JVTquote:Op donderdag 26 juni 2008 16:26 schreef kipmetbiefstuk het volgende:
Met die (voorlopige) line-up snap ik nog steeds niet waarom het al uitverkocht is...
Waarom snap je dat niet?! 't Zijn stuk voor stuk goeie namen!quote:Op donderdag 26 juni 2008 16:26 schreef kipmetbiefstuk het volgende:
Met die (voorlopige) line-up snap ik nog steeds niet waarom het al uitverkocht is...
Het is natuurlijk ook de sfeer, en volgens mij krijgen een hoop mensen het idee dat ze er een keer geweest moeten zijnquote:Op donderdag 26 juni 2008 16:26 schreef kipmetbiefstuk het volgende:
Er is een nog grotere hoop die er al eens geweest zijn en denken ik ga nog een keer.quote:Op donderdag 26 juni 2008 17:20 schreef Susi het volgende:
Het is natuurlijk ook de sfeer, en volgens mij krijgen een hoop mensen het idee dat ze er een keer geweest moeten zijn
Check!quote:Op donderdag 26 juni 2008 17:23 schreef Basp1 het volgende:
[..]
Er is een nog grotere hoop die er al eens zeven geweest zijn en denken ik ga nog een keer.
Dat zou ik enorm verwelkomen! Maar hoe realistisch is dat, als ze 15 augustus op het Ola Festival (?) staan?quote:Op donderdag 26 juni 2008 15:44 schreef rubbereend het volgende:
dat Goldfrapp nog maar even snel geboekt wordt
Zeg ik ookquote:
Dat is gewoon een kwestie van smaak vooral denk ik. Wat jij niets vindt, valt een ander weer voor in zwijm.quote:Op donderdag 26 juni 2008 16:26 schreef kipmetbiefstuk het volgende:
Zo dacht ik ook!..quote:Op donderdag 26 juni 2008 17:23 schreef Basp1 het volgende:
[..]
Er is een nog grotere hoop die er al eens geweest zijn en denken ik ga nog een keer.
Vorig jaar ben ik voor het eerst gegaan, en toen ik eenmaal echt binnen was, en al die mensen zag, dacht ik bij mezelf...quote:Op donderdag 26 juni 2008 20:33 schreef Tism het volgende:
[..]
Zo dacht ik ook!..
Ik voel 't nu onderhand als een plicht om er aanwezig te zijn!..![]()
Niks mis mee overigens!..![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |