Volgens mij is 24 juli de dag dat het programma officieel pas compleet is.quote:Op zaterdag 5 juli 2008 11:56 schreef frame-saw het volgende:
Nee hoor want Oasis en Coldplay komen er nog bij!
Nee het is echt waar, zo'n 4/5 weken van tevoren is het schema al bekend, vorig jaar ook. Maar toen moesten we de dure Volkskrant kopen, nu krijg ik hem gewoon in mn bus vallen
De (toen nog) Volkskrantbijlage met het complete programma was er vorig jaar ook pas op 25 juli. Dat was dus ook 3 weken van tevoren, geen 4/5.quote:Op zaterdag 5 juli 2008 12:30 schreef frame-saw het volgende:
Ja dat ontken ik ook niet. Maar het blokkenschema stond vorig jaar ook in het programmaboekje (ja logisch), of ik begrijp je nu helemaal verkeerd
Noel Gallagherquote:Op zaterdag 5 juli 2008 16:24 schreef Laton het volgende:
http://www.gamer.nl/doc/4(...)elddadige-videogames
oasis
Oké dan begrijp ik het nu, maar dat bedoelde ik ook. Ik zit aldoor in mn hoofd te denken dat het 19 augustus begint, dan is het wel zo'n 4 wekenquote:Op zaterdag 5 juli 2008 13:08 schreef Tourniquet het volgende:
[..]
De (toen nog) Volkskrantbijlage met het complete programma was er vorig jaar ook pas op 25 juli. Dat was dus ook 3 weken van tevoren, geen 4/5.
We gooien nog wat X-ray dingen neer.quote:Op zondag 6 juli 2008 01:10 schreef Smart_ass het volgende:
Maar komen er nu nog nieuwe namen bij dan of niet?
heb ik wel vaker last van blijkbaar. Ik heb net een interview met makers van de site terug gelezen en daar staat dat 3 weken vooraf het programma schema online komt ... niet 5 weken dus ..quote:Op zaterdag 5 juli 2008 17:42 schreef Leugenaarslogica het volgende:
Niet echt up to date he? Lezen !
Natuurlijk komet er nog wat bij. Ze moeten de Manic Street Preachers immers nog bevestigen.quote:Op zondag 6 juli 2008 01:10 schreef Smart_ass het volgende:
Maar komen er nu nog nieuwe namen bij dan of niet?
Eindelijk een sprankelijke naam. Hopenlijk paar leuke bandjes erbij en dan word het weer gekke huis voor mij.quote:Op maandag 7 juli 2008 04:59 schreef Dark_Angelus het volgende:
Sam Sparrow op Lowlands.
http://www.myspace.com/modusvivendimusic
Dan hoef je dat in ieder geval niet meer te horen bij het concert van Mika
quote:100 tickets te winnen / 7-7-2008
Hoe blijf je helemaal op de hoogte van alle ins en outs over Lowlands en maak je ook nog eens kans op twee van de honderd vrijkaarten? Dat is simpel: neem een proefabonnement op nrc.next!
Vanaf nu houdt nrc.next je met het Lowlands proefabonnement 5 weken lang op de hoogte over de laatste Lowlands nieuwtjes en ze geven ook nog eens 100 tickets weg. En dat voor maar 5 Euro!
Omcirkel donderdag 24 juli ook maar vast in je agenda want dan verschijnt de Lowlands programmakrant bij nrc.next. Hier lees je niet alleen een heleboel interviews en achtergronden, maar het is ook de eerste keer dat je het hele programma ziet, inclusief alle tijden. Dan kan het puzzelen dus beginnen!
quote:GRATIS NAAR LOWLANDS?
Beeld je favoriete Lowlandsband uit en win een van de 40 Lowlands-tickets die op de redactie klaarliggen voor onze trouwe lezers! Wat moet je doen? Stuur ons een foto (digitaal of print) waarop jij je favoriete Lowlandsband of artiest uitbeeldt.
Met andere woorden: trek je rode schoenen aan, gedraag je als een stel verwende tieners die niet weten wat er is gebeurd, laat een snor staan waar Eugene Hütz nog een puntje aan kan zuigen, of leg ons uit wat nu eigenlijk een Ting Ting is – en vertel ons gelijk waarom je juist voor die band gekozen hebt. Wees creatief, wees grappig, wees kunstzinnig. Dus geen ziekenfondsbrilletje opzetten en dan denken dat je de leukste N.E.R.D.-inzending bent. En laat die Sex Pistol ook maar in je broek…
Stuur je inzending o.v.v. ‘Ik wil naar Lowlands!’ naar prijsvraag@oor.nl. 30 winnaars krijgen maandag 28 juli bericht en worden bekendgemaakt in de eerstvolgende OOR (vanaf 7 augustus in de kiosk). Ook worden er wekelijks twee inzendingen beloond die ons via OOR.NL bereiken Succes!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |