De Crazy Frog schijnt zijn rentree te maken op Lowlandsquote:Op zondag 29 juni 2008 17:45 schreef Sack_Blabbath het volgende:
[..]
Ja, op nog een nieuwe podium. De Jamba-tent.
quote:Op zondag 29 juni 2008 17:45 schreef Sack_Blabbath het volgende:
[..]
Ja, op nog een nieuwe podium. De Jamba-tent.
quote:500 TICKETS
Weer een extra, speciaal en breaking nieuwtje voor iedereen met een LLowlife profiel: er zijn 500 extra Lowlands tickets beschikbaar gekomen!
Doordat een kaartenactie met een sponsor op het laatste moment niet doorgaat, komen deze tickets weer beschikbaar voor de verkoop. Tegen de normale prijs natuurlijk!
Om chaos, vechtpartijen en lange rijen bij het postkantoor te voorkomen, worden de tickets alleen op internet verkocht via LiveNation.nl
Om zwarthandel tegen te gaan kun je maximaal 2 tickets kopen.
Ik wou het net posten.quote:Op maandag 30 juni 2008 16:25 schreef Pietklaaso het volgende:
Voor mensen met een LowLife profiel zijn er nog 500 kaarten beschikbaar, dat lees ik net in de Lowlands nieuwsbrief.
[..]
En hoeveel hiervan komen weer in het zwarte circuit terechtquote:Op maandag 30 juni 2008 16:26 schreef Tinuzzz_Talpa het volgende:
[..]
Ik wou het net posten.
Goed nieuws hoor.
Ach, boeiend, mijn kaartje ligt al ruim 3 maanden hier thuis.quote:Op maandag 30 juni 2008 16:29 schreef chansadres het volgende:
[..]
En hoeveel hiervan komen weer in het zwarte circuit terecht
Dat is het punt niet, want ik heb de mijne ook. Ik vraag me af als die bureau's hun kaarten wel kwijt raken.quote:Op maandag 30 juni 2008 16:31 schreef Tinuzzz_Talpa het volgende:
[..]
Ach, boeiend, mijn kaartje ligt al ruim 3 maanden hier thuis.
Wilde ik net posten.quote:Op maandag 30 juni 2008 16:40 schreef Technoviking het volgende:
Uitverkocht!
quote:Op maandag 30 juni 2008 16:25 schreef frame-saw het volgende:
Voor de mensen zonder kaartje: livenation.nl! Er zijn nog 500 kaarten in de verkoop gegaan tegen de normale prijs.
Maar ik verwacht dat ze over 5 minuten wel uitverkocht zijn.
Wat attent! Zodat er minder kaarten op het illigale circuit belanden. Ook tof dat je tegen normale kosten aanbiedquote:Op maandag 30 juni 2008 16:54 schreef Technoviking het volgende:
Ik heb er ééntje voor Marktplaats gekocht.
150 euro. Vind ik behoorlijk netjes.quote:Op maandag 30 juni 2008 16:57 schreef chansadres het volgende:
[..]
Wat attent! Zodat er minder kaarten op het illigale circuit belanden. Ook tof dat je tegen normale kosten aanbied
Hehe, werkt nog ookquote:Op maandag 30 juni 2008 16:47 schreef Technoviking het volgende:
Je moet die knop de hele tijd opnieuw klikken. Ik kwam er na een keer of 20 doorheen.
Ik vind het behoorlijk matigquote:Op maandag 30 juni 2008 17:07 schreef Technoviking het volgende:
[..]
150 euro. Vind ik behoorlijk netjes.
Ik vind je een stomme kneus.quote:Op maandag 30 juni 2008 17:07 schreef Technoviking het volgende:
[..]
150 euro. Vind ik behoorlijk netjes.
Fok! 8 euro en 90 cent winst per kaart.quote:Op maandag 30 juni 2008 17:40 schreef peaceman het volgende:
Mensen die moedwillig kaarten kopen om met winst door te verkopen...![]()
![]()
Ik ga zelf ook al jaren naar Lowlands, dat vind ik te ver gaan.quote:Op maandag 30 juni 2008 18:49 schreef D.zire het volgende:
GozerWaarom doe je die moeite voor 9 euro
Ik ben er niet op tegen dat je het doet hoor. Maar doe het dan goed. 200 euro kan je der voor vangen, doe dat gewoon
quote:Roken in festivaltenten toch niet verboden?
Vanaf morgen mag in de Nederlandse horeca niet meer gerookt worden. Twee werkdagen voor het sluiten van de markt werd nog een wijziging gemaakt in de spelregels: na overleg tussen de Koninklijke Horeca Nederland en het Ministerie van VWS werd besloten dat ook in feesttenten met een horecabestemming niet gerookt mag worden, terwijl eerst een open zijde voldoende was. Maar over de definitie van de term ‘horecabestemming’ kan nog wel gediscussieerd worden. Wat bijvoorbeeld als – zoals op Lowlands en Pinkpop – de bar niet in de tent staat, maar erbuiten?
Koninklijke Horeca Nederland, de belangenorganisatie die de uitzonderingspositie van feesttenten met veel bombarie aan de kaak stelde, weet het antwoord eigenlijk niet. De organisatie heeft vooral problemen met feesttenten die op dorpspleinen in heel Nederland verrijzen en zo oneerlijke concurrentie zouden vormen. “Wij denken aan tenten waarin gegeten en gedronken wordt”, zegt woordvoerder Anthony van de Klis. Maar de vraag waar de grens precies ligt wordt afgedaan met een verwijzing naar VWS.
Berend Schans van de Vereniging voor Nederlandse Poppodia en Festivals (VNPF) denkt dat de last minute wijziging niets verandert. “Het argument van concurrentievervalsing van de Koninklijke Horeca gaat niet op. Roken in een tent waar horecapersoneel werkt mocht ook in de oude regeling niet”, zegt hij. “Daar is niets aan veranderd. Voor bijvoorbeeld geluidstechnici gold een uitzondering. Zij kunnen immers niet buiten de tent werken. Maar omdat festivaltenten vaak groot en hoog zijn, is de schade die mensen oplopen als ze erin werken nihil. Voorwaarde zou dan wel zijn dat minimaal één zijde geopend is.” Het VNPF maakte zich hard voor de uitzonderingspositie, omdat handhaving op grote festivals volgens hem onwerkbaar zou zijn. Hoe die term ‘horecadoeleinden’ nu precies geïnterpreteerd moet worden, weet ook hij niet. “Ik probeer de hele dag al het Ministerie van VWS te bereiken, maar daar hebben ze het erg druk.”
Ook Lowlands-directeur Eric van Eerdenburg weet nog niet wat de nieuwe regel nu precies betekent voor zijn festival. Zijn de concerten in de tenten nu culturele evenementen of horeca of allebei? Juridische medewerkers buigen zich op dit moment over de nieuwe regels. Eén ding weet hij al wel: “Het wordt moeilijk een roker uit de Alpha te pikken.”
Het Ministerie van VWS is uiteindelijk duidelijk in haar uitleg: “In een feesttent mag niet gerookt worden, ook niet als de bar buiten staat”, zegt woordvoerder Saskia Hommes. “Zodra er in een tent gedronken en gehapt mag worden, is er sprake van een horecabestemming. Of er moet sprake zijn van een speciaal aangewezen rooktent, maar dan mogen er weer geen concerten plaats vinden.” Dat de concerten op popfestivals culturele evenementen zouden zijn, maakt het verhaal niet anders.
VNPF-voorzitter Schans neemt alvast een voorschot op de komende zomer. “Deze wijziging is zo kort voor de invoering van het rookverbod doorgevoerd, dat sommige festivals zich er nauwelijks op hebben kunnen voorbereiden. Wij hebben onze leden steeds op tijd geïnformeerd, maar dit kunnen we niet fatsoenlijk communiceren. Ik vind dat de Voedsel- en Waren Autoriteit coulant moet zijn bij het controleren.”
bron
dat was voor mij ook de verrassing van vorig jaar, ging alleen even kijken en bleef het hele optreden hangenquote:Op zaterdag 28 juni 2008 01:39 schreef GotC het volgende:
[..]
Just Jack was zo leuk vorig jaar! Echt gezellig, lekker bezig met t publiek, alles! Dat nummer Goth in the disco
Lijkt me logisch, ik denk dat geen enkele regel er voor kan zorgen dat je geen stick opsteekt in een tent als je het er naar je zin hebt.quote:Op maandag 30 juni 2008 21:48 schreef rubbereend het volgende:
Eric van Eerdenburg meldde net bij 3FM dat ze waarschijnlijk de uitweg hebben gevonden zodat er gerookt kan worden in de tenten. Er staat namelijk geen horeca in de tenten op Lowlands en zouden dus niet onder nieuwe rookwet vallen
Maar behelst de nieuwe rookwet juist niet dat iedereen recht heeft op een rookvrije werkplek? Artiesten, crew, journalisten en fotografen werken technisch gezien...quote:Op maandag 30 juni 2008 21:48 schreef rubbereend het volgende:
Eric van Eerdenburg meldde net bij 3FM dat ze waarschijnlijk de uitweg hebben gevonden zodat er gerookt kan worden in de tenten. Er staat namelijk geen horeca in de tenten op Lowlands en zouden dus niet onder nieuwe rookwet vallen
quote:Op maandag 30 juni 2008 21:55 schreef MadGuy het volgende:
[..]
Maar behelst de nieuwe rookwet juist niet dat iedereen recht heeft op een rookvrije werkplek? Artiesten, crew, journalisten en fotografen werken technisch gezien...
Ik tikte laatst m'n as af naar beneden, toen keek ik naar die plek, zat er iemand op de grondquote:Op maandag 30 juni 2008 21:53 schreef Tourniquet het volgende:
(dus de rook naar boven uitblazen en uitkijken bij het aftikken van de as).
tja, dat kan wel de bedoeling zijn, maar ligt aan hoe het omschreven is. De wet is puur van toepassing op de horeca. En als een Lowlands tent geen horeca is dan is de wet gewoon niet van toepassing. Klaarquote:Op maandag 30 juni 2008 21:55 schreef MadGuy het volgende:
[..]
Maar behelst de nieuwe rookwet juist niet dat iedereen recht heeft op een rookvrije werkplek? Artiesten, crew, journalisten en fotografen werken technisch gezien...
Ze kunnen het nooit waterdicht maken. Volgens mij gaan er nog wel wat proefprocessen volgen.quote:Op maandag 30 juni 2008 22:02 schreef rubbereend het volgende:
[..]
tja, dat kan wel de bedoeling zijn, maar ligt aan hoe het omschreven is. De wet is puur van toepassing op de horeca. En als een Lowlands tent geen horeca is dan is de wet gewoon niet van toepassing. Klaar
Ik weet niet of ik dat nu gedroomd heb, of dat ik het echt bij de vorige LL gezien heb, maar het was iets van 2 sec opbouwen, 23 uur weer in elkaar gevouwd krijgenquote:Op maandag 30 juni 2008 22:26 schreef MadGuy het volgende:
[..]
Ze kunnen het nooit waterdicht maken. Volgens mij gaan er nog wel wat proefprocessen volgen.
Overigens ben ik me aan het oriënteren op die hendige Quechua-2-secondententen. Is dat een beetje te doen tijdens Lowlands? En waar kun je die zo voordelig mogelijk halen? Ik heb geen benul!
http://www.marktplaats.nl/index.php?sref=http%3A//www.google.nl/search%3Fhl%3Dnl%26q%3Dsite%253Anl+Quechua%26meta%3D&url=http%3A//caravan-kamperen.marktplaats.nl/kamperen-tenten/174807006-quechua.html%3Fxref%3D1quote:Op maandag 30 juni 2008 22:26 schreef MadGuy het volgende:
[..]
Ze kunnen het nooit waterdicht maken. Volgens mij gaan er nog wel wat proefprocessen volgen.
Overigens ben ik me aan het oriënteren op die hendige Quechua-2-secondententen. Is dat een beetje te doen tijdens Lowlands? En waar kun je die zo voordelig mogelijk halen? Ik heb geen benul!
Heb alleen wel bepaalde mensen erop zien springen terwijl er nog mensen in lagen te slapen. Tja, die dingen klappen best goed in mekaar danquote:Op maandag 30 juni 2008 22:43 schreef Leugenaarslogica het volgende:
Die tenten pwnden Pinkpop. Nog nooit zoveel een tent van 1 merk gezien
Ze lijken me wel praktisch.. Wat staan ze strak zonder scheerlijnen e.d. Ik vind ze alleen te duur
Maar waar heb je de hoogte voor nodig dan... Uhm juist, too much details waarschijnlijkquote:Op maandag 30 juni 2008 22:58 schreef rubbereend het volgende:
nadeel van die werptentjes lijkt me ook dat ze niet bijzonder hoog zijn
Whehehehe!quote:Op maandag 30 juni 2008 23:08 schreef chansadres het volgende:
[..]
Maar waar heb je de hoogte voor nodig dan... Uhm juist, too much details waarschijnlijk
of zoquote:Op maandag 30 juni 2008 22:10 schreef febster het volgende:
Zijn we nou Nederlanders of niet? Wat er ook besloten word, ik stel gewoon voor dat gewoon zoals altijd een peuk of een joint aansteken in 1 van de vele tenten. Knappe jongen die daar iets tegen doet. En als zo'n anti rook huili komt zeiken dan kijk je hem gewoon zo aan:.
Weet je hoe stoer Tricky is?quote:Op dinsdag 1 juli 2008 10:17 schreef Dark_Angelus het volgende:
Nou het wordt er niet echt beter op hè
Mijn vriendquote:
Jaaaa, ik!quote:Op dinsdag 1 juli 2008 10:28 schreef ralfseltje het volgende:
Wie hoopt mee op Oasis?
Die dingen kosten maar 25 euroquote:Op maandag 30 juni 2008 22:43 schreef Leugenaarslogica het volgende:
Die tenten pwnden Pinkpop. Nog nooit zoveel een tent van 1 merk gezien
Ze lijken me wel praktisch.. Wat staan ze strak zonder scheerlijnen e.d. Ik vind ze alleen te duur
Danko Jones in je woonkamerquote:Op dinsdag 1 juli 2008 11:41 schreef Tinuzzz_Talpa het volgende:
Kenker, dat meen je niet!![]()
Lowlands bij je Thuis hier in Valthermond!
Doe mij Lupe Fiasco er maar even bijquote:
en ook:quote:Op dinsdag 1 juli 2008 12:18 schreef Dark_Angelus het volgende:
http://www.bbc.co.uk/glastonbury/2008/artists/hotchip/
Voorproefje.
quote:
Ja die ookquote:Op dinsdag 1 juli 2008 12:46 schreef Tourniquet het volgende:
[..]
en ook:
http://www.bbc.co.uk/glastonbury/2008/artists/foals
http://www.bbc.co.uk/glastonbury/2008/artists/MGMT/
http://www.bbc.co.uk/glastonbury/2008/artists/fratellis/
http://www.bbc.co.uk/glastonbury/2008/artists/wearescientists/
http://www.bbc.co.uk/glastonbury/2008/artists/elbow
ik was vergeten dat ze bij lowlands.nl natuurlijk eerst wachten tot jij ze bevestigd hebtquote:Op dinsdag 1 juli 2008 12:58 schreef Dark_Angelus het volgende:
Lijkt me oud nieuws aangezien beide namen al voorbij zijn gekomen
Ik ga er nog even over nadenken. Ik ga met twee andere mensen, maar wel een stel en ik heb zo'n voorgevoel dat met z'n drieën in een tentje van 2 bij 2 toch wat krap is.quote:Op dinsdag 1 juli 2008 12:49 schreef ondeugend het volgende:
[..]
Prima tenten en ik heb ze ergens gezien voor 50 euro meen ik.
Maar ze zijn heel onhandig om mee te nemen, kwa afmeting.
quote:No smoking / 1-7-2008
Tja, het is dan toch echt waar: de regering heeft gesproken en een peukie in de Alpha of Bravo opsteken zit er niet meer in. In de Juliet en Echo was dit al jaren het geval, maar nu is roken in alle tenten niet meer toegestaan en moet je je sigaretje bewaren voor in het gras.
Onmogelijke eisen vragen om onmogelijke oplossingen. We zijn -as we speak- dan ook hard aan het werk om een geavanceerd anti-rooksysteem te ontwikkelen. Inmiddels hebben we alle Super Soakers bij de plaatselijke speelgoedwinkel opgekocht en we zijn nog aan het kijken of we een enorme sprinklerinstallatie kunnen aanleggen....
Lijkt me niet ondenkbaar. Op Hurricane hingen ook van dat soort bordjes in de tent.quote:Op dinsdag 1 juli 2008 14:50 schreef Ascaroth het volgende:
Krijgen we nu naast de niet-crowdsurfenbordjes ook niet-rokenbordjes naast de podia?
quote:Tja, het is dan toch echt waar: de regering heeft gesproken en een peukie in de Alpha of Bravo opsteken zit er niet meer in. In de Juliet en Echo was dit al jaren het geval, maar nu is roken in alle tenten niet meer toegestaan en moet je je sigaretje bewaren voor in het gras.
Onmogelijke regels vragen om onmogelijke oplossingen. We zijn -as we speak- dan ook hard aan het werk om een geavanceerd anti-rooksysteem te ontwikkelen. Inmiddels hebben we alle Super Soakers bij de plaatselijke speelgoedwinkel opgekocht en we zijn nog aan het kijken of we een enorme sprinklerinstallatie kunnen aanleggen....
Kijk eens 5 posts boven je? In ieder geval achterlijk. Maar ze mogen achter me aankomen hoor met hun supersoakers, ik heb wel zin in wat vermaak.quote:
Bron: (essencieel bij het posten van stukjes? Bij deze dus wel een bron)quote:Tja, het is dan toch echt waar: de regering heeft gesproken en een peukie in de Alpha of Bravo opsteken zit er niet meer in. In de Juliet en Echo was dit al jaren het geval, maar nu is roken in alle tenten niet meer toegestaan en moet je je sigaretje bewaren voor in het gras.
Onmogelijke regels vragen om onmogelijke oplossingen. We zijn -as we speak- dan ook hard aan het werk om een geavanceerd anti-rooksysteem te ontwikkelen. Inmiddels hebben we alle Super Soakers bij de plaatselijke speelgoedwinkel opgekocht en we zijn nog aan het kijken of we een enorme sprinklerinstallatie kunnen aanleggen....
1 |
Omdat in het tourschema van Pendulum staat dat ze op de vrijdag staan. En hoezo DnB nacht altijd zaterdag? Vorig jaar was het op vrijdagavond en jaar ervoor op de zondag.quote:Op dinsdag 1 juli 2008 19:56 schreef DJKiwi het volgende:
Ik ga ook aanwezig zijn
Hoe komen jullie er bij dat pendulum vrijdag komt?
DnB Nacht is altijd zaterdagnacht van 10/12 tot 4 afhangend van hoeveel dnb dj's ze hebben.
Das dom, je bent niet roker en gaat roken om te rebelleren.quote:Op dinsdag 1 juli 2008 19:56 schreef DJKiwi het volgende:
Dit is toch niet te geloven. Ik ben een niet roker - wel blower type. Maar om deze wet ga ik op lowlands lekker overal rokenKoop lekker alvast een paar slof cigs al ist alleen om te rebelleren :p
Dus ik roep bij deze alle rokers op om vooral wel te roken in de tenten op lowlands
En daarnaast Lowlands een gigantische schuld geven zodat ze volgend jaar niet kunnen houden. Je bent bedankt!!!!quote:Op dinsdag 1 juli 2008 20:37 schreef ondeugend het volgende:
[..]
Das dom, je bent niet roker en gaat roken om te rebelleren.
Riiiiighhttttt,,,,quote:Op dinsdag 1 juli 2008 20:40 schreef chansadres het volgende:
[..]
En daarnaast Lowlands een gigantische schuld geven zodat ze volgend jaar niet kunnen houden. Je bent bedankt!!!!
Bedank je mij nou ? Ik doe heulemaal niks.quote:Op dinsdag 1 juli 2008 20:40 schreef chansadres het volgende:
[..]
En daarnaast Lowlands een gigantische schuld geven zodat ze volgend jaar niet kunnen houden. Je bent bedankt!!!!
Het was meer een aanvulling! Niets aan te merken op jou, heur!quote:Op dinsdag 1 juli 2008 20:46 schreef ondeugend het volgende:
[..]
Bedank je mij nou ? Ik doe heulemaal niks.
quote:Op dinsdag 1 juli 2008 20:43 schreef DJKiwi het volgende:
[..]
Riiiiighhttttt,,,,
Ok, pussy's de groete![]()
Ben je nu een Llowlander of niet![]()
Overigens is die boete naar ruwe schatting ongeveer 0,01 % van hun totale winst en die boete krijgen ze zowiso wel als ze niets regelen.
Dude meen je dat nou?quote:Op dinsdag 1 juli 2008 20:50 schreef chansadres het volgende:
[..]
Het was meer een aanvulling! Niets aan te merken op jou, heur!
[..]
[ afbeelding ]
En deze om niet te vergeten! Hier kijk ik echt naar uitquote:Op dinsdag 1 juli 2008 12:46 schreef Tourniquet het volgende:
[..]
en ook:
http://www.bbc.co.uk/glastonbury/2008/artists/foals
http://www.bbc.co.uk/glastonbury/2008/artists/MGMT/
http://www.bbc.co.uk/glastonbury/2008/artists/fratellis/
http://www.bbc.co.uk/glastonbury/2008/artists/wearescientists/
http://www.bbc.co.uk/glastonbury/2008/artists/elbow
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |