ow jij denkt serieus dat ze het speciaal voor ons doenquote:Op vrijdag 4 juli 2008 17:15 schreef Juud79 het volgende:
Zucht, sommige mensen willen ook eeuwig iets te zeuren hebben....
Al gedacht aan zaalhuur, huur van een boot met banaan, huur van een dj-boot, beveiliging, pendelbus en eventueel een piano. Dat kost allemaal geld en het lijkt me logisch dat iedereen daar dan ook voor betaald. En dan ook nog een schijntje, een drankje kost 2,50, dus betaal je vijf euro mee aan het geheel...Waar hebben we het in hemelsnaam over. Shame on you als je je daar druk over maakt en wees blij dat ze zo'n dag organiseren en dan ook nog eens heel professioneel ipv een achterafzaaltje zoals andere ex-miljonairs het hebben laten doen...
Ow en erg goed dat al het geld dat overblijft naar KIKA gaat, dat is een vd weinige doelen waar ik ruimschoots geld aan overmaak, kinderen horen namelijk niet ziek te zijn.
Dus dat...
quote:Op vrijdag 4 juli 2008 18:00 schreef riri het volgende:
Geef rechtstreeks aan KIKA in plaats van er zelf eerst meer dan driekwart af te snoepen....
Onthou één ding,dat de mensen uit de GK méér dan genoeg geld ontvangen en verdienen voor alles wat ze doen en het heel normaal zou zijn dat ze hun fans eens in de watten zouden leggen...fans die hen altijd hebben gesteund.
Ze lachen in hun vuistje hoe makkelijk het geld hun kant op komt rollen.
Het is gewoon zo dat een aantal van hen alles doet voor geld....er zijn erbij die geen cent vragen aan hun fans en zo hoort het ook...
ben het wel met je eens..quote:Op vrijdag 4 juli 2008 18:32 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
[..]
ik had het niet over de mensen die graag naar de fandag willen, die wens ik een hele fijne dag,
ik had het over de ex-miljonairs en notabene miljonair jaap die dit soort doelen misbruiken.
maar laat maar, ik loop toch alweer te janken dus. doe er mee wat je wilt
quote:Op vrijdag 4 juli 2008 21:37 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Hij schijnt nogal wat inkomsten te verwachten van zijn rechtszaken wegens smaad
ja, dat denk ikquote:Op vrijdag 4 juli 2008 23:56 schreef Marloesz het volgende:
[..]
ow jij denkt serieus dat ze het speciaal voor ons doen![]()
En als het je niet bevalt,blijf je lekker thuisquote:
geloof er helemaal niks vanquote:Op zaterdag 5 juli 2008 00:25 schreef Desii het volgende:
[..]
ja, dat denk ik![]()
(en met ons, neem ik aan dat je dgk-fans bedoelt)
Ze hebben een mooie locatie gevonden.. voor ieder wat wils (ook aan kleine kinderen is gedacht)
Er lopen hier een paar zeikerds rond niet te krap.
Vind dat ze het super regelen met pendelbussen en alles wat er op de locatie te doen is.
edit: het is precies wat Rooie zegt... ze proberen gewoon uit de kosten te komen en als er al wat over is gaat het naar stichting Kika
Ze schrijven duidelijk dat ze er zelf niets aan verdienen en ik geloof dat
das een goeie..quote:Op zaterdag 5 juli 2008 00:35 schreef mooiiiiii het volgende:
[..]
En als het je niet bevalt,blijf je lekker thuis
Ik ook, en wie het niet gelooft ach ja, hun probleem.quote:Op zaterdag 5 juli 2008 00:25 schreef Desii het volgende:
[..]
ja, dat denk ik![]()
Ze hebben een mooie locatie gevonden.. voor ieder wat wils (ook aan kleine kinderen is gedacht)
Vind dat ze het super regelen met pendelbussen en alles wat er op de locatie te doen is.
edit: het is precies wat Rooie zegt... ze proberen gewoon uit de kosten te komen en als er al wat over is gaat het naar stichting Kika
Ik pas ,ook als je het erg vind..quote:Op vrijdag 4 juli 2008 22:44 schreef NathanaelDGK het volgende:
Hiya dudes & duderellis,
mega thumbs up for het fandag initiatief.
ik wil ook een special day ontwikkelen voor mijn fans
uiteraard met een meet & grietje met ondergetekende
What sayz you?
Ik ben zelfs bereid om een speciaal topik te openen zoals hier.
Commotie om Nathanael lijkt me prima.
Okidoki, gotta go
PS
Slaai, je hoeft mij niet te bellen
Waarom dan jammer?quote:Op zaterdag 5 juli 2008 01:24 schreef Marloesz het volgende:
[..]
das een goeie..
jammer dat ik al thuis ben en mijzelf overal kan vermaken
geloof het welquote:Op zaterdag 5 juli 2008 01:27 schreef -Blurk- het volgende:
[..]
Ik ook, en wie het niet gelooft ach ja, hun probleem.
Ik geloof er niks van dat Jaap miljonair is ,dus dat...quote:Op vrijdag 4 juli 2008 18:32 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
[..]
ik had het niet over de mensen die graag naar de fandag willen, die wens ik een hele fijne dag,
ik had het over de ex-miljonairs en notabene miljonair jaap die dit soort doelen misbruiken.
maar laat maar, ik loop toch alweer te janken dus. doe er mee wat je wilt
en waar moet het zijn..quote:
Jij vind het jammer dat je thuis bent.Ik nietquote:
ja jammer dat ik thuis ben, vermaak jij je maar lekker met je ducktales of whateverquote:Op zaterdag 5 juli 2008 02:46 schreef mooiiiiii het volgende:
[..]
Jij vind het jammer dat je thuis bent.Ik niet
7.50quote:Op zaterdag 5 juli 2008 00:48 schreef tuinfluiter het volgende:
Wat krijg je voor de 7.50 entree?
Geen DGK hooligans?quote:Geen groepen relzoekers die zeggen dat dit een openbare plek is.
Het is in the middle of fokking nowherequote:Pracht locatie.
Het meer schijnt zijn naam te hebben verkregen vanwege de blauwalg, die daar elk jaar zo rond begin augustus het water teistertquote:Indien met de trein tot Tilburg? Is er een gratis pendelbus naar Blauwe Meer.
Een leuke dag, dat valt nog maar te bezien, uniek wel, zoals elke dag uniek is, als je de snaar theorie met parallelle universums even buiten beschouwing laatquote:Een leuke dag, vermoedelijk zelfs wel unieke dag.
Schijnt kutweer te worden en zwemmen zou ik sowieso niet proberen in die gifpoelquote:Eventueel lekker zonnen en zwemmen.
Dat is nog minder dan huub te zuipen kreeg op een restrictiequote:1 consumptie.
Komt brian ook?quote:Mooie foto van jou en je favoriet.
100% Dennisquote:Optredens van Jaap en Huub en misschien van Dennis.
Zeker alleen voor jongetjes van 12, met een geelgeschilderde jaap die achter een boot de banaan loopt uit te hangenquote:Voor de kinderen de mogelijkheid om op een banaan te zitten achter een boot.
Ik geloof ze ook; je moet voor de gein zelf eens een evenement gaan organiseren, dan kom je erachter wat dat allemaal kost. Maar azijnpissers blijf je altijd houdenquote:Op zaterdag 5 juli 2008 00:25 schreef Desii het volgende:
[..]
ja, dat denk ik![]()
beste Deliana,quote:Op vrijdag 4 juli 2008 23:29 schreef Deliana het volgende:
[..]
Hmm fijne motivatie om eindelijk eens voor een goed doel geld te geven.
Iemand met accountnummer 167947 zegt dat ze iemand met accountnummer 83099 niet kent en doet daarmee haar post af als niet van belangquote:Op zaterdag 5 juli 2008 11:57 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
[..]
beste Deliana,
ik ken jou niet en jij kent mij niet, ik zie jou hier voor het eerst, maar dat kan ook zijn omdat je me nooit eerder bent opgevallen.
Leandra; profiel; beroep Huh?quote:Op zaterdag 5 juli 2008 12:15 schreef Leandra het volgende:
[..]
de grootste en grove onzin die ik ooit gelezen heb....
Welke motivatie dan ook om voor zo'n doel te storten kan nooit wanstaltig zijn!quote:Op zaterdag 5 juli 2008 12:15 schreef Leandra het volgende:
[..]
En by the way: Deliana had groot gelijk met haar post; het is een wanstaltige motivatie om een keer iets aan een goed doel te storten.
Nou, het is wel heel belangrijk want er gaat een gedeelte naar een goed doel. En daar gaan zij de fout in want ze misbruiken zieke kinderen voor hun eigen belang. Hoe dit rijmt weet ik niet maar dat is de gedachtengang ofzo. Een motivatie kan nooit wanstaltig zijn tenzij je een ex-bewoner bent. Zoiets en dan nog wat.quote:Op zaterdag 5 juli 2008 12:47 schreef Charmian het volgende:
Tjiezus lekker belangrijk allemaal zeg. Of je gaat of je gaat niet, klaar.
RiRi na het verdiepen in de site van stichting Kika , http://www.kika.nl/quote:
Okeeeejquote:Op zaterdag 5 juli 2008 13:18 schreef noekje het volgende:
[..]
Nou, het is wel heel belangrijk want er gaat een gedeelte naar een goed doel. En daar gaan zij de fout in want ze misbruiken zieke kinderen voor hun eigen belang. Hoe dit rijmt weet ik niet maar dat is de gedachtengang ofzo. Een motivatie kan nooit wanstaltig zijn tenzij je een ex-bewoner bent. Zoiets en dan nog wat.
Het begon ergens met 7,50 euro en toen werd het een topic waar Live Aid bij verbleekt.
Nu kan ik dit allemaal gaan deleten maar ja, zinloos en schijnbaar zit het hoog dus het zal nog wel een dagje doorsudderen. Verder ben ik het eigenlijk wel met Leandra eens en oh, ik heb wel een beroep.
Dus we mogen nog een dag los op de fandagquote:Op zaterdag 5 juli 2008 13:18 schreef noekje het volgende:
[..]
Nu kan ik dit allemaal gaan deleten maar ja, zinloos en schijnbaar zit het hoog dus het zal nog wel een dagje doorsudderen. Verder ben ik het eigenlijk wel met Leandra eens en oh, ik heb wel een beroep.
Ik heb uren al je posts zitten lezen en ik vind het nog steeds grote onzinquote:Op zaterdag 5 juli 2008 11:57 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
[..]
het enige wat ik aan jou wil vragen beste Deliana, als je dan persé op deze manier op mijn post wilt reageren,
lees dan alsjeblieft even AL mijn posten terug, dan zou je hebben kunnen inzien wat mijn motivatie werkelijk is,
en ik kan me dan bijna niet voorstellen dat je dan ook zo gereageerd zou hebben.
ik kan me vergissen, misschien heb je wel al mijn posts teruggelezen en vond je het toch nodig om dit
in het belachelijke te trekken, tja, dan houdt het natuurlijk op.
Ik heb tientallen PM's ontvangen van mensen die je 100% onzin vinden praten, maar eigenlijk wil ik het daar niet over hebben, want als ze zelf wat willen zeggen moeten ze zich niet achter mij schuilenquote:het is opmerkelijk dat ik vanaf gisteravond wél pm'tjes heb ontvangen van mensen die hier posten maar ook van mensen die hier NOOIT posten, maar blijkbaar wel meelezen, en die mij schreven dat zij ook 100% achter mijn woorden staan.
Fanvanheteerstuur, de martelaar van de fanclubdagquote:maar goed, ook zij zien dat zodra je boven het kinderklasniveau komt gelijk wordt neergemaaid dus die kijken wel uit.
Durven ze dat hier niet neer te zetten?quote:Op zaterdag 5 juli 2008 14:59 schreef PC eend het volgende:
[..]
Ik heb uren al je posts zitten lezen en ik vind het nog steeds grote onzin
[..]
Ik heb tientallen PM's ontvangen van mensen die je 100% onzin vinden praten, maar eigenlijk wil ik het daar niet over hebben, want als ze zelf wat willen zeggen moeten ze zich niet achter mij schuilen
[..]
Fanvanheteerstuur, de martelaar van de fanclubdag
Waar the fuck heb jij het overquote:Op zaterdag 5 juli 2008 16:34 schreef riri het volgende:
[..]
Durven ze dat hier niet neer te zetten?
Uren nodig hebben om een handjevol berichten te lezen?
Users die hun mening geven persoonlijk aanvallen en beledigen?
Dit is kinderklasniveau, je gift willen bewijzen hier op een forum.quote:Op zaterdag 5 juli 2008 11:57 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
maar goed, ook zij zien dat zodra je boven het kinderklasniveau komt gelijk wordt neergemaaid dus die kijken wel uit.
Ik ga naar geen enkele fandag toe, ben alleen maar fan van mezelf, en heb elke dag een fandag.quote:Op vrijdag 4 juli 2008 17:41 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
zo ik heb de daad bij het woord gevoegd
bewijs (heb alleen wel even mijn gironr, enzo weggehaald)
Van Naar Naam / Omschrijving Datum Bedrag (¤) Status 8118STICHTING KINDEREN KANKERVRIJ
donateur wegens FOK04-07-200815,00 verwerkt
dus ik hoef niet naar de fandag.
Ik zou zeggen WIE VOLGT ?
Commotie vanwege de fanclubdag van Jaapquote:Op zaterdag 5 juli 2008 17:55 schreef ericahysterica het volgende:
Ik bespeur commotie maarruh niet vanwege Huub......
Nou, zag net een you tubefilmpje; thanks to ons aller Tuinfluiter, die ons van gedegen info voorziet (al maanden), kan ik niet echt vrolijk van die Jaap worden eigenlijk. Maar waar ik wel enorm om gelachen heb is een Jaap met uitgelopen clownsmake up hengelend naar zijn (volgens mij )zijn neus, in de ruimte waar ook mamaNetty zat met consorten......geweldigquote:Op zaterdag 5 juli 2008 18:25 schreef PC eend het volgende:
[..]
Commotie vanwege de fanclubdag van Jaap
dus omdat ik geloof dat Huub en Jaap dit voor hun fans regelen en geen winst erop willen maken, ben ik idolaat van Huub e/o Jaap???quote:Op zaterdag 5 juli 2008 02:30 schreef Marloesz het volgende:
[..]
geloof het wel
adoreren van huub doe ik niet aan mee..
het is maar een vent, nog jonger ook..![]()
hij schijt ook gewoon net als een ander..
of mag ik niet poepen als ik online ben?
lees hier al tijdje mee..
maar post pas net
http://www.clipser.com/watch_video/122653&mvpageno=1quote:Op zaterdag 5 juli 2008 18:24 schreef APK het volgende:
Zijn er eigenlijk groepies en streamgedeformeerden van fok die naar
die -door 't Blauwe Meer gesponsorde- fandag gaan
Straks staat alleen dat wijf uit 'Man bijt hond' -met
vastgegroeide koptelefoon- hun een paar uur aan te staren.
de vraag is natuurlijk waarom regelen de fans van jaap en huub geen fandag. ipv andersom.....thats the question..... het is allemaal marketing niks is meer spontaan bah bah bah...Ohja vergeet niet naar de pilots te kijken zie hyves van jaap en huubquote:Op zaterdag 5 juli 2008 18:31 schreef Desii het volgende:
[..]
dus omdat ik geloof dat Huub en Jaap dit voor hun fans regelen en geen winst erop willen maken, ben ik idolaat van Huub e/o Jaap???
vreemde redenatie hou jij erop na en hij klopt van geen ene meter
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |