Ja lijkt me logisch dat ze niet op Lowlands staan omdat ze al op De Beschaving spelen.quote:Op vrijdag 4 juli 2008 11:23 schreef chansadres het volgende:
Touringschema The Dodos:
8.14.08 Route Du Rock Festival/Saint Malo, France
8.15.08 Pukkelpop/Hasselt, Belgium
8.29.08 Nooderzon/Groningen
8.30.08 Festival De Beschaving/Utrecht
Dit lijkt me logisch.... Toch?
Ja, Slagmalsklubben, Gem, Hit Me TV, Boemklatsch en Pete Philly & Perquisite staan immers ook niet op Lowlands.quote:Op vrijdag 4 juli 2008 14:43 schreef mouzzer het volgende:
[..]
Ja lijkt me logisch dat ze niet op Lowlands staan omdat ze al op De Beschaving spelen.
Ik had ergens vernomen dat bands die op de beschaving staan niet op lowlands zouden staan en dit zijn op een na allemaal Nederlandse bands. Lijkt me dat er op buitenlandse acts iets meer exclusiviteit zal zitten dan op Nederlandse acts.quote:Op vrijdag 4 juli 2008 14:46 schreef Sack_Blabbath het volgende:
[..]
Ja, Slagmalsklubben, Gem, Hit Me TV, Boemklatsch en Pete Philly & Perquisite staan immers ook niet op Lowlands.
quote:Op vrijdag 4 juli 2008 14:09 schreef chansadres het volgende:
[..]
Uh, beter dan jij ooit zal beseffen!
ach ja; als je wel eens een postertje voor lowlands hebt geplakt, wil dat echt niet zeggen dat je van alle ins en outs op de hoogte bent...quote:
Ik ben blij dat je me niet kent.quote:Op vrijdag 4 juli 2008 15:18 schreef damienr het volgende:
[..]
ach ja; als je wel eens een postertje voor lowlands hebt geplakt, wil dat echt niet zeggen dat je van alle ins en outs op de hoogte bent...
Als ze ziek zou worden en we zouden Krezip als vervanger krijgen.. zelfs dat zou ik nog meer kunnen waarderen.quote:
quote:Op vrijdag 4 juli 2008 19:47 schreef Leugenaarslogica het volgende:
[..]
Als ze ziek zou worden en we zouden Krezip als vervanger krijgen.. zelfs dat zou ik nog meer kunnen waarderen.
dream onquote:Op vrijdag 4 juli 2008 15:19 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Ik ben blij dat je me niet kent.
Inderdaad, maar toch stiekem liever geen van beide.quote:Op vrijdag 4 juli 2008 19:47 schreef Leugenaarslogica het volgende:
[..]
Als ze ziek zou worden en we zouden Krezip als vervanger krijgen.. zelfs dat zou ik nog meer kunnen waarderen.
graag !quote:Op vrijdag 4 juli 2008 15:00 schreef Idioteque het volgende:
Geef Mogwai dan ook even!!!
vette lesbo actie onstage tussen nouk en jacqueline jeweetzzquote:Op vrijdag 4 juli 2008 19:47 schreef Leugenaarslogica het volgende:
[..]
Tofquote:The music in your head / 4-7-2008
Op de programmapagina's kon je natuurlijk altijd al met een simpele klik muziek van artiesten te luisteren. Een paar weken geleden kwam faceculture erbij en nu is het de beurt aan iTunes! Vanuit veel artiestenpagina's kun je nu direct naar iTunes doorklikken. Handig!
Nog leuker is de gratis iTunes/Lowlands-sampler. Vanaf donderdag 24 juli kun je deze voor nop dowloaden en heb je in één klap 15 tracks van hotte Lowlandsartiesten op je iPod staan.
More info soon!
5 weken van te voren lijkt me te vroeg. Dan hebben ze nog niet eens alle namen (officieel) bekend gemaakt...quote:Op zaterdag 5 juli 2008 10:57 schreef ebeaydojraes het volgende:
5 weken vooraf zou men met blokkenschema komen ..
Alle namen zijn nu toch al bekend (?)quote:Op zaterdag 5 juli 2008 11:30 schreef Grobbel het volgende:
[..]
5 weken van te voren lijkt me te vroeg. Dan hebben ze nog niet eens alle namen (officieel) bekend gemaakt...
Volgensmij niet. Anders hadden ze wel gezegd de laatste namen. Daarnaast zijn er wat officieuze namen die nog niet door Lowlands zijn uitgebracht. Er komt nog meer.quote:Op zaterdag 5 juli 2008 11:40 schreef EvilWasp het volgende:
[..]
Alle namen zijn nu toch al bekend (?)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |