quote:Op woensdag 2 juli 2008 00:40 schreef Grobbel het volgende:
Quiet Village is overigens wel een hele vette boeking, trouwens.![]()
http://www.pitchforkmedia(...)of-horror-mp3-stream
quote:
quote:Gratis lowlands kaartje voor een leuke meid die met mij naar lowlands ga.
Ter waarde vab 50 euro gratis drinken, gezellig romantische onbijt.
En 2 nachten lekker samen in tentje slapen.
( minimaal 1 keer sex een vereist )
Stuur de leukste foto van jezelf en waarom ik voor jouw moet kiezen.
Misschien tot snel (K)
groetjes,
jongen 25 jaar 1,78m
Als je een niet al te bang meisje bent kanje het best doen.quote:
Dat maakt het helemaal af jaquote:
Inderdaadquote:Op woensdag 2 juli 2008 10:32 schreef augurkenkoning het volgende:
[..]
Als je een niet al te bang meisje bent kanje het best doen.
Wel naar je vrienden groep toe rennen zodra je door het hek bent; maar deze vent gaat je dan echt niks meer maken (:
Denk er wel aan een flink mannelijke naam te gebruiken. 'Brutus' of zo.quote:Op woensdag 2 juli 2008 11:20 schreef D.zire het volgende:
[..]
InderdaadOh oh oh ik ga met een vals email adres een bod doen
Nee ik wil foto's en/of zijn naamquote:Op woensdag 2 juli 2008 11:44 schreef Grobbel het volgende:
[..]
Denk er wel aan een flink mannelijke naam te gebruiken. 'Brutus' of zo.
Veel namen lekken namens Lowlands, artiesten zelf, boekers, managers.quote:Op woensdag 2 juli 2008 10:26 schreef augurkenkoning het volgende:
Zeg Sack Blabbath (oid), ik zag je in het vorige topic Tricky bevestigen. Daar werd ik erg blij van.
maar hoe kom je aan die informatie?
Hij is 25 en hij heeft al 1 mailtje van een 15jarigequote:Op woensdag 2 juli 2008 11:51 schreef D.zire het volgende:
[..]
Nee ik wil foto's en/of zijn naamDan opsturen naar geenstijl ofzo kan je lachen
Yup, vanochtend lag er een mailtje in mijn bus. Jammer hoor, het kon zo mooi zijnquote:Op woensdag 2 juli 2008 11:45 schreef Grobbel het volgende:
Hij heeft trouwens het bod van 'Eddie' al verwijderd.
Komt goed, ongetwijfeldquote:Op woensdag 2 juli 2008 11:58 schreef augurkenkoning het volgende:
Dan hoop ikmaar dat't een betrouwbare bron is (:
Aftelding:quote:Op woensdag 2 juli 2008 12:03 schreef ondeugend het volgende:
Ik ben er ook weer.
Was er in een van de vorige topics niet zo een aftel ding gepost ?
Zin !
Schitterendquote:Hoihoi,
leuk dat je reageerd.
Sommige dingen van de advertentie is niet serrieus bedoeld.
dus daar hoef je je geen zorgen om te maken.
Ik had de advertentie meer erop gezet om iemand te vinden voor de gezelligheid.(een romantische ontbijt kan je altijd wel krijgen)
15 jaar is wel beetje jong maargoed we kijken wel.
Ik heb de komende 2 dagen geen msn omdat ik op mijn werk zit.
vertel eens wat over jezelf.
Heb je hyves?foto's ?
of iets anders.
groetjes,
Casper
Ja dank je, aftellen is leuk.quote:
Die gast verneukt gewoon mijn naam, en ik ben het niet zelf!quote:
Ik ook!quote:Op woensdag 2 juli 2008 13:43 schreef ralfseltje het volgende:
Ik wil ook Oasis op Lowlands.
Maar ze staan een weekje later op Reading/Leeds, waarom kan dat nietquote:Op woensdag 2 juli 2008 14:05 schreef Dark_Angelus het volgende:
Raconteurs komen niet nada, nopppes, en nooit te nimmer naar LL.
Volgens mij 2 topics terug al, maar volgens mij zei hij in een ander interview weer iets anders.quote:Op woensdag 2 juli 2008 15:34 schreef ralfseltje het volgende:
Was dit al gepost trouwens:
http://www.revu.nl/11587.Lowlands_2008_uitverkocht
De organisatie is nog met een paar namen bezig, maar met de komst van Pete Philly & Perquisite, The Presidents of the USA en Santogold lijkt de line-up van Lowlands 2008 compleet. Voor wie nog zit te wachten op één of twee grote namen, kan daarmee stoppen, want volgens festivaldirecteur Eric van Eerdenburg wordt Lowlands 2008 ‘vooral een festival waar veel nieuwe bands ontdekt kunnen worden’. Om daarmee maar meteen één van de grootste geruchten uit de wereld te helpen: Coldplay komt níet naar Biddinghuizen.
‘Er wordt op internet ongelooflijk veel geluld, maar wij kiezen bewust niet voor namen van het niveau Metallica, Coldplay en Red Hot Chili Peppers. Het aanbod van bands in die categorie vonden wij trouwens ook niet geschikt. Metallica is geen band voor Lowlands. En Coldplay was bovendien niet beschikbaar.’ Van Eerdenburg blijft daarmee, naar eigen zeggen, trouw aan het imago van Lowlands. ‘Wij zijn het festival voor opkomende nieuwe bands. Coldplay gaf bijvoorbeeld haar eerste Nederlandse optreden bij ons. Dit jaar ben ik erg benieuwd naar MGMT.’
Pinkpop was dankzij een programma vol grote namen al snel uitverkocht, maar hoewel Lowlands dit jaar nog duidelijker niet voor die aanpak kiest, zijn ook daar geen kaarten meer te koop. ‘We hebben een publiek gekweekt dat juist op bands zit te wachten die normaal in de bovenzaal van Paradiso spelen.’ Het heeft er alle schijn van dat Franz Ferdinand het festival op zondagavond zal afsluiten. Al wil de festivaldirecteur dat nog niet bevestigen. ‘We zijn nog een beetje aan het schuiven. Maar het is wel zo dat Franz Ferdinand kort na Lowlands met een nieuw album komt. Ik hoop dat ze nieuw materiaal gaan spelen.’
Omdat Amerikaanse tour.quote:Op woensdag 2 juli 2008 15:10 schreef ralfseltje het volgende:
[..]
Maar ze staan een weekje later op Reading/Leeds, waarom kan dat niet
Tussen 7 juli en 23 augustus zit wel een gaatje.quote:
welke foto had je gestuurd?quote:Op woensdag 2 juli 2008 20:40 schreef D.zire het volgende:
Hoi,
Thanks voor je foto.
Krijg erg veel reacties wat ik niet verwachte. Ga eerst eens verzinnen hoe ik hieruit kom.
Vele zijn ook nog eens nep dus moet eerst eens bekijken welke echt zijn en welke niet.
groetjes,
Casper
quote:Op woensdag 2 juli 2008 20:40 schreef D.zire het volgende:
Hoi,
Thanks voor je foto.
Krijg erg veel reacties wat ik niet verwachte. Ga eerst eens verzinnen hoe ik hieruit kom.
Vele zijn ook nog eens nep dus moet eerst eens bekijken welke echt zijn en welke niet.
groetjes,
Casper
omgquote:Op woensdag 2 juli 2008 20:56 schreef D.zire het volgende:
een of andere foto van zo'n vermist kind uit de USA die ik vond toen ik googlde naar '15 year old girl'
Straks ga je er nog achter komen dat je het zelf in een dronken bui hebt gemaaktquote:Op woensdag 2 juli 2008 23:38 schreef On het volgende:
Haha die gast komt uit Gorinchem, daar woon ik. Probeer zijn adres eens te regelen?
Ohhh die 1e keerquote:Op donderdag 3 juli 2008 12:44 schreef RedGuy het volgende:
* RedGuy meldt zich ook als bezoeker.
1e jaar. Spannend..
Eeeh... WTF?!quote:Op donderdag 3 juli 2008 13:57 schreef MAY-be het volgende:
[..]
en bij terugkomst (nog zwaar onder invloed) het nieuws dat ik een 1 jaar oud zoontje heb.... Nee die 1e keer lowlands zal ik nooit vergeten![]()
Zo zat ik dus ookquote:
Korpiklaani ! Is niet echt rock, wat harder, maar net zo / zo niet gezelliger dan DMquote:Op donderdag 3 juli 2008 14:28 schreef MAY-be het volgende:
[..]
Ik ben groot fan van de klassiekere rock, wat heftiger is ook altijd welkom
Ik ga iig ff langs de dropkick murphy's, zijn altijd cewl, maar heeft iemand nog andere tips?
Na ff snel wat research gepleegd te hebben heb ik het vermoeden dat ik me bij hun optreden idd goed vermaakquote:Op donderdag 3 juli 2008 18:29 schreef Susi het volgende:
Korpiklaani ! Is niet echt rock, wat harder, maar net zo / zo niet gezelliger dan DM
Die komen niet meer hoorquote:Op vrijdag 4 juli 2008 10:51 schreef chansadres het volgende:
Cage the Elephant is wel aardig. En Jaya natuurlijk. Maar waar blijven die schitterende namen...
Daar was ik ook al bang voorquote:
Jeeeeeee, ska!!quote:Op vrijdag 4 juli 2008 10:37 schreef mouzzer het volgende:
Rock on: nieuwe namen / 4-7-2008
Zo vlak voor het weekeind gooien we er nog een paar nieuwe namen tegenaan! En wat voor namen: gloeiendhete rock, ska, dance en electro. We weten het zeker: dit gaat rocken als een malle!
Cage the Elephant
Jaya the Cat
The Count & Sinden
The Hawkeye And Hoe Band
The Pedro Delgados
The Walk & Roger Seventytwo
Toumast
Anoukquote:Op vrijdag 4 juli 2008 11:06 schreef chansadres het volgende:
[..]
Daar was ik ook al bang voor![]()
Gelukkig speelt Anouk
Anouk, de redder van LL08!quote:Op vrijdag 4 juli 2008 11:06 schreef chansadres het volgende:
[..]
Daar was ik ook al bang voor![]()
Gelukkig speelt Anouk
quote:Op vrijdag 4 juli 2008 11:31 schreef chansadres het volgende:
"I listened to Anouk on LL08 and all I got was this t-shirt" [ afbeelding ]
Zo zijn wel meer dingen wel logisch, maar toch weet LL het voor elkaar te krijgen om dingen die logisch zijn niet te boeken.quote:Op vrijdag 4 juli 2008 11:23 schreef chansadres het volgende:
Touringschema The Dodos:
8.14.08 Route Du Rock Festival/Saint Malo, France
8.15.08 Pukkelpop/Hasselt, Belgium
8.29.08 Nooderzon/Groningen
8.30.08 Festival De Beschaving/Utrecht
Dit lijkt me logisch.... Toch?
Iemand hier bekend mee? Omschrijving klinkt goed.quote:THE WALK AND ROGER SEVENTYTWO
Ho, stop! We begrijpen het wel, dat je denkt: wat is dat voor suffe zak hooi-naam? En dan snel doorscrollt. Maar hey, dit is Lowlands. Wat denk je nu zelf? Dat we hier een of ander derderangs zondagsbandje neerpoten? Gebruik je hersens! Of liever: je oren. Zodat je zelf kunt horen dat het hier gaat om een stel megahotte dj's die de Parijse beukelectro gebruiken als fundament voor even kneiterharde als bloedgeile billenschudmuziek, geholpen door strategisch geplaatste porties favela booty beats, Baltimore club of zelfs good old Wacko Jacko. Oow!
tja.... en jij weet natuurlijk ook precies hoe dat in z'n werk gaat en hoe keuzes worden gemaakt.quote:Op vrijdag 4 juli 2008 12:18 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Zo zijn wel meer dingen wel logisch, maar toch weet LL het voor elkaar te krijgen om dingen die logisch zijn niet te boeken.
Uh, beter dan jij ooit zal beseffen!quote:Op vrijdag 4 juli 2008 13:46 schreef damienr het volgende:
[..]
tja.... en jij weet natuurlijk ook precies hoe dat in z'n werk gaat en hoe keuzes worden gemaakt.
Bij de festivalingang.quote:Op vrijdag 4 juli 2008 13:50 schreef Chooselife het volgende:
Kaarten binnen.
Kan ik deze ergens op geldigheid controleren?
http://lowlands.oma-g.com/bands.htmquote:
Ja lijkt me logisch dat ze niet op Lowlands staan omdat ze al op De Beschaving spelen.quote:Op vrijdag 4 juli 2008 11:23 schreef chansadres het volgende:
Touringschema The Dodos:
8.14.08 Route Du Rock Festival/Saint Malo, France
8.15.08 Pukkelpop/Hasselt, Belgium
8.29.08 Nooderzon/Groningen
8.30.08 Festival De Beschaving/Utrecht
Dit lijkt me logisch.... Toch?
Ja, Slagmalsklubben, Gem, Hit Me TV, Boemklatsch en Pete Philly & Perquisite staan immers ook niet op Lowlands.quote:Op vrijdag 4 juli 2008 14:43 schreef mouzzer het volgende:
[..]
Ja lijkt me logisch dat ze niet op Lowlands staan omdat ze al op De Beschaving spelen.
Ik had ergens vernomen dat bands die op de beschaving staan niet op lowlands zouden staan en dit zijn op een na allemaal Nederlandse bands. Lijkt me dat er op buitenlandse acts iets meer exclusiviteit zal zitten dan op Nederlandse acts.quote:Op vrijdag 4 juli 2008 14:46 schreef Sack_Blabbath het volgende:
[..]
Ja, Slagmalsklubben, Gem, Hit Me TV, Boemklatsch en Pete Philly & Perquisite staan immers ook niet op Lowlands.
quote:Op vrijdag 4 juli 2008 14:09 schreef chansadres het volgende:
[..]
Uh, beter dan jij ooit zal beseffen!
ach ja; als je wel eens een postertje voor lowlands hebt geplakt, wil dat echt niet zeggen dat je van alle ins en outs op de hoogte bent...quote:
Ik ben blij dat je me niet kent.quote:Op vrijdag 4 juli 2008 15:18 schreef damienr het volgende:
[..]
ach ja; als je wel eens een postertje voor lowlands hebt geplakt, wil dat echt niet zeggen dat je van alle ins en outs op de hoogte bent...
Als ze ziek zou worden en we zouden Krezip als vervanger krijgen.. zelfs dat zou ik nog meer kunnen waarderen.quote:
quote:Op vrijdag 4 juli 2008 19:47 schreef Leugenaarslogica het volgende:
[..]
Als ze ziek zou worden en we zouden Krezip als vervanger krijgen.. zelfs dat zou ik nog meer kunnen waarderen.
dream onquote:Op vrijdag 4 juli 2008 15:19 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Ik ben blij dat je me niet kent.
Inderdaad, maar toch stiekem liever geen van beide.quote:Op vrijdag 4 juli 2008 19:47 schreef Leugenaarslogica het volgende:
[..]
Als ze ziek zou worden en we zouden Krezip als vervanger krijgen.. zelfs dat zou ik nog meer kunnen waarderen.
graag !quote:Op vrijdag 4 juli 2008 15:00 schreef Idioteque het volgende:
Geef Mogwai dan ook even!!!
vette lesbo actie onstage tussen nouk en jacqueline jeweetzzquote:Op vrijdag 4 juli 2008 19:47 schreef Leugenaarslogica het volgende:
[..]
Tofquote:The music in your head / 4-7-2008
Op de programmapagina's kon je natuurlijk altijd al met een simpele klik muziek van artiesten te luisteren. Een paar weken geleden kwam faceculture erbij en nu is het de beurt aan iTunes! Vanuit veel artiestenpagina's kun je nu direct naar iTunes doorklikken. Handig!
Nog leuker is de gratis iTunes/Lowlands-sampler. Vanaf donderdag 24 juli kun je deze voor nop dowloaden en heb je in één klap 15 tracks van hotte Lowlandsartiesten op je iPod staan.
More info soon!
5 weken van te voren lijkt me te vroeg. Dan hebben ze nog niet eens alle namen (officieel) bekend gemaakt...quote:Op zaterdag 5 juli 2008 10:57 schreef ebeaydojraes het volgende:
5 weken vooraf zou men met blokkenschema komen ..
Alle namen zijn nu toch al bekend (?)quote:Op zaterdag 5 juli 2008 11:30 schreef Grobbel het volgende:
[..]
5 weken van te voren lijkt me te vroeg. Dan hebben ze nog niet eens alle namen (officieel) bekend gemaakt...
Volgensmij niet. Anders hadden ze wel gezegd de laatste namen. Daarnaast zijn er wat officieuze namen die nog niet door Lowlands zijn uitgebracht. Er komt nog meer.quote:Op zaterdag 5 juli 2008 11:40 schreef EvilWasp het volgende:
[..]
Alle namen zijn nu toch al bekend (?)
Volgens mij is 24 juli de dag dat het programma officieel pas compleet is.quote:Op zaterdag 5 juli 2008 11:56 schreef frame-saw het volgende:
Nee hoor want Oasis en Coldplay komen er nog bij!
Nee het is echt waar, zo'n 4/5 weken van tevoren is het schema al bekend, vorig jaar ook. Maar toen moesten we de dure Volkskrant kopen, nu krijg ik hem gewoon in mn bus vallen
De (toen nog) Volkskrantbijlage met het complete programma was er vorig jaar ook pas op 25 juli. Dat was dus ook 3 weken van tevoren, geen 4/5.quote:Op zaterdag 5 juli 2008 12:30 schreef frame-saw het volgende:
Ja dat ontken ik ook niet. Maar het blokkenschema stond vorig jaar ook in het programmaboekje (ja logisch), of ik begrijp je nu helemaal verkeerd
Noel Gallagherquote:Op zaterdag 5 juli 2008 16:24 schreef Laton het volgende:
http://www.gamer.nl/doc/4(...)elddadige-videogames
oasis
Oké dan begrijp ik het nu, maar dat bedoelde ik ook. Ik zit aldoor in mn hoofd te denken dat het 19 augustus begint, dan is het wel zo'n 4 wekenquote:Op zaterdag 5 juli 2008 13:08 schreef Tourniquet het volgende:
[..]
De (toen nog) Volkskrantbijlage met het complete programma was er vorig jaar ook pas op 25 juli. Dat was dus ook 3 weken van tevoren, geen 4/5.
We gooien nog wat X-ray dingen neer.quote:Op zondag 6 juli 2008 01:10 schreef Smart_ass het volgende:
Maar komen er nu nog nieuwe namen bij dan of niet?
heb ik wel vaker last van blijkbaar. Ik heb net een interview met makers van de site terug gelezen en daar staat dat 3 weken vooraf het programma schema online komt ... niet 5 weken dus ..quote:Op zaterdag 5 juli 2008 17:42 schreef Leugenaarslogica het volgende:
Niet echt up to date he? Lezen !
Natuurlijk komet er nog wat bij. Ze moeten de Manic Street Preachers immers nog bevestigen.quote:Op zondag 6 juli 2008 01:10 schreef Smart_ass het volgende:
Maar komen er nu nog nieuwe namen bij dan of niet?
Eindelijk een sprankelijke naam. Hopenlijk paar leuke bandjes erbij en dan word het weer gekke huis voor mij.quote:Op maandag 7 juli 2008 04:59 schreef Dark_Angelus het volgende:
Sam Sparrow op Lowlands.
http://www.myspace.com/modusvivendimusic
Dan hoef je dat in ieder geval niet meer te horen bij het concert van Mika
quote:100 tickets te winnen / 7-7-2008
Hoe blijf je helemaal op de hoogte van alle ins en outs over Lowlands en maak je ook nog eens kans op twee van de honderd vrijkaarten? Dat is simpel: neem een proefabonnement op nrc.next!
Vanaf nu houdt nrc.next je met het Lowlands proefabonnement 5 weken lang op de hoogte over de laatste Lowlands nieuwtjes en ze geven ook nog eens 100 tickets weg. En dat voor maar 5 Euro!
Omcirkel donderdag 24 juli ook maar vast in je agenda want dan verschijnt de Lowlands programmakrant bij nrc.next. Hier lees je niet alleen een heleboel interviews en achtergronden, maar het is ook de eerste keer dat je het hele programma ziet, inclusief alle tijden. Dan kan het puzzelen dus beginnen!
quote:GRATIS NAAR LOWLANDS?
Beeld je favoriete Lowlandsband uit en win een van de 40 Lowlands-tickets die op de redactie klaarliggen voor onze trouwe lezers! Wat moet je doen? Stuur ons een foto (digitaal of print) waarop jij je favoriete Lowlandsband of artiest uitbeeldt.
Met andere woorden: trek je rode schoenen aan, gedraag je als een stel verwende tieners die niet weten wat er is gebeurd, laat een snor staan waar Eugene Hütz nog een puntje aan kan zuigen, of leg ons uit wat nu eigenlijk een Ting Ting is – en vertel ons gelijk waarom je juist voor die band gekozen hebt. Wees creatief, wees grappig, wees kunstzinnig. Dus geen ziekenfondsbrilletje opzetten en dan denken dat je de leukste N.E.R.D.-inzending bent. En laat die Sex Pistol ook maar in je broek…
Stuur je inzending o.v.v. ‘Ik wil naar Lowlands!’ naar prijsvraag@oor.nl. 30 winnaars krijgen maandag 28 juli bericht en worden bekendgemaakt in de eerstvolgende OOR (vanaf 7 augustus in de kiosk). Ook worden er wekelijks twee inzendingen beloond die ons via OOR.NL bereiken Succes!
quote:Creatief met kunst / 7-7-2008
Kunstzinnig verantwoord met een hoofdletter K! Jaar op jaar is kunst op Lowlands een belangrijk stuk van de puzzel. Creatieve kanonnen gaan helemaal los en we kunnen nu alvast twee onderdelen uit de doeken doen.
De wortel is op! Gelukkig is de 'schijf van 5' der kunst nog niet helemaal ingevuld en komt Heringa/Van Kalsbeek ons voorzien van een spacey, grillig en kleurrijk bouwwerk met spannende eigenschappen. Riep iemand PROLONG?
Gaffa Gaffa Gaffa. Say it out loud! Naast het feit dat het onwijs lekker bekt heeft deze tape ook nog eens hele creatieve functies. De een gebruikt het om zijn broertje aan het plafond te pakken; de vrije bouwers van het artteam van antikollektief cXc laten een enorm licht op ons schijnen. De Totempaal van Babel wordt de keizer van de lampenkappen![/b]
Leuk!quote:Heb je je wel eens afgevraagd hoeveel foto's er op Lowlands worden gemaakt? Wij weten het ook niet, maar het zullen er vast meer dan een miljoen zijn! Daar kun je natuurlijk een boel leuke dingen mee doen. Dat dacht GUP Magazine ook en daarom komen ze met een puik plan naar Lowlands...
GUP gaat De Hemelpoort tussen Planet Paradise en Cape Lowlands eens flink onder handen nemen. Met jouw foto's!
Kom met je camera of telefoon naar de GUP-stand en zij sucken hem tot de laatste foto leeg. Er worden twee printjes gemaakt: eentje voor jou en een grote voor in De Hemelpoort. Aan het eind van Lowlands hangt het daar dus vol met de meest waanzinnige foto's van jou, je vrienden en jullie Lowlandsavonturen!
Maar er is meer. Er komt een GUP LOWLANDS SPECIAL 2008.
Dit 132 pagina’s tellende full colour fotozine zal je in beeld alles en meer laten zien van wat jij nooit meer wil vergeten van Lowlands 2008. Topfotografen als Morad Bouchakour, Elza Jo, Barry Kornbluh, Otto Snoek, Stephanie Pistel, Krijn van Noordwijk en Dennis Duijnhouwer zullen frontstage, backstage, camping, festivalterrein en van Alphatent tot Magneetbar voor jou en je vrienden vastleggen. En in combinatie met jouw foto's wordt dit een boekje voor de ware Lowlandsconnaisseur.
De GUP LOWLANDS SPECIAL 2008 kost slechts 5 euro* (dik twee bier) en wordt eind september 2008 bij je thuisbezorgd.
Let op: de GUP LOWLANDS SPECIAL 2008 is slechts in beperkte oplage verkrijgbaar. Stuur een mail met je naam, adres en telefoonnummer naar gup@lowlands.nl en we leggen er een voor je apart!
*excl verzendkosten
ik zou niet alles geloven wat je op internet leest...quote:Op maandag 7 juli 2008 04:59 schreef Dark_Angelus het volgende:
Sam Sparrow op Lowlands.
http://www.myspace.com/modusvivendimusic
Dan hoef je dat in ieder geval niet meer te horen bij het concert van Mika
Ok.quote:Op dinsdag 8 juli 2008 12:09 schreef damienr het volgende:
[..]
ik zou niet alles geloven wat je op internet leest...
Leuk!quote:Op dinsdag 8 juli 2008 11:03 schreef Dark_Angelus het volgende:
Zingmeisje Lykke Li: http://www.myspace.com/lykkeli
Kut, alle bevestigingen op de Lowlands-site dus ook niet?quote:Op dinsdag 8 juli 2008 12:09 schreef damienr het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 8 juli 2008 12:09 schreef damienr het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 8 juli 2008 15:17 schreef De Wouzeraar het volgende:
[..]
Kut, alle bevestigingen op de Lowlands-site dus ook niet?
er zijn natuurlijk uitzonderingenquote:Op dinsdag 8 juli 2008 15:17 schreef De Wouzeraar het volgende:
[..]
Kut, alle bevestigingen op de Lowlands-site dus ook niet?
quote:Op woensdag 9 juli 2008 07:29 schreef Leugenaarslogica het volgende:
[..]
Ik vertrouw geen mensen die geen hoofdletters gebruiken. Ben paranoia geworden door internet.
Sinds wanneer mag dat? Je camera mee het veld op. Andere jaren wilden ze het juist ontmoedigenquote:Kom met je camera of telefoon naar de GUP-stand en zij sucken hem tot de laatste foto leeg
Zolang het geen EOS oid is krijg je wel een camera meer het veld op.quote:Op woensdag 9 juli 2008 09:30 schreef chansadres het volgende:
Sinds wanneer mag dat? Je camera mee het veld op. Andere jaren wilden ze het juist ontmoedigen
Een fotocamera is ook een camera.quote:Op woensdag 9 juli 2008 09:30 schreef chansadres het volgende:
[..]
Sinds wanneer mag dat? Je camera mee het veld op. Andere jaren wilden ze het juist ontmoedigen
quote:Op woensdag 9 juli 2008 09:38 schreef brother52 het volgende:
[..]
Ik vraag me af hoe ze de foto's eraf willen krijgen als ik met zo'n wegwerpcamera aan kom zetten.
Luilakquote:Op woensdag 9 juli 2008 19:46 schreef Pink_Floyd het volgende:
Was deze al bekend?
Lykke Li is aangekondigd voor LL door Warner Music
Tricky en Budos Band zijn ook al bevestigd, mocht je die nog willen dumpenquote:
Tofheid! Die heb ik nog nooit gezien. Zal wel druk worden in het theater...quote:Op woensdag 9 juli 2008 19:51 schreef portie het volgende:
en op http://www.stephenlynch.com/tour/index.html bevestigd iemand zichzelf
Thanks, was net aan het typenquote:Op woensdag 9 juli 2008 20:02 schreef Sack_Blabbath het volgende:
[..]
Tricky en Budos Band zijn ook al bevestigd, mocht je die nog willen dumpen
Ik krijg het steeds benauwder voor die grote bands... Natuurlijk er is een achterlijke overload aan middelgrote toffe bandjes maar echt die grote naam die mensen weglokt bij de Bravo/Grolsch zie ik nog maar hier en daar staan...quote:Op donderdag 10 juli 2008 11:44 schreef Dark_Angelus het volgende:
Get Well Soon:
http://www.myspace.com/youwillgetwellsoon
En vaste prik 1: http://www.myspace.com/djmaded
En vaste prik 2: http://www.myspace.com/mrwix
Hoppa.
Die verdomde japannersquote:Op donderdag 10 juli 2008 14:21 schreef Dark_Angelus het volgende:
Ik had ze bevestigd, en goed meer geld in een andere tour te verdienen en de europa data worden zo om zeep geholpen.
Raconteurs als voorbeeld en nu msischien Band of Horses dus ook.
D_A dus inderdaad.quote:Op donderdag 10 juli 2008 14:18 schreef BlackRebel het volgende:
Band of Horses....
Een eeuwigheid geleden al aangekondigd door Sack_Blabbath. Het zou het eerste zijn dat ie niet goed heeft.
blijven hopen...
Plaats een bericht op Marktplaats!quote:Op donderdag 10 juli 2008 18:23 schreef snorfiets het volgende:
Er is nog plek voor 3 lekkere wijven in onze camper.
x
Er is zelfs plek voor 4, dan zitten we in totaal met 9, lekker knus, maar dat mag de pret niet drukken.quote:Op donderdag 10 juli 2008 18:23 schreef snorfiets het volgende:
Er is nog plek voor 3 lekkere wijven in onze camper.
x
Dan zitten we met allemaal grote negersquote:Op donderdag 10 juli 2008 18:31 schreef chansadres het volgende:
[..]
Plaats een bericht op Marktplaats!
Fijn! Hoe meer techno hoe meer vreugd. Laatste keer dat ik hem zag, gaf hij een fijne set weg.quote:Op vrijdag 11 juli 2008 19:14 schreef Dark_Angelus het volgende:
Radio Slave
http://www.myspace.com/rekid
Handig!quote:Op vrijdag 4 juli 200814:32 schreef vogelkooi het volgende:
[..]
http://lowlands.oma-g.com/bands.htm
Een repost van een paar topic's geleden.
Kun je beetje inschatten wat je leuk vind.
Alles staat er nog niet bij.
Das wel heel vet. Volgens mij klaagde hij een tijdje geleden nog in een interview dat hij al jaren graag op LL wilde spelen, maar dat hij het idee had dat ze hem niet 'drufden' te boeken ofzo..quote:Op zaterdag 12 juli 2008 10:58 schreef MrDoegewoon het volgende:
Lol Promo @ Lowlands. Alleen voor hem zou ik Lowlands bezoeken.
Promo?? toch niet deze : promoquote:Op zaterdag 12 juli 2008 15:20 schreef WalterSobchak het volgende:
[..]
Das wel heel vet. Volgens mij klaagde hij een tijdje geleden nog in een interview dat hij al jaren graag op LL wilde spelen, maar dat hij het idee had dat ze hem niet 'drufden' te boeken ofzo..
0-07-2008 - PROMO AT LOWLANDS 2008quote:
Radio Slave staat (solo) niet op Lowlands. Het staat wel op z'n MySapce, maar dat is omdat hij onderdeel is van het duo Quiet Village (dat wel op Lowlands staat).quote:Op vrijdag 11 juli 2008 19:14 schreef Dark_Angelus het volgende:
Radio Slave
Maar is misschien solo ook wel geboekt.quote:Op zondag 13 juli 2008 11:34 schreef damienr het volgende:
[..]
Radio Slave staat (solo) niet op Lowlands. Het staat wel op z'n MySapce, maar dat is omdat hij onderdeel is van het duo Quiet Village (dat wel op Lowlands staat).
*pinkt een traantje weg*quote:
neequote:Op zondag 13 juli 2008 11:39 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Maar is misschien solo ook wel geboekt.
Toch raar dat hij op z'n myspace sommige data wel aangeeft met Quiet Village op te treden en sommige niet dan.quote:
Dat is idd een beetje verwarrend, maar wordt binnenkort vast aangepast.quote:Op zondag 13 juli 2008 12:25 schreef Sack_Blabbath het volgende:
[..]
Toch raar dat hij op z'n myspace sommige data wel aangeeft met Quiet Village op te treden en sommige niet dan.
Ah mooie naam weer!quote:Op vrijdag 11 juli 2008 19:14 schreef Dark_Angelus het volgende:
Radio Slave
Je krijgt denk ik ook betaald. En het is een mooi alternatief voor mensen die geen kaart hebben. Je mist ontzettend veel maar je maakt wel wat mee. Zeker als je 's avonds moet werken. Het is een alternatief voor de mensen die anders niks meekrijgen...quote:Op dinsdag 15 juli 2008 13:03 schreef lienelien het volgende:
8 uur per dag? iedere dag?
Dan mis je half LL
Dat dus. Het is natuurlijk altijd minder als met een kaartje. Maar goed, aangezien het mij niet gelukt is om een kaartje te bemachtigen en aangezien ik ook geen zin heb om ontzettend veel geld voor een kaartje uit te geven (ik wil eerst een nieuwe gitaarquote:Op dinsdag 15 juli 2008 13:13 schreef chansadres het volgende:
[..]
Je krijgt denk ik ook betaald. En het is een mooi alternatief voor mensen die geen kaart hebben. Je mist ontzettend veel maar je maakt wel wat mee. Zeker als je 's avonds moet werken. Het is een alternatief voor de mensen die anders niks meekrijgen...
Ik zou alleen zwaar uitgeput terugkomen. Overdag kapot werken, daarna avondprogramma lowlands om dan weer vroeg te moeten werken. En dat het hele weekend!quote:Op dinsdag 15 juli 2008 14:09 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Dat dus. Het is natuurlijk altijd minder als met een kaartje. Maar goed, aangezien het mij niet gelukt is om een kaartje te bemachtigen en aangezien ik ook geen zin heb om ontzettend veel geld voor een kaartje uit te geven (ik wil eerst een nieuwe gitaar) is dit een prima alternatief.
Anders had ik dat weekend gewoon thuis gezeten, nu sta ik en op ll en verdien geld.
Ik kom nu ook uitgeput terugquote:Op dinsdag 15 juli 2008 14:15 schreef chansadres het volgende:
[..]
Ik zou alleen zwaar uitgeput terugkomen. Overdag kapot werken, daarna avondprogramma lowlands om dan weer vroeg te moeten werken. En dat het hele weekend!.
ik zou dat echt niet kunnen, soort look but don't touch idee.. als ik naar een festival ga dan wil ik gewoon vrijheid, want daar staat het voor. een weekend feest... verplichtingen horen daar echt niet bij.quote:Op dinsdag 15 juli 2008 14:09 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Dat dus. Het is natuurlijk altijd minder als met een kaartje. Maar goed, aangezien het mij niet gelukt is om een kaartje te bemachtigen en aangezien ik ook geen zin heb om ontzettend veel geld voor een kaartje uit te geven (ik wil eerst een nieuwe gitaar) is dit een prima alternatief.
Anders had ik dat weekend gewoon thuis gezeten, nu sta ik en op ll en verdien geld.
Je bent nog jong ga lekker los, nu het nog kan.quote:Op dinsdag 15 juli 2008 14:15 schreef chansadres het volgende:
[..]
Ik zou alleen zwaar uitgeput terugkomen. Overdag kapot werken, daarna avondprogramma lowlands om dan weer vroeg te moeten werken. En dat het hele weekend!.
Ik ben al heul oudquote:Op dinsdag 15 juli 2008 17:24 schreef vogelkooi het volgende:
[..]
Je bent nog jong ga lekker los, nu het nog kan.
ik vind deze post wel goed idee van je jongen, regel je wel wat leuks? Anders keur ik het idee af, moet er toch 3 dagen tegenaan kijken.quote:Op maandag 14 juli 2008 22:58 schreef snorfiets het volgende:
Aanbod geldt nog steeds:
plaats voor max. 4 lekkere dames in een camper met 5 coole gasten omgeving leiden.
Kosten: Door ons gekochte eten+drinken gedeeld door aantal personen.
x
Nou ja, housen.........................house kan je het niet echt noemen, maar ik er wel effe kijken, hij zal wel in de X Ray staan.quote:Op woensdag 16 juli 2008 03:03 schreef snorfiets het volgende:
[..]
rock hem zn panty uit zou ik zeggen!
ik ga in ieder geval lekker housen op zn beat!
x
quote:Een heleboel namen / 16-7-2008
... en wat voor een namen!?! Dit zijn de dames & heren die diep in de nacht of in de pauzes tussen de andere acts het feest door laten gaan en naar nog grotere hoogte stuwen!
(MAD) Ed
(MAD) Ed & Arnold
Club Nul DJ's
Dans le Rock
DJ Dab
DJ L-ende
DJ Polyesta
DJ's Gary Global & Azraël
DJ's Tommi & Pizdabolkin
DJ's Wiekes & Brutus
Gene Williams
George Jacaranda
Ille Bitch
Intifada Soundsystem
Melon
Nuno dos Santos
St. Paul
The Infaders
Meeste ken ik niet, maar ik neem aan dat er wel goed gedraaid gaat worden net als vorig jaar.quote:Op woensdag 16 juli 2008 12:41 schreef Tourniquet het volgende:
Nieuwe (pauze) DJ's op Lowlands.nl
[..]
Je kunt beter interviews afnemenquote:Op woensdag 16 juli 2008 19:55 schreef Dark_Angelus het volgende:
Ach ik ga dit weekend even op Melt! festival wat mensen uithoren en interviews geven dus ben benieuwd of ik daar nog wat namen kan lospeuteren voor LL.
die worden pas laat gegeven hè, meestal 1 a 2 weken voor het festival. Ga er vanuit dat er wel weer journalisten van ons bij zijnquote:Op woensdag 16 juli 2008 20:02 schreef damienr het volgende:
Ik ben benieuwd waar je mee terugkomt! Veel plezier daar: vet festival.
Heb je je accreditatie voor LL eigenlijk al binnen?
Waar ben je dan journalist voor?quote:Op zaterdag 21 juni 2008 18:30 schreef Dark_Angelus het volgende:
Zo tijd om de accreditatie eens aan te gaan vragen
er staat een behoorlijke rij om hem af te leveren en om hem weer op te halen, ik vond het iig zonde van m'n tijd.quote:Op donderdag 17 juli 2008 09:59 schreef KneiterS het volgende:
Hoe werkt dat mobiele oplaadpunt precies? Ik heb een telefoon die wel iedere of iedere 2 dagen opgeladen moet worden. Gaat dat werken?
de lijst me films en als ik het goed begrijp de films die in Echo II vertoond worden.quote:Filmpje pakken? / 17-7-2008
De oude vertrouwde Echo krijgt er dit jaar een broertje bij: Echo II. Twee bioscopen op Lowlands dus! In Echo I zie je het typische Lowlands filmprogramma, inclusief sneak previews van grote films die binnenkort in de bioscoop te zien zijn.
In Echo II vind je de cutting-edge, freaky, eigenzinnige en arthouse films.
Welke films zijn dat dan?
[REC] (Jaume Balagueró/Paco Plaza, 2007)
Auf der anderen Seite (Fatih Akin, 2007)
Be kind Rewind (Michel Gondry, 2008)
Control (Anton Corbijn, 2007)
El Orfanato (Juan Antonio Bayona, 2007)
Estomâgo (Marcos Jorge, 2007) voorpremiere
Funny Games u.s. (Michael Haneke, 2007)
Heavy Metal in Bagdad (Suroosh Alvi & Eddy Moretti, 2007) premiere
Heima (Dean DeBlois, 2007)
Heimatklänge (Stefan Schwietert, 2007)
Lake Tahoe (Fernando Eimbcke, 2008) voorpremiere
Lars and the real Girls (Craig Gillespie, 2007)
No Country for old Man (Joel & Ethan Coen, 2007)
North by Northwest (Alfred Hitchcock, 1959) Lowlands klassieker
Paranoid Park (Gus van Sant, 2007)
Persepolis (Marjane Satrapi & Vincent Paronnaud, 2007)
Peur(s) de Noir (diverse regisseurs, 2007)
Professione: Reporter (Michelangelo Antonioni, 1975) Lowlands klassieker
Shine a Light (Martin Scorsese, 2008)
Sneak Previews
The General (Buster Keaton & Clyde Bruckman, 1927) Lowlands klassieker
There will be Blood (Paul Thomas Anderson, 2007)
This is England (Shane Meadows, 2006)
Tropa de Elite (Jose Padilha, 2007)
You the Living (Roy Andersson, 2007)
Daar lijkt het wel opquote:
Jawel maar dan moet ik steeds naar je fobo!quote:Op donderdag 17 juli 2008 13:24 schreef Tinuzzz_Talpa het volgende:
Staat ook in mn FoBo: http://fotoboek.fok.nl/Tinuzzz_Talpa
Hij staat in het nieuwe topic.quote:Op donderdag 17 juli 2008 13:32 schreef ondeugend het volgende:
[..]
Jawel maar dan moet ik steeds naar je fobo!
Ik wil dat ding in de OP.
Alleen Nunos ken ik, maar die is wel leuk.quote:Op woensdag 16 juli 2008 12:41 schreef Tourniquet het volgende:
Nieuwe (pauze) DJ's op Lowlands.nl
[..]
Ja daarom.quote:Op donderdag 17 juli 2008 13:33 schreef Tinuzzz_Talpa het volgende:
[..]
Hij staat in het nieuwe topic.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |