordenquote:Op zondag 6 juli 2008 04:30 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
- wederom doordrammerig geblaat-
maar als écht álles verkeerd wordt geďnterpeteerd wat je zegt / schrijft dan hou ik er verder maar over op
-blaat-
Hij kan beter een poosje weg blijven.quote:
Ik neem deze post even mee. [DGK#46] Gaat om vele miljoenenquote:Op zondag 6 juli 2008 14:01 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Hij kan beter een poosje weg blijven.
Weet niet of al die toestanden op now live zo goed voor hem zijn.Wat een soap zeg,als je dat ik ben genaaid forum leest.Gaat over oplichters en nu komen mensen zelfs met verhalen dat je niks verkeerds over Huub mocht zeggen.Wat een oplichting zeg![]()
Heb hem gevonden en daar ook geantwoordquote:Op zondag 6 juli 2008 14:14 schreef noekje het volgende:
[..]
Ik neem deze post even mee. [DGK#46] Gaat om vele miljoenen
Alleen al om de TT.
Ja, prima, wat ga je eten vanavond?quote:Op zondag 6 juli 2008 14:42 schreef DGK-Eric het volgende:
Schattiessss
Wat een commotie om Huub, jullie doen de TT eer aan.En dat voor iemand die lekker op huwelijksreis is... hahaha...
Alles goed verder met jullie??
en zo ja, ga je ook op die banaan?quote:Op zondag 6 juli 2008 14:45 schreef noekje het volgende:
Zeg, ben jij ook op de fandag aanwezig?
Die fandag is een beetje ongelukkig gepland voor Palma, Rico en ondergetekende, want het is de dag ná GayPride in Amsterdam en ik kan je zeggen dat ik de day-after meestal niet bewust mee maakquote:
Geen idee, ben net wakkerquote:
Wat heb je gedaan of wie heeft wat gedaan?quote:Op zondag 6 juli 2008 14:56 schreef DGK-Eric het volgende:
[..]
Die fandag is een beetje ongelukkig gepland voor Palma, Rico en ondergetekende, want het is de dag ná GayPride in Amsterdam en ik kan je zeggen dat ik de day-after meestal niet bewust mee maak
Vorig jaar zag ik de dag erna er ZO uit:
[ afbeelding ]
Alhoewel ik dit jaar van plan ben íéts rustiger aan te doen dan vorig jaar, hoop ik dat ik in staat ben om af te reizen richting braboland...
Ik beloof nix dus...
Ligt het aan mij of ben je op die foto op je bek getimmerd?quote:Op zondag 6 juli 2008 14:56 schreef DGK-Eric het volgende:
[..]
Die fandag is een beetje ongelukkig gepland voor Palma, Rico en ondergetekende, want het is de dag ná GayPride in Amsterdam en ik kan je zeggen dat ik de day-after meestal niet bewust mee maak
[ afbeelding ]
Alhoewel ik dit jaar van plan ben íéts rustiger aan te doen dan vorig jaar, hoop ik dat ik in staat ben om af te reizen richting braboland...
Ik beloof nix dus...
Ik heb een privé banaanquote:
Ik denk dat Sly bezig is geweestquote:Op zondag 6 juli 2008 14:57 schreef noekje het volgende:
[..]
Wat heb je gedaan of wie heeft wat gedaan?
Uhhmmm... laten we het er op houden dat ik meer naar Spuiten & Slikken had moeten kijken om te weten dat je alcohol niet moet combineren met 'andere middelen' ...quote:Op zondag 6 juli 2008 14:57 schreef noekje het volgende:
[..]
Wat heb je gedaan of wie heeft wat gedaan?
Vorig jaar hč? omg..omfg!! Mijn Eric, wat doet hij?quote:
Ik moest stiekem lachenquote:Op zondag 6 juli 2008 15:02 schreef DGK-Eric het volgende:
[..]
Uhhmmm... laten we het er op houden dat ik meer naar Spuiten & Slikken had moeten kijken om te weten dat je alcohol niet moet combineren met 'andere middelen' ...![]()
Het erge is dat ik niet eens meer weet wat er is gebeurd, maar ik heb vernomen van mijn vrienden die me hebben gered, dat ik in vijf minuten tijd twee keer heb geprobeerd een taxi aan te houden en dat ik niet ín de taxi's belandde, maar tweemaal eronder![]()
Weten jullie dat ook weer...
Je blijft maar thuis!quote:Op zondag 6 juli 2008 15:02 schreef DGK-Eric het volgende:
[..]
Uhhmmm... laten we het er op houden dat ik meer naar Spuiten & Slikken had moeten kijken om te weten dat je alcohol niet moet combineren met 'andere middelen' ...![]()
Het erge is dat ik niet eens meer weet wat er is gebeurd, maar ik heb vernomen van mijn vrienden die me hebben gered, dat ik in vijf minuten tijd twee keer heb geprobeerd een taxi aan te houden en dat ik niet ín de taxi's belandde, maar tweemaal eronder![]()
aiaiaiaiquote:Op zondag 6 juli 2008 15:02 schreef DGK-Eric het volgende:
[..]
Ik moest helemaal niet lachen...deed fokking veel pijn én ik durfde niet meer over straat en kon gelijk een paar fotoshoots af zeggen. Maar deze spelende vrouw heeft er wél van geleerd: óf 't één óf 't ander, maar niet meer alleDRIEquote:
Nou als ik die foto zie versta ik dat niet onder gezellig.quote:Op zondag 6 juli 2008 15:12 schreef DGK-Eric het volgende:![]()
![]()
Jajajajajajajaja... lach maar allemaal
![]()
![]()
![]()
En nee, ik blijf NIET thuis
Véééééél te gezellig
Ach ja, fietskettingen zijn óók gezellig... NOU!!quote:Op zondag 6 juli 2008 15:24 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Nou als ik die foto zie versta ik dat niet onder gezellig.
Ik heb een taxi alleen maar van de binnen en buitenkant gezien. Zou je ons kunnen omschrijven hoe die er van onderen uit ziet?quote:Op zondag 6 juli 2008 15:17 schreef DGK-Eric het volgende:
[..]
Ik moest helemaal niet lachen...deed fokking veel pijn én ik durfde niet meer over straat en kon gelijk een paar fotoshoots af zeggen. Maar deze spelende vrouw heeft er wél van geleerd: óf 't één óf 't ander, maar niet meer alleDRIE
Fietskettingen,ik volg het effe niet meer.quote:Op zondag 6 juli 2008 15:26 schreef DGK-Eric het volgende:
[..]
Ach ja, fietskettingen zijn óók gezellig... NOU!!
![]()
quote:Op zondag 6 juli 2008 15:28 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Ik heb een taxi alleen maar van de binnen en buitenkant gezien. Zou je ons kunnen omschrijven hoe die er van onderen uit ziet?
Lijkt me hartverscheurend om een kindje van vier jaar te zien overlijden, na een lange lijdensweg.quote:Op vrijdag 4 juli 2008 19:53 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
Ik heb nu geleerd via ''the hard way"
dat je soms wel eens keihard persoonlijk geraakt kan worden door iets hier op Fok
het is dan ook voor het eerst dat dit mij overkomt, vandaar mijn gëemotioneerde reactie,
Jaap en Huub fandag, zondag 3 augustus 2008
en nogmaals ik wilde niet de mensen die graag naar de fandag willen
hun plezier ontnemen, ik hoop écht dat het voor iedereen een fijne dag wordt.
Dus gewoon weer verder over de Fandag hoor !
Wow..quote:Op zondag 6 juli 2008 14:56 schreef DGK-Eric het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ik beloof nix dus...
Wat ben je ook een mietje he? Een beetje kerel kijkt meteen hoe de auto van onderen is.quote:Op zondag 6 juli 2008 15:33 schreef DGK-Eric het volgende:
[..]
Zoals ik net vertelde, kan ik er niets van herinneren... (gelukkig maar)... Dus ook niet hoe de taxi er van onder uitziet...
Ik zou zeggen: ga zelf 'ns kijken![]()
Hoezo 'ook'?quote:Op zondag 6 juli 2008 15:40 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Wat ben je ook een mietje he? Een beetje kerel kijkt meteen hoe de auto van onderen is.
Owwww, wacht, jij was toch ook homo?![]()
Dan is het ook logisch dat je er niets van hebt meegekregen.
Twee dagen niet scheren en een paar stoppeltjes hebben is niet voldoende hoor, om je mannelijkheid te tonen.quote:Op zondag 6 juli 2008 15:43 schreef DGK-Eric het volgende:
[..]
Hoezo 'ook'?
Ik toon mijn mannelijkheid op andere manieren
Zo, ga je lekker?quote:Op zondag 6 juli 2008 15:45 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Twee dagen niet scheren en een paar stoppeltjes hebben is niet voldoende hoor, om je mannelijkheid te tonen.
Zijn eigenlijk teksten van mijn oma, die zit hier al aan de jenever, en ik type ze voor haar in.quote:
Ah vandaar, duurt zeker al maanden langquote:Op zondag 6 juli 2008 15:50 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Zijn eigenlijk teksten van mijn oma, die zit hier al aan de jenever, en ik type ze voor haar in.
Natuurlijk weet hij dat niet, hij denkt alleen maar aan zijn bankrekening. Dus oma kan daar lekker haar gang gaan.quote:Op zondag 6 juli 2008 15:55 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Ah vandaar, duurt zeker al maanden lang
Is Japio er van op de hoogte dat je oma zijn site bevuild
He shit...................en ik maar 1x in de week scheren zodat iedereen zietquote:Op zondag 6 juli 2008 15:45 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Twee dagen niet scheren en een paar stoppeltjes hebben is niet voldoende hoor, om je mannelijkheid te tonen.
Die rijdt toch helemaal niet mee ?? Ik hoor niets over hemquote:Op zondag 6 juli 2008 16:25 schreef LekkerSimpel het volgende:
SET para NADAL!!!!
Was?? Is hij "genezen" dan?quote:Op zondag 6 juli 2008 15:40 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Wat ben je ook een mietje he? Een beetje kerel kijkt meteen hoe de auto van onderen is.
Owwww, wacht, jij was toch ook homo?![]()
Dan is het ook logisch dat je er niets van hebt meegekregen.
Maak je niet druk meid, nergens voor nodig. En Eric, ja, toppertquote:Op zondag 6 juli 2008 17:46 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
[..]
oh niks![]()
eric is op bezoek dus da's gezellig
och laten we hopen dat het onweer doorzet dan is de spanning uit de luchtquote:Op zondag 6 juli 2008 17:59 schreef sunny16947 het volgende:
Het onweerde hier ook al. Zit hem zeker in het weer dat het op het forum ook dondert
Hier is het nog sunnyquote:Op zondag 6 juli 2008 17:59 schreef sunny16947 het volgende:
Het onweerde hier ook al. Zit hem zeker in het weer dat het op het forum ook dondert
jeetje, je mag dus blij zijn dat je hier nog kan posten.quote:Op zondag 6 juli 2008 15:02 schreef DGK-Eric het volgende:
[..]
oké ik dacht dat ik wel ergere scheldwoorden was tegengekomen op fok dan stomme koe,quote:Op zondag 6 juli 2008 19:52 schreef noekje het volgende:
Fan, ik heb heel je bericht gewist. Als je een punt wil maken dan zou ik het proberen zonder te schelden.
ja het stormde hier ook even flinkquote:Op zondag 6 juli 2008 20:28 schreef sunny16947 het volgende:
De zon is hier inmiddels ook weer doorgebroken na 2 stevige buien met wat klappen er tussendoor. 020 zou dat toch ook gemerkt moeten hebben. Tenslotte is 075 niet zoooooooooo ver weg.
De grens ligt bij crackhoerquote:Op zondag 6 juli 2008 20:29 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
[..]
oké ik dacht dat ik wel ergere scheldwoorden was tegengekomen op fok dan stomme koe,
maar goed........
Hier nog steeds kurkdroog. Gaat het weer een beetje?quote:Op zondag 6 juli 2008 20:30 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
[..]
ja het stormde hier ook even flink
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |