quote:Op zondag 6 juli 2008 21:04 schreef Soury het volgende:
[..]
Ja ik word gewist constant hier .. Oh deze is er morgen ook niet meer
waarom? is dit verboden terrein voor jou ?quote:Op zondag 6 juli 2008 21:06 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Ow kut....dit is niet de SC![]()
ben al weg
Jij bent gewoon een van die lui die Sly een trauma wil aanpratenquote:Op zondag 6 juli 2008 21:01 schreef noekje het volgende:
[..]
Hij is dood. Hij is overreden door een Jeep en daar zat een vrouw in met een koptelefoon op haar hoofd en zij hoorde hem niet gillen toen die onder de eerste band lag.
Ik ga niemand hiervoor nomineren, mits je hem zelf aan gaat vragen natuurlijk.quote:Op zondag 6 juli 2008 21:07 schreef ruudpuntenel het volgende:
Ik wil geen bans, van niemand van mijn mede-users
Noekje......ik vind DGK nog steeds geweldig, de cijfertjes spreken boekdelen
Ik om half 6quote:Op zondag 6 juli 2008 20:48 schreef ruudpuntenel het volgende:
Ik moet morgen om kwart voor vijf mijn nest uit, jij ook?
Geestelijke manipulatie dmv smileys ftw!quote:Op zondag 6 juli 2008 21:09 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Jij bent gewoon een van die lui die Sly een trauma wil aanpraten
Ik kan morgen weer uitslapen, maar zal wel weer om 8 uur bezig zijnquote:
Je hebt gelijk hoor fan. Maar als een kerel 'coshoer' zegt of mij noemt in verband met pijpen, dan is het weer 'camp', begrijp je?quote:Op zondag 6 juli 2008 20:45 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
[..]
meten......twee maten...... ik weet niet meer pecies hoe het zat,,,,,,,,
mar goed,
het is hier weer stralend weer![]()
lang leve de lolrespect voor disana
topper eersteklas,
Jemigquote:Op zondag 6 juli 2008 21:14 schreef Disana het volgende:
[..]
Je hebt gelijk hoor fan. Maar als een kerel 'coshoer' zegt of mij noemt in verband met pijpen, dan is het weer 'camp', begrijp je?
Nee ik ook niet
quote:Op zondag 6 juli 2008 21:14 schreef Disana het volgende:
[..]
Je hebt gelijk hoor fan. Maar als een kerel 'coshoer' zegt of mij noemt in verband met pijpen, dan is het weer 'camp', begrijp je?
Nee ik ook niet
Huub is op vakantie, dat zal de reden wel zijn.quote:Op zondag 6 juli 2008 21:09 schreef beequeen het volgende:
Hemelse goedheid, wat is hier aan de hand? Dit is geen commottie om Huub maar om users.
ik blijfquote:Op zondag 6 juli 2008 21:14 schreef ruudpuntenel het volgende:
Noui effe serieus: de afgelopen dagen waren supergezellig, ik zit hier voor mijn lol, ik heb respect voor de mening van mij mede-users en wens hier nog lang met plezier aanwezig te zijn.
Cut the crap and if tou don't like it. FUCK OFF.maar ik hoop dat het merendeel blijft
En ik moet om half 6 opquote:Op zondag 6 juli 2008 21:16 schreef blomst het volgende:
[..]
Huub is op vakantie, dat zal de reden wel zijn.
Ben al weg, Dag Yvonnequote:Op zondag 6 juli 2008 21:17 schreef yvonne het volgende:
Godskolere wat een gezeik
Kap er mee, wacht tot Huub terug is en ga hem lastig vallen zeg.
Nouquote:
3,5 weekquote:Op zondag 6 juli 2008 21:19 schreef blomst het volgende:
Volgens mij is iedereen hier ongesteld.
troost het gaat wel weer over en dan is het weer een maand rustig
Ik denk het blommeke, komkommertijd en lage accountnummers zijn belangrijker dan de fandag van Jaap en Huub.quote:Op zondag 6 juli 2008 21:16 schreef blomst het volgende:
Huub is op vakantie, dat zal de reden wel zijn.
Huubquote:Op zondag 6 juli 2008 21:04 schreef noekje het volgende:
[..]
Ja maar na de nodige drank heeft hij beloofd het zelf weer uit te piesen. Het is een gave!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |