quote:Op vrijdag 11 juli 2008 18:29 schreef Azaron het volgende:
Ja je kan inderdaad beter met al die g's bij die skatebaan chimeids hosselen
Er zitten wel eens meisjes bij waarvan je denkt: nooouuuu...quote:Op vrijdag 11 juli 2008 18:48 schreef JenDaMan het volgende:
\
Maar die mensen bij die indie-rock herrie
Ben niet echt fan van hem, maar ik vind het optreden zeer aardigquote:
quote:Overigens klopt je klacht niet helemaal, want de gemiddelde Fok!ker komt niet graag op plaatsen waar (veel) mensen zijn.
Met potentie idd. Maar sociaal gezien echt vaagquote:Op vrijdag 11 juli 2008 18:50 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Er zitten wel eens meisjes bij waarvan je denkt: nooouuuu...
Hoezo? Lowlands kent toch een aardige opkomst?quote:Op vrijdag 11 juli 2008 18:53 schreef JenDaMan het volgende:
[..]
Met potentie idd. Maar sociaal gezien echt vaag
Ja dat is erg...quote:met z'n allen vies liggen te wezen in de modder (varkens) naar tiefusmuziek luisteren en lelijk en overzorgd zijn
Lowlands
ben je er weleens geweest?quote:Op vrijdag 11 juli 2008 18:46 schreef RoBro het volgende:
Als ik aan Lowlands denk, denk ik gelijk aan paupers die er trots op zijn om er als een pauper bij te lopen...
Ik bedoel niet dat ze contactgestoord zijn ofzo, maar moet je ze tekeer horen gaan als er zo'n 'mode-meisje' voorbij loopt in de stad ofzoquote:Op vrijdag 11 juli 2008 18:55 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Hoezo? Lowlands kent toch een aardige opkomst?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |