quote:Creatief met kunst / 7-7-2008
Kunstzinnig verantwoord met een hoofdletter K! Jaar op jaar is kunst op Lowlands een belangrijk stuk van de puzzel. Creatieve kanonnen gaan helemaal los en we kunnen nu alvast twee onderdelen uit de doeken doen.
De wortel is op! Gelukkig is de 'schijf van 5' der kunst nog niet helemaal ingevuld en komt Heringa/Van Kalsbeek ons voorzien van een spacey, grillig en kleurrijk bouwwerk met spannende eigenschappen. Riep iemand PROLONG?
Gaffa Gaffa Gaffa. Say it out loud! Naast het feit dat het onwijs lekker bekt heeft deze tape ook nog eens hele creatieve functies. De een gebruikt het om zijn broertje aan het plafond te pakken; de vrije bouwers van het artteam van antikollektief cXc laten een enorm licht op ons schijnen. De Totempaal van Babel wordt de keizer van de lampenkappen![/b]
Leuk!quote:Heb je je wel eens afgevraagd hoeveel foto's er op Lowlands worden gemaakt? Wij weten het ook niet, maar het zullen er vast meer dan een miljoen zijn! Daar kun je natuurlijk een boel leuke dingen mee doen. Dat dacht GUP Magazine ook en daarom komen ze met een puik plan naar Lowlands...
GUP gaat De Hemelpoort tussen Planet Paradise en Cape Lowlands eens flink onder handen nemen. Met jouw foto's!
Kom met je camera of telefoon naar de GUP-stand en zij sucken hem tot de laatste foto leeg. Er worden twee printjes gemaakt: eentje voor jou en een grote voor in De Hemelpoort. Aan het eind van Lowlands hangt het daar dus vol met de meest waanzinnige foto's van jou, je vrienden en jullie Lowlandsavonturen!
Maar er is meer. Er komt een GUP LOWLANDS SPECIAL 2008.
Dit 132 pagina’s tellende full colour fotozine zal je in beeld alles en meer laten zien van wat jij nooit meer wil vergeten van Lowlands 2008. Topfotografen als Morad Bouchakour, Elza Jo, Barry Kornbluh, Otto Snoek, Stephanie Pistel, Krijn van Noordwijk en Dennis Duijnhouwer zullen frontstage, backstage, camping, festivalterrein en van Alphatent tot Magneetbar voor jou en je vrienden vastleggen. En in combinatie met jouw foto's wordt dit een boekje voor de ware Lowlandsconnaisseur.
De GUP LOWLANDS SPECIAL 2008 kost slechts 5 euro* (dik twee bier) en wordt eind september 2008 bij je thuisbezorgd.
Let op: de GUP LOWLANDS SPECIAL 2008 is slechts in beperkte oplage verkrijgbaar. Stuur een mail met je naam, adres en telefoonnummer naar gup@lowlands.nl en we leggen er een voor je apart!
*excl verzendkosten
ik zou niet alles geloven wat je op internet leest...quote:Op maandag 7 juli 2008 04:59 schreef Dark_Angelus het volgende:
Sam Sparrow op Lowlands.
http://www.myspace.com/modusvivendimusic
Dan hoef je dat in ieder geval niet meer te horen bij het concert van Mika
Ok.quote:Op dinsdag 8 juli 2008 12:09 schreef damienr het volgende:
[..]
ik zou niet alles geloven wat je op internet leest...
Leuk!quote:Op dinsdag 8 juli 2008 11:03 schreef Dark_Angelus het volgende:
Zingmeisje Lykke Li: http://www.myspace.com/lykkeli
Kut, alle bevestigingen op de Lowlands-site dus ook niet?quote:Op dinsdag 8 juli 2008 12:09 schreef damienr het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 8 juli 2008 12:09 schreef damienr het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 8 juli 2008 15:17 schreef De Wouzeraar het volgende:
[..]
Kut, alle bevestigingen op de Lowlands-site dus ook niet?
er zijn natuurlijk uitzonderingenquote:Op dinsdag 8 juli 2008 15:17 schreef De Wouzeraar het volgende:
[..]
Kut, alle bevestigingen op de Lowlands-site dus ook niet?
quote:Op woensdag 9 juli 2008 07:29 schreef Leugenaarslogica het volgende:
[..]
Ik vertrouw geen mensen die geen hoofdletters gebruiken. Ben paranoia geworden door internet.
Sinds wanneer mag dat? Je camera mee het veld op. Andere jaren wilden ze het juist ontmoedigenquote:Kom met je camera of telefoon naar de GUP-stand en zij sucken hem tot de laatste foto leeg
Zolang het geen EOS oid is krijg je wel een camera meer het veld op.quote:Op woensdag 9 juli 2008 09:30 schreef chansadres het volgende:
Sinds wanneer mag dat? Je camera mee het veld op. Andere jaren wilden ze het juist ontmoedigen
Een fotocamera is ook een camera.quote:Op woensdag 9 juli 2008 09:30 schreef chansadres het volgende:
[..]
Sinds wanneer mag dat? Je camera mee het veld op. Andere jaren wilden ze het juist ontmoedigen
quote:Op woensdag 9 juli 2008 09:38 schreef brother52 het volgende:
[..]
Ik vraag me af hoe ze de foto's eraf willen krijgen als ik met zo'n wegwerpcamera aan kom zetten.
Luilakquote:Op woensdag 9 juli 2008 19:46 schreef Pink_Floyd het volgende:
Was deze al bekend?
Lykke Li is aangekondigd voor LL door Warner Music
Tricky en Budos Band zijn ook al bevestigd, mocht je die nog willen dumpenquote:
Tofheid! Die heb ik nog nooit gezien. Zal wel druk worden in het theater...quote:Op woensdag 9 juli 2008 19:51 schreef portie het volgende:
en op http://www.stephenlynch.com/tour/index.html bevestigd iemand zichzelf
Thanks, was net aan het typenquote:Op woensdag 9 juli 2008 20:02 schreef Sack_Blabbath het volgende:
[..]
Tricky en Budos Band zijn ook al bevestigd, mocht je die nog willen dumpen
Ik krijg het steeds benauwder voor die grote bands... Natuurlijk er is een achterlijke overload aan middelgrote toffe bandjes maar echt die grote naam die mensen weglokt bij de Bravo/Grolsch zie ik nog maar hier en daar staan...quote:Op donderdag 10 juli 2008 11:44 schreef Dark_Angelus het volgende:
Get Well Soon:
http://www.myspace.com/youwillgetwellsoon
En vaste prik 1: http://www.myspace.com/djmaded
En vaste prik 2: http://www.myspace.com/mrwix
Hoppa.
Die verdomde japannersquote:Op donderdag 10 juli 2008 14:21 schreef Dark_Angelus het volgende:
Ik had ze bevestigd, en goed meer geld in een andere tour te verdienen en de europa data worden zo om zeep geholpen.
Raconteurs als voorbeeld en nu msischien Band of Horses dus ook.
D_A dus inderdaad.quote:Op donderdag 10 juli 2008 14:18 schreef BlackRebel het volgende:
Band of Horses....
Een eeuwigheid geleden al aangekondigd door Sack_Blabbath. Het zou het eerste zijn dat ie niet goed heeft.
blijven hopen...
Plaats een bericht op Marktplaats!quote:Op donderdag 10 juli 2008 18:23 schreef snorfiets het volgende:
Er is nog plek voor 3 lekkere wijven in onze camper.
x
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |