Ja lijkt me logisch dat ze niet op Lowlands staan omdat ze al op De Beschaving spelen.quote:Op vrijdag 4 juli 2008 11:23 schreef chansadres het volgende:
Touringschema The Dodos:
8.14.08 Route Du Rock Festival/Saint Malo, France
8.15.08 Pukkelpop/Hasselt, Belgium
8.29.08 Nooderzon/Groningen
8.30.08 Festival De Beschaving/Utrecht
Dit lijkt me logisch.... Toch?
Ja, Slagmalsklubben, Gem, Hit Me TV, Boemklatsch en Pete Philly & Perquisite staan immers ook niet op Lowlands.quote:Op vrijdag 4 juli 2008 14:43 schreef mouzzer het volgende:
[..]
Ja lijkt me logisch dat ze niet op Lowlands staan omdat ze al op De Beschaving spelen.
Ik had ergens vernomen dat bands die op de beschaving staan niet op lowlands zouden staan en dit zijn op een na allemaal Nederlandse bands. Lijkt me dat er op buitenlandse acts iets meer exclusiviteit zal zitten dan op Nederlandse acts.quote:Op vrijdag 4 juli 2008 14:46 schreef Sack_Blabbath het volgende:
[..]
Ja, Slagmalsklubben, Gem, Hit Me TV, Boemklatsch en Pete Philly & Perquisite staan immers ook niet op Lowlands.
quote:Op vrijdag 4 juli 2008 14:09 schreef chansadres het volgende:
[..]
Uh, beter dan jij ooit zal beseffen!
ach ja; als je wel eens een postertje voor lowlands hebt geplakt, wil dat echt niet zeggen dat je van alle ins en outs op de hoogte bent...quote:
Ik ben blij dat je me niet kent.quote:Op vrijdag 4 juli 2008 15:18 schreef damienr het volgende:
[..]
ach ja; als je wel eens een postertje voor lowlands hebt geplakt, wil dat echt niet zeggen dat je van alle ins en outs op de hoogte bent...
Als ze ziek zou worden en we zouden Krezip als vervanger krijgen.. zelfs dat zou ik nog meer kunnen waarderen.quote:
quote:Op vrijdag 4 juli 2008 19:47 schreef Leugenaarslogica het volgende:
[..]
Als ze ziek zou worden en we zouden Krezip als vervanger krijgen.. zelfs dat zou ik nog meer kunnen waarderen.
dream onquote:Op vrijdag 4 juli 2008 15:19 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Ik ben blij dat je me niet kent.
Inderdaad, maar toch stiekem liever geen van beide.quote:Op vrijdag 4 juli 2008 19:47 schreef Leugenaarslogica het volgende:
[..]
Als ze ziek zou worden en we zouden Krezip als vervanger krijgen.. zelfs dat zou ik nog meer kunnen waarderen.
graag !quote:Op vrijdag 4 juli 2008 15:00 schreef Idioteque het volgende:
Geef Mogwai dan ook even!!!
vette lesbo actie onstage tussen nouk en jacqueline jeweetzzquote:Op vrijdag 4 juli 2008 19:47 schreef Leugenaarslogica het volgende:
[..]
Tofquote:The music in your head / 4-7-2008
Op de programmapagina's kon je natuurlijk altijd al met een simpele klik muziek van artiesten te luisteren. Een paar weken geleden kwam faceculture erbij en nu is het de beurt aan iTunes! Vanuit veel artiestenpagina's kun je nu direct naar iTunes doorklikken. Handig!
Nog leuker is de gratis iTunes/Lowlands-sampler. Vanaf donderdag 24 juli kun je deze voor nop dowloaden en heb je in één klap 15 tracks van hotte Lowlandsartiesten op je iPod staan.
More info soon!
5 weken van te voren lijkt me te vroeg. Dan hebben ze nog niet eens alle namen (officieel) bekend gemaakt...quote:Op zaterdag 5 juli 2008 10:57 schreef ebeaydojraes het volgende:
5 weken vooraf zou men met blokkenschema komen ..
Alle namen zijn nu toch al bekend (?)quote:Op zaterdag 5 juli 2008 11:30 schreef Grobbel het volgende:
[..]
5 weken van te voren lijkt me te vroeg. Dan hebben ze nog niet eens alle namen (officieel) bekend gemaakt...
Volgensmij niet. Anders hadden ze wel gezegd de laatste namen. Daarnaast zijn er wat officieuze namen die nog niet door Lowlands zijn uitgebracht. Er komt nog meer.quote:Op zaterdag 5 juli 2008 11:40 schreef EvilWasp het volgende:
[..]
Alle namen zijn nu toch al bekend (?)
Volgens mij is 24 juli de dag dat het programma officieel pas compleet is.quote:Op zaterdag 5 juli 2008 11:56 schreef frame-saw het volgende:
Nee hoor want Oasis en Coldplay komen er nog bij!
Nee het is echt waar, zo'n 4/5 weken van tevoren is het schema al bekend, vorig jaar ook. Maar toen moesten we de dure Volkskrant kopen, nu krijg ik hem gewoon in mn bus vallen
De (toen nog) Volkskrantbijlage met het complete programma was er vorig jaar ook pas op 25 juli. Dat was dus ook 3 weken van tevoren, geen 4/5.quote:Op zaterdag 5 juli 2008 12:30 schreef frame-saw het volgende:
Ja dat ontken ik ook niet. Maar het blokkenschema stond vorig jaar ook in het programmaboekje (ja logisch), of ik begrijp je nu helemaal verkeerd
Noel Gallagherquote:Op zaterdag 5 juli 2008 16:24 schreef Laton het volgende:
http://www.gamer.nl/doc/4(...)elddadige-videogames
oasis
Oké dan begrijp ik het nu, maar dat bedoelde ik ook. Ik zit aldoor in mn hoofd te denken dat het 19 augustus begint, dan is het wel zo'n 4 wekenquote:Op zaterdag 5 juli 2008 13:08 schreef Tourniquet het volgende:
[..]
De (toen nog) Volkskrantbijlage met het complete programma was er vorig jaar ook pas op 25 juli. Dat was dus ook 3 weken van tevoren, geen 4/5.
We gooien nog wat X-ray dingen neer.quote:Op zondag 6 juli 2008 01:10 schreef Smart_ass het volgende:
Maar komen er nu nog nieuwe namen bij dan of niet?
heb ik wel vaker last van blijkbaar. Ik heb net een interview met makers van de site terug gelezen en daar staat dat 3 weken vooraf het programma schema online komt ... niet 5 weken dus ..quote:Op zaterdag 5 juli 2008 17:42 schreef Leugenaarslogica het volgende:
Niet echt up to date he? Lezen !
Natuurlijk komet er nog wat bij. Ze moeten de Manic Street Preachers immers nog bevestigen.quote:Op zondag 6 juli 2008 01:10 schreef Smart_ass het volgende:
Maar komen er nu nog nieuwe namen bij dan of niet?
Eindelijk een sprankelijke naam. Hopenlijk paar leuke bandjes erbij en dan word het weer gekke huis voor mij.quote:Op maandag 7 juli 2008 04:59 schreef Dark_Angelus het volgende:
Sam Sparrow op Lowlands.
http://www.myspace.com/modusvivendimusic
Dan hoef je dat in ieder geval niet meer te horen bij het concert van Mika
quote:100 tickets te winnen / 7-7-2008
Hoe blijf je helemaal op de hoogte van alle ins en outs over Lowlands en maak je ook nog eens kans op twee van de honderd vrijkaarten? Dat is simpel: neem een proefabonnement op nrc.next!
Vanaf nu houdt nrc.next je met het Lowlands proefabonnement 5 weken lang op de hoogte over de laatste Lowlands nieuwtjes en ze geven ook nog eens 100 tickets weg. En dat voor maar 5 Euro!
Omcirkel donderdag 24 juli ook maar vast in je agenda want dan verschijnt de Lowlands programmakrant bij nrc.next. Hier lees je niet alleen een heleboel interviews en achtergronden, maar het is ook de eerste keer dat je het hele programma ziet, inclusief alle tijden. Dan kan het puzzelen dus beginnen!
quote:GRATIS NAAR LOWLANDS?
Beeld je favoriete Lowlandsband uit en win een van de 40 Lowlands-tickets die op de redactie klaarliggen voor onze trouwe lezers! Wat moet je doen? Stuur ons een foto (digitaal of print) waarop jij je favoriete Lowlandsband of artiest uitbeeldt.
Met andere woorden: trek je rode schoenen aan, gedraag je als een stel verwende tieners die niet weten wat er is gebeurd, laat een snor staan waar Eugene Hütz nog een puntje aan kan zuigen, of leg ons uit wat nu eigenlijk een Ting Ting is – en vertel ons gelijk waarom je juist voor die band gekozen hebt. Wees creatief, wees grappig, wees kunstzinnig. Dus geen ziekenfondsbrilletje opzetten en dan denken dat je de leukste N.E.R.D.-inzending bent. En laat die Sex Pistol ook maar in je broek…
Stuur je inzending o.v.v. ‘Ik wil naar Lowlands!’ naar prijsvraag@oor.nl. 30 winnaars krijgen maandag 28 juli bericht en worden bekendgemaakt in de eerstvolgende OOR (vanaf 7 augustus in de kiosk). Ook worden er wekelijks twee inzendingen beloond die ons via OOR.NL bereiken Succes!
quote:Creatief met kunst / 7-7-2008
Kunstzinnig verantwoord met een hoofdletter K! Jaar op jaar is kunst op Lowlands een belangrijk stuk van de puzzel. Creatieve kanonnen gaan helemaal los en we kunnen nu alvast twee onderdelen uit de doeken doen.
De wortel is op! Gelukkig is de 'schijf van 5' der kunst nog niet helemaal ingevuld en komt Heringa/Van Kalsbeek ons voorzien van een spacey, grillig en kleurrijk bouwwerk met spannende eigenschappen. Riep iemand PROLONG?
Gaffa Gaffa Gaffa. Say it out loud! Naast het feit dat het onwijs lekker bekt heeft deze tape ook nog eens hele creatieve functies. De een gebruikt het om zijn broertje aan het plafond te pakken; de vrije bouwers van het artteam van antikollektief cXc laten een enorm licht op ons schijnen. De Totempaal van Babel wordt de keizer van de lampenkappen![/b]
Leuk!quote:Heb je je wel eens afgevraagd hoeveel foto's er op Lowlands worden gemaakt? Wij weten het ook niet, maar het zullen er vast meer dan een miljoen zijn! Daar kun je natuurlijk een boel leuke dingen mee doen. Dat dacht GUP Magazine ook en daarom komen ze met een puik plan naar Lowlands...
GUP gaat De Hemelpoort tussen Planet Paradise en Cape Lowlands eens flink onder handen nemen. Met jouw foto's!
Kom met je camera of telefoon naar de GUP-stand en zij sucken hem tot de laatste foto leeg. Er worden twee printjes gemaakt: eentje voor jou en een grote voor in De Hemelpoort. Aan het eind van Lowlands hangt het daar dus vol met de meest waanzinnige foto's van jou, je vrienden en jullie Lowlandsavonturen!
Maar er is meer. Er komt een GUP LOWLANDS SPECIAL 2008.
Dit 132 pagina’s tellende full colour fotozine zal je in beeld alles en meer laten zien van wat jij nooit meer wil vergeten van Lowlands 2008. Topfotografen als Morad Bouchakour, Elza Jo, Barry Kornbluh, Otto Snoek, Stephanie Pistel, Krijn van Noordwijk en Dennis Duijnhouwer zullen frontstage, backstage, camping, festivalterrein en van Alphatent tot Magneetbar voor jou en je vrienden vastleggen. En in combinatie met jouw foto's wordt dit een boekje voor de ware Lowlandsconnaisseur.
De GUP LOWLANDS SPECIAL 2008 kost slechts 5 euro* (dik twee bier) en wordt eind september 2008 bij je thuisbezorgd.
Let op: de GUP LOWLANDS SPECIAL 2008 is slechts in beperkte oplage verkrijgbaar. Stuur een mail met je naam, adres en telefoonnummer naar gup@lowlands.nl en we leggen er een voor je apart!
*excl verzendkosten
ik zou niet alles geloven wat je op internet leest...quote:Op maandag 7 juli 2008 04:59 schreef Dark_Angelus het volgende:
Sam Sparrow op Lowlands.
http://www.myspace.com/modusvivendimusic
Dan hoef je dat in ieder geval niet meer te horen bij het concert van Mika
Ok.quote:Op dinsdag 8 juli 2008 12:09 schreef damienr het volgende:
[..]
ik zou niet alles geloven wat je op internet leest...
Leuk!quote:Op dinsdag 8 juli 2008 11:03 schreef Dark_Angelus het volgende:
Zingmeisje Lykke Li: http://www.myspace.com/lykkeli
Kut, alle bevestigingen op de Lowlands-site dus ook niet?quote:Op dinsdag 8 juli 2008 12:09 schreef damienr het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 8 juli 2008 12:09 schreef damienr het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 8 juli 2008 15:17 schreef De Wouzeraar het volgende:
[..]
Kut, alle bevestigingen op de Lowlands-site dus ook niet?
er zijn natuurlijk uitzonderingenquote:Op dinsdag 8 juli 2008 15:17 schreef De Wouzeraar het volgende:
[..]
Kut, alle bevestigingen op de Lowlands-site dus ook niet?
quote:Op woensdag 9 juli 2008 07:29 schreef Leugenaarslogica het volgende:
[..]
Ik vertrouw geen mensen die geen hoofdletters gebruiken. Ben paranoia geworden door internet.
Sinds wanneer mag dat? Je camera mee het veld op. Andere jaren wilden ze het juist ontmoedigenquote:Kom met je camera of telefoon naar de GUP-stand en zij sucken hem tot de laatste foto leeg
Zolang het geen EOS oid is krijg je wel een camera meer het veld op.quote:Op woensdag 9 juli 2008 09:30 schreef chansadres het volgende:
Sinds wanneer mag dat? Je camera mee het veld op. Andere jaren wilden ze het juist ontmoedigen
Een fotocamera is ook een camera.quote:Op woensdag 9 juli 2008 09:30 schreef chansadres het volgende:
[..]
Sinds wanneer mag dat? Je camera mee het veld op. Andere jaren wilden ze het juist ontmoedigen
quote:Op woensdag 9 juli 2008 09:38 schreef brother52 het volgende:
[..]
Ik vraag me af hoe ze de foto's eraf willen krijgen als ik met zo'n wegwerpcamera aan kom zetten.
Luilakquote:Op woensdag 9 juli 2008 19:46 schreef Pink_Floyd het volgende:
Was deze al bekend?
Lykke Li is aangekondigd voor LL door Warner Music
Tricky en Budos Band zijn ook al bevestigd, mocht je die nog willen dumpenquote:
Tofheid! Die heb ik nog nooit gezien. Zal wel druk worden in het theater...quote:Op woensdag 9 juli 2008 19:51 schreef portie het volgende:
en op http://www.stephenlynch.com/tour/index.html bevestigd iemand zichzelf
Thanks, was net aan het typenquote:Op woensdag 9 juli 2008 20:02 schreef Sack_Blabbath het volgende:
[..]
Tricky en Budos Band zijn ook al bevestigd, mocht je die nog willen dumpen
Ik krijg het steeds benauwder voor die grote bands... Natuurlijk er is een achterlijke overload aan middelgrote toffe bandjes maar echt die grote naam die mensen weglokt bij de Bravo/Grolsch zie ik nog maar hier en daar staan...quote:Op donderdag 10 juli 2008 11:44 schreef Dark_Angelus het volgende:
Get Well Soon:
http://www.myspace.com/youwillgetwellsoon
En vaste prik 1: http://www.myspace.com/djmaded
En vaste prik 2: http://www.myspace.com/mrwix
Hoppa.
Die verdomde japannersquote:Op donderdag 10 juli 2008 14:21 schreef Dark_Angelus het volgende:
Ik had ze bevestigd, en goed meer geld in een andere tour te verdienen en de europa data worden zo om zeep geholpen.
Raconteurs als voorbeeld en nu msischien Band of Horses dus ook.
D_A dus inderdaad.quote:Op donderdag 10 juli 2008 14:18 schreef BlackRebel het volgende:
Band of Horses....
Een eeuwigheid geleden al aangekondigd door Sack_Blabbath. Het zou het eerste zijn dat ie niet goed heeft.
blijven hopen...
Plaats een bericht op Marktplaats!quote:Op donderdag 10 juli 2008 18:23 schreef snorfiets het volgende:
Er is nog plek voor 3 lekkere wijven in onze camper.
x
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |