iets te weinig minimalquote:Op donderdag 26 juni 2008 14:34 schreef MadGuy het volgende:
Ik heb even Ellen Allien beluisterd en ik vind het toch iets te minimal.
wat hij zegt!quote:Op donderdag 26 juni 2008 14:14 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Bong-ra
Benga
BSE
Dominik Eulberg
DJ scotch egg
inderdaad. MOAR !!quote:Op donderdag 26 juni 2008 14:53 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
iets te weinig minimal
JVTquote:Op donderdag 26 juni 2008 16:26 schreef kipmetbiefstuk het volgende:
Met die (voorlopige) line-up snap ik nog steeds niet waarom het al uitverkocht is...
Waarom snap je dat niet?! 't Zijn stuk voor stuk goeie namen!quote:Op donderdag 26 juni 2008 16:26 schreef kipmetbiefstuk het volgende:
Met die (voorlopige) line-up snap ik nog steeds niet waarom het al uitverkocht is...
Het is natuurlijk ook de sfeer, en volgens mij krijgen een hoop mensen het idee dat ze er een keer geweest moeten zijnquote:Op donderdag 26 juni 2008 16:26 schreef kipmetbiefstuk het volgende:
Er is een nog grotere hoop die er al eens geweest zijn en denken ik ga nog een keer.quote:Op donderdag 26 juni 2008 17:20 schreef Susi het volgende:
Het is natuurlijk ook de sfeer, en volgens mij krijgen een hoop mensen het idee dat ze er een keer geweest moeten zijn
Check!quote:Op donderdag 26 juni 2008 17:23 schreef Basp1 het volgende:
[..]
Er is een nog grotere hoop die er al eens zeven geweest zijn en denken ik ga nog een keer.
Dat zou ik enorm verwelkomen! Maar hoe realistisch is dat, als ze 15 augustus op het Ola Festival (?) staan?quote:Op donderdag 26 juni 2008 15:44 schreef rubbereend het volgende:
dat Goldfrapp nog maar even snel geboekt wordt
Zeg ik ookquote:
Dat is gewoon een kwestie van smaak vooral denk ik. Wat jij niets vindt, valt een ander weer voor in zwijm.quote:Op donderdag 26 juni 2008 16:26 schreef kipmetbiefstuk het volgende:
Zo dacht ik ook!..quote:Op donderdag 26 juni 2008 17:23 schreef Basp1 het volgende:
[..]
Er is een nog grotere hoop die er al eens geweest zijn en denken ik ga nog een keer.
Vorig jaar ben ik voor het eerst gegaan, en toen ik eenmaal echt binnen was, en al die mensen zag, dacht ik bij mezelf...quote:Op donderdag 26 juni 2008 20:33 schreef Tism het volgende:
[..]
Zo dacht ik ook!..
Ik voel 't nu onderhand als een plicht om er aanwezig te zijn!..![]()
Niks mis mee overigens!..![]()
Jaaa toen op de camping met die boerinen naast ons nou die ene die had wel tieten hoor HOHOHO, zulke jetsers zie je niet vaak, daarvoor moet je op lowlands wezen!quote:Op donderdag 26 juni 2008 20:56 schreef PastoorPeter het volgende:
[..]
Vorig jaar ben ik voor het eerst gegaan, en toen ik eenmaal echt binnen was, en al die mensen zag, dacht ik bij mezelf...
"Hier moet ik volgend jaar weer zijn, het moet."
quote:Op donderdag 26 juni 2008 21:46 schreef D.zire het volgende:
[..]
Jaaa toen op de camping met die boerinen naast ons nou die ene die had wel tieten hoor HOHOHO, zulke jetsers zie je niet vaak, daarvoor moet je op lowlands wezen!
pracht halve weekquote:Op donderdag 26 juni 2008 22:45 schreef Memento-Mori het volgende:
ik heb er ook zin in, het wordt een top weekend
Franz Ferdinand staat volgens hun Myspace ook op zaterdag...quote:Op donderdag 26 juni 2008 23:29 schreef rubbereend het volgende:
Underworld afsluiter van de zaterdag, Franz Ferdinand dus dikke kans op de zondag......
alleen nog de vrijdag, of zouden ze de Kooks laten afsluiten?
Hebben alleen de 15e nog vrij.quote:Op vrijdag 27 juni 2008 01:55 schreef Tonio-mcdo het volgende:
Nog enige kans dat Justice zijn kunstje komt doen op lowlands, danwel pukkelpop?
Ik heb gehoord dat Underworld niet de Alpha zou gaan afsluiten. Maar het word een groot feest!quote:Op donderdag 26 juni 2008 23:29 schreef rubbereend het volgende:
Underworld afsluiter van de zaterdag, Franz Ferdinand dus dikke kans op de zondag......
alleen nog de vrijdag, of zouden ze de Kooks laten afsluiten?
Die zijn toch véél te groot voor de Bravo, bij Groove Armada barste hij vorig jaar al uit z'n voegen zo druk was het.quote:Op vrijdag 27 juni 2008 02:27 schreef chansadres het volgende:
[..]
Ik heb gehoord dat Underworld niet de Alpha zou gaan afsluiten. Maar het word een groot feest!
Heeft Saskia jou ook geschreven?quote:Op vrijdag 27 juni 2008 06:03 schreef MaJo het volgende:
Ik heb zin in Lowlands, de line up is echt te vet
Alleen dat stelletje naaierds bij tickets4uHad daar dus ook een kaartje besteld voor mijn
op zaterdag en kreeg dinsdag een annuleringsmail. Had al een bevestigingsmail en een mail dat ik betaald had. In de algemene voorwaarden staat dat zij het recht hebben om binnen 8 uur te annuleren, maar dit is dus 3 dagen later
Volgens mij moet hier wel iets aan te doen zijn toch?
Lien heb jij nog iets van ze gehoord?
Heb wel zin in Lowlands maar zo lang Lienelien en een paar anderen geen kaartje hebben vind ik het een stuk minder leuk
Jaaaa daar kijk ik ook erg naar uit !quote:Op donderdag 26 juni 2008 21:43 schreef SKa_BoSS het volgende:
Zojuist een albumpje van Korpiklaani neergeladen:![]()
![]()
quote:Op vrijdag 27 juni 2008 11:29 schreef Janteh het volgende:
DISCOPOP MET BALLEN / 27-6-2008
Swingende discopop, maar dan niet nichterig. De Midnight Juggernauts doen hun naam eer aan en walsen net zo spectaculair in breedbeeld over je heen als de beukelectro van hun ontdekkers Justice. Met dien verstande dat ze hun door Daft Punk en Air beïnvloede spacedisco geheel in dienst stellen van 'Het Liedje'.
Wij zeggen: zo klinkt de popgroep van de toekomst! En je weet: the future is now en die zie je op Lowlands. Kom er maar in, Midnight Juggernauts!
Zei ik toch?!quote:Op vrijdag 27 juni 2008 02:27 schreef chansadres het volgende:
[..]
Ik heb gehoord dat Underworld niet de Alpha zou gaan afsluiten. Maar het word een groot feest!
Jaaa!quote:Op vrijdag 27 juni 2008 12:08 schreef chansadres het volgende:
Ik hoop nog steeds op: Alkaline Trio, Arsenal, Boys Noize, Cold War Kids, The Cribs, Dan Le Sac vs. Scroobius Pip, Delinquent Habits, Etienne De Grecy, Drive By Truckers, Adam Green, Jamiroquai, Klaxons, Lightspeed Champion, Louis XIV, Manic Street Preachers, MxPx, R.E.M., Those Dancing Days en Yelle
Dat zou wel heel bruut zijn!quote:Op vrijdag 27 juni 2008 12:08 schreef chansadres het volgende:
, Jamiroquai
Stonden vorig jaar ook al op Lowlands, en lijkt me niet echt het soort act dat ze twee jaar achter elkaar zullen boeken.quote:
ik hoop toch echt dat ze naar de bravo komen, aangezien ik daar min of meer woon tijdens lowlands. anders moet ik nog gaan opletten dat ik ze niet misquote:Op vrijdag 27 juni 2008 08:58 schreef Luni het volgende:
[..]
Die zijn toch véél te groot voor de Bravo, bij Groove Armada barste hij vorig jaar al uit z'n voegen zo druk was het.
Kan iddquote:Op vrijdag 27 juni 2008 14:23 schreef addict.for.dramatics het volgende:
Hard-Fi live
Vond Stereophonics op Pinkpop ook niet echt speciaal btw..
Maar geldt het nou wel of niet in een tent met één kant open? Anders: what's new?quote:Roken in feesttenten ook verboden
DEN HAAG (ANP) - Het rookverbod in de horeca per 1 juli is ook van
toepassing op feesttenten. Dat heeft het ministerie van
Volksgezondheid vrijdag bekendgemaakt. Koninklijk Horeca Nederland
(KHN) had een kort geding daartoe aangespannen tegen minister Klink
dat op 1 juli zou dienen. Dat is nu van de baan.
Het ministerie heeft na een gesprek met KHN ,,de reikwijdte van
het verbod nader gespecificeerd''. Op grond van de wet is het vanaf
1 juli verboden te roken in ruimten met een horecabestemming. In de
openlucht geldt het rookverbod niet, waardoor roken op een terras
toegestaan blijft. ,,Zolang het terras maar niet aan alle kanten
(boven- en zijkanten) afgesloten is.''
Eerder gaf het ministerie de horeca te verstaan dat er niet meer
te sleutelen viel aan de nieuwe wet. ,,Dit is ook geen afwijking
van de wet, maar een aanpassing van de handleiding'', zegt een
woordvoerster van het ministerie. Voor KHN was het ,,onacceptabel''
dat in tenten met een horecabestemming wel gerookt zou kunnen
worden. ,,Gelijke monniken, gelijke kappen. Gelukkig heeft de
minister dit ook ingezien. Dat is wel zo duidelijk'', aldus KHN.
271452 jun
Ben hier wel benieuwd naar.. In Schotland mag je niet in een 'ruimte' roken dat meer dan 5 muren heeft. Dus ook niet in een bushokjequote:Op vrijdag 27 juni 2008 15:12 schreef Tourniquet het volgende:
[..]
Maar geldt het nou wel of niet in een tent met één kant open? Anders: what's new?
quote:Op vrijdag 27 juni 2008 13:50 schreef mouzzer het volgende:
En het wordt weer een keeswaardige Lowlands afsluiting in de Lima, bericht van DJ Tommi van hyves:
"Haha!! mooi!!
voorals nog is t de Vrienden van Kees van Hondt... die alleen maar keeswaardige deunen gaan draaien! maar wsl als puntje bij paaltje komt, dan is de ouwe Kees er ook gewoon bij..
maar dat kan ik nog steeds niet bevestigen...
beloof je dus wel n keeswaardige afsluiting!
OI! "
quote:Op vrijdag 27 juni 2008 15:12 schreef Tourniquet het volgende:
[..]
Maar geldt het nou wel of niet in een tent met één kant open? Anders: what's new?
van http://3voor12.vpro.nl/artikelen/artikel/35089692quote:Op onze indoorlocaties zal vanaf juli 2008 niet meer gerookt mogen worden. Voor Lowlands betekent dit dat in de bioscoop en het restaurant niet meer gerookt zal worden. Ook voor de gesloten tenten als de Juliet geldt een verbod. De Alpha is een overkapping en daar mag wel gerookt.
Hoe moet ik 5 muren voor me zien? Of een vijfmurig bushokje?quote:Op vrijdag 27 juni 2008 15:29 schreef GotC het volgende:
[..]
Ben hier wel benieuwd naar.. In Schotland mag je niet in een 'ruimte' roken dat meer dan 5 muren heeft. Dus ook niet in een bushokje. Beter mag je dan dus wel roken in een LoLa tent!!
5 muren: Plafond, grond, achterkant, 2 zijkanten. Dus aan 1 kant openquote:Op vrijdag 27 juni 2008 15:40 schreef frame-saw het volgende:
[..]
Hoe moet ik 5 muren voor me zien? Of een vijfmurig bushokje?
En jup op LL mag je gewoon overal roken behalve bovengenoemde, maar daar ben ik toch nooit![]()
Nog een paar dagen, oef.
Ja dat weet ik, maar dat is van vóór de uitspraak van Klink van vandaag. KHN had namelijk meer duidelijkheid geëist of het rookverbod nu wel of niet voor tenten geldt. Ik ben dus benieuwd of LL zich nog steeds kan beroepen op "één kant is open" of dat dat nu is veranderd.quote:Op vrijdag 27 juni 2008 15:36 schreef MAY-be het volgende:
[..]
[..]
van http://3voor12.vpro.nl/artikelen/artikel/35089692
is van vandaagquote:In de openlucht geldt het rookverbod niet, waardoor roken op een terras toegestaan blijft. ,,Zolang het terras maar niet aan alle kanten (boven- en zijkanten) afgesloten is.''
Dat was allang duidelijk, dus ik snap niet echt wat er vandaag veranderd of aangepast is. Overigens zijn ook in de Alpha mensen aan het werk, inderdaad niet in de horeca maar wel geluids- en lichtmensen, stagecrew enz.quote:Op vrijdag 27 juni 2008 17:08 schreef MAY-be het volgende:
[..]
is van vandaag
http://www.ad.nl/diagnose(...)en_ook_verboden.html
De Alpha is bijvoorbeeld een terras wat niet aan alle kanten gesloten is, dus daar mag gewoon gerookt worden
-edit
En er is ook geen bediening in de lowlandstenten, dus er zijn geen horeca-activiteiten, dus geen rookverbod
Maar hoe zouden ze je tegen willen houden dan? undercover personeelquote:Op vrijdag 27 juni 2008 15:42 schreef Tourniquet het volgende:
[..]
Ja dat weet ik, maar dat is van vóór de uitspraak van Klink van vandaag. KHN had namelijk meer duidelijkheid geëist of het rookverbod nu wel of niet voor tenten geldt. Ik ben dus benieuwd of LL zich nog steeds kan beroepen op "één kant is open" of dat dat nu is veranderd.
http://www.apr.nl/quote:Op vrijdag 27 juni 2008 17:21 schreef augurkenkoning het volgende:
Welk bedrijf (bedrijven?) doen eigenlijk het licht/ geluid op lowlands?
Zoot woman mag van mij ook nog wel ff langs komenquote:Op vrijdag 27 juni 2008 14:26 schreef GotC het volgende:
[..]
Kan iddHeb ze beiden nog niet live gezien, vandaar. Muse is natuurlijk ook al tig keer geweest bij LoLa, maarrr ook nog niet gezien.
Edit: Oeh, Zoot Woman en Eels lijken me ook nog een keer gaaf!
quote:Laten we het zo zeggen: we zien door de rook het podium niet meer... Berichten over de nieuwe rookwetgeving volgen elkaar snel op en zijn vaak tegenstrijdig.
Daarom willen we eerst grondig uitzoeken hoe het nou precies zit. Als we dat weten, laten we jullie meteen via deze site weten waar je op Lowlands wel en waar niet een peukie mag opsteken.
Helemaal mee eens. Vaak was het zo'n goed concert dat roken niet eens in m'n hoofd opkwamquote:Op vrijdag 27 juni 2008 18:32 schreef MadGuy het volgende:
Aan de ene kant denk ik: goh die rookwetgeving wordt nu wel enorm ver doorgevoerd zeg. dat gezeik over die tenten, het hoort er ook een beetje bij hoor. Aan de andere kant: wat is er op tegen om even een uurtje niet je peukie op te steken en dan na of voor het optreden te roken?
quote:Op vrijdag 27 juni 2008 19:00 schreef stefmans het volgende:
Net alsof ze dat rookverbod gaan handhaven op lowlands, staat er iemand midden in de zaal een sigaretje te roken komt de security om hem te verwijderenDus mensen gewoon over lekker je sigaretje opsteken
Na de kleuren van voorafgaande jaren te hebben geanaliseerd, kom ik op een lichtblauw/grijs bandje, met oranje/paarse tekst.quote:Op vrijdag 27 juni 2008 19:12 schreef GotC het volgende:
[..]
Wat zal dit jaar de kleur van de bandjes worden?
Zo lang ik buiten (en dus ook in een open tent) sta steek ik m'n sigaret/jointje gewoon op hoor. Zeker in de nachtelijke Bravo uurtjes.quote:Het kort geding dat Koninklijke Horeca Nederland (KHN) tegen minister Klink had aangespannen over het roken in feesttenten is van de baan. 1 juli zou de zaak dienen, maar na onderling overleg is de handleiding bij het rookverbod aangepast. In de oorspronkelijke versie moest minimaal één kant van de tent permanent geopend zijn om er te mogen roken. Nu is ook in dergelijke gevallen roken strafbaar. Het ministerie heeft na een gesprek met KHN “de reikwijdte van het verbod nader gespecificeerd'', aldus een woordvoerder van het ministerie tegen het ANP.
bron
ik denk dat ze dan nog steeds denken dat je rookt...quote:Op vrijdag 27 juni 2008 18:54 schreef MAY-be het volgende:
Voor de blowers onder ons.... haal bij de smartshop tabakvervanger.
0% nicotine, 0% teer en nog best lekker!
En dat zal wel mogen in de feesttenten
Van welk genre je ook houdt, heel de dag (en nacht) kun je je vermaken op Lowlands. Er is vaak teveel moois. Ook als je niet van indie/new rave/britpop houdt.quote:Op vrijdag 27 juni 2008 22:26 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Ik ben een eerstekeerganger (wel met mensen die vaker zijn geweest en alle ins en outs weten, dus gelukkig geen n00bfouten bij mijn groep hoop ik), en toen ik het progammaboekje van vorig jaar bekeek had ik het idee van: Ik ga alleen snachts! Ik heb niks met heel indie/new rave/britpop gebeuren en de meeste electronica is snachts. Zijn er veel mensen die alleen snachts op lowlands rondhangen? En is dat de moeite waard? en: waneer is het progamma af gelopen snachts? Ik hoorde wel iets over een 24/7 muziektent...
Nouja, ik hou het meest van electronische muziek en zoals het progamma er vorig jaar uitzag was alles voor mij snachts leuk en overdag matig/niet de moeite waard, en 90% van de bandjes dit jaar vind ik niks aan (ik heb veel gecheckt hoor). Maar het is dus niet slim om alleen snachts te gaan?quote:Op vrijdag 27 juni 2008 22:29 schreef peaceman het volgende:
[..]
Van welk genre je ook houdt, heel de dag (en nacht) kun je je vermaken op Lowlands. Er is vaak teveel moois. Ook als je niet van indie/new rave/britpop houdt.
wtfquote:Op vrijdag 27 juni 2008 22:30 schreef frame-saw het volgende:
Er zijn ook mensen die 24/7 op de camping zitten, dus waarom niet?
Dat is natuurlijk je eigen keuze, maar mijn ervaring is dat je dan toch veel mist. Elk jaar leer ik weer bandjes kennen. Elk jaar verbaas ik me weer over hoe sommige bands door de mand vallen en anderen, waar ik niks in zag, extreem leuk bleken te zijn, zo live.quote:Op vrijdag 27 juni 2008 22:31 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Nouja, ik hou het meest van electronische muziek en zoals het progamma er vorig jaar uitzag was alles voor mij snachts leuk en overdag matig/niet de moeite waard, en 90% van de bandjes dit jaar vind ik niks aan (ik heb veel gecheckt hoor). Maar het is dus niet slim om alleen snachts te gaan?
Gewoon lekker je gang gaan, je vermaakt je ook echt wel overdag. Eten, bier, mensen kijken, whatever, bandje tussendoor, enz enz.quote:Op vrijdag 27 juni 2008 22:31 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Nouja, ik hou het meest van electronische muziek en zoals het progamma er vorig jaar uitzag was alles voor mij snachts leuk en overdag matig/niet de moeite waard, en 90% van de bandjes dit jaar vind ik niks aan (ik heb veel gecheckt hoor). Maar het is dus niet slim om alleen snachts te gaan?
Toffe vader heb je danquote:Op vrijdag 27 juni 2008 18:34 schreef Lov1 het volgende:
Hehe, was net bandjes aan het opnoemen, blijkt dat mn vader een cd heeft van Black MountainI like!
Just Jack was zo leuk vorig jaar! Echt gezellig, lekker bezig met t publiek, alles! Dat nummer Goth in the discoquote:Op vrijdag 27 juni 2008 22:34 schreef peaceman het volgende:
[..]
Dat is natuurlijk je eigen keuze, maar mijn ervaring is dat je dan toch veel mist. Elk jaar leer ik weer bandjes kennen. Elk jaar verbaas ik me weer over hoe sommige bands door de mand vallen en anderen, waar ik niks in zag, extreem leuk bleken te zijn, zo live.
Voorbeeld: Just Jack. Zeer matig op cd, maar live was het een feestje!
De X-Ray weet overdag toch ook wel vaak electro te programmeren die de moeite waard is, hoor.quote:Op vrijdag 27 juni 2008 22:31 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
idd, zoals uffie en feadz vorig jaarquote:Op zaterdag 28 juni 2008 09:42 schreef Grobbel het volgende:
[..]
De X-Ray weet overdag toch ook wel vaak electro te programmeren die de moeite waard is, hoor.
Zou leuk zijn als die komen inderdaad.quote:Op zaterdag 28 juni 2008 10:22 schreef ebeaydojraes het volgende:
ik zie trouwens dat Manu Chao op Glastonbury speelt .. ook veel te lang niet gezien. kunnen ze hem niet ff voor de Grolsch uitnodigen als afsluiter?
Rickroll was op de radioquote:Ik zegt:
http://www.nederland.fm/
radio2
Ik zegt:
nieuwe lowlands namen
Ik zegt:
hij gaat ze zo bekendmachen
de gepwnde zegt:
|HAHAAHAHAHAHAHAHAHAAHAHAHAHAHAHAHHA
de gepwnde zegt:
sterk
Van die zeurende fotografen is echt een doorn het oog voor ons lichttechnici.quote:Op zaterdag 28 juni 2008 10:03 schreef ebeaydojraes het volgende:
als ze die rookmachines op het podium nu ook nog eens gaan verbieden ... dat is echt een doorn in het oog van ons Fotografen ...
Ik heb heel Genk afgezocht voor een internetverbinding om dat kaartje te kunnen kopen. Om 10 uur waren er gelukkig nog kaartjes. Vergat ik bijna mijn abonnement erbij te nemen.quote:Op zaterdag 28 juni 2008 12:47 schreef Leugenaarslogica het volgende:
IK HEB ZIN. Net kaarten gekocht voor the last shadow puppets (alweer uitverkocht) en ik mocht de lowlands poster hebben van de postkantoor meneer![]()
Jij bent toch hopelijk niet zo'n dude met kliko vol rotzooi / kruiwagen voor troep die constant in je kuiten gaat lopen rijden hè? Dit jaar steek ik de bandjes lek!quote:
Bedankt voor de tipquote:Op zaterdag 28 juni 2008 12:47 schreef Leugenaarslogica het volgende:
IK HEB ZIN. Net kaarten gekocht voor the last shadow puppets (alweer uitverkocht) en ik mocht de lowlands poster hebben van de postkantoor meneer![]()
Snelle mensen kunnen nog een enkele plaats bemachtigen. Vandaag uitverkocht!quote:Op zaterdag 28 juni 2008 14:08 schreef MaJo het volgende:
[..]
Bedankt voor de tipHeb om half 2 het laatste kaartje kunnen bemachtigen
Nee hoor, sinds ik nog een kaartje heb bemachtigd staat ie op roodquote:Op zaterdag 28 juni 2008 14:17 schreef chansadres het volgende:
[..]
Snelle mensen kunnen nog een enkele plaats bemachtigen. Vandaag uitverkocht!
quote:Op zaterdag 28 juni 2008 14:19 schreef MaJo het volgende:
[..]
Nee hoor, sinds ik nog een kaartje heb bemachtigd staat ie op rood
Ja en als je dan doorklikt dan zegt ie dat je niet kunt bestellen... Uitverkocht dus.quote:Op zaterdag 28 juni 2008 14:24 schreef chansadres het volgende:
[..]
Beschikbaar
(Groen)
Beperkt
(Geel)
Enkele/losse stoelen
(Rood)
Uitverkocht
(Zwart)
Ja, veel meer toffe mensen bij de Bravo (en de X-Ray) dan elders, dus nog toffere sfeer. En de Lima soms ook, als het mislukte hippie-gehalte wat gedaalt is door een coole band/dj.quote:Op zaterdag 28 juni 2008 16:03 schreef LaSalle het volgende:
Trouwens, iets anders, en ik denk dat ik hier veel mensen tegen het zere been ga schoppen; maar ben ik de enige die de sfeer bij de Bravo-tent altijd net even wat anders vind dan op de rest van het terrein?
Om 10.00 begon de verkoop pas.. en sms eens terug.quote:Op zaterdag 28 juni 2008 13:08 schreef chansadres het volgende:
[..]
Ik heb heel Genk afgezocht voor een internetverbinding om dat kaartje te kunnen kopen. Om 10 uur waren er gelukkig nog kaartjes. Vergat ik bijna mijn abonnement erbij te nemen.
Gisteren naar Arid geweest. Dat blijft toch een klasse band
quote:Op zaterdag 28 juni 2008 16:11 schreef Sack_Blabbath het volgende:
[..]
Ja, veel meer toffe mensen bij de Bravo (en de X-Ray) dan elders, dus nog toffere sfeer. En de Lima soms ook, als het mislukte hippie-gehalte wat gedaalt is door een coole band/dj.
Alpha is voor brugklassers en 30+ers die niet (meer) tegen drank kunnen. India is voor indie-mensen die hun best doen om hip te zijn door te doen alsof ze niet hip zijn. Grolsch is voor mensen die denken dat ze underground zijn door de Alpha te mijden. En de Juliette vooraan bij de rij is voor mensen die eigenlijk liever een theaterbon voor hun verjaardag hadden gekregen ipv Lowlandskaartjes.
Whehehe eens, behalve dat van de India, dat is ook nog wel een chille tent maar idd nog wel aardig wat paupers daaroquote:Op zaterdag 28 juni 2008 16:11 schreef Sack_Blabbath het volgende:
[..]
Ja, veel meer toffe mensen bij de Bravo (en de X-Ray) dan elders, dus nog toffere sfeer. En de Lima soms ook, als het mislukte hippie-gehalte wat gedaalt is door een coole band/dj.
Alpha is voor brugklassers en 30+ers die niet (meer) tegen drank kunnen. India is voor indie-mensen die hun best doen om hip te zijn door te doen alsof ze niet hip zijn. Grolsch is voor mensen die denken dat ze underground zijn door de Alpha te mijden. En de Juliette vooraan bij de rij is voor mensen die eigenlijk liever een theaterbon voor hun verjaardag hadden gekregen ipv Lowlandskaartjes.
quote:Op zaterdag 28 juni 2008 16:11 schreef Sack_Blabbath het volgende:
[..]
Ik ben een mengelmoes, wat vet.quote:Op zaterdag 28 juni 2008 16:11 schreef Sack_Blabbath het volgende:
[..]
confirmedquote:Op zaterdag 28 juni 2008 16:54 schreef PastoorPeter het volgende:
Nobody Beats The Drum moet ook komen.
tsja. als die lichttechnici nou eens gaan luisteren en gewoon veel frontlichten gaan plaatsen, dan valt er ook nix te zeurenquote:Op zaterdag 28 juni 2008 12:52 schreef augurkenkoning het volgende:
[..]
Van die zeurende fotografen is echt een doorn het oog voor ons lichttechnici.
who gives a fuck of het de fotografen naar de zin isquote:Op zaterdag 28 juni 2008 17:59 schreef ebeaydojraes het volgende:
[..]
tsja. als die lichttechnici nou eens gaan luisteren en gewoon veel frontlichten gaan plaatsen, dan valt er ook nix te zeuren
De fotograaf moet de sfeer vastleggen van de rest. Zijn eigen sfeer is totaal niet van toepassing!quote:Op zaterdag 28 juni 2008 21:02 schreef ebeaydojraes het volgende:
en de fotograaf niet wil je zeggen?
Die moeten een impressie geven van de sfeer, en rookmachines maken onderdeel uit van de sfeer.quote:Op zaterdag 28 juni 2008 21:02 schreef ebeaydojraes het volgende:
en de fotograaf niet wil je zeggen?
Ik heb een HBO-opleiding gevolgd waar video een hoofdelement bij was. En rookmachines brengen een betere verlichting op het podium. Het is alleen lastig bij opnemen. Daar moet je goed mee kunnen omgaan als goede fotograaf/cameraman. Het hoort er nou eenmaal bij. Eigen priviliges zijn totaal niet van toepassing. Het gaat er om dat je juist laat zien wat iedereen behalve jij er van vind. Dat leer je als het goed is in een van je eerste lessen.quote:Op zaterdag 28 juni 2008 21:13 schreef ebeaydojraes het volgende:
rook en sfeer? nee, dat vind ik nu alles behalve sfeer. soms, HEEL soms is het leuk (kheb er wel plaatjes van), maar meestal is het gewoon irritant, 't stinkt, 't gaat in je kleren zitten, etc. Maar goed, als je geen cameraman/vrouw bent, dan begrijp je het niet ... en de band en de mensen zijn er toch bij gebaat een goede indruk achter te laten. Rookmachines is niet een goede manier om dat over te brengen.
vind jij. rook en licht zijn een prima combinatie om sfeer over te brengen.quote:Op zaterdag 28 juni 2008 21:13 schreef ebeaydojraes het volgende:
rook en sfeer? nee, dat vind ik nu alles behalve sfeer. soms, HEEL soms is het leuk (kheb er wel plaatjes van), maar meestal is het gewoon irritant, 't stinkt, 't gaat in je kleren zitten, etc. Maar goed, als je geen cameraman/vrouw bent, dan begrijp je het niet ... en de band en de mensen zijn er toch bij gebaat een goede indruk achter te laten. Rookmachines is niet een goede manier om dat over te brengen.
Precies, liever een rookmachine dan een fotograaf imo. Kijk liever naar een gaaf optreden met rook, dan dat ik een gaaf optreden zonder rook achteraf goed op foto's kan terugkijken. Maar ik heb sowieso een hekel aan fotograferende mensen tijdens optredens. Vooral met mobiele telefoons, die mensen staren naar een schermpje TIJDENS het optreden, zodat ze het later op een kut kwaliteit terug kunnen kijken, en tijdens het concert hebben ze het dus ook met kut kwaliteit kunnen zien, omdat ze filmpjes aan het maken warenquote:Op zaterdag 28 juni 2008 21:46 schreef Laton het volgende:
maar serieus zeg. de bands zijn er voor het publiek, niet voor de fotograaf.. dus of die het naar zijn zin heeft lijkt me wel het minst boeiende element van een optreden.
En dat ze van af boven af foto's kunnen maken.quote:Op zondag 29 juni 2008 00:14 schreef Leonos het volgende:
Fotografen moeten opgehangen worden bij evenementen.
Ik heb ook nooit gezegd dat de fotograaf het naar zijn zin gemaakt moet worden. Ik zeg alleen dat als men wil dat er een optimaal beeld de wereld in wordt gebracht, dat ze dan voor een goede belichting moeten zorgen. Rook, als je het goed doet, is geweldig, maar het wordt te vaak (lees 95%) slecht gebruikt en dan moet je het gewoon niet doen. (Zolang het op de achtergrond is voor de backverlichting is het geen probleem; zodra het hele podium wordt volgegooid heb je er nix meer aan en schiet het zijn doel voorbij).quote:Op zaterdag 28 juni 2008 21:26 schreef chansadres het volgende:
[..]
Ik heb een HBO-opleiding gevolgd waar video een hoofdelement bij was. En rookmachines brengen een betere verlichting op het podium. Het is alleen lastig bij opnemen. Daar moet je goed mee kunnen omgaan als goede fotograaf/cameraman. Het hoort er nou eenmaal bij. Eigen priviliges zijn totaal niet van toepassing. Het gaat er om dat je juist laat zien wat iedereen behalve jij er van vind. Dat leer je als het goed is in een van je eerste lessen.
maar de fotograaf is er voor de band (& de organisatie)!!!quote:Op zaterdag 28 juni 2008 21:46 schreef Laton het volgende:
maar serieus zeg. de bands zijn er voor het publiek, niet voor de fotograaf.. dus of die het naar zijn zin heeft lijkt me wel het minst boeiende element van een optreden.
Nee, die fotograaf is er voor zijn werk. Welke band er staat kan hem geen ruk schelen.quote:Op zondag 29 juni 2008 07:36 schreef ebeaydojraes het volgende:
[..]
maar de fotograaf is er voor de band (& de organisatie)!!!
nope, de fotograaf zijn werk is het fotograferen van de bands en het festival om promotionele redenen, voor de bands en het festival. Dat hij zijn geld ermee verdient is niet relevant.quote:Op zondag 29 juni 2008 10:43 schreef brother52 het volgende:
[..]
Nee, die fotograaf is er voor zijn werk. Welke band er staat kan hem geen ruk schelen.
Natuurlijk is het wel relevant of hij z'n geld ermee verdient of niet. Hij zal er niet gratis gaan staan.quote:Op zondag 29 juni 2008 11:07 schreef ebeaydojraes het volgende:
[..]
nope, de fotograaf zijn werk is het fotograferen van de bands en het festival om promotionele redenen, voor de bands en het festival. Dat hij zijn geld ermee verdient is niet relevant.
Daarmee wil je dus zeggen dat wanneer hij er niet voor betaald wordt, hij er dan ook gaat staan.quote:Op zondag 29 juni 2008 11:23 schreef ebeaydojraes het volgende:
alles wat je in het leven doet doe je voor jezelf en voor de lol. Dat is verder echter irrelevant voor hetgaan WAAROM hij er in de eerste plaats staat en dat is voor de organisatie en de bands.
Juist niet. Maar dat wil blijkbaar niet tot je doordringen..quote:Op zondag 29 juni 2008 13:04 schreef ebeaydojraes het volgende:
dat zou het zelfde zijn als zeggen dat de band gratis op een festival gaat staan spelen. wat denk je zelf ...
Ja, op nog een nieuwe podium. De Jamba-tent.quote:Op zondag 29 juni 2008 13:57 schreef SKa_BoSS het volgende:
Zouden aka The Junkies ook nog komen naar Lowlands? Ze staan wel op Pukkelpop (samen met Le Le en JVT).
De Crazy Frog schijnt zijn rentree te maken op Lowlandsquote:Op zondag 29 juni 2008 17:45 schreef Sack_Blabbath het volgende:
[..]
Ja, op nog een nieuwe podium. De Jamba-tent.
quote:Op zondag 29 juni 2008 17:45 schreef Sack_Blabbath het volgende:
[..]
Ja, op nog een nieuwe podium. De Jamba-tent.
quote:500 TICKETS
Weer een extra, speciaal en breaking nieuwtje voor iedereen met een LLowlife profiel: er zijn 500 extra Lowlands tickets beschikbaar gekomen!
Doordat een kaartenactie met een sponsor op het laatste moment niet doorgaat, komen deze tickets weer beschikbaar voor de verkoop. Tegen de normale prijs natuurlijk!
Om chaos, vechtpartijen en lange rijen bij het postkantoor te voorkomen, worden de tickets alleen op internet verkocht via LiveNation.nl
Om zwarthandel tegen te gaan kun je maximaal 2 tickets kopen.
Ik wou het net posten.quote:Op maandag 30 juni 2008 16:25 schreef Pietklaaso het volgende:
Voor mensen met een LowLife profiel zijn er nog 500 kaarten beschikbaar, dat lees ik net in de Lowlands nieuwsbrief.
[..]
En hoeveel hiervan komen weer in het zwarte circuit terechtquote:Op maandag 30 juni 2008 16:26 schreef Tinuzzz_Talpa het volgende:
[..]
Ik wou het net posten.
Goed nieuws hoor.
Ach, boeiend, mijn kaartje ligt al ruim 3 maanden hier thuis.quote:Op maandag 30 juni 2008 16:29 schreef chansadres het volgende:
[..]
En hoeveel hiervan komen weer in het zwarte circuit terecht
Dat is het punt niet, want ik heb de mijne ook. Ik vraag me af als die bureau's hun kaarten wel kwijt raken.quote:Op maandag 30 juni 2008 16:31 schreef Tinuzzz_Talpa het volgende:
[..]
Ach, boeiend, mijn kaartje ligt al ruim 3 maanden hier thuis.
Wilde ik net posten.quote:Op maandag 30 juni 2008 16:40 schreef Technoviking het volgende:
Uitverkocht!
quote:Op maandag 30 juni 2008 16:25 schreef frame-saw het volgende:
Voor de mensen zonder kaartje: livenation.nl! Er zijn nog 500 kaarten in de verkoop gegaan tegen de normale prijs.
Maar ik verwacht dat ze over 5 minuten wel uitverkocht zijn.
Wat attent! Zodat er minder kaarten op het illigale circuit belanden. Ook tof dat je tegen normale kosten aanbiedquote:Op maandag 30 juni 2008 16:54 schreef Technoviking het volgende:
Ik heb er ééntje voor Marktplaats gekocht.
150 euro. Vind ik behoorlijk netjes.quote:Op maandag 30 juni 2008 16:57 schreef chansadres het volgende:
[..]
Wat attent! Zodat er minder kaarten op het illigale circuit belanden. Ook tof dat je tegen normale kosten aanbied
Hehe, werkt nog ookquote:Op maandag 30 juni 2008 16:47 schreef Technoviking het volgende:
Je moet die knop de hele tijd opnieuw klikken. Ik kwam er na een keer of 20 doorheen.
Ik vind het behoorlijk matigquote:Op maandag 30 juni 2008 17:07 schreef Technoviking het volgende:
[..]
150 euro. Vind ik behoorlijk netjes.
Ik vind je een stomme kneus.quote:Op maandag 30 juni 2008 17:07 schreef Technoviking het volgende:
[..]
150 euro. Vind ik behoorlijk netjes.
Fok! 8 euro en 90 cent winst per kaart.quote:Op maandag 30 juni 2008 17:40 schreef peaceman het volgende:
Mensen die moedwillig kaarten kopen om met winst door te verkopen...![]()
![]()
Ik ga zelf ook al jaren naar Lowlands, dat vind ik te ver gaan.quote:Op maandag 30 juni 2008 18:49 schreef D.zire het volgende:
GozerWaarom doe je die moeite voor 9 euro
Ik ben er niet op tegen dat je het doet hoor. Maar doe het dan goed. 200 euro kan je der voor vangen, doe dat gewoon
quote:Roken in festivaltenten toch niet verboden?
Vanaf morgen mag in de Nederlandse horeca niet meer gerookt worden. Twee werkdagen voor het sluiten van de markt werd nog een wijziging gemaakt in de spelregels: na overleg tussen de Koninklijke Horeca Nederland en het Ministerie van VWS werd besloten dat ook in feesttenten met een horecabestemming niet gerookt mag worden, terwijl eerst een open zijde voldoende was. Maar over de definitie van de term ‘horecabestemming’ kan nog wel gediscussieerd worden. Wat bijvoorbeeld als – zoals op Lowlands en Pinkpop – de bar niet in de tent staat, maar erbuiten?
Koninklijke Horeca Nederland, de belangenorganisatie die de uitzonderingspositie van feesttenten met veel bombarie aan de kaak stelde, weet het antwoord eigenlijk niet. De organisatie heeft vooral problemen met feesttenten die op dorpspleinen in heel Nederland verrijzen en zo oneerlijke concurrentie zouden vormen. “Wij denken aan tenten waarin gegeten en gedronken wordt”, zegt woordvoerder Anthony van de Klis. Maar de vraag waar de grens precies ligt wordt afgedaan met een verwijzing naar VWS.
Berend Schans van de Vereniging voor Nederlandse Poppodia en Festivals (VNPF) denkt dat de last minute wijziging niets verandert. “Het argument van concurrentievervalsing van de Koninklijke Horeca gaat niet op. Roken in een tent waar horecapersoneel werkt mocht ook in de oude regeling niet”, zegt hij. “Daar is niets aan veranderd. Voor bijvoorbeeld geluidstechnici gold een uitzondering. Zij kunnen immers niet buiten de tent werken. Maar omdat festivaltenten vaak groot en hoog zijn, is de schade die mensen oplopen als ze erin werken nihil. Voorwaarde zou dan wel zijn dat minimaal één zijde geopend is.” Het VNPF maakte zich hard voor de uitzonderingspositie, omdat handhaving op grote festivals volgens hem onwerkbaar zou zijn. Hoe die term ‘horecadoeleinden’ nu precies geïnterpreteerd moet worden, weet ook hij niet. “Ik probeer de hele dag al het Ministerie van VWS te bereiken, maar daar hebben ze het erg druk.”
Ook Lowlands-directeur Eric van Eerdenburg weet nog niet wat de nieuwe regel nu precies betekent voor zijn festival. Zijn de concerten in de tenten nu culturele evenementen of horeca of allebei? Juridische medewerkers buigen zich op dit moment over de nieuwe regels. Eén ding weet hij al wel: “Het wordt moeilijk een roker uit de Alpha te pikken.”
Het Ministerie van VWS is uiteindelijk duidelijk in haar uitleg: “In een feesttent mag niet gerookt worden, ook niet als de bar buiten staat”, zegt woordvoerder Saskia Hommes. “Zodra er in een tent gedronken en gehapt mag worden, is er sprake van een horecabestemming. Of er moet sprake zijn van een speciaal aangewezen rooktent, maar dan mogen er weer geen concerten plaats vinden.” Dat de concerten op popfestivals culturele evenementen zouden zijn, maakt het verhaal niet anders.
VNPF-voorzitter Schans neemt alvast een voorschot op de komende zomer. “Deze wijziging is zo kort voor de invoering van het rookverbod doorgevoerd, dat sommige festivals zich er nauwelijks op hebben kunnen voorbereiden. Wij hebben onze leden steeds op tijd geïnformeerd, maar dit kunnen we niet fatsoenlijk communiceren. Ik vind dat de Voedsel- en Waren Autoriteit coulant moet zijn bij het controleren.”
bron
dat was voor mij ook de verrassing van vorig jaar, ging alleen even kijken en bleef het hele optreden hangenquote:Op zaterdag 28 juni 2008 01:39 schreef GotC het volgende:
[..]
Just Jack was zo leuk vorig jaar! Echt gezellig, lekker bezig met t publiek, alles! Dat nummer Goth in the disco
Lijkt me logisch, ik denk dat geen enkele regel er voor kan zorgen dat je geen stick opsteekt in een tent als je het er naar je zin hebt.quote:Op maandag 30 juni 2008 21:48 schreef rubbereend het volgende:
Eric van Eerdenburg meldde net bij 3FM dat ze waarschijnlijk de uitweg hebben gevonden zodat er gerookt kan worden in de tenten. Er staat namelijk geen horeca in de tenten op Lowlands en zouden dus niet onder nieuwe rookwet vallen
Maar behelst de nieuwe rookwet juist niet dat iedereen recht heeft op een rookvrije werkplek? Artiesten, crew, journalisten en fotografen werken technisch gezien...quote:Op maandag 30 juni 2008 21:48 schreef rubbereend het volgende:
Eric van Eerdenburg meldde net bij 3FM dat ze waarschijnlijk de uitweg hebben gevonden zodat er gerookt kan worden in de tenten. Er staat namelijk geen horeca in de tenten op Lowlands en zouden dus niet onder nieuwe rookwet vallen
quote:Op maandag 30 juni 2008 21:55 schreef MadGuy het volgende:
[..]
Maar behelst de nieuwe rookwet juist niet dat iedereen recht heeft op een rookvrije werkplek? Artiesten, crew, journalisten en fotografen werken technisch gezien...
Ik tikte laatst m'n as af naar beneden, toen keek ik naar die plek, zat er iemand op de grondquote:Op maandag 30 juni 2008 21:53 schreef Tourniquet het volgende:
(dus de rook naar boven uitblazen en uitkijken bij het aftikken van de as).
tja, dat kan wel de bedoeling zijn, maar ligt aan hoe het omschreven is. De wet is puur van toepassing op de horeca. En als een Lowlands tent geen horeca is dan is de wet gewoon niet van toepassing. Klaarquote:Op maandag 30 juni 2008 21:55 schreef MadGuy het volgende:
[..]
Maar behelst de nieuwe rookwet juist niet dat iedereen recht heeft op een rookvrije werkplek? Artiesten, crew, journalisten en fotografen werken technisch gezien...
Ze kunnen het nooit waterdicht maken. Volgens mij gaan er nog wel wat proefprocessen volgen.quote:Op maandag 30 juni 2008 22:02 schreef rubbereend het volgende:
[..]
tja, dat kan wel de bedoeling zijn, maar ligt aan hoe het omschreven is. De wet is puur van toepassing op de horeca. En als een Lowlands tent geen horeca is dan is de wet gewoon niet van toepassing. Klaar
Ik weet niet of ik dat nu gedroomd heb, of dat ik het echt bij de vorige LL gezien heb, maar het was iets van 2 sec opbouwen, 23 uur weer in elkaar gevouwd krijgenquote:Op maandag 30 juni 2008 22:26 schreef MadGuy het volgende:
[..]
Ze kunnen het nooit waterdicht maken. Volgens mij gaan er nog wel wat proefprocessen volgen.
Overigens ben ik me aan het oriënteren op die hendige Quechua-2-secondententen. Is dat een beetje te doen tijdens Lowlands? En waar kun je die zo voordelig mogelijk halen? Ik heb geen benul!
http://www.marktplaats.nl/index.php?sref=http%3A//www.google.nl/search%3Fhl%3Dnl%26q%3Dsite%253Anl+Quechua%26meta%3D&url=http%3A//caravan-kamperen.marktplaats.nl/kamperen-tenten/174807006-quechua.html%3Fxref%3D1quote:Op maandag 30 juni 2008 22:26 schreef MadGuy het volgende:
[..]
Ze kunnen het nooit waterdicht maken. Volgens mij gaan er nog wel wat proefprocessen volgen.
Overigens ben ik me aan het oriënteren op die hendige Quechua-2-secondententen. Is dat een beetje te doen tijdens Lowlands? En waar kun je die zo voordelig mogelijk halen? Ik heb geen benul!
Heb alleen wel bepaalde mensen erop zien springen terwijl er nog mensen in lagen te slapen. Tja, die dingen klappen best goed in mekaar danquote:Op maandag 30 juni 2008 22:43 schreef Leugenaarslogica het volgende:
Die tenten pwnden Pinkpop. Nog nooit zoveel een tent van 1 merk gezien
Ze lijken me wel praktisch.. Wat staan ze strak zonder scheerlijnen e.d. Ik vind ze alleen te duur
Maar waar heb je de hoogte voor nodig dan... Uhm juist, too much details waarschijnlijkquote:Op maandag 30 juni 2008 22:58 schreef rubbereend het volgende:
nadeel van die werptentjes lijkt me ook dat ze niet bijzonder hoog zijn
Whehehehe!quote:Op maandag 30 juni 2008 23:08 schreef chansadres het volgende:
[..]
Maar waar heb je de hoogte voor nodig dan... Uhm juist, too much details waarschijnlijk
of zoquote:Op maandag 30 juni 2008 22:10 schreef febster het volgende:
Zijn we nou Nederlanders of niet? Wat er ook besloten word, ik stel gewoon voor dat gewoon zoals altijd een peuk of een joint aansteken in 1 van de vele tenten. Knappe jongen die daar iets tegen doet. En als zo'n anti rook huili komt zeiken dan kijk je hem gewoon zo aan:.
Weet je hoe stoer Tricky is?quote:Op dinsdag 1 juli 2008 10:17 schreef Dark_Angelus het volgende:
Nou het wordt er niet echt beter op hè
Mijn vriendquote:
Jaaaa, ik!quote:Op dinsdag 1 juli 2008 10:28 schreef ralfseltje het volgende:
Wie hoopt mee op Oasis?
Die dingen kosten maar 25 euroquote:Op maandag 30 juni 2008 22:43 schreef Leugenaarslogica het volgende:
Die tenten pwnden Pinkpop. Nog nooit zoveel een tent van 1 merk gezien
Ze lijken me wel praktisch.. Wat staan ze strak zonder scheerlijnen e.d. Ik vind ze alleen te duur
Danko Jones in je woonkamerquote:Op dinsdag 1 juli 2008 11:41 schreef Tinuzzz_Talpa het volgende:
Kenker, dat meen je niet!![]()
Lowlands bij je Thuis hier in Valthermond!
Doe mij Lupe Fiasco er maar even bijquote:
en ook:quote:Op dinsdag 1 juli 2008 12:18 schreef Dark_Angelus het volgende:
http://www.bbc.co.uk/glastonbury/2008/artists/hotchip/
Voorproefje.
quote:
Ja die ookquote:Op dinsdag 1 juli 2008 12:46 schreef Tourniquet het volgende:
[..]
en ook:
http://www.bbc.co.uk/glastonbury/2008/artists/foals
http://www.bbc.co.uk/glastonbury/2008/artists/MGMT/
http://www.bbc.co.uk/glastonbury/2008/artists/fratellis/
http://www.bbc.co.uk/glastonbury/2008/artists/wearescientists/
http://www.bbc.co.uk/glastonbury/2008/artists/elbow
ik was vergeten dat ze bij lowlands.nl natuurlijk eerst wachten tot jij ze bevestigd hebtquote:Op dinsdag 1 juli 2008 12:58 schreef Dark_Angelus het volgende:
Lijkt me oud nieuws aangezien beide namen al voorbij zijn gekomen
Ik ga er nog even over nadenken. Ik ga met twee andere mensen, maar wel een stel en ik heb zo'n voorgevoel dat met z'n drieën in een tentje van 2 bij 2 toch wat krap is.quote:Op dinsdag 1 juli 2008 12:49 schreef ondeugend het volgende:
[..]
Prima tenten en ik heb ze ergens gezien voor 50 euro meen ik.
Maar ze zijn heel onhandig om mee te nemen, kwa afmeting.
quote:No smoking / 1-7-2008
Tja, het is dan toch echt waar: de regering heeft gesproken en een peukie in de Alpha of Bravo opsteken zit er niet meer in. In de Juliet en Echo was dit al jaren het geval, maar nu is roken in alle tenten niet meer toegestaan en moet je je sigaretje bewaren voor in het gras.
Onmogelijke eisen vragen om onmogelijke oplossingen. We zijn -as we speak- dan ook hard aan het werk om een geavanceerd anti-rooksysteem te ontwikkelen. Inmiddels hebben we alle Super Soakers bij de plaatselijke speelgoedwinkel opgekocht en we zijn nog aan het kijken of we een enorme sprinklerinstallatie kunnen aanleggen....
Lijkt me niet ondenkbaar. Op Hurricane hingen ook van dat soort bordjes in de tent.quote:Op dinsdag 1 juli 2008 14:50 schreef Ascaroth het volgende:
Krijgen we nu naast de niet-crowdsurfenbordjes ook niet-rokenbordjes naast de podia?
quote:Tja, het is dan toch echt waar: de regering heeft gesproken en een peukie in de Alpha of Bravo opsteken zit er niet meer in. In de Juliet en Echo was dit al jaren het geval, maar nu is roken in alle tenten niet meer toegestaan en moet je je sigaretje bewaren voor in het gras.
Onmogelijke regels vragen om onmogelijke oplossingen. We zijn -as we speak- dan ook hard aan het werk om een geavanceerd anti-rooksysteem te ontwikkelen. Inmiddels hebben we alle Super Soakers bij de plaatselijke speelgoedwinkel opgekocht en we zijn nog aan het kijken of we een enorme sprinklerinstallatie kunnen aanleggen....
Kijk eens 5 posts boven je? In ieder geval achterlijk. Maar ze mogen achter me aankomen hoor met hun supersoakers, ik heb wel zin in wat vermaak.quote:
Bron: (essencieel bij het posten van stukjes? Bij deze dus wel een bron)quote:Tja, het is dan toch echt waar: de regering heeft gesproken en een peukie in de Alpha of Bravo opsteken zit er niet meer in. In de Juliet en Echo was dit al jaren het geval, maar nu is roken in alle tenten niet meer toegestaan en moet je je sigaretje bewaren voor in het gras.
Onmogelijke regels vragen om onmogelijke oplossingen. We zijn -as we speak- dan ook hard aan het werk om een geavanceerd anti-rooksysteem te ontwikkelen. Inmiddels hebben we alle Super Soakers bij de plaatselijke speelgoedwinkel opgekocht en we zijn nog aan het kijken of we een enorme sprinklerinstallatie kunnen aanleggen....
1 |
Omdat in het tourschema van Pendulum staat dat ze op de vrijdag staan. En hoezo DnB nacht altijd zaterdag? Vorig jaar was het op vrijdagavond en jaar ervoor op de zondag.quote:Op dinsdag 1 juli 2008 19:56 schreef DJKiwi het volgende:
Ik ga ook aanwezig zijn
Hoe komen jullie er bij dat pendulum vrijdag komt?
DnB Nacht is altijd zaterdagnacht van 10/12 tot 4 afhangend van hoeveel dnb dj's ze hebben.
Das dom, je bent niet roker en gaat roken om te rebelleren.quote:Op dinsdag 1 juli 2008 19:56 schreef DJKiwi het volgende:
Dit is toch niet te geloven. Ik ben een niet roker - wel blower type. Maar om deze wet ga ik op lowlands lekker overal rokenKoop lekker alvast een paar slof cigs al ist alleen om te rebelleren :p
Dus ik roep bij deze alle rokers op om vooral wel te roken in de tenten op lowlands
En daarnaast Lowlands een gigantische schuld geven zodat ze volgend jaar niet kunnen houden. Je bent bedankt!!!!quote:Op dinsdag 1 juli 2008 20:37 schreef ondeugend het volgende:
[..]
Das dom, je bent niet roker en gaat roken om te rebelleren.
Riiiiighhttttt,,,,quote:Op dinsdag 1 juli 2008 20:40 schreef chansadres het volgende:
[..]
En daarnaast Lowlands een gigantische schuld geven zodat ze volgend jaar niet kunnen houden. Je bent bedankt!!!!
Bedank je mij nou ? Ik doe heulemaal niks.quote:Op dinsdag 1 juli 2008 20:40 schreef chansadres het volgende:
[..]
En daarnaast Lowlands een gigantische schuld geven zodat ze volgend jaar niet kunnen houden. Je bent bedankt!!!!
Het was meer een aanvulling! Niets aan te merken op jou, heur!quote:Op dinsdag 1 juli 2008 20:46 schreef ondeugend het volgende:
[..]
Bedank je mij nou ? Ik doe heulemaal niks.
quote:Op dinsdag 1 juli 2008 20:43 schreef DJKiwi het volgende:
[..]
Riiiiighhttttt,,,,
Ok, pussy's de groete![]()
Ben je nu een Llowlander of niet![]()
Overigens is die boete naar ruwe schatting ongeveer 0,01 % van hun totale winst en die boete krijgen ze zowiso wel als ze niets regelen.
Dude meen je dat nou?quote:Op dinsdag 1 juli 2008 20:50 schreef chansadres het volgende:
[..]
Het was meer een aanvulling! Niets aan te merken op jou, heur!
[..]
[ afbeelding ]
En deze om niet te vergeten! Hier kijk ik echt naar uitquote:Op dinsdag 1 juli 2008 12:46 schreef Tourniquet het volgende:
[..]
en ook:
http://www.bbc.co.uk/glastonbury/2008/artists/foals
http://www.bbc.co.uk/glastonbury/2008/artists/MGMT/
http://www.bbc.co.uk/glastonbury/2008/artists/fratellis/
http://www.bbc.co.uk/glastonbury/2008/artists/wearescientists/
http://www.bbc.co.uk/glastonbury/2008/artists/elbow
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |