Fijn! Hoe meer techno hoe meer vreugd. Laatste keer dat ik hem zag, gaf hij een fijne set weg.quote:Op vrijdag 11 juli 2008 19:14 schreef Dark_Angelus het volgende:
Radio Slave
http://www.myspace.com/rekid
Handig!quote:Op vrijdag 4 juli 200814:32 schreef vogelkooi het volgende:
[..]
http://lowlands.oma-g.com/bands.htm
Een repost van een paar topic's geleden.
Kun je beetje inschatten wat je leuk vind.
Alles staat er nog niet bij.
Das wel heel vet. Volgens mij klaagde hij een tijdje geleden nog in een interview dat hij al jaren graag op LL wilde spelen, maar dat hij het idee had dat ze hem niet 'drufden' te boeken ofzo..quote:Op zaterdag 12 juli 2008 10:58 schreef MrDoegewoon het volgende:
Lol Promo @ Lowlands. Alleen voor hem zou ik Lowlands bezoeken.
Promo?? toch niet deze : promoquote:Op zaterdag 12 juli 2008 15:20 schreef WalterSobchak het volgende:
[..]
Das wel heel vet. Volgens mij klaagde hij een tijdje geleden nog in een interview dat hij al jaren graag op LL wilde spelen, maar dat hij het idee had dat ze hem niet 'drufden' te boeken ofzo..
0-07-2008 - PROMO AT LOWLANDS 2008quote:
Radio Slave staat (solo) niet op Lowlands. Het staat wel op z'n MySapce, maar dat is omdat hij onderdeel is van het duo Quiet Village (dat wel op Lowlands staat).quote:Op vrijdag 11 juli 2008 19:14 schreef Dark_Angelus het volgende:
Radio Slave
Maar is misschien solo ook wel geboekt.quote:Op zondag 13 juli 2008 11:34 schreef damienr het volgende:
[..]
Radio Slave staat (solo) niet op Lowlands. Het staat wel op z'n MySapce, maar dat is omdat hij onderdeel is van het duo Quiet Village (dat wel op Lowlands staat).
*pinkt een traantje weg*quote:
neequote:Op zondag 13 juli 2008 11:39 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Maar is misschien solo ook wel geboekt.
Toch raar dat hij op z'n myspace sommige data wel aangeeft met Quiet Village op te treden en sommige niet dan.quote:
Dat is idd een beetje verwarrend, maar wordt binnenkort vast aangepast.quote:Op zondag 13 juli 2008 12:25 schreef Sack_Blabbath het volgende:
[..]
Toch raar dat hij op z'n myspace sommige data wel aangeeft met Quiet Village op te treden en sommige niet dan.
Ah mooie naam weer!quote:Op vrijdag 11 juli 2008 19:14 schreef Dark_Angelus het volgende:
Radio Slave
Je krijgt denk ik ook betaald. En het is een mooi alternatief voor mensen die geen kaart hebben. Je mist ontzettend veel maar je maakt wel wat mee. Zeker als je 's avonds moet werken. Het is een alternatief voor de mensen die anders niks meekrijgen...quote:Op dinsdag 15 juli 2008 13:03 schreef lienelien het volgende:
8 uur per dag? iedere dag?
Dan mis je half LL
Dat dus. Het is natuurlijk altijd minder als met een kaartje. Maar goed, aangezien het mij niet gelukt is om een kaartje te bemachtigen en aangezien ik ook geen zin heb om ontzettend veel geld voor een kaartje uit te geven (ik wil eerst een nieuwe gitaarquote:Op dinsdag 15 juli 2008 13:13 schreef chansadres het volgende:
[..]
Je krijgt denk ik ook betaald. En het is een mooi alternatief voor mensen die geen kaart hebben. Je mist ontzettend veel maar je maakt wel wat mee. Zeker als je 's avonds moet werken. Het is een alternatief voor de mensen die anders niks meekrijgen...
Ik zou alleen zwaar uitgeput terugkomen. Overdag kapot werken, daarna avondprogramma lowlands om dan weer vroeg te moeten werken. En dat het hele weekend!quote:Op dinsdag 15 juli 2008 14:09 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Dat dus. Het is natuurlijk altijd minder als met een kaartje. Maar goed, aangezien het mij niet gelukt is om een kaartje te bemachtigen en aangezien ik ook geen zin heb om ontzettend veel geld voor een kaartje uit te geven (ik wil eerst een nieuwe gitaar) is dit een prima alternatief.
Anders had ik dat weekend gewoon thuis gezeten, nu sta ik en op ll en verdien geld.
Ik kom nu ook uitgeput terugquote:Op dinsdag 15 juli 2008 14:15 schreef chansadres het volgende:
[..]
Ik zou alleen zwaar uitgeput terugkomen. Overdag kapot werken, daarna avondprogramma lowlands om dan weer vroeg te moeten werken. En dat het hele weekend!.
ik zou dat echt niet kunnen, soort look but don't touch idee.. als ik naar een festival ga dan wil ik gewoon vrijheid, want daar staat het voor. een weekend feest... verplichtingen horen daar echt niet bij.quote:Op dinsdag 15 juli 2008 14:09 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Dat dus. Het is natuurlijk altijd minder als met een kaartje. Maar goed, aangezien het mij niet gelukt is om een kaartje te bemachtigen en aangezien ik ook geen zin heb om ontzettend veel geld voor een kaartje uit te geven (ik wil eerst een nieuwe gitaar) is dit een prima alternatief.
Anders had ik dat weekend gewoon thuis gezeten, nu sta ik en op ll en verdien geld.
Je bent nog jong ga lekker los, nu het nog kan.quote:Op dinsdag 15 juli 2008 14:15 schreef chansadres het volgende:
[..]
Ik zou alleen zwaar uitgeput terugkomen. Overdag kapot werken, daarna avondprogramma lowlands om dan weer vroeg te moeten werken. En dat het hele weekend!.
Ik ben al heul oudquote:Op dinsdag 15 juli 2008 17:24 schreef vogelkooi het volgende:
[..]
Je bent nog jong ga lekker los, nu het nog kan.
ik vind deze post wel goed idee van je jongen, regel je wel wat leuks? Anders keur ik het idee af, moet er toch 3 dagen tegenaan kijken.quote:Op maandag 14 juli 2008 22:58 schreef snorfiets het volgende:
Aanbod geldt nog steeds:
plaats voor max. 4 lekkere dames in een camper met 5 coole gasten omgeving leiden.
Kosten: Door ons gekochte eten+drinken gedeeld door aantal personen.
x
Nou ja, housen.........................house kan je het niet echt noemen, maar ik er wel effe kijken, hij zal wel in de X Ray staan.quote:Op woensdag 16 juli 2008 03:03 schreef snorfiets het volgende:
[..]
rock hem zn panty uit zou ik zeggen!
ik ga in ieder geval lekker housen op zn beat!
x
quote:Een heleboel namen / 16-7-2008
... en wat voor een namen!?! Dit zijn de dames & heren die diep in de nacht of in de pauzes tussen de andere acts het feest door laten gaan en naar nog grotere hoogte stuwen!
(MAD) Ed
(MAD) Ed & Arnold
Club Nul DJ's
Dans le Rock
DJ Dab
DJ L-ende
DJ Polyesta
DJ's Gary Global & Azraël
DJ's Tommi & Pizdabolkin
DJ's Wiekes & Brutus
Gene Williams
George Jacaranda
Ille Bitch
Intifada Soundsystem
Melon
Nuno dos Santos
St. Paul
The Infaders
Meeste ken ik niet, maar ik neem aan dat er wel goed gedraaid gaat worden net als vorig jaar.quote:Op woensdag 16 juli 2008 12:41 schreef Tourniquet het volgende:
Nieuwe (pauze) DJ's op Lowlands.nl
[..]
Je kunt beter interviews afnemenquote:Op woensdag 16 juli 2008 19:55 schreef Dark_Angelus het volgende:
Ach ik ga dit weekend even op Melt! festival wat mensen uithoren en interviews geven dus ben benieuwd of ik daar nog wat namen kan lospeuteren voor LL.
die worden pas laat gegeven hè, meestal 1 a 2 weken voor het festival. Ga er vanuit dat er wel weer journalisten van ons bij zijnquote:Op woensdag 16 juli 2008 20:02 schreef damienr het volgende:
Ik ben benieuwd waar je mee terugkomt! Veel plezier daar: vet festival.
Heb je je accreditatie voor LL eigenlijk al binnen?
Waar ben je dan journalist voor?quote:Op zaterdag 21 juni 2008 18:30 schreef Dark_Angelus het volgende:
Zo tijd om de accreditatie eens aan te gaan vragen
er staat een behoorlijke rij om hem af te leveren en om hem weer op te halen, ik vond het iig zonde van m'n tijd.quote:Op donderdag 17 juli 2008 09:59 schreef KneiterS het volgende:
Hoe werkt dat mobiele oplaadpunt precies? Ik heb een telefoon die wel iedere of iedere 2 dagen opgeladen moet worden. Gaat dat werken?
de lijst me films en als ik het goed begrijp de films die in Echo II vertoond worden.quote:Filmpje pakken? / 17-7-2008
De oude vertrouwde Echo krijgt er dit jaar een broertje bij: Echo II. Twee bioscopen op Lowlands dus! In Echo I zie je het typische Lowlands filmprogramma, inclusief sneak previews van grote films die binnenkort in de bioscoop te zien zijn.
In Echo II vind je de cutting-edge, freaky, eigenzinnige en arthouse films.
Welke films zijn dat dan?
[REC] (Jaume Balagueró/Paco Plaza, 2007)
Auf der anderen Seite (Fatih Akin, 2007)
Be kind Rewind (Michel Gondry, 2008)
Control (Anton Corbijn, 2007)
El Orfanato (Juan Antonio Bayona, 2007)
Estomâgo (Marcos Jorge, 2007) voorpremiere
Funny Games u.s. (Michael Haneke, 2007)
Heavy Metal in Bagdad (Suroosh Alvi & Eddy Moretti, 2007) premiere
Heima (Dean DeBlois, 2007)
Heimatklänge (Stefan Schwietert, 2007)
Lake Tahoe (Fernando Eimbcke, 2008) voorpremiere
Lars and the real Girls (Craig Gillespie, 2007)
No Country for old Man (Joel & Ethan Coen, 2007)
North by Northwest (Alfred Hitchcock, 1959) Lowlands klassieker
Paranoid Park (Gus van Sant, 2007)
Persepolis (Marjane Satrapi & Vincent Paronnaud, 2007)
Peur(s) de Noir (diverse regisseurs, 2007)
Professione: Reporter (Michelangelo Antonioni, 1975) Lowlands klassieker
Shine a Light (Martin Scorsese, 2008)
Sneak Previews
The General (Buster Keaton & Clyde Bruckman, 1927) Lowlands klassieker
There will be Blood (Paul Thomas Anderson, 2007)
This is England (Shane Meadows, 2006)
Tropa de Elite (Jose Padilha, 2007)
You the Living (Roy Andersson, 2007)
Daar lijkt het wel opquote:
Jawel maar dan moet ik steeds naar je fobo!quote:Op donderdag 17 juli 2008 13:24 schreef Tinuzzz_Talpa het volgende:
Staat ook in mn FoBo: http://fotoboek.fok.nl/Tinuzzz_Talpa
Hij staat in het nieuwe topic.quote:Op donderdag 17 juli 2008 13:32 schreef ondeugend het volgende:
[..]
Jawel maar dan moet ik steeds naar je fobo!
Ik wil dat ding in de OP.
Alleen Nunos ken ik, maar die is wel leuk.quote:Op woensdag 16 juli 2008 12:41 schreef Tourniquet het volgende:
Nieuwe (pauze) DJ's op Lowlands.nl
[..]
Ja daarom.quote:Op donderdag 17 juli 2008 13:33 schreef Tinuzzz_Talpa het volgende:
[..]
Hij staat in het nieuwe topic.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |